kitajčki
Moderatorji: moderator2, moderator
kitajčki
Vse kaže da bodo kitajci poskrbeli, da bo navtika postala ljudski šport.
Poleg znanega Parsuna, Sail-a, Vectorja še nekaj drugih proizvajalcev
Usodna kombinacija Italjani + Kitajci
http://www.zsoutboardengine.com/
Čolni, motorji, ...
http://www.shunfeng.biz/newEbiz1/EbizPo ... 7256539042
še en proizvajalec čolnov, motorjev, ...
http://cn.suigo.com.cn/en/product.asp?classid=67
Še en
http://www.wlyuanhang.com/En_Product.asp
Še en proizvaja celo 60 km motor. Izgleda kot star Merc.
http://jxwmjx.en.alibaba.com/productlist.html
Govori se o novih projektih in sicer o že sklenjenih licenčnih pogodbah za motorje 60 do 100 km.
Poleg znanega Parsuna, Sail-a, Vectorja še nekaj drugih proizvajalcev
Usodna kombinacija Italjani + Kitajci
http://www.zsoutboardengine.com/
Čolni, motorji, ...
http://www.shunfeng.biz/newEbiz1/EbizPo ... 7256539042
še en proizvajalec čolnov, motorjev, ...
http://cn.suigo.com.cn/en/product.asp?classid=67
Še en
http://www.wlyuanhang.com/En_Product.asp
Še en proizvaja celo 60 km motor. Izgleda kot star Merc.
http://jxwmjx.en.alibaba.com/productlist.html
Govori se o novih projektih in sicer o že sklenjenih licenčnih pogodbah za motorje 60 do 100 km.
Z blazino čez atlantik!
Re: kitajčki
janez-ray napisal/-a:Vse kaže da bodo kitajci poskrbeli, da bo navtika postala ljudski šport.
Navtika ne bo nikoli ljudski šport... če že ne zaradi stroškov nakupa, pa zaradi stroškov vzdrževanja.
Btw, ti kitajski čolni so že lep čas prisotni na trgu, pa se slabo prodajajo (razen kakšnih tenderjev)... navtika je pač hohštapleraj.
Nazadnje spremenil H2O, dne Sr Avg 03, 2011 13:55, skupaj popravljeno 1 krat.
gorenjc napisal/-a:saj pri kitajcih ni vzdrževanja
Seveda je... servisi, popravila, registracija, zavarovanje, gorivo, shranjevanje, plovno dovoljenje, dvig, spust, izguba vrednosti... to vse stane.
Ko že omenjaš avtomobile... koliko kitajskih avtomobilov vidiš na cestah? Pri navtiki je pa to še huje... večina se rada s svojim plovilom pobaha pred drugimi... s Kitajčkom bi se bolj težko
Dimen napisal/-a: tudi hyundai pony je bil pred petnajstimi leti pofl in vsi so govoril, da se znamka ne bo prijela. Pa lej jih danes, čist solidni avtomobili.
Hyundai Pony je bil leta 90, ko so se začeli masovno prodajat, kot substitut za preživelo Zastavo, že izredno dober avto. Le mi smo bili takrat skeptični. To se je dokazalo potem, ko so 15 let stari še vedno vozili po naših cestah brez kakšnih večjih posegov.
Je pa res, da je bil Korejski in ne Kitajski.
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
kr en napisal/-a:Hyundai Pony je bil leta 90, ko so se začeli masovno prodajat, kot substitut za preživelo Zastavo, že izredno dober avto. Le mi smo bili takrat skeptični.
Ker Hyundai takrat pri nas pač ni bil priznana znamka... in kot rečeno, je za večino znamka v navtiki še bolj pomembna, kot pri avtomobilih... prav tukaj jaz vidim največjo oviro za no name kitajske čolne... tudi če bodo kvalitetni, se ne bodo dobro prodajali dokler ne bodo imeli priznanih znamk... to pa stane (ustvarit priznano blagovno znamko).
-
- Admiral
- Prispevkov: 2268
- Pridružen: Sr Mar 26, 2008 19:54
- Kraj: Ljubljana - ACI Supetarska draga - Rab
Hyundai je v svetovnem merilu ena večjih blagovnih znamk. Treba je vedeti, da Hyundai ni samo blagovna znamka avtomobilske industrije, temveč se piše pod to blagovno znamko tudi gradbena mehanizacija, banke, rudniki...., takoj za njo pa je Mutsibushi.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Hyundai (in Kia) sta vsaj zame korejski znamki. In avtomobili so definitivno zelo konkurenčni. Pomoje se bom celo vozil kdaj s čim takim.
Ampak da bi se pa na morju pojavil z nekim zhenghou motorjem in shunfeng gumenjakom, se pa raj prec pokoplem. Pa ne ker bi fural nek image ampak tudi zaradi varnosti...
Je že bilo omenjeno v tej temi da kitajci sami pa uporabljajo evropsko robo...
Delam v firmi ki se ukvarja z ozvočenjem in lučjo -> smo bili letos na sejmu zvočne in svetlobne opreme v Frankfurtu. Povsod sami kitajci, drek se dela od njih, ponujajo pa totalna jajca (razen izjem, ki bi jih vse spravu v jurčka na gospodarskem razstavišču pri nas). Koncerti in tv shovi pri njih doma pa vse na opremi evropskih/ameriških proizvajalcev.
S prisotnostjo na evropskih trgih niso zdrava konkurenca, ampak nateg in gužvo delajo. In na tak način upam, da jim v navtiki nikdar ne uspe.
Ampak da bi se pa na morju pojavil z nekim zhenghou motorjem in shunfeng gumenjakom, se pa raj prec pokoplem. Pa ne ker bi fural nek image ampak tudi zaradi varnosti...
Je že bilo omenjeno v tej temi da kitajci sami pa uporabljajo evropsko robo...
Delam v firmi ki se ukvarja z ozvočenjem in lučjo -> smo bili letos na sejmu zvočne in svetlobne opreme v Frankfurtu. Povsod sami kitajci, drek se dela od njih, ponujajo pa totalna jajca (razen izjem, ki bi jih vse spravu v jurčka na gospodarskem razstavišču pri nas). Koncerti in tv shovi pri njih doma pa vse na opremi evropskih/ameriških proizvajalcev.
S prisotnostjo na evropskih trgih niso zdrava konkurenca, ampak nateg in gužvo delajo. In na tak način upam, da jim v navtiki nikdar ne uspe.
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Dokler bodo delali tako (kot tudi pri nas vse prevečkrat), da bo na en vrhunski kitajski izdelek sto nič vrednih, bo tistim vrhunskim zelo težko prodreti pod svojim imenom.
To ne pomeni, da v miljardah kitajskih izdelkov ne bo desetine miljonov dobrih in sto tisočev odličnih.
To pomeni, da bi se morali odločiti tako, kot se je nekoč Taivan, da močno obdavčijo slabo kakovost, kar je poskrbelo, da so tajvanski izdelovalci bodisi popravili kakovost, bodisi bankrotirali.
Šele če ravnaš tako, začne to, da je nek izdelek kitajski - ali pa slovenski - že pomeniti, da je dober.
Druga rečj je preplavljenje z informacijami - če je toliko izdelkov in toliko ljudi, je informacij toliko, da to ni več obvladljivo. Moja nečakinja je delala v Pekingu in je rekla, da je bil del njene težave v tem, da njen šef do nje ni imel odnosa - mislim da je izraz bil guan-ši. Ko sem razmislil, je to ravno prilagoditev preplavitvi z informacijami zaradi odnosa z brez števila ljudi. Razen tistih, ki jih sprejmeš kot zase zanimive, ostali zate ne obstajajo, do njih nimaš odnosta, sicer si preplavljen tako kot boksar, ki jih stalno dobi po glavi in razen zvezd pred očmi ne vidi nič drugega.
V takih okoliščinah je prepoznavna blagovna znamka še pomembnejša, in vzdrževanje njenega ugleda tudi. Prav zato je tako uničujoče ugašanje znanih in uspešnih Slo blagovnih znamk...
To ne pomeni, da v miljardah kitajskih izdelkov ne bo desetine miljonov dobrih in sto tisočev odličnih.
To pomeni, da bi se morali odločiti tako, kot se je nekoč Taivan, da močno obdavčijo slabo kakovost, kar je poskrbelo, da so tajvanski izdelovalci bodisi popravili kakovost, bodisi bankrotirali.
Šele če ravnaš tako, začne to, da je nek izdelek kitajski - ali pa slovenski - že pomeniti, da je dober.
Druga rečj je preplavljenje z informacijami - če je toliko izdelkov in toliko ljudi, je informacij toliko, da to ni več obvladljivo. Moja nečakinja je delala v Pekingu in je rekla, da je bil del njene težave v tem, da njen šef do nje ni imel odnosa - mislim da je izraz bil guan-ši. Ko sem razmislil, je to ravno prilagoditev preplavitvi z informacijami zaradi odnosa z brez števila ljudi. Razen tistih, ki jih sprejmeš kot zase zanimive, ostali zate ne obstajajo, do njih nimaš odnosta, sicer si preplavljen tako kot boksar, ki jih stalno dobi po glavi in razen zvezd pred očmi ne vidi nič drugega.
V takih okoliščinah je prepoznavna blagovna znamka še pomembnejša, in vzdrževanje njenega ugleda tudi. Prav zato je tako uničujoče ugašanje znanih in uspešnih Slo blagovnih znamk...
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Jaz sem letos malo primerjal izvenkrmne motorje v zalivu kjer smo kampirali. Trine gumenjaki so imeli gor parsuna.eden je bil cistro nov se ok. Druga dva pa letnik 2008. Katastrofa. Razen na pokrovu motorja se je barva luscila kjer se je dalo. 30 let stari motorji priznanih znamk so bili kot novi v primerjavi z parsuni. Ce je vse take kvalitete pol je to res velika zalost.
lp
lp
Marjan Tomki napisal/-a:Moja nečakinja je delala v Pekingu in je rekla, da je bil del njene težave v tem, da njen šef do nje ni imel odnosa - mislim da je izraz bil guan-ši.
Tudi mene je na Kitajskem presenetilo, kakšni grebatorji so in kako malo je tam vreden posameznik... potem sem ugotovil, da jih je preprosto preveč, da bi se ozirali eden na drugega... tako se pač dogaja, da nespretni vozniki na cestah zbijajo ljudi, pa se nihče preveč ne sekira... v gužvi se prerivajo in hodijo eden po drugem brez obzira, ali opravičila... pri jedi zraven tebe pljuvajo po tleh in rigajo kot pujsi... z odnosom do drugih se na Kitajskem nihče ne obremenjuje preveč.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost