Palagruža 2015

Dodajte kraje in zanimivosti, ki jih je vredno obiskati. Opišite vaše "rute", sidrišča in restavracije...

Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator, kr en

Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5108
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » So Sep 05, 2015 18:39

Heron.
Imaš prav. Vidiš sploh nisem pomislil na to.

Kok-pit-
Prav tako ročno night vision kamero sem danes dopoldan odpakiral in napolnil ter z njeno pomočjo takoj popravil dve napravi, kateri prej nisem mogel, saj nisem mogel ugotoviti kje je napaka - element, ki je imel povišano porabo. Super zadeva. Kot si videl na videu sedaj veš zakaj je Raymarine tako cenjen. Na vsak tudi najosnovnejši MFD displej lahko priklopiš tudi termo vision kamero.

primer
Slika
al

OdgovorNapisal/-a al » So Sep 05, 2015 18:54

Kot se spomnim je šel Raymarine 2010 v stečaj in ga je potem kupilo neko ameriško podjetje, ki je proizvajalo te night vision kamere ter jih seveda nato začelo tržiti pod blagovno znamko Raymarine (če se prav spomnim so celo zadržali obliko)
Kar ne spremeni dejstva, da so te kamere super...

@polanc a boš šel v nakup? ploter, HD radar, night vision?
Al bo samo dobra doza turške kave pa odprte oči?
:shock:
:D
kok-pit?
Viceadmiral
Prispevkov: 417
Pridružen: Pe Mar 08, 2013 20:27

OdgovorNapisal/-a kok-pit? » So Sep 05, 2015 20:01

Ja @Al, vprašanje je, kaj narediti v tvojem primeru, če bi bila namesto vrvi zajla, ali pa zimske temperature morja?
Uporabniški avatar
Joško
Admiral
Prispevkov: 1774
Pridružen: Če Sep 17, 2009 15:02
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a Joško » Ne Sep 06, 2015 14:10

Letos imam v načrtu še tri plovbe na jug.

- V Sali k prijatelju, za točen datum se morava še dogovoriti.
- Sredi oktobra peljeva z lastnikom DragonFly-a na sejem v Biograd
- Ena pa bi bila zelo podobna vaši plovbi na Palagružo!
Napisan plan ni po vrstnem redu! Lahko bi tudi združil prvo in tretjo!

Vendar:
Nočem in ne maram časovnih omejitev, torej brez divjanja.
Najraje bi motor uporabil samo pri izplutju in vplutju. Ker mi gre zmeraj na živce, da sredi poletja malo jadram, ker se smer plovbe ne pokriva s smerjo vetra!
Pa želja mi je brez prekinitve. Seveda je varnost na prvem mestu!
Radar imam in ga tudi znam uporabljati

V mislih sem imel Lastovo, lahko tudi Palagruža. Bom videl koliko bo Val zdržal

Za pozno jesen pa načrtujem še bolj odbito pot, vendar ne z barko!

Osti jarej
:D
:)"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
polanc
Admiral
Prispevkov: 9290
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a polanc » Ne Sep 06, 2015 21:47

Krasno,Joško,pol se dobimo na kvarnerju.Žal bomo mi morali zelo hiteti,saj je mal dopusta.
Bil je lep vikend,ponoči 25 vozlov sz tko, da je kr rukal.V soboto sem bil pod barko,pošmirglal propeler u nulo in ga namazal z novim antifavlingom in to kar na mokro,pod vodo,da nisem barke dvigal le za to malenkost.Sedaj je bel antifavling.Namaže se v enkratnem srednje debelem nanosu.Ko prideš ven zalaufaš makino in daš v prestavo, da se propeler zbalansira in odvečne količine antifavlinga odletijo.Bomo vidli kak se bo obnesel,slabše ko se je letošnji Velox ,beri šitloks,se ne more. Ja ta novi antifavling delajo tud v Sloveniji.Ni povsod na zalogi imenuje pa se Pravi domači GOVEJI LOJ.
Pol sem pa barko še spoliral po bokih in naoljil tikovino,da bo lipa moja za do Gružice.
Uporabniški avatar
alesjo
Admiral
Prispevkov: 4648
Pridružen: Ne Nov 04, 2012 12:16
Kraj: kras

OdgovorNapisal/-a alesjo » Ne Sep 06, 2015 23:27

:D ooo, ti si bil pa priden, jaz pa sem danes odjadral enih 30 milj po tržaškem zalivu, križem kražem :lol: res lepo jadranje 8)
Uporabniški avatar
Joško
Admiral
Prispevkov: 1774
Pridružen: Če Sep 17, 2009 15:02
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a Joško » Po Sep 07, 2015 10:05

Polanc,

Domači loj sem že preizkusil, propeler sem namazal z njim, ko sem imel barko v Grčiji. Barka je bila zunaj na podstavku, zato sem mazanje nadgradil tako, da sem ga pogrel s fenom. Je kar fajn dišalo po marini!
To sem počel konec marca.

Rezultat: Ne bom rekel, da sem pogruntal nekaj novega in da je držal dve leti. Školjke so se ravno tako zaredile. Je pa res, da sem jih zelo na hitro in enostavno odstranil, ko sem konec septembra odplul nazaj proti Izoli.

Skratka, za ta čas in namen plovbe je dobra a kratkoročna rešitev. To pa je verjetno tudi tvoj namen.

Kdaj bom v resnici odplul, ta trenutek ne vem, ker ni vse odvisno od mene.
Je pa že sedaj ponoči kar močna vlaga, zato bo treba misliti kar na konkretna oblačila.

Osti jarej
:)"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
polanc
Admiral
Prispevkov: 9290
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a polanc » Po Sep 07, 2015 15:25

Ja ja vlage je že kr ja .He he bo pršu prav uni gumbek,lipi crni,k ti rata vroče če ga preveč sukaš v desno. :lol:
Kam se ti prpneš ponoč? kr za ograjo al si kako rinko prišraufal? Pa ti Al?
Bomo vidli kolk in katerega vetra bo.Za skoz motorirat mi ni,pa 30 vozličev je tud veelik.
al

OdgovorNapisal/-a al » Po Sep 07, 2015 15:38

polanc napisal/-a:J...
Kam se ti prpneš ponoč? kr za ograjo al si kako rinko prišraufal? Pa ti Al?
Bomo vidli kolk in katerega vetra bo.Za skoz motorirat mi ni,pa 30 vozličev je tud veelik.


pripnem se za vrv (žal še nisem usposobil gurtne), ki jo napeljem od zadnje proti sprednji bitvi na obeh straneh palube. ker imam kokpit dokaj visoko iz dobro zaščiten, se včasih (ko ni močnejših vetrov) pripnem za držalo tam pri mizi.
če je pa "u izi" veter in krasno jadranje se pa niti ne pripenjam.
zaprem pa ograjico zadaj, tako da se ne zvalim čez krmo.
predvsem pa preden pade mrak, pospravim vse po palubi (če je kaj za pospravit), da ni potem za hodit naokoli.

30ka v rit ti bo dala super pogoje!
polanc
Admiral
Prispevkov: 9290
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a polanc » Po Sep 07, 2015 15:48

Ja un kur...prehod zadi ..Sem letos po končanju AF izplul iz doka v Umagu ,dost vetra,sam na barki,zica na prehodu nisem mel gor, ko se je mudilo,zadaj tud ne pripetih gurten..Hotu sem se naslont na zic in skor čofnu v vodo.Zadnji moment sem se za kolo zgrabu.
Si kr predstavljam štalo,jaz v vodi,placa mal,muringov velik,barke na obeh straneh z sidri prot men,barka v pogonu pa nobenga gor.Še propeler bi me komot poškodovalMatr kok se lahk v sekundi zakomplicira še ko vidiš,si trezen in ni valov...
Nazadnje spremenil polanc, dne Po Sep 07, 2015 15:50, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Marchi
Admiral
Prispevkov: 6953
Pridružen: Če Apr 17, 2008 11:08

OdgovorNapisal/-a Marchi » Po Sep 07, 2015 15:48

al napisal/-a:30ka v rit ti bo dala super pogoje!

Samo mora potem pazit, da ne bo sidral kar gor, zraven svetilnika. :)
Polanc, idealno je 10-15 vozlov in sam veš, da idealno nikoli ni. :? Čeprav z malo domišljije in prilagodljivosti (jader ipd.) si lahko močno razširiš rang idealnega, tja od 5vz (špin) do 25, 30vz (krajšave). Tako se pa že da kam priti.
polanc
Admiral
Prispevkov: 9290
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a polanc » Po Sep 07, 2015 16:31

Vem,sej mormo zmeri kaj čarat.
Uporabniški avatar
EDO
Admiral
Prispevkov: 1873
Pridružen: Po Nov 16, 2009 13:44
Kraj: Ljubljana - Lovran - Umag

OdgovorNapisal/-a EDO » Po Sep 07, 2015 21:39

al napisal/-a:če je pa "u izi" veter in krasno jadranje se pa niti ne pripenjam.


To zna biti nevarno - povem iz lastnih izkušenj. Na sredini južnega Jadrana, sredi noči lepo drsimo 5-6 vozlov, vala skoraj nič, luna sveti. Razmere so bile že ure in ure enake. Naenkrat se premec dvigne za dober meter ali kaj takega in treščimo kot hlod. Moji dve priletita ven iz postelj vse panične kaj se je zgodilo. Od nekod je naenkrat prišel val, po mojem od kakšne velike ladje, ki je prej mimo plula. Sicer ladje so skozi švigale pred nami in za nami ampak valov ni bilo čutiti. Drugače si ne znam razlagat, ker po tistem je bilo morje spet mirno. Bil je samo en edini val. Še v kokpitu me je kar vrglo pa sem sedel. Tako, da tudi v kokpitu je dobro biti vezan. Sploh če si sam ponoči zunaj.
Living well is the best revenge
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
polanc
Admiral
Prispevkov: 9290
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a polanc » Po Sep 07, 2015 21:48

Ja ja prpeti obvezn ponoč tud če je bonaca.se kam zapleteš,ti zdrsne..je tkoj težava lahko.Pa ponoč bolj počas plut,pokrajšat da je manj nevarnosti za kak reful.He bomo vidl kak bo,al zlo dobr al odličn.Bomo poročal.
Sej že delamo kraval ko da bi se s srfom odpravli.
So se eni srfarji zaganjali februarja da bodo pluli do Budve pa so pol onemeli ali so šli??
al

OdgovorNapisal/-a al » Po Sep 07, 2015 22:19

Se strinjam EDO.
Priznati moram, da se mi dogaja, da imam vsako leto manj potrpljenja za neke "procedure" in si vzamem stvari dokaj na lahko. To ni prav!
Moja sojadralka (zdaj ima za sabo tri prečenja Jadrana) je bila na frišno naučena in se tega drži kot pribito tako, da še mene opozarja. Ji dam kar prav (od pravočasnih krajšav jader pred nevihto pa do tega, da pred jadranjem res vse pospravi v podpalubju).

Se posipam s pepelom (ali kako že rečejo) samo letos sem dal samo enkrat (eno noč in dan) ven pas...

Prav bi bilo, da bi imel na sebi samonapihljivi lajf, pa lučko (no to mam), nož tudi imam za pasom in nek red s pripenjanjem.
Podkev in sling sta tam, čeprav bi tudi bilo dobro imeti tisto plutajočo palico (kot vem je obvezna za ocean...).
Aja splav je pa tudi gor. Moram ga prepakirat pa kako dobro buteljko dodat :D

in seveda najpomembnejše: ZNANJE vse to uporabljati, katerega pridobiš s treningom.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti