Od Istre do Krka z manjšim čolnom
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator, kr en
....na manjsem ali pa tudi manj manjsem plovilu....spremljaj vreme in napovedi, spremljaj vreme in napovedi, spremljaj vreme in napovedi,...spostuj morje....
Jaz bi imel s sabo mobitel in eno prenosno vhf postajo, ker gsm signala ni povsod ravno na pretek....ce bos priden se bosta imela super!
Pogumno na pot z upostevanjem zgornjih navodil (ob predpostavki, da ves v kaksnem stanju je plovilo)
Mirno morje in velikooooo uzitkov...
Jaz bi imel s sabo mobitel in eno prenosno vhf postajo, ker gsm signala ni povsod ravno na pretek....ce bos priden se bosta imela super!
Pogumno na pot z upostevanjem zgornjih navodil (ob predpostavki, da ves v kaksnem stanju je plovilo)
Mirno morje in velikooooo uzitkov...
janadino napisal/-a:Če smo mi z 4,4 metrnim gumenjakom prišli na Vis pa na Biševo pa še kam, potem boš tudi ti prilezel do Krka. Malo Aladina poglej, mogoče še kaj drugega, pazi da nebo burje pa gasa. Če pa so visoki valovi pa pač brez glisiranja in posebaj brez panike počasi proti cilju ali kakemu varnemu zalivu. Nič se ne bo zgodilo. Čas pa imaš.
Končno eden, ki ne straši podolgem in počez. Bravo Serjanec!!!
S takim čolnom, kot je na fotki, imaš kvarnerja za dvajset minut. Strahu pa za dvajset sekund.
Madonca, pa spomnite se malo nazaj s kom smo , s kom ste pluli in pripluli na cilj in nazaj . Čudno, brez aladinov, VHF-a, GPS-a, ....
Kapitani ga posračkajo z vsemi možnimi pripomočki, aplikacijami intakodalje, ker je vse skupaj v glavi.
Dvajset, trideset let nazaj se je hodilo na ribolov na mejo in čez teritorjalnega morja, proti Italiji, s takimi batanami in tomosakiji in nihče ni umrl. Vsaj jaz ne vem. Ne umre se tako hitro.
Resnici na ljubo povejte ali poznate kakšen primer ko je šlo za nohte, za biti ali ne biti, življenje ali smrt, ...
Jasno je da mora biti tako vreme, gorivo, glava, itd na mestu, ker priprava je vse.
Plulo se je, plulo se bo, neglede na strahove.
Bemti, največ jih umre v postelji, pa se ne bojimo zvečer iti spat v posteljo!
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Tudi jaz bi rekel, da je najpomembneje spremljati napoved vremena. Večinoma je poleti lepo vreme in prijazno morje, tako da ni težava dobiti dva zaporedna lepa dneva. Pred tremi leti sva z nečakom preplula s Krka preko severnega rta Cresa do trajektne luke Brestova na istrski vzhodni obali izključno na električni pogon moči par sto watov. Zahvaljujoč vremenu seveda. Pa še manever izogibanja pred trčenjem s tovorno ladjo sva izvedla.
Mirno morje in široko obzorje.
Vse se da, če je volja.
Je pa res, da je velikost valov zelo relativen pojem. Pred leti sem na Karibih za vajo šel malo z barke (42 čevljev dolžine) v čoln (Carrib 3,5m dolžine RIB, 10km motor).
Življenje se povsem spremeni.
Na jadrnici smo uživali, in se imeli lepo.
Ko sem šel v čoln sem si nadel jopič, a samo zato, da bo žena bolj pomirjena... No, ko sem bil pa v čolnu sem bil pa zelo vesel, da ga imam oblečenega.
Počutil sem se majhnega, kot mravljica.
Z valom se je dalo pluti še kar OK, v določene smeri celo malo glisirati.
Proti valu pa se tudi slučajno ni dalo glisirat, samo v izpodrivnem načinu je šlo.
Morje je bilo običajen Atlantik, kot je na Karibih, če nisi v zavetju otoka. Dober meter vala, kakih 15 do 20 vozlov vetra. Skratka standarno vreme.
Je pa res, da je velikost valov zelo relativen pojem. Pred leti sem na Karibih za vajo šel malo z barke (42 čevljev dolžine) v čoln (Carrib 3,5m dolžine RIB, 10km motor).
Življenje se povsem spremeni.
Na jadrnici smo uživali, in se imeli lepo.
Ko sem šel v čoln sem si nadel jopič, a samo zato, da bo žena bolj pomirjena... No, ko sem bil pa v čolnu sem bil pa zelo vesel, da ga imam oblečenega.
Počutil sem se majhnega, kot mravljica.
Z valom se je dalo pluti še kar OK, v določene smeri celo malo glisirati.
Proti valu pa se tudi slučajno ni dalo glisirat, samo v izpodrivnem načinu je šlo.
Morje je bilo običajen Atlantik, kot je na Karibih, če nisi v zavetju otoka. Dober meter vala, kakih 15 do 20 vozlov vetra. Skratka standarno vreme.
Nazadnje spremenil heron, dne Po Maj 22, 2017 09:42, skupaj popravljeno 1 krat.
Lep pozdrav, Tomaž.
Heron je nazaj z druge poti po svetu in že težko čakam na naslednji odhod.
Takrat se bo vrnil tudi dnevnik na: www.sailmala.com/heron
Ali občasno blog v Angleščini na: www.heronsailing.blogspot.com/
Heron je nazaj z druge poti po svetu in že težko čakam na naslednji odhod.
Takrat se bo vrnil tudi dnevnik na: www.sailmala.com/heron
Ali občasno blog v Angleščini na: www.heronsailing.blogspot.com/
pajer1 napisal/-a:janadino napisal/-a:Če smo mi z 4,4 metrnim gumenjakom prišli na Vis pa na Biševo pa še kam, potem boš tudi ti prilezel do Krka. Malo Aladina poglej, mogoče še kaj drugega, pazi da nebo burje pa gasa. Če pa so visoki valovi pa pač brez glisiranja in posebaj brez panike počasi proti cilju ali kakemu varnemu zalivu. Nič se ne bo zgodilo. Čas pa imaš.
Končno eden, ki ne straši podolgem in počez. Bravo Serjanec!!!
S takim čolnom, kot je na fotki, imaš kvarnerja za dvajset minut. Strahu pa za dvajset sekund.
Madonca, pa spomnite se malo nazaj s kom smo , s kom ste pluli in pripluli na cilj in nazaj . Čudno, brez aladinov, VHF-a, GPS-a, ....
Kapitani ga posračkajo z vsemi možnimi pripomočki, aplikacijami intakodalje, ker je vse skupaj v glavi.
Dvajset, trideset let nazaj se je hodilo na ribolov na mejo in čez teritorjalnega morja, proti Italiji, s takimi batanami in tomosakiji in nihče ni umrl. Vsaj jaz ne vem. Ne umre se tako hitro.
Resnici na ljubo povejte ali poznate kakšen primer ko je šlo za nohte, za biti ali ne biti, življenje ali smrt, ...
Jasno je da mora biti tako vreme, gorivo, glava, itd na mestu, ker priprava je vse.
Plulo se je, plulo se bo, neglede na strahove.
Bemti, največ jih umre v postelji, pa se ne bojimo zvečer iti spat v posteljo!
Se popolnoma strinjam s teboj pajer1odlično napisano:!:
Berem same strahove kaj pa burja pa jugo itd...Ja,če bodo visoki valovi model sigurno nebo rinil na morje.
Sam zmerom poslušam vremensko napoved in če je slaba ne rinem med valove.
Cagav fant ni nikoli pri punci spal,isto je z našimi mornarji cagav fant ...
Das Ist Valter
Strašiti ali ne strašiti? V nobenem primeru prvo ampak prestrašen je lahko samo tisti, ki o stvari ne ve nič. "Začetnik" je vprašal "izkušene" morjeplovce in dobil veliko uporabnih odgovorov. Je pa "medicinski" pristop vseeno boljši kot "lako čemo". Boljše začeti pri slabi napovedi in potem je vse ostalo lahko samo boljše ne slabše. Ko pa je govora o morjeplovstvu, pa je potrebna določena mera spoštovanja in samozavesti. Spoštovanje je nekaj, kar je dosegljivo tudi začetniku, samozavest pa raste samo s preplutimi miljami in izkušanju raznoraznih situacij, ki slejkoprej doletijo vsakega morjeplovca.
Niso kar tako izpostavljene teme morjeplovstva; vremenoslovje, navigacija, mornarske veščine, motoroznanstvo ...
Niso kar tako izpostavljene teme morjeplovstva; vremenoslovje, navigacija, mornarske veščine, motoroznanstvo ...
Takoje je bilo. S kolegom sva štartala v soboto 8.7.2017 ob cca 5h zjutraj. Vreme je bilo napovedano kot iz škatlice.
Skratka, ko sva zjutraj odplula, takšne oseke še nisem videl. Očitno vedno prepozno vstanem Ob 5h je še lepo pihal nočni burin, ampak se je dalo lepo glisirati. Začela sva s hitrostjo kakšnih 18 vozlov.
Prejšnjo noč sva seveda spila kakšen kozarec ali dva piva, pripravila vse potrebno za plovbo... no... po cca pol ure vožnje sva opazila, da sva pozabila vodo vzeti s seboj. Imel sem pripravljeni dve plastenki po 1.5l, ampak žal je to ostalo v kampu. Imela pa sva s seboj perfektno ohlajen six pack - cel žur
Ker sva štartala ob 5h, nama je bilo jasno, da se vode nekaj časa ne bo dalo dobiti. No pa saj je bilo piva v telesu še od prejšnjega večera dovolj - ne bi smelo takoj zmanjkati tekočine
Tako le izgledal sončni vzhod. Tale slika je bila posneta nekje v bližini Brijonov.
Takoj po sončnem vzhodu, se je veter popolnoma umiril in imela sva bonaco... mehka plovba, gas do fula
Še slika kapitana
Prvo plovilo sva srečala šele tam nekje pri Puli in sicer en malo večji gliser. Pri kamenjaku pa je je že bilo kar nekaj jadrnic. Očitno mornarji ne vstajajo zelo zgodaj...
Tale "mala" lepotička je bila slikana ravno nekje pri Kamenjaku
Po kamenjaku pa moram priznati, da je postalo malo dolgočasno.
Plovila ni bilo praktično nobenega več. Priznam, da sem začel malo razmišljat - hm.. kaj pa če se pokvari motor? Ravno mahati ne bom moral nikomur..
Od Kamenjaka sva potrebovala dobro uro, da sva prišla do rta pred vstopom v Vela vrata.
Takole sva gledala rt, ki se kar ni in ni hotel približati:
Tik pred rtom sva se ustavila pri Koromačnem.. priznam, da ni ravno najboljša destinacija za vstavljati, vendar je bilo na Navionicsu (ki sem ga imel naloženega na telefon) narisano pristanišče, in sem sklepal, da bova tam prišla do kakšne vode.. six pack-a namreč še nisva odprla.
V smeri proti Koromačnem je plovba izgledala približno takole:
https://photos.app.goo.gl/zJaIq4o5lc1FVofw1
V Koromačnem sva bila ravno pravi čas, saj so tam ravno odprli trgovino, tako da sva se opremila z zalogo vode. Malo sva pomalicala, tako da sva imela postanek dolg dobre pol ure...
Nato sva vžgala motor in ni hotel tekoče teči v prostem teku - sklepam, da imam prosti tek malo prenizko nastavljen. Nisem hotel preveč ekserimentirati, ker sem vedel, da je še kar nekaj plovbe pred nama - dejansko sva bila ravno na polovici poti.
Ko sva od koromačnega zapeljala okrog rt-a, pa so se začeli valovi malo jačati, predvsem pa je veter kar konkretno pihal direktno nasproti v premec. Ker ura ni bilo več ravno zgodnja (cca 8h) je bilo seveda pričakovati, da se veter takrat pojača, Vela vrata pa so tudi znana po tem, da tam vedno malo pilhlja.
Valovi so se začeli rahlo peniti in takole sta izgledali naslednji dve uri plovbe čez Vela vrata:
https://www.youtube.com/watch?v=LdXmdjOmvfo
Malo me je skrbelo, da se ne bodo valovi kaj povečali.. Tole je bilo še ravno prav za čoln dolžine 4m - kar koli več pa bi postalo že konkretno neudobno... Bila sva ravno prav na trnjih, da je six pack še vedno sameval v hladilni torbi. Hitrost se je zmanjšala na kakšnih 14-15 vozlov - hitreje se ni dalo, ker bi preveč skakalo po valovih.
Pri Rabcu sva srečala en čoln, naslednje pa trajekt Brestovo-Porozine. Za trajektom je bilo še nekaj večjih ladij in potem, ko sva bila na koncu Velih vrat pri Cresu še par čolnov...
Poanta je v tem, da vmes dejansko 3 ure nisva srečala nobenega plovila. Ura se mi ni zdela tako blazno zgodnja, vendar očitno ta del Istre ni ravno turističen. Nisem pričakoval, da se bova tako sama vozila cel čas.
Ko sva končno prispela do konca Velih vrat, se je veter tam malce umiril in sva našla prijeten zaliv na Cresu, kjer sva zasluženo spila vsak eno pivo..
Od tam naprej naju je čakalo še slabe pol ure plovbe do Malinske, kjer je bila končna destinacija.
Zadnje pol ure se je zdelo kot mala malica.. praktično sva bila že na cilju. Med Cresom in Malinsko je sicer bilo nekaj valov, vendar nič kaj posebnega - poleg tega pa sva lahko že opazovala cilj plovbe, tako da je to šlo dosti hitro skozi.
Na Malinski sva parkirala v marini, 100 HRK pa so zaračunali za nočitev čolna - itak brez računa...
Čoln varno pripet v pristanu
Od tam sva odšla prespati v apartma, zjutraj je bilo pa plan da že kar ob 4h štartava, da se izogneva možnim vetrovom v Velih vratih in da čim prej prideva vsaj do Kamenjaka.
Ob 2h ponoči mi je moja boljša polovica poslala SMS, da v Rovinju piha res na polno, da je cel kamp buden in vsi samo privezujejo vse stvari, ki jih lahko odnese... Ob 4h, ko sem se zbudil sem najprej prebral SMS in si mislil - hm... zanimivo. Napoved je bila brez vsakega vetriča. Skratka - brez sapice, na vseh možnih portalih (prognoza na nautičare, DHMZ, tuje napovedi,...). Pogledam napoved - še vedno vse enako. Brez sapice. Pogledam radar padavin, in vidim, da je šla nevihta čez Rovinj in gre v smeri Rijeke in da je v tem trenutku ravno v Velih vratih.. Hm... nič kaj fino. Kolega se tudi zbudi, stopiva na balkon apartmaja in je v sunkih na polno pihalo. Bila je še dokaj tema, tako da se iz apartmaja ni dobro videlo morja v kakšnem stanju je.
Skratka odločiva se, da greva še za kakšno uro v deželo sanj in nato preizkusiva srečo z izplutjem...
No ob cca 5h, se je veter umiril, pri apartmaju ni več pihalo. Preden sva prispela do marine je minilo še kakšne pol ure, tako da sva bila tam kar pozno - dosti pozneje, kot je bilo planirano...
No takoj, ko sem pogledal morje pa mi je bilo jasno koliko je ura. Valovi so špricali čez pomol v marino, tako da je bilo kristalno jasno, da ne bo šlo s čolnom nikamor. Pojma nimam, kaj bi bilo v Velih vratih - pa saj verjetno v tistem ne bi mogla niti do Cresa priti...
Skratka vsedla sva se v avto, odpeljala do Rovinja (cca 2h vožnje v eno smer), vzela moj avto s prikolico in nazaj na Krk (spet 2h vožnje). Potem sem tam v marini suvereno rekel marinerotu, če naložimo čoln kar z dvigalom na prikolico (klančine v marini pač ni)... pa mi je rekel. "Ti si oni, koji je jučer došao sa onim malim čamcem?"... in sva hitro zaključila, da so gurtne na dvigalu bolj narazen, kot je dolžina mojega čolna
Poklapan sem s čolnom odplul do nasledenje marine, kjer je klančina, da sva ga naložila na prikolico in še dve uri nazaj vožnje do Rovinja...
Kakorkoli - v eno smer je bilo dovolj plovbe za takšen mali čolniček in odlična izkušnja... Bi ponovil, ampak s čim malo večjim
Same plovbe sva imela 4 ure in pol - skupaj s postanki pa še dobro uro zraven.
Na spodnji povezavi pa še točna pot, ki sva jo prevozila:
https://drive.google.com/open?id=1TI7RXJn2SB_nmBqX_JKvdQgZz0Q&usp=sharing
Skratka, ko sva zjutraj odplula, takšne oseke še nisem videl. Očitno vedno prepozno vstanem Ob 5h je še lepo pihal nočni burin, ampak se je dalo lepo glisirati. Začela sva s hitrostjo kakšnih 18 vozlov.
Prejšnjo noč sva seveda spila kakšen kozarec ali dva piva, pripravila vse potrebno za plovbo... no... po cca pol ure vožnje sva opazila, da sva pozabila vodo vzeti s seboj. Imel sem pripravljeni dve plastenki po 1.5l, ampak žal je to ostalo v kampu. Imela pa sva s seboj perfektno ohlajen six pack - cel žur
Ker sva štartala ob 5h, nama je bilo jasno, da se vode nekaj časa ne bo dalo dobiti. No pa saj je bilo piva v telesu še od prejšnjega večera dovolj - ne bi smelo takoj zmanjkati tekočine
Tako le izgledal sončni vzhod. Tale slika je bila posneta nekje v bližini Brijonov.
Takoj po sončnem vzhodu, se je veter popolnoma umiril in imela sva bonaco... mehka plovba, gas do fula
Še slika kapitana
Prvo plovilo sva srečala šele tam nekje pri Puli in sicer en malo večji gliser. Pri kamenjaku pa je je že bilo kar nekaj jadrnic. Očitno mornarji ne vstajajo zelo zgodaj...
Tale "mala" lepotička je bila slikana ravno nekje pri Kamenjaku
Po kamenjaku pa moram priznati, da je postalo malo dolgočasno.
Plovila ni bilo praktično nobenega več. Priznam, da sem začel malo razmišljat - hm.. kaj pa če se pokvari motor? Ravno mahati ne bom moral nikomur..
Od Kamenjaka sva potrebovala dobro uro, da sva prišla do rta pred vstopom v Vela vrata.
Takole sva gledala rt, ki se kar ni in ni hotel približati:
Tik pred rtom sva se ustavila pri Koromačnem.. priznam, da ni ravno najboljša destinacija za vstavljati, vendar je bilo na Navionicsu (ki sem ga imel naloženega na telefon) narisano pristanišče, in sem sklepal, da bova tam prišla do kakšne vode.. six pack-a namreč še nisva odprla.
V smeri proti Koromačnem je plovba izgledala približno takole:
https://photos.app.goo.gl/zJaIq4o5lc1FVofw1
V Koromačnem sva bila ravno pravi čas, saj so tam ravno odprli trgovino, tako da sva se opremila z zalogo vode. Malo sva pomalicala, tako da sva imela postanek dolg dobre pol ure...
Nato sva vžgala motor in ni hotel tekoče teči v prostem teku - sklepam, da imam prosti tek malo prenizko nastavljen. Nisem hotel preveč ekserimentirati, ker sem vedel, da je še kar nekaj plovbe pred nama - dejansko sva bila ravno na polovici poti.
Ko sva od koromačnega zapeljala okrog rt-a, pa so se začeli valovi malo jačati, predvsem pa je veter kar konkretno pihal direktno nasproti v premec. Ker ura ni bilo več ravno zgodnja (cca 8h) je bilo seveda pričakovati, da se veter takrat pojača, Vela vrata pa so tudi znana po tem, da tam vedno malo pilhlja.
Valovi so se začeli rahlo peniti in takole sta izgledali naslednji dve uri plovbe čez Vela vrata:
https://www.youtube.com/watch?v=LdXmdjOmvfo
Malo me je skrbelo, da se ne bodo valovi kaj povečali.. Tole je bilo še ravno prav za čoln dolžine 4m - kar koli več pa bi postalo že konkretno neudobno... Bila sva ravno prav na trnjih, da je six pack še vedno sameval v hladilni torbi. Hitrost se je zmanjšala na kakšnih 14-15 vozlov - hitreje se ni dalo, ker bi preveč skakalo po valovih.
Pri Rabcu sva srečala en čoln, naslednje pa trajekt Brestovo-Porozine. Za trajektom je bilo še nekaj večjih ladij in potem, ko sva bila na koncu Velih vrat pri Cresu še par čolnov...
Poanta je v tem, da vmes dejansko 3 ure nisva srečala nobenega plovila. Ura se mi ni zdela tako blazno zgodnja, vendar očitno ta del Istre ni ravno turističen. Nisem pričakoval, da se bova tako sama vozila cel čas.
Ko sva končno prispela do konca Velih vrat, se je veter tam malce umiril in sva našla prijeten zaliv na Cresu, kjer sva zasluženo spila vsak eno pivo..
Od tam naprej naju je čakalo še slabe pol ure plovbe do Malinske, kjer je bila končna destinacija.
Zadnje pol ure se je zdelo kot mala malica.. praktično sva bila že na cilju. Med Cresom in Malinsko je sicer bilo nekaj valov, vendar nič kaj posebnega - poleg tega pa sva lahko že opazovala cilj plovbe, tako da je to šlo dosti hitro skozi.
Na Malinski sva parkirala v marini, 100 HRK pa so zaračunali za nočitev čolna - itak brez računa...
Čoln varno pripet v pristanu
Od tam sva odšla prespati v apartma, zjutraj je bilo pa plan da že kar ob 4h štartava, da se izogneva možnim vetrovom v Velih vratih in da čim prej prideva vsaj do Kamenjaka.
Ob 2h ponoči mi je moja boljša polovica poslala SMS, da v Rovinju piha res na polno, da je cel kamp buden in vsi samo privezujejo vse stvari, ki jih lahko odnese... Ob 4h, ko sem se zbudil sem najprej prebral SMS in si mislil - hm... zanimivo. Napoved je bila brez vsakega vetriča. Skratka - brez sapice, na vseh možnih portalih (prognoza na nautičare, DHMZ, tuje napovedi,...). Pogledam napoved - še vedno vse enako. Brez sapice. Pogledam radar padavin, in vidim, da je šla nevihta čez Rovinj in gre v smeri Rijeke in da je v tem trenutku ravno v Velih vratih.. Hm... nič kaj fino. Kolega se tudi zbudi, stopiva na balkon apartmaja in je v sunkih na polno pihalo. Bila je še dokaj tema, tako da se iz apartmaja ni dobro videlo morja v kakšnem stanju je.
Skratka odločiva se, da greva še za kakšno uro v deželo sanj in nato preizkusiva srečo z izplutjem...
No ob cca 5h, se je veter umiril, pri apartmaju ni več pihalo. Preden sva prispela do marine je minilo še kakšne pol ure, tako da sva bila tam kar pozno - dosti pozneje, kot je bilo planirano...
No takoj, ko sem pogledal morje pa mi je bilo jasno koliko je ura. Valovi so špricali čez pomol v marino, tako da je bilo kristalno jasno, da ne bo šlo s čolnom nikamor. Pojma nimam, kaj bi bilo v Velih vratih - pa saj verjetno v tistem ne bi mogla niti do Cresa priti...
Skratka vsedla sva se v avto, odpeljala do Rovinja (cca 2h vožnje v eno smer), vzela moj avto s prikolico in nazaj na Krk (spet 2h vožnje). Potem sem tam v marini suvereno rekel marinerotu, če naložimo čoln kar z dvigalom na prikolico (klančine v marini pač ni)... pa mi je rekel. "Ti si oni, koji je jučer došao sa onim malim čamcem?"... in sva hitro zaključila, da so gurtne na dvigalu bolj narazen, kot je dolžina mojega čolna
Poklapan sem s čolnom odplul do nasledenje marine, kjer je klančina, da sva ga naložila na prikolico in še dve uri nazaj vožnje do Rovinja...
Kakorkoli - v eno smer je bilo dovolj plovbe za takšen mali čolniček in odlična izkušnja... Bi ponovil, ampak s čim malo večjim
Same plovbe sva imela 4 ure in pol - skupaj s postanki pa še dobro uro zraven.
Na spodnji povezavi pa še točna pot, ki sva jo prevozila:
https://drive.google.com/open?id=1TI7RXJn2SB_nmBqX_JKvdQgZz0Q&usp=sharing
Bravo!
Samo mi ni jasno zakaj toliko plutja v enem kosu (mogoče ni bilo časa?)...jaz bi se vmes parkrat ustavil in nekje na pol poti prenočil, pa naslednji dan naprej. Kako je pa z črpalkami v Istri?....sprašujem, ker bi 1x rad šel v kontra smer:iz Krka v Novigrad....ampak jaz bi za to pot in nazaj rabil vsaj 5 dni....
Samo mi ni jasno zakaj toliko plutja v enem kosu (mogoče ni bilo časa?)...jaz bi se vmes parkrat ustavil in nekje na pol poti prenočil, pa naslednji dan naprej. Kako je pa z črpalkami v Istri?....sprašujem, ker bi 1x rad šel v kontra smer:iz Krka v Novigrad....ampak jaz bi za to pot in nazaj rabil vsaj 5 dni....
mirno morje
Da odgovorim na nekaj vprašanj:
Motor zadaj je Yamaha F30 in poraba je kar majhna. Tanka je bilo 25 litrov, poleg tega pa sem dal gor še dve kanti po 10l za zihr.
Na celotni poti je bilo porabljenih nekje med 25-30l goriva...
Da bi vmes prenočila ni bilo nikoli v planu... Je bila neka varianta, da bi zjutraj naredila pol poti, potem se za čez dan ustavila in pozno popoldne šla naprej, ko se veter spet umiri. Čez dan se nisva imela ravno plan voziti, ker so valovi preveliki, poleg tega pa bi naju sonce čisto vžgalo.
Je bila pa prva ideja, da bi štartala v Sloveniji in šla prvi dan do Pule, drugi dan pa od tam naprej do Krka. Potem pa sva se čisto iz logističnih zadev (ker sem jaz bil takrat v kampu v Rovinju) odločila, da greva en dan na Krk in naslednji dan nazaj (kar pa potem zaradi vremena ni popolnoma uspelo).
Na Krku sva imela še en avto, ker je bila tam od kolega žena v njunem apartmaju. Tako sva z njenim avtom šla skupaj v Rovinj, potem vsak s svojim avtom nazaj na Krk in nazadnje z mojim avtom spet v Rovinj. V Rovinju pa je kolega imel avto parkiran od prejšnjega dne... Skratka cela logistika in 6 ur vožnje po cesti
Na klančino sem potem šel v Porat, če si to mislil (marina nasproti tiste, kjer je slikano)... so pa zaračunali 100 kun.
Motor zadaj je Yamaha F30 in poraba je kar majhna. Tanka je bilo 25 litrov, poleg tega pa sem dal gor še dve kanti po 10l za zihr.
Na celotni poti je bilo porabljenih nekje med 25-30l goriva...
Da bi vmes prenočila ni bilo nikoli v planu... Je bila neka varianta, da bi zjutraj naredila pol poti, potem se za čez dan ustavila in pozno popoldne šla naprej, ko se veter spet umiri. Čez dan se nisva imela ravno plan voziti, ker so valovi preveliki, poleg tega pa bi naju sonce čisto vžgalo.
Je bila pa prva ideja, da bi štartala v Sloveniji in šla prvi dan do Pule, drugi dan pa od tam naprej do Krka. Potem pa sva se čisto iz logističnih zadev (ker sem jaz bil takrat v kampu v Rovinju) odločila, da greva en dan na Krk in naslednji dan nazaj (kar pa potem zaradi vremena ni popolnoma uspelo).
Na Krku sva imela še en avto, ker je bila tam od kolega žena v njunem apartmaju. Tako sva z njenim avtom šla skupaj v Rovinj, potem vsak s svojim avtom nazaj na Krk in nazadnje z mojim avtom spet v Rovinj. V Rovinju pa je kolega imel avto parkiran od prejšnjega dne... Skratka cela logistika in 6 ur vožnje po cesti
Na klančino sem potem šel v Porat, če si to mislil (marina nasproti tiste, kjer je slikano)... so pa zaračunali 100 kun.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov