Prototip v Portorožu - 20. november 2011
Moderatorji: moderator2, moderator
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Z graditeljem (Sašo) se občasno slišiva. Nadaljevanje zgodbe je prestavljeno na toplejše vreme, ker bodo predelave pogonskih verig malce zahtevnejše. Obenem bo čoln še stapiciral, da bo res pripravljen.
Servisni interval za nogo se predvideva na 300 ur motorja pa na 100-150ur kar je pravzaprav na prepluto pot odlično.
Ko bo kaj novega javim.
LP NT
Servisni interval za nogo se predvideva na 300 ur motorja pa na 100-150ur kar je pravzaprav na prepluto pot odlično.
Ko bo kaj novega javim.
LP NT
Nazadnje spremenil SR 290, dne Če Sep 27, 2012 11:14, skupaj popravljeno 1 krat.
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
kocka napisal/-a:Vse pohvale ljudem, ki se lotijo takih Projektov in jih tudi izpeljejo do konca.
Istočasno pa se bojim, da pride tako plovilo v roke preseratorju s kupljenim izpitom. Ne bi rad, da postane morje gladiatorska arena.
SR 290 napisal/-a:p.s.
Nekdo je omenjal morebitne norce z sumljivo pridobljenim izpitom. Odgovoril bi mu takole:
- nož je potencialno morilsko orodje, a se vseeno dnevno uporablja v vsaki družini.
- večina avtomobilov je dovolj hitrih, da z polno brzino ne pripelješ po stari cesti od Ljubljane do Trojan, a jih vseeno večina srečno prispe na Trojane.
Jep, SR 290 - in ne samo to...
Življenje je edina res smrtno nevarna reč, ki se praviloma vedno konča s smrtjo, pa se vendar - kljub tveganju in po možnosti še z veseljem - vsi ukvarjamo z njim .
In zdi se mi, da po statistiki izjemno veliko ljudi umre v postelji, pa tam prebijemo dober delež življenja. Po številu poškodb sta visoko tudi kuhinja in kopalnica - pa je treba včasih tudi jesti, kaj skuhati in se celo umiti (pa če si umazan ali ne ).
Kocka nima nič proti tej barki (najbrž bi jo kar imel ) - razmišlja pa, kaj bo, če to dobi v roke kdo tak, kot jih nekaj opisujejo različni prispevki na tem forumu.
In najbrž razmišlja, kaj lahko naredimo, da bo tega čim manj.
In odgovor je: delamo tako dober forum, da bo pritegnil čimveč novih 'kapitanov' in jim pomagal postati tako dobri morjeplovci, da tudi na takih barkah ne bodo nevarni ne sebi ne drugim.
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Nazadnje spremenil SR 290, dne Če Sep 27, 2012 11:15, skupaj popravljeno 1 krat.
Sašo glede propa ne dvomim vate,mislim da boš dobil pravega,glede na to da so bili tvoji nasveti vedno točni,kar si mi svetoval pri modelih.
Koliko pa sta predvidela da bosta imela motarja obratov pri potovalki?
Ker na filmu se živalsko zavrtita.
Seveda sem malo spremljal projekt na drugem forumu tako da
želim veliko nadaljnih uspehov.
Lp
Koliko pa sta predvidela da bosta imela motarja obratov pri potovalki?
Ker na filmu se živalsko zavrtita.
Seveda sem malo spremljal projekt na drugem forumu tako da
želim veliko nadaljnih uspehov.
Lp
Nazadnje spremenil SR 290, dne Če Sep 27, 2012 11:15, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Viceadmiral
- Prispevkov: 482
- Pridružen: Po Maj 25, 2009 21:56
Nazadnje spremenil SR 290, dne Ne Sep 30, 2012 09:10, skupaj popravljeno 1 krat.
Odličen projekt, čestitam!!!
Vidim tudi, da ste ogromno detajlov preštudirali do potankosti in tako barka ni narejena na horuk, samo da plava. Še posebej pogonski sklop ste divje preštudirali, kar bo dalo tudi rezultate.
Sem pa mnenja, da pri izbiri motorja brcate v temo. Vsi vemo, da hitrotekoči motorji pomenijo enormno visoko porabo. Žal je tako, da večji kot je motor in manjše vrtljaje dosega, manjša bo poraba goriva. Res je da nekaj pridobiš na masi motorja, vendar spet vprašanje, koliko je ta razlika, da se zadeva izplača... Čisto enostavno, bežite daaaaalleč stran od Carnotovih procesov, ki pa vemo, da so pri motorju z notranjim izgorevanjem idealni...
Vidim tudi, da ste ogromno detajlov preštudirali do potankosti in tako barka ni narejena na horuk, samo da plava. Še posebej pogonski sklop ste divje preštudirali, kar bo dalo tudi rezultate.
Sem pa mnenja, da pri izbiri motorja brcate v temo. Vsi vemo, da hitrotekoči motorji pomenijo enormno visoko porabo. Žal je tako, da večji kot je motor in manjše vrtljaje dosega, manjša bo poraba goriva. Res je da nekaj pridobiš na masi motorja, vendar spet vprašanje, koliko je ta razlika, da se zadeva izplača... Čisto enostavno, bežite daaaaalleč stran od Carnotovih procesov, ki pa vemo, da so pri motorju z notranjim izgorevanjem idealni...
Nazadnje spremenil SR 290, dne Če Sep 27, 2012 11:16, skupaj popravljeno 1 krat.
- frikmusic
- Admiral
- Prispevkov: 653
- Pridružen: Po Dec 14, 2009 15:53
- Kraj: Ljubljana-Volme Kamenjak
- Kontakt:
SR 290 napisal/-a:Pozdravljen Administrator. Najlepša hvala za čestitke.
Najprej sem pripravil precej obširen zapis, a sem ga po premisleku zbrisal in bi nadaljeval raje takole:
Carnot je postavil temelje za toplotne stroje kakršne uporabljamo širom sveta. Tudi z njegovo pomočjo je torej nastal odličen, trpežen in varčen agregat za motocikel Suzuki Hayabusa in uporaba v našem plovilu je zaenkrat dala pričakovane rezultate, ki so povsem v skladu z vrhunsko tehnologijo uporabljeno pri izdelavi teh mrcin.
Pri povprečni hitrosti 40 mph ali več, smo navkljub povsem neustreznem prestavnem razmerju porabili okrog 30 l/h, kar znese več kot 2 km/l. Kateri primerljivo hiter gliser podobnega bivalnega prostora in z vgrajenim "počasi vrtečim" ali diesel agregatom bi bil tega sposoben? Načeloma se na tvojem mestu ne bi sekiral zaradu ustreznosti izbire pogona, mi pa smo ga izbrali po precej tehtnem preračunu, sami smo ga plačali in povsem argumentirano lahko verjamemo vanj.
p.s.
Nikoli se nisem imel namena oglašat na tem forumu, a sem slučajno našel temo o "mojem otroku" in sem pač bleknil nekaj besed in te teme ne bi rad nadaljeval v stilu prepucavanja, vsaj jaz se je ne bom udeleževal. V zameno te raje povabim na en giro, ko bomo zopet doli in se boš lastnoročno prepričal o ustreznosti izbire komponent, če boš seveda upal sedet zraven.
In ne pozabi dobrih sončnih očal, da ti ne odpihne oči iz jamic.
Sandi ne zamudi priložnosti pričakujemo obširno poročilo testa ...
Bravo SR 290 tole je res odtrgan projekt in všeč mi je da ga peljete počasi in očitno zelo premišljeno. O motorjih ne dvomim verjetno je vsaj 50 svetlobnih let pred Mercruiserjevim požiralnikom.
SR 290 ko boste vedeli datum testa me prosim obvesti rad bi v živo videl pogon. Lahko tudi na ZS pa obilo uspehov.
Frajtonerca je prava stvar...
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta