Anzijeva prva letošnja plovba :)
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator, kr en
admin napisal/-a:Hej anzi!
In kako se pelje Evinrude? Kakšni posebni občutki?
Upam, da si zadovoljen!
LP
Uf,... dolga zgodba:
Z ženo sva bila na Obali od srede pa do nedelje. V sredo damo čoln z avtodvigalom v vodo (pri Droginem skladišču soli v Portorožu), Možakar, ki mi je dvigal čoln reče, naj za vsak primer preden odstranimo "gurtne" zaženem motor, jaz samozavestno skočim na čoln, poskusim prvič, drugič,... desetič - nič! Potem priklopim mojega Tomoska in poskusim vžgati še njega - NIČ! Naj povem, da sta oba motorja doma delovala brezhibno. Pri Evinrudu se je zgodilo, da se je zaganjač kljub izvleku ključa še vedno vrtel (vzrok je bila ključavnica, ki se je očitno zaskočila v položaju za zagon). In, kaj sem naredil potem? Nič, čoln še enkrat ven na prikolico, se zapeljem v Sečo (okolica stare čolnarne) in začnem "šraufat", ugotovim napako tudi na T4 (stisnem kontakt na svečki). Prespala sva seveda kar na čolnu, ki je bil na prikolici. Naslednji dan ga damo spet v vodo, se peljem en krog po Piranskem zalivu. Zadeva dela, kot urca. Moti me edino to, da ročica za plin ni natančna, to pomeni, da ko dodaš malo plina - nič , še malo - nič, še malo - motor zarjove, kot pobesneli in v trenutku že divjaš po morju, takrat se ti odpre čisto novi svet, nova dimenzija - skoraj dirkaški užitki .
Seveda navdušeno odplujemo do Strunjana, se vržemo v vodo - uživamo 100 na uro! Ko se pozno popoldan odpravimo proti Seči, zaženem motor, plin, nastavim trim, čoln se postavi pokonci in noče izglisirat. Nič mi ni bilo jasno . Ko z muko izglisiramo in prispemo do veza odprem zadnji pokrov in presenečeno ugotovim, da je v čolnu vsaj 300l vode. Na varnem vezu začnemo vodo metati ven in ko iz radovednosti čez 1 uro pogledam, ugotovim isto - polno vode. Skoraj me pograbi panika . Seveda, ker je bila ura že pozna, ni bilo mogoče čolna spraviti na suho, do marine pa si nisem upal. Ni nam preostalo drugega, kot celo noč na 1,5 ure izčrpavati vodo. Zjutraj damo čoln na suho in ugotovimo, da je med plovbo odpadla "oplata" iz kita, kjer je bil čoln krpan. Mojster, ki je čoln popravljal, je namreč v luknjo, veliko 1x1 cm kar nabasal avtokit in vse skupaj prebarval. Ker kit nima nosilne funkcije, ampak samo izravnalno, je seveda vse skupaj odpadlo. sedaj je čoln na obali, kjer mi bodo vse pravilno s poliestrom in mrežico popravili.
Kaj naj rečem za konec: Hvala bogu, da se je vse srečno končalo!
LP anzi
MarijanR napisal/-a:Halo Anzi kako je kaj z tjim plovilom je še stalno na suhem
Naj ti mojster dobro pregleda trup plovila,lahko je še kje kakšna
zakrpana luknja
L.P.
Oj,
ne boš verjel ravnokar sem se vrnil z Obale, kjer sem predal čoln mojstru, ki ga bo v naslednjih dneh popravil. Rekel sem mu, naj dobro pogleda trup. Rekel je, da poškodba ni tako obsežna in da se jo bo dalo enostavno pokrpati.
Sporočim, ko bo gotov.
LP anzi
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov