.
Prosit, ker je še edini, ki lahko pomaga, da dobim barko s servisa. Izbral sem tole reč
Jih imajo kar nekaj na razpolago, če jih želiš najet.
Tudi tega lušnega za 5 oseb plus pilot.
Zadnji zunanji pregled, ki ga opravi pilot, g. Cerar.
Vžig, "čeking" instrumentov .......
Vse deluje in po radijski zvezi dobimo dovoljenje za let.
Še pozdrav lastnika firme (tisti s čepico) in "odpravnika" preko radijskih zvez.
Še poravnamo se na pisti
in EN
DVA
TRI smo v zraku.
Še trenutek prej smo bili pred tistima hangarjema.
Stara in nova cesta mimo Divače. Vmes pokopališče.
Divača ima kar veliko železniško postajo, saj gredo njene poti na jug ali zahod.
To je "kraška" železna cesta.
Pogled naprej proti horizontu. Kot na morju. Brezmejnost te osvobodi in lepo uživaš nad belimi oblaki.
3/4 naše družine je moški del, ki je užival, brez Mornarke, saj se letenju izogne, če le more. Evo "tamlade" uživače.
Že vidimo morje tam v daljavi.
Pogled na obdelano zemljo,
in veliiiiiiiiiikooooooooo parkirišče novih avtomobilov v Luki Koper.
Tole je pa sporni del pristanišča za prebivalce Ankarana. Terminal za razsuti tovor.
No tamle je pa oni Kitajc kopal po dnu s taveliko barko.
Obalna cesta Koper-Izola. Zadaj Semedela in Žusterna.
Izola.
Marina Izola. Joško živjo, sem ti mahal ti pa nič.
Piran.
Sečoveljske soline.
Na levi je lepo viden Jernejev kanal, katerega naj bi uredili za komunalne priveze. Zdajšnje stanje kanala je kaotično in anarhično.
Samo poglejte ta mir, lepoto, spokojnost.
Bencinski pumpi nad Izolo.
Bolnišnica Izola.
Po zraku plujemo naprej. Važno je, da plujemo, četudi po zraku.
Smo že nad Tržaško luko.
Nad oblaki. Med njimi pa kot okna da vidimo na zemljo.
Bližamo se Škocjanskim jamam.
V teh vrtačah je taka lepota in znamenitost, da ima UNESCO "prste vmes".
Trenutek pred tem je začelo deževati.
Trenutek za tem smo pa pristali.
Zadovoljna "uživača."
Naslednjič pa morda s temle. Ga je menda sama mašina pa propeler.
Še nekaj je zanimivo. Letališče Divača je prvo letališče na ozemlju Slovenije. Odprli so ga med prvo svetovno vojno. Med drugo je imel pomembno vlogo za osvoboditev okupiranega ozemlja.
G. Cerar-pilot je opravil let z odliko. Malo je še pokazal kaj zmore letalo (vse pod nadzorom), levo, desno, gor, dol, nam trem pa nasmeh do ušes. Smo toliko užival, da smo pozabili it še malo višje, da bi oddali prošnjo "vrhovnemu šefu".
Bo treba ponovit vajo!
LP, iz višin
.
V nebo, proti Bogu
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator, kr en
V nebo, proti Bogu
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov