Dubrovnik
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator, kr en
Dubrovnik
Bok
Padla je ideja,da gremo z čolnom Bay.2052,4.3 motor na eno res hitro ruto Izola-Dubrovnik in nazaj.Hvala bogu je žena vesela
Bi se morda kdo odločil iti zraven(z svojim čolnom).Malo za družbo,bolj zaradi obojestranske varnosti.Termin nekje v začetku julija,stvar pa še ni sto procentna.Prespimo v čolnu in v normalnih mejah forsiramo...
LP Iztok
Padla je ideja,da gremo z čolnom Bay.2052,4.3 motor na eno res hitro ruto Izola-Dubrovnik in nazaj.Hvala bogu je žena vesela
Bi se morda kdo odločil iti zraven(z svojim čolnom).Malo za družbo,bolj zaradi obojestranske varnosti.Termin nekje v začetku julija,stvar pa še ni sto procentna.Prespimo v čolnu in v normalnih mejah forsiramo...
LP Iztok
Ja odvisno kolko želite forsirat. Lepo se da to obdelat v enem tednu, kar je pa bolj na kratko, bo pa res predvsem plovba. Se pravi v 3 dneh priti dol in potem v treh nazaj.
Kaj si imel ti v mislih?
Glede težav, pa mogoče najbolj huda izjemno močan maestral v južnem jadranu, vse se začne pri rtu Ploča za Rogoznico. No zadeva se še stopnjuje proti Šolti, Braču, Hvaru, Korčuli, potem pa postane spet bolj ljudsko... No to lahko rešimo tako, da plujemo zjutraj, potem pa spet proti večeru, ko veter spusti. Je pa res, da sem v okolici Šolte, Brača in Hvara opazil, da maestral ponavadi "spusti" hudičevo pozno. Dostikrat poneha šele do 20 ali celo 21 ure!
LP
Kaj si imel ti v mislih?
Glede težav, pa mogoče najbolj huda izjemno močan maestral v južnem jadranu, vse se začne pri rtu Ploča za Rogoznico. No zadeva se še stopnjuje proti Šolti, Braču, Hvaru, Korčuli, potem pa postane spet bolj ljudsko... No to lahko rešimo tako, da plujemo zjutraj, potem pa spet proti večeru, ko veter spusti. Je pa res, da sem v okolici Šolte, Brača in Hvara opazil, da maestral ponavadi "spusti" hudičevo pozno. Dostikrat poneha šele do 20 ali celo 21 ure!
LP
- Novinec
- Admiral
- Prispevkov: 2569
- Pridružen: Pe Feb 15, 2008 22:41
- Kraj: Sailing on the world
- Kontakt:
Lani sem delal ruto Poreč - Dubrovnik, seveda z malimi cik-caki od otočka do otočka in sem naredil cel dopust (trenutno pišem na pamet + ali -5%) cca 770 Nm. Moja poraba je cca 40 lit na dva motorja pri 25 vozlih, vendar računaj, da je to le povpreček. Bil sem 14 dni na dopustu in mi je vse prehitro bliskalo. Samo pomislim lahko kako bo tebi v enem tednu. Vsak dan cca 120 Nm z raznimi postanki pa so trije dnevi že šli rakom žvižgat! Potem še en dan da spiješ kavo v Dubrovniku in tri dni zopet nazaj! No ja, " kratko ali sladko!"
Sem že šel Poreč - Korčula 9 UR nabijanja po morju in drugi dan dolivanje goriva in spet Korčula - Budva. Samo to so izredni primeri za sejme in podobno. Tu ni uživanja ampak samo matranje.
LP
.
Sem že šel Poreč - Korčula 9 UR nabijanja po morju in drugi dan dolivanje goriva in spet Korčula - Budva. Samo to so izredni primeri za sejme in podobno. Tu ni uživanja ampak samo matranje.
LP
.
"Morje je med vsemi opojnostmi najbolj opojno!"
...........................................................(J.H.)
...........................................................(J.H.)
-
- Admiral
- Prispevkov: 2269
- Pridružen: Sr Mar 26, 2008 19:54
- Kraj: Ljubljana - ACI Supetarska draga - Rab
Glede na to, da dobro poznam Hvar in okolico lahko povem, da je v poletnih mesecih tam prisoten res močen maestral,kateri je ponavadi delujoč od 13.00 do 19.00. Sami domačini pravijo, če maestrala ni nekaj dni zapored pomeni, da se bo vreme poslabšalo.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Hojla
Novinec,prav imaš-če bomo šli bo to slatko matranje.Ženi sem že pojamral,da je to taka muka,da je bolje,če je doma.
Car,hvala za informacijo.Glisiranje in veter pa valovi res ne pašejo najbolj.No bomo videli.Če se bo izšlo finančno in časovno,bom poročal kako in kaj.Če bo šel še Admin,bo še boljše in tudi slike bodo profi,sicer pa samo amaterske..
LP Iztok
Novinec,prav imaš-če bomo šli bo to slatko matranje.Ženi sem že pojamral,da je to taka muka,da je bolje,če je doma.
Car,hvala za informacijo.Glisiranje in veter pa valovi res ne pašejo najbolj.No bomo videli.Če se bo izšlo finančno in časovno,bom poročal kako in kaj.Če bo šel še Admin,bo še boljše in tudi slike bodo profi,sicer pa samo amaterske..
LP Iztok
Zdravo Polanc.
Včeraj si mi v Sevnici omenil to ruto. Danes pa tole preibiram in vse bolj v tej ruti ne vidim smisla. Pa ne, da bi ti hotel pobiti navdušenje. Ampak pretehtaj določena dejstva. Do Dubrovnika in nazaj je cca 40 ur plovbe. To je nekje 5 ur na dan. Na jadrnici pet ur ni veliko, ampak na gliserju! Posebej, če te spremlja maestral in večino poti voziš stoje. Če greš naravnost, sploh ne zaužiješ lepot otokov, katere enostavno ignoriraš. Sam vedno vzamem kakšen dan za rezervo (slabo vreme), tako ti jih ostane bore malo.
Če že hočeš s čolnom v Dubrovnik predlagam, da ga naložite na prikolico, v Dubrovniku splavite in vsaj kolikor toliko počasi nazaj. Nekdo se pač žrtvuje za pot nazaj z avtom.
Razmisli !
lp
__________________________________________________
good girls go to heaven, bad girls go everywhere !
Včeraj si mi v Sevnici omenil to ruto. Danes pa tole preibiram in vse bolj v tej ruti ne vidim smisla. Pa ne, da bi ti hotel pobiti navdušenje. Ampak pretehtaj določena dejstva. Do Dubrovnika in nazaj je cca 40 ur plovbe. To je nekje 5 ur na dan. Na jadrnici pet ur ni veliko, ampak na gliserju! Posebej, če te spremlja maestral in večino poti voziš stoje. Če greš naravnost, sploh ne zaužiješ lepot otokov, katere enostavno ignoriraš. Sam vedno vzamem kakšen dan za rezervo (slabo vreme), tako ti jih ostane bore malo.
Če že hočeš s čolnom v Dubrovnik predlagam, da ga naložite na prikolico, v Dubrovniku splavite in vsaj kolikor toliko počasi nazaj. Nekdo se pač žrtvuje za pot nazaj z avtom.
Razmisli !
lp
__________________________________________________
good girls go to heaven, bad girls go everywhere !
Po tablicah Daljinar Jadranskega morja je razdalja Izola - Dubrovnik 285 navtičnih milj.
Nazadnje spremenil Piki, dne Ne Maj 17, 2009 21:43, skupaj popravljeno 1 krat.
- Novinec
- Admiral
- Prispevkov: 2569
- Pridružen: Pe Feb 15, 2008 22:41
- Kraj: Sailing on the world
- Kontakt:
Piki prav imaš, vendar nikoli ampak res nikoli ne narediš idealne dolžine, kajti potrebno se je ustavit, natočit gorivo, se kdaj komu izogniti, nekje prespati,... Važno je, da vemo vsaj nek približek.
Za vse tiste ki nimate tablice, pa vam pošiljam povezavo:
www.navtika.com/navtika_2009/navigator/ ... lukami.htm
LP
.
Za vse tiste ki nimate tablice, pa vam pošiljam povezavo:
www.navtika.com/navtika_2009/navigator/ ... lukami.htm
LP
.
"Morje je med vsemi opojnostmi najbolj opojno!"
...........................................................(J.H.)
...........................................................(J.H.)
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti