Od Izole do Preveze

Dodajte kraje in zanimivosti, ki jih je vredno obiskati. Opišite vaše "rute", sidrišča in restavracije...

Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator, kr en

andrejv
Admiral
Prispevkov: 737
Pridružen: Pe Okt 30, 2009 21:38
Kraj: Ljubljana, Koper

Od Izole do Preveze

OdgovorNapisal/-a andrejv » Sr Jul 27, 2016 18:59

Letos sem imel jadrnico čez zimo na suhem v Izoli, slab mesec pred odhodom pa sem jo spustil v vodo in Jo privezal v Izoli na komunalno komercialnem vezu, ki je tudi poleti precej ugoden, saj je cena za več kot polovico nižja od mesečnega priveza v marini v Izoli ali Kopru. Cenika tiste v Portorožu splah nisem pogledal. Ta privez ima samo eno slabost, nekoliko težje je spraviti vse stvari do barke iz avta, saj prav blizu ne moreš parkirati. No, z nekaj improvizacije, smo tudi to uredili in se v soboto, 25.6 zvečer vkrcali na Lupinico 4.

PRVI DEL – OB HRVAŠKI OBALI DO LASTOVA


26.6.2016 IZOLA - NOVIGRAD

In v nedeljo, okrog 14ih smo končno zapustili Izolo. Dopoldne so se otroci kopali pri svetilniku, jaz pa sem še pripravljal barko. Bilo je nekaj malega vetra, zato smo pluli z jadri in motorjem in že pri strunjanskem klifu smo morali izvesti manever človek v morju. K sreči je v vodo padel samo velik bokobran. Z nekaj težavami smo ga pobrali, ampak za vajo je bilo ok. Žena ga je ves čas gledala, tako kot bi to moralo biti v pravem MOB primeru, edino jaz sem pozabil pritisniti MOB tipko na ploterju.
Slika
Odhod iz Izole

Do Savudrije smo potem jadrali, tam pa se je veter obrnil in šli smo z motorjem v Umag. Prijavo opravimo hitro in že nadaljujemo do Novigrada. Tu se privežemo na bojo, zjutraj je napovedan SW, tako da se damo za pomol v zavetje. Cena priveza je 110 kun.

Slika
Sončni zahod v Novigradu

27.6.2016 NOVIGRAD - VRSAR

Naslednje jutro res potegne SW, ki pa hitro poneha in nekaj pred 12 odrinemo. Odločimo se za kratko etapo, samo do Vrsarja. Z jadri ne gre, gremo z motorjem, valovi niso veliki. Vmes pa v nekem trenutku naredi na krovu….BUM. Pogledam kaj se je zgodilo in ugotovim. Razpadel je radar reflektor.

Slika
Razpadli radar reflektor

V Vrsarju smo dokaj zgodaj, v marini je še precej mirno. Zvečer se veselimo ob zmagi Islandcev nad Angleži.

28.6.2016 VRSAR - SUSAK

Zjutraj odplujemo dokaj zgodaj in gremo mimo Limskega kanala z motorjem. Kmalu začne pihati WNW, in pri Sv. Ivanu razvijem jadra. Nova genova dobro vleče, piha pa kmalu okrog 12 vozlov. Tudi nadgrajeni avtopilot (Raymarinu sem dodal gyro) sedaj odlično krmari pri valu v polkrmo.

Nekaj čez 16to smo pri Porerju. Jadra spremenimo in naredimo metuljčka in nadaljujemo proti Susku.

Slika
Z metuljčkom mimo Porerja.

Slika
Sončni zahod sredi Kvarnerja

Gre skoraj do samega otoka, ko veter vpade toliko, da prižgemo motor. Odličen jadralski dan je bil to. V Boku je na bojah samo nekaj jadrnic.

29.6.2016 SUSAK

Ta dan ostanemo na Susku, saj je otrokom všeč plažica. V vodo damo čoln in na čoln novega Tohatsuja, ki sem ga kupil to zimo. Yamaha 2 je bila pač prešibka za razdalje v Grčiji. Vendar prvi zagon ni uspešen. Tohatsu ne štarta. Otroka obogatita besedni izbor kletvic…. Kmalu se odločim odviti svečko, ampak seveda je z orodjem, ki ga dobiš poleg ne morem. Še dobro da odkrijem, da imam na barki med gedora ključi nastavek, ki je namenjen ravno odvijanju svečk. Ko sem gedore kupil, tega nisem iskal. Tokrat sem imel več sreče kot pameti. Potem gre vse brez težav naprej. Svečko očistim, zavijem in motor vžge. Otroci so veseli in gremo na plažo. Zvečer gremo še na sprehod na otok, do pokopališča.

Slika
Na Susku ni gneče

Slika
Letos sem kupil nov motorček, morda moram še gumenjak

Slika
Zanimiva hiša na Unijah

Slika
Sončni zahod na Unijah

30.6.2016 SUSAK - SAKARUN

Zjutraj odplujemo malo po 10ih. Pred tem vidim, kako inkasantarica odžene jadrnico s sidra na boje. Mene je privez stal 120 kun na dan.
Vetra je malo, gremo z motorjem. Dobre 4 milje po Susku, se zgodi zgodovinski dogodek, Lupinica 4 doseže 10.000 navtičnih milj. Na Lupinici 3 smo tudi dosegli to mejo, vendar smo tam imeli števec, ki se je obrnil na 0, na tej pa gre na 10.000.

Slika
Pomemben trenutek za Lupinico 4, z 9999,9 milj smo skočili na..

Slika
10000 nm

Z motorjem nadaljujemo do Sakaruna, kamor pridemo popoldne

1.7.2016 SAKARUN

Ostanemo v Sakarunu. To je normalen ritem, ki ga imamo, en dan dolga vožnja, potem počitek. Po navadi ostajamo v zalivih, ki so všeč otrokom, torej s peščenimi plažicami.
Seveda je Sakarun dobro ogledalo hrvaškega turizma. Danes smo 1.7 in šele postavljajo senčnike s tovornjakom po plaži. Ok, vsaj travo so pobrali, lani smo bili tu začetek junija je še niso in so šele imeli razpis, kdo bo to naredil.

Slika
Hrvaški turizem… šele 1.7 postavljajo senčnike na plažo. Sakarun.

Peš grem do Velega rata po kruh. Dan mine v kopanju na plaži, otroka pa zvečer veslata s čolnom. In pri tem se odlomi držalo vesla. No punci nista krivi, to plastično držalo je bilo zvito že nekaj let in prej ali slej se je moralo zlomiti. Edina težava je, da rezerve nimamo in da lahko veslamo samo v kanu stilu.
Cena boje je 120 kun.

2.7.2016 SAKARUN – STUPICA VELA, ŽIRJE

Odhod ob 5ih zjutraj. Vetra ni, vžgem motor, posadka spi. Jaz tudi dremam v kokpitu in čeprav je že svetlo, me zebe. Šele ko posveti sonce čez vrhove Dugega otoka, se ogreje. Nekaj ribiških bark je v daljavi,ampak razen tega ni nikogar. Prvo barko srečam šele pri proversi. Ob 10:30 smo pri Levernaki, kjer se zasidramo. Sledi kopanje in okrog 12ih odrinemo.


Slika
Levernaka

Za kosilo se ustavimo na Levernaki.
Kmalu začne pihati NW, zato začnemo jadrati. Med otoki piha spremenljivo, ponekod malo, ponekod več. Pač, za otoki smo.

Slika
Z jadri med Kornati

Na koncu Kornata, damo genovo na tangon in nadaljujemo proti Žirju. Pristanemo nekaj čez 16to, gneče ni. So pa boje tu preveč skupaj. Cena boje, 100 kun.

Slika
Na Žirju. Boje so zelo blizu skupaj.

3.7.2016 STUPICA VELA, ŽIRJE - ROGOZNICA

Okrog 12ih odplujemo iz Žirja proti Rogoznici. Takoj po izplutju naredim linearizacijo kompasa na avtopilotu, potem pa autolearn proceduro. Namestil sem namreč žiroskop (več o tem bom napisal v posebni temi) na Raymarinov S1 avtopilot. Potem ko to opravim, dvignem jadra in počasi jadramo proti Rogoznici. Piha NW, 8 do 10 vozlov. Po kakšni uri, srečamo jato delfinov. Poleg njih je še ena jadrnica, s katere so zlezli v vodo in poskušajo plavati med njimi. No, mi samo gledamo od daleč. Nekaj čez 15to smo v Rogoznici, najprej gremo natočit gorivo. Od Izole do sem, smo porabili 46 litrov.
Ko se privežemo v marini otroka takoj stečeta na bazen, jaz pa se lotim pranja barke. Potem pa še čistim tik v kokpitu. In takoj je tu večer, ko gremo na večerjo, jaz sem lačen kot volk.

4.7.2016 ROGOZNICA – PAKLENI OTOKI, U. TARŠČE

Zjutraj vstanem že ob pol sedmih, da namažem tik v kokpitu z oljem. Potem pa še malo pospravljamo po barki.
Končno potegnem otroka na jambor, da mi zmontira radarski reflektor.

Slika
Otrok je moral montirati radar reflektor

No, potem grem seveda pogledati še sam, če je vse ok. V kraju naredim še nekaj nakupov, predvsem meso. In ob 12ih pride nova posadka, žena pa se izkrca (dopust je letos krajši, kaj hočemo).

Slika[/url]
Kontrola reflektorja

Pol ure kasneje že odplujemo. Gremo z motorjem do rta Ploče, kjer razvijemo jadra in z vetrom v pol krmo začnemo jadrati proti Paklenim otokom. Piha kar dobro, WNW, približno 15 vozlov, kasneje ojača tudi na 20.

Slika
Proti Paklenim

Naredi se kar nekaj vala, recimo morje 3, ampak avtopilot vozi brez težav in odlično drži smer. Bravo žiroskop!
Okrog 17.30 smo pri Paklenih, naredimo gybe in se skrijemo v zavetje otočka Dobri, kjer zvijemo jadra.

Slika
V uvali Taršče na sidru


DRUGI DEL – PO SREDI JADRANA DO GRČIJE


5.7.2016 PAKLENI OTOKI, U. TARŠČE – LASTOVO – ODPRTO MORJE

Zjutraj kmalu ugotovim, da se napoved slabša. Včeraj je še kazalo, da bo mirno do petka zjutraj, ko naj bi v otrantski ožini začelo močneje pihati, tam do 30 vozlov. Danes pa modeli kažejo, da bo že v četrtek (7.7.) popoldne močnejši veter. Zato spremenim načrt in se odločim, da gremo že danes naprej proti Grčiji in ne prespimo na Lastovu. S Paklenih odrinemo okrog 11ih. Vetra je malo zato peljemo z motorjem. Nekaj pred 16to smo na Lastovu, pristanemo na carinskem pomolu. Pokličemo policaje in gremo v kapitanijo. Kmalu opravimo vse formalnosti, hitro oddamo še smeti, pretočimo 10 litrov rezerve v rezervoar, dotočimo gorivo v kantico in kupimo nekaj malenkosti v trgovini. Policajka je že malo nervozna, ker ne gremo takoj in me okara, da je naš odhod že vnesla v računalnik. Opravičim se in obljubim da bomo takoj odšli. In res, ob 16.30 minut odplujemo z Lastova.
Vetra je malo, gremo z motorjem. Pred nami je 210 milj morja, recimo 36 ur vožnje.

Slika
Bicikelj na Lastovu

Slika
Bodite pozorni na ta detajl. Uporabljajo običajno ključavnico na kodo, ki jo dobiš na avtomatu. Low tech metoda. Edino ne vem, kaj je, ko prvič dobiš kodo. Potem lahko bivikel kar odkleneš tudi naslednjič, brez prijave?


Slika
Lupinica 4 na carinskem pomolu, prihaja pa trajekt

Slika
Brestova

Slika
Lastovo ostaja za nami. Do Ericouse je 210 nm

Slika
Sončni zahod na sredi jadrana

Zvečer si razdelimo straže, jaz vzamem prvo do polnoči, skupaj s hčerkama, mladi del posadke pa naj bi bil na straži od polnoči do 5ih, ko spet prevzamem jaz.
No s hčerkami zvijemo bimini in opazujemo zvezde. Tako daleč od kopna, je nebo res temno in vidiš polno zvezd. Pomagamo si z Googlovo aplikacijo in laserskim pointerčkom in najdemo nekaj ozvezdij, ter se zabavamo kar nekaj ur. Ob 11ih omaga prva hčerka, pol ure kasneje pa še druga. Zavlečeta se v kabino. Jaz pa kar vztrajam in pustim preostalo posadko spati. Zaprem bimini, saj se je začela spuščati vlaga, ter se zleknem v kokpit. Nikjer ni nikogar, povsem mirno je. Alarm na telefonu si nastavim na 20 minut in vmes dremam v kokpitu. Ob 2h zbudim nočno stražo in se zavlečem v posteljo. Uporabljamo sistem tople postelje…
Tudi njima mine noč mirno, brez težav.

6.7.2016 ODPRTO MORJE

Zjutraj poslušam vremenske napovedi na VHF-u. Navtexa nimam (še), satelitskega neta pa tudi ne. Ampak lovim brez težav Dubrovnik radio in italijanske posnete napovedi. In napovedi niso najboljše, saj oboji napovedujejo, da bo fronta hitrejša, kot je kazalo in nas bo slabo vreme ujelo v otrantski ožini. Ampak sedaj ni druge rešitve. Vmes še malo razmišljam, če bi šli v Brindisi, ampak na koncu se odločim, da ne.
Zjutraj je še malo pihalo, okrog 10 vozlov, potem pa veter upade. Morje je tudi mirno. Daleč za nami se sicer vidi eno jadro, ko pa veter upade mi nadaljujemo z motorjem, druga jadrnica pa vztraja in kmalu izgine za obzorjem.
Vožnja je lepa, brez posebnih dogodivščin. V zgodnjem popoldnevu opazimo prve vrhove albanskih gora. Kmalu potem nas obiščejo delfini in seveda otroci v veselju skačejo po barki. Ena od punc mi pri tem izbije telefon iz rok (ravno sem hotel slikati), ki mi odleti naravnost…. v zaščitno mrežo, ki jo imam na ograji. Sreča. Saj telefon je vodoodporen, ampak pod nami je 900 metrov vode. Morda bi se mi javila kakšna riba, ko bi ga poklical?

Ob 18ih opazimo na zahodu prihajajočo fronto. Dolg visok oblak, ki hitro potuje proti nam. Za njim pa črne oblake. In res, nekaj pred 19 uro nas doseže. Smo kakšnih 30 milj od Vlore, 60 milj do Ericousse. Bimini zvijemo, oblečem se v obleko in damo nase rešilne jopiče.

Slika
Prihaja neurje sredi otrantskih vrat. Tu piha samo 20 vozlov

Slika
V bojni opremi

Veter začne počasi jačati in kmalu doseže 30 vozlov. Vala še ni velikega, ampak jasno je, da bo. Medtem pa se zgodi nekaj nenavadnega. Naenkrat opazimo v naši brazdi, 15 metrov za krmo žival. Najprej pomislimo, da je delfin. Ampak ko bolje pogledamo je želva, ki plava na hrbtu in se poskuša obrniti. V nekaj poskusih ji uspe. Očitno smo jo odrinili in pri tem obrnili. Trenutno plujemo s 7 vozli. Malo me zaskrbi, ampak slišati ni bilo nikakršnega trka ob barko, tako da mislim, da ni smo udarili ob njo.

Po kakšni uri, se naredijo že kar valovi. Tu je tudi precej prometa in poleg tovornih ladij srečamo tudi jadrnico, 50 čevljsko Hanse, ki gre z motorjem proti Črni gori ali Dubrovniku. Pošteno nabijajo v valove in mislim da jih čaka kar surova noč, še posebej ker bo kasneje zapihala burja.
Mimo nas plujejo križarke na poti iz Krfa v Dubrovnik. Pravi plavajoči Las Vegasi. Še dobro da imajo okoli pozicijske luči nekaj prostora brez luči.
NE zapiha kmalu tudi pri nas, kakih 20 do 25 vozlov ga je. Predvsem pa naredi bočne valove, ki se mešajo s tistimi od zadaj. In naenkrat rata posadki neprijetno. Otrka naženem na spanje v sprednjo kabino, kjer se uležeta povprek in zaspita. Moja preostala posadka pa ostane zunaj in kmalu jima je slabo. Izvlečem vedro, ki je kmalu v uporabi. Posadko pošljem v kabino, kjer jima je bolje in kmalu zaspita. Tako ostanem sam za nočno vožnjo.

Veter se okoli polnoči spet obrne na NW, piha tam do 30 vozlov, morje pa je 3, morda celo 4. Ponoči se ne vidi dobro, ampak val je po navadi višji od krme barke, zaliva pa nas še ne. Sedaj sem napravljen v polno bojno opremo, škornji, hlače, jakna, rešilni jopič in privežem se. Večino časa preležim v kokpitu, vžgan imam Ais, tako da me velike ladje vidijo, jaz pa njih. V takem ribičev ni videti, ena lučka je sicer ob obali, ampak drugje jih pa ni. Alarm si nastavim na telefonu na vsakih 30 minut in vmes dremam. Avtopilot opravlja svojo vlogo vrhunsko, brez težav.

Kasneje me začne zebsti, zato grem kar v salon v notranjost. Ne upam se uleči, da ne bi trdno zaspal, zato malo dremam kar sede.

Okrog 3h začne veter upadati, pade na 20 vozlov in potem še kakšnega manj. Ko se okrog 4ih zdani, valovi niso več tako visoki, Ericoussa pa je že blizu. In res, ob 5ih smo tam, vržemo sidro in grem spat. Pospravljali bomo kasneje.

Slika
Jutro na Ericoussi

Vstanem ob 12ih, in takoj pripravim grško zastavo.

Slika
Grška zastava plapola

Medtem ko jo obešam, odkrijem, da so ponoči valovi na palubo prinesli gosta, majhnega lignja.

Slika
Valovi nočnega neurja so nam vrgli gosta na palubo


TRETJI DEL –GRČIJA


7.7.2016 ERICOUSSA

Dan preživimo v lenarjenju in kopanju, ampak voda je tu na Ericoussi pasje mrzla. Termometer mi kaže 19 stopinj. Voda je tudi na plaži mrzla, a sega vsaj samo do kolen. Popoldne začne spet pihati precej močen NW, ki upade šele zvečer.

Slika
Pogled s plažice

Slika
Zaliv

Slika
Sončni zahod. NW je še močen.


8.7.2016 ERICOUSSA - KRF

Z Ericousse odrinemo malo pred 12to. Pač umirjen, grški tempo. Nima smisla iti prezgodaj, razen če hočeš iti proti severozahodu, da prehitiš veter. Kmalu dvignemo jadra in lepo jadramo z metuljčkom proti ožini med Krfom in Albanijo. Na levi opazujemo prelepe stavbe v Sarandeju v Albaniji. Če mislite, da se na hrvaškem najde grdo arhitekturo..tu je še slabše.

Slika
Metuljček proti Krfu

Že zjutraj pokličem Andreasa v Mandraki, če ima kaj mesta. Pravi da ga nima, ampak naj pokličem popoldne. Malo pred Krfom, okoli 17tih, pokličem in žal mesta ni. Gremo okrog trdnjave, na sidrišče, ki je precej polno. Tik pod trdnjavo so zasidrane tri starejše slovenske jadrnice, dolžine okrog 10 metrov ali manj. Sidro v tem zalivu vržemo kar 3x, preden bolj za silo prime. Al je pisal lani, kako je preživel nevihto tu in kako je mnogim popustilo sidro. V večini zaliva je trava in sidro se težko prebije skozi. Moraš res iskati pesek, da dobro prime. Zvečer odrinemo s čolnom v mesto, na večerjo in pohajkovanje. Ko se vračamo s tenderjem na barko, jo v tej množici komaj najdemo.

9.7.2016 KRF- o.PAXOS, GAIOS

Ob 12ih odplujemo. Kmalu začne pihat zahodnik, ki vleče čez Krf. Zato je precej neenakomeren in spreminja smer. Ampak jadranje je dobro, vala ni nobenega. Nekaj časa gre hitro, potem pa spet počasneje. Ko pridemo mimo Krfa, se v prelivu med Paxosom in Krfom naredi nekaj vala, ampak ne veliko. Nekaj pred 18to smo v Gaiosu. Najdemo mesto na delu, kjer se ni treba odvezati do 10ih dopoldne, med 12 metrsko leseno jadrnico in italijansko jahturino. Takoj ko se privežemo, pa se začne pravi šov. Grška čarterska jadrnica (na kateri so Grki), se poskuša vriniti med dve jadrnici, dve mesti levo od nas. Prostora pa ni dovolj, predvsem zato, ker jadrnici privezani na obalo ne popustita priveznih vrvi. Sledi prerivanje, odrivanje, grožnje in celo nekaj udarcev. Posadka na koncu obupa, ampak se priveže nekaj mest stran in pokliče Limeniko Soma (Port Police). In potem morajo policaji vse reševati. Povabijo vse v pisarno in se tam menijo dalje. Na koncu vsega, grška jadrnica odpluje.

Medtem pa v Gaiosu tik pred nami poteka tekma v triatlonu. Najprej kolesarijo mimo nas, pol ure kasneje pa pritečejo mimo prvi tekači.
Seveda je zvečer živahno, smo privezani poleg nekega lokala, ki nabija glasbo pozno v noč. Slabost priveza v mestu..

Slika
Pripluli smo v Gaios

Slika
Kjer imajo tekmo… triatlon

Slika
Privezani smo ravno na robu območja, ki ga je potrebno zapustiti zjutraj

10.7.2016 o.PAXOS, GAIOS - ANTIPAXOS

Ob 9ih grem v Limeniko soma, da se prijavim. Najprej me policaj odslovi, da naj pridem čez 15 minut. Po grško pridem čez pol ure in ugotovim, da so moški birokratsko delo prepustili ženski. Mična policistka je tista, ki opravlja prijavo. Pred mano sta dva priletna Italijana, ki imata težavo z zavarovalno polico, ampak tudi to rešijo. Potem sem na vrsti jaz. Od kod smo prišli? Iz Italije, včeraj. Cena prijave? 15 eur. Ljubim Grčijo, nikjer ne komplicirajo…
Ob 11ih že odplujemo, danes gremo samo nekaj milj, do Antipaxosa. Tam se v množici drugih bark zasidramo. Je res preveč vseh bark, gneča, čolni vozijo mimo. Res moraš biti pozoren, ko si v vodi. Ampak do 17ih jih večina odide. Ostane samo 7 bark na sidru, plaža pa je samo naša.
Noč je mirna in lepa.

Slika
Čez dan je kaos

Slika
Popoldne se zaliv sprazni

Slika
Pogled s plaže

Slika
S čolnom s plaže nazaj na barko.

Slika
Sončni zahod na Antipaxosu

Slika
Roštilj na delu

Slika
Na Antipaxsosu. Čez noč je bilo malo bark, zjutraj pa se hitro naberejo.



11.7.2016 ANTIPAXOS - PREVEZA

Odplujemo okrog 11ih, napoved je da vetra ne bo veliko. In tako je, z motorjem peljemo ves čas. Ob 16ih smo v Prevezi, privezani na obalo. Takoj izvlečem kolo in odkolesarim do avtobusne postaje, kjer kupim 5 kart za avtobus za Atene, kamor odpotujemo naslednji dan. Jutri moramo pustiti barko tu in dogovorjen sem v marini Cleopatra, preko kanala. Ampak tam mi ne diši preveč, saj je težko priti do avtobusne postaje. Zato se odpeljem tudi do »mestne marine« in malo povprašam lastnike bark, kako so zadovoljni s privezom. Vsi jo hvalijo. Večina privezov je tu na bok, saj mooringov razen na enem pomolu ni. Eno mesto je prazno, zato se prestavimo tja. Popoldne seveda ni nikogar, pridejo šele zjutraj. V upanju da bodo imeli mesto, se lotimo pospravljanja, potem pa gremo na večerjo.

12.7.2016 PREVEZA - ATENE

Zjutraj takoj pride človek iz marine in se vse zmeniva. Ima mesto, ampak na mooringih (ki so cenejši!). Meni celo bolj ustreza mooring, saj barka ne bo drsala ob pomol ves čas. Prevežemo se in hitro pospravimo do konca. Dopoldne je vroče, saj še ne piha, sonce pa žge..
Cena, ki jo plačam za 21 dni priveza je 250 evrov. Grške cene, marina je resda še v »gradnji«, ampak privez je varen.
Malo pred dvanajsto se s taksijem odpeljemo do postaje in skočimo na bus za Atene. Pred nami je 6 urna vožnja do Aten, v udobnem, klimatiziranem busu. Gneče ni, tako da gre super. Grške ceste so seveda bolj tako, tako. Povsod ob cesti je gradbišče avtocest, ampak ponekod ni videt nobenega napredka od lani. Predvsem ne na tej cesti po polotoku Aktio. Na Jonski avtocesti napredujejo in mislim da bo del med Mesolonghijem in mostom Rio - Antirio celo dokončan kmalu. Pri mostu naredimo 20 minutni postanek, potem pa spet naprej. Sledi najbolj dolgočasen del poti, saj hitro cesto od Patrasa proti Korintu širijo v avtocesto. In to pomeni da je na 140 km dolgi poti eno samo gradbišče, kjer se ne da prehitevati (cestnino pa vseeno pobirajo). No, tudi tu se od lani pozna napredek. Od Korinta dalje pa je ves čas avtocesta in hitro smo v Atenah. Tu se posadka loči, jaz z otrokoma vzamem taksi in se odpeljem do hotela pri letališču.


Slika
Z Busom proti Atenam

Slika
Čez Rio – Antirio most..

12.7.2016 ATENE – LJUBLJANA

Že ob 5ih po grškem času (4ih po našem) vstanemo in gremo na letališče. Kmalu smo na letalu in nekaj po 9ih pristanemo v Ljubljani. Letos Aegean leti vsak dan v Ljubljano in cena je kar ugodna. Na letu pa smo dobili celo zajtrk!
Ob 11ih sem že v službi, in takoj začnem odštevati do 30.7, ko se vrnem na barko.

Slika
Pogled na Prevezo z letala. Tukaj je privezana naša barka
Nazadnje spremenil andrejv, dne Če Jul 28, 2016 11:01, skupaj popravljeno 3 krat.
Uporabniški avatar
kr en
Admiral
Prispevkov: 6703
Pridružen: So Nov 22, 2008 21:20
Kraj: From sea to sky
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a kr en » Sr Jul 27, 2016 19:54

Lepo si si cajt vzel za reportažo. Pohvalno.

Lepa tura. Ampak, da v Ortrantu pri 30 knotih vetra ni vala več, kot za morje 3-4 :?: Zanimivo. Sam bi mislil, da je v tem zloglasnem predelu ob takem vetriču najmanj 5-ka, če ne več.
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
Uporabniški avatar
hrošč
Admiral
Prispevkov: 1292
Pridružen: Sr Sep 08, 2010 17:32
Kraj: Ljubljana - Vrsar

OdgovorNapisal/-a hrošč » Sr Jul 27, 2016 20:05

Odlična reportaža, naredila skomine po znanih koncih 8)
aleks09
Admiral
Prispevkov: 1132
Pridružen: Po Jul 12, 2010 20:15
Kraj: kras

OdgovorNapisal/-a aleks09 » Sr Jul 27, 2016 20:22

Z zanimanjem prebral.. lepo .. ni kaj

Edino ne vem na kateri detajl opozarjaš pri fotki z biciklom :oops:
Uporabniški avatar
Grega295
Admiral
Prispevkov: 3219
Pridružen: Ne Apr 04, 2010 21:50

OdgovorNapisal/-a Grega295 » Sr Jul 27, 2016 20:27

aleks09 napisal/-a:Edino ne vem na kateri detajl opozarjaš pri fotki z biciklom :oops:

Tudi jaz sem gledal; pa ne uspem nič najti :)

Lepa reportaža!
Uporabniški avatar
EDO
Admiral
Prispevkov: 1873
Pridružen: Po Nov 16, 2009 13:44
Kraj: Ljubljana - Lovran - Umag

OdgovorNapisal/-a EDO » Sr Jul 27, 2016 20:28

Ja, hvala za lep potopis. Obujal sem spomine na (skoraj) enako pot izpred treh let. Zdaj vem, da bom spet šel.
Living well is the best revenge
https://www.facebook.com/NotaBeneSailing/
andrejv
Admiral
Prispevkov: 737
Pridružen: Pe Okt 30, 2009 21:38
Kraj: Ljubljana, Koper

OdgovorNapisal/-a andrejv » Sr Jul 27, 2016 20:55

aleks09 napisal/-a:Z zanimanjem prebral.. lepo .. ni kaj

Edino ne vem na kateri detajl opozarjaš pri fotki z biciklom :oops:


Da Bicikelj deluje tako, da dobis kodo za obicajno kljucavnico. Lowtech metoda.
andrejv
Admiral
Prispevkov: 737
Pridružen: Pe Okt 30, 2009 21:38
Kraj: Ljubljana, Koper

OdgovorNapisal/-a andrejv » Sr Jul 27, 2016 20:57

kr en napisal/-a:Lepo si si cajt vzel za reportažo. Pohvalno.

Lepa tura. Ampak, da v Ortrantu pri 30 knotih vetra ni vala več, kot za morje 3-4 :?: Zanimivo. Sam bi mislil, da je v tem zloglasnem predelu ob takem vetriču najmanj 5-ka, če ne več.


5 zagotovo ni bila. 4, mogoce, res pa da ponoci ne vidis dobro vala.
Uporabniški avatar
Marchi
Admiral
Prispevkov: 6953
Pridružen: Če Apr 17, 2008 11:08

OdgovorNapisal/-a Marchi » Sr Jul 27, 2016 20:58

Lepo zapisano. Ampak tisti pogled pred neurjem pa zmaga. Nekaj v stilu "No pa da vidimo, kdo bo koga" 8)
Kako imaš fiksiran bum pri metuljčku?
andrejv
Admiral
Prispevkov: 737
Pridružen: Pe Okt 30, 2009 21:38
Kraj: Ljubljana, Koper

OdgovorNapisal/-a andrejv » Sr Jul 27, 2016 21:08

Marchi napisal/-a:Lepo zapisano. Ampak tisti pogled pred neurjem pa zmaga. Nekaj v stilu "No pa da vidimo, kdo bo koga" 8)
Kako imaš fiksiran bum pri metuljčku?


Nimam ga fiksiranega. Edina dobra resitev je zavora na skoti, ampakte nimam. To da navezem strik nekam naprej, pa ne bo pomagalo. Sem videl na cigri, ko je tak sistem odtrgalo...

Pazim, da vedno plujemo tako, da je genova malo v zavetju.
Uporabniški avatar
Dado
Kapitan fregate
Prispevkov: 111
Pridružen: To Avg 11, 2015 14:03
Kraj: ~ Prlekija ~

OdgovorNapisal/-a Dado » Če Jul 28, 2016 07:04

Pohvalno lepo napisano , še več takih postov, zelo rad preberem dogodivščine na morju in ogledam slikice :D
~ Eli ~
Uporabniški avatar
kekeck
Kontraadmiral
Prispevkov: 223
Pridružen: Po Jan 26, 2009 18:39

OdgovorNapisal/-a kekeck » Če Jul 28, 2016 07:52

Z veseljem prebral in pregledal slikce.
Upam da se po Grčiji potopis nadaljuje.
... potovanj ne štejem po prejadranih miljah ampak po krajih ki jih obiščem in ljudeh ki jih srečam ...
klemn
Admiral
Prispevkov: 1220
Pridružen: Sr Nov 25, 2009 08:10

OdgovorNapisal/-a klemn » Če Jul 28, 2016 10:23

Prav popestreno jutro v službi z tole reportažo...super!!!
andrejv
Admiral
Prispevkov: 737
Pridružen: Pe Okt 30, 2009 21:38
Kraj: Ljubljana, Koper

OdgovorNapisal/-a andrejv » Če Jul 28, 2016 10:44

H2O napisal/-a:Super reportaža :wink:

Mene pa zanima, kako zaženeš števec preplutih milj na tridata? A z gumbom TRIP? Ali na plotterju?


TRIP pritiskaš toliko časa, da se pokaže celoten LOG. Vmes pa imaš še dnevni log, temperaturo vode, in timerje, ki ti odštevajo (za regatne štarte).
Uporabniški avatar
Lure
Admiral
Prispevkov: 711
Pridružen: Če Nov 06, 2008 18:58
Kraj: Ljubljana - Izola

OdgovorNapisal/-a Lure » Če Jul 28, 2016 13:57

Super reportaža!

A v Grčiji se ne rabiš prijaviti takoj? Če prav zastopim ste opravili formalnosti vstopa šele čez par dni?

Pa nič nisi napisal, koliko so stali privezi po Grčiji - a se ne računa sploh ali je tako zanemarljivo, da proti HR cenam sploh ni omembe vredno?

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov