kitajčki

Novosti, ki se pojavljajo na področju motornih plovil in jadrnic

Moderatorji: moderator2, moderator

Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Ne Avg 07, 2011 02:28

brane40 napisal/-a:Tudi mene je na Kitajskem presenetilo, kakšni grebatorji so in kako malo je tam vreden posameznik... potem sem ugotovil, da jih je preprosto preveč, da bi se ozirali eden na drugega... tako se pač dogaja, da nespretni vozniki na cestah zbijajo ljudi, pa se nihče preveč ne sekira... v gužvi se prerivajo in hodijo eden po drugem brez obzira, ali opravičila... pri jedi zraven tebe pljuvajo po tleh in rigajo kot pujsi... z odnosom do drugih se na Kitajskem nihče ne obremenjuje preveč.
Ni čisto tako - v tisti množici ima večina kitajcev manjšo skupino, do katere imajo odnos podobno, kot mi do svojih dragih in kot mi do svojih nasprotnikov, konkurentov, sovražnikov. Vse strastno, boleče, vročekrvno.... kot pri nas, toda ne do vseh.

Vseh v vplivnem območju posameznika je namreč toliko, da mora vsak večino zanemariti, da se mu ne sfuzla. Tako tistih ostalih zanj praktično ni - do njih ne obstaja odnos.
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Uporabniški avatar
H2O
Admiral
Prispevkov: 7546
Pridružen: Po Apr 02, 2007 09:52

OdgovorNapisal/-a H2O » Ne Avg 07, 2011 08:08

Mogoče delam krivico Kitajcem, ki so obzirni do drugih, ampak jaz takšnih nisem srečal prav dosti... je pa res, da sem bil samo v večjih mestih... ampak po drugi strani sem bil tudi v drugih azijskih velemestih (recimo v Indiji, na Tajskem...) pa nisem opazil takšne brezobzirnosti, kot na Kitajskem.

In da ne bom čisto off topic... pred časom sem prodajal in oddajal kitajske gumenjake in lahko iz prve roke povem, da niti niso tako slabi... njihov največji problem je slab imidž.
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Ne Avg 07, 2011 13:28

Nima veze s krivico kitajčkom - v najboljšem primeru je to sekundarno, t.j. za nas drugotnega značaja.

Pomembno je, da jih mi ne razumemo preveč narobe, tako da bi bilo za nas narobe, ali pa vsaj da za nas ne bi bilo usodno. Saj itak (SLO) že doslej razumemo prevečkrat narobe.

Na primer
    če hočemo ostati (fizično in ekonomsko) živi, potem mora pri nas nastajati nekaj, za kar nam bo ostali del sveta pripravljen dajati tisto, kar bi mi radi (in rabimo) od njih in bodo pri tem še vedno mnenja, da dobijo za to poštevno vrednost.

    Sicer nam prej ali slej ne bodo več pripravljeni dati tistega, kar bi mi nujno rabili, pa za nobeno ceno ne bomo uspeli narediti sami, pa karkoli bi že to tedaj bilo.

    In če ukinemo, prodamo (se ne splača, ekološko nesprejemljivo, slabo za energetsko bilanco)... vse, kar je omogočalo ali vsaj pripomoglo k taki izravnavi, ne da bi to nadomestili s čim drugim, je to počasen samomor.

    Vsak korak znotraj prejšnjega stavka je lahko logičen in utemeljen in zakonit, ampak splošna smer v takem primeru je še vedno katastrofalna.
Temu podobnega tipa razumevanje je tudi to okrog guan shi.
Med tem sem pobrskal okrog.
    guan v pomenu 'observing' se z isto pismenko in pomenom pojavi v Kitajščini in Japonščini, isti pomen zapisan z drugimi simboli pa od Indije, pravzaprav od Tibeta na vzhod in na jug.

    Shi v istem kontekstu pomeni osebo, na primer če je bu boj, bojevništvo in potobno, je bu-shi bojevnik, nekdo, ki se posveča takim rečem, bu-shi-do pa bojevniški pogled na svet, čast, dolžnost in tako dalje, in njihov način ravnanja in življenja v svetu.

    Med tem, ko sem to pisal (in iskal reference...), sem našel s črkami drugače, a z isto pismenko zapisan vpis v wikipediji : http://en.wikipedia.org/wiki/Guanxi, kjer je opisano, kako to v zvezi s poslovanjem s Kitajsko (in najbrž okolico) razumejo (ali razumemo) zahodnjaki.

    Koncept (zamisel o tem) Guan Shi za zdaj lahko sledim nazaj do Avalokitesvara Bodhisattva, ki se v Japonščini-Kitajščini zapiše (iste pismenke z v glavnem istim pomenom se v Japonščini in Kitajščini * preberejo z različnimi zvoki) Guan-shi-yin.

    * "Kitajščina" je jezik pogojno - iste slike imajo v glavnem iste pomene, a se na kitajskem berejno z nekaj sto zvočno različnimi jeziki; recimo Mandarišnski, Kantonski...

    The name Avalokitesvara has its root meaning as "he who observes the sounds of the world".
    Ker je velik del zvokov sveta zvok trpljenja in je ta trpečim, ki jih je slišal skušal pomagati, v evropske jezike to največkrat prevedejo kot "buda usmiljeni".

    Kako se to prelije v Gauan-Xi, opisan v zgornjem prispevku v Wikipediji, ki ima zveze z odnosi, ki omenjajo nepotizem, korupcijo in tako naprej?

    Če imamo mi opravka z dvema besedama, recimo 'popoln' in 'lep', bomo za skupen pomen vzeli "popolna lepota", presek množic "popolno" in "lepo".

    Ko sem si točno na teh dveh izrazih (Wu Katchya ali nekaj podobnega, ki sta takrat sestavljala ime) to tako prevedel, sem dobil pouk, da v kitajščini ne gre za presek, ampak za unijo vseh pomenov, v tem primeu vse popolno in vse lepo sveta in stvarstva.

    To je še en bistveno različen koncept med našimi in njihovimi jeziki.

    Naše jezike skušamo (skušajo) razvijati k natančnosti, pri njihovi je ugotovitev, kraj so poudarjeni nekateri izmed pomenov verjetno stvar okoliščin (konteksta).


In kakšno zvezo ima to z nami?

Kaže, da so Kitajci (polgeg Arabcev) tisti, pri katerih je zadolžen največji del ostalega sveta. in ki bodo morda v primeru plačilne nesposobnosti postali lastniki premoženja večjega dela sveta.

Mislim, da je hudo dobro, da vsaj do neke mere razumemo ljudi, do katerih utegnemo priti v odnos, da bodo postali lastniki, recimo podjetja Delo revije ali pa Trga republike v Ljubljani, cerkvenih gozdov v Slo (če cerkev bankrotira - kar se žal glede na nekatere minule dogodke ne sliši tako šaljivo, kot se je pre) in tako naprej... :cry:
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
MicTic
Viceadmiral
Prispevkov: 490
Pridružen: Ne Jul 25, 2010 12:48
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MicTic » To Feb 07, 2012 11:40

Bogi Kitajčki!
Marjan ti si pa napisal dizertacijo.....
urko
Štabni vodnik
Prispevkov: 27
Pridružen: So Avg 21, 2010 16:11

OdgovorNapisal/-a urko » Če Jun 14, 2012 11:02

Pozdravljeni,

atomix - še en pol Kitajček. Sam ga imam ...izredno kvaliteno izdelan gliser (predhodno sem imel 2 italijančka v istem segmentu in ni primerjave)...
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Če Jun 14, 2012 19:58

Atomix - lahko dodaš kakšno sliko, kakšen link, napišeš kaj podrobneje o izkušnjah? Kaj je dobro, če je vseeno kaj, kar te moti...
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
urko
Štabni vodnik
Prispevkov: 27
Pridružen: So Avg 21, 2010 16:11

OdgovorNapisal/-a urko » Če Jun 14, 2012 20:23

Čoln ima zelo dobre plovne lastnosti...izdelan je zelo natančno in kompaktno,...v notranjosti tikovina, el. winch, itd ....za ta cenovni razred z okusom oblikovan gliser..edina "hiba" je pravzaprav globok V, ki povzroča nagibanje v mirovanju, ko si zasidran.. PLovba je mehka in z lahkoto razbija velike valove..skratka res hvaležna zadeva...Slike so že na podforumu naša plovila. jaz sem skratka pozitivno presenečen...bil pa seveda velik skeptik na začetku, ko sva z očetom šla v ta nakup
palicaj
Naddesetnik
Prispevkov: 7
Pridružen: Po Apr 09, 2012 15:18

OdgovorNapisal/-a palicaj » So Avg 02, 2014 12:47

Kdo kaj ve kako je z uvozom kitajskega motorja 15ks?
Tam je cena od 750-1100USD + dostava + ddv in carina pa prideš na ca 1100EUR... Sam kak je pol z registracijo? Ti ga dovoljo uvozit?
Uporabniški avatar
H2O
Admiral
Prispevkov: 7546
Pridružen: Po Apr 02, 2007 09:52

OdgovorNapisal/-a H2O » So Avg 02, 2014 16:37

Brez CE certifikata ni šans.

P.S. Koliko si pa računal za dostavo?
Baufix
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 134
Pridružen: To Nov 02, 2010 09:32

OdgovorNapisal/-a Baufix » So Avg 02, 2014 20:59

....sicer je pa nekaj top brendov (Ferretti, Dalla Pieta, od lanskega leta tudi Sunseeker..., pa recimo Volvo) že nekaj časa v kitajski lasti.

Vendar gre v teh primerih zgolj za kitajski kapital.
In obenem upam, da ne gre tudi za kitajski dizajn. Kajti močno dvomim, da bi najnovejšega Ferretti-ja 650 bil sposoben tako grdo zdizajnirati Italijan:

Slika
palicaj
Naddesetnik
Prispevkov: 7
Pridružen: Po Apr 09, 2012 15:18

OdgovorNapisal/-a palicaj » So Avg 02, 2014 23:14

Dostava stane ca 100USD na kubik, ca 35 dni v Kopru. (vključeni VSI stroški, ladja je drugač samo 14USD / m3)
Vsi prqavijo da imajo CE certifikat. Ampak npr Parsun (kitajc) me je opozoril da imajo full CE homologacijo samo do 15ps za 4 stroke motorje... in to mi ni čist jasno.... kaj pomeni full CE homologation....drugi mlace bolj neznani proizvajalci pa vsi pisejo da imajo CE..... cene pa če bi vzel kontejner 15ps motorjev = ca 760USD / motor (kar je top cena glede na to da pri nas Parsun prodaja isti motor za ca 1799EUR), 49 konjski pa stane npr ca 1390USD (2 stroke) = pod 1000EUR!!! + ddv in nekaj malega carine in je še vedno taka cena da si ga lahko večina privošči.

Kdo ve kaj več?
Sicer glede tega da je to know how in da verjetno stane da se to naučiš, ne bo prav veliko informacij, ampak če se komu kaj sanja in bi zastonj delil bi lepo prosil.
Uporabniški avatar
H2O
Admiral
Prispevkov: 7546
Pridružen: Po Apr 02, 2007 09:52

OdgovorNapisal/-a H2O » Ne Avg 03, 2014 08:35

Svetujem ti, da pokažeš CE certifikat Banu v Kopru preden boš karkoli uvažal in ga vprašaš, če je ustrezen. Pa na 2-taktne kitajske motorje pozabi, ker jih ne boš mogel registrirat nikjer v EU.
palicaj
Naddesetnik
Prispevkov: 7
Pridružen: Po Apr 09, 2012 15:18

OdgovorNapisal/-a palicaj » Ne Avg 03, 2014 12:04

Super hvala za tole informacijo, se mi je zdelo da z 2 taktnimi ne bo nič... Kitajci sicer pravijo da ima CE , ampak glede na to ga nikjer v EU ne najdem 2 taktnih motorjev se mi je zdelo da je neka finta....
Verjetno ga lahko kupim in uvozim, ampak ga ne bom imel kje uporabljat :)
_commandos_
Štabni vodnik
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne Nov 13, 2011 23:02

OdgovorNapisal/-a _commandos_ » Ne Avg 03, 2014 16:05

kitajski ce ni enak EU ce
Slika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov