Jadranje - tokrat z letali - okrog Szegeda na Madžarskem

Dodajte kraje in zanimivosti, ki jih je vredno obiskati. Opišite vaše "rute", sidrišča in restavracije...

Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator, kr en

Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

Jadranje - tokrat z letali - okrog Szegeda na Madžarskem

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Po Maj 09, 2011 07:21

Jadranje - tokrat z letali - okrog Szegeda na Madžarskem

Ne vem, ali bo to zanimivo za morjeplovce...

Od sobote, 30.4. do nedelje, 8.5. sem bil pomočnik tekmovalcu na tekmovanju v jadralnem letenju LX pokal na letelišču Szatymaz pri Szegedu.

Lahko napišem (s slikami) o pripravah jadralnih letal za polet, o njihovih trikotnikih, vremenskem briefingu in vremenu, o toplicah v Szegedu (stavba iz avstroogrskih časov). pa o jadralnem letalu, ki je moralo pristati na njivi tako, da smo ga razstavljenega prinesli po blatu 3 km daleč do najbližje nerazmočene ceste, vsakovečerni fešti (madžarski, češki, francoski, nemški... slovenski večer) in tako naprej.
Nazadnje spremenil Marjan Tomki, dne Sr Feb 22, 2012 17:29, skupaj popravljeno 2 krat.
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Uporabniški avatar
racman
Admiral
Prispevkov: 692
Pridružen: Ne Maj 20, 2007 15:25

OdgovorNapisal/-a racman » Po Maj 09, 2011 13:03

ti kar napiši, prihodnjič nam pa še zrihtaj morjeplovski popust za panoramski polet :wink:
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

Kako se je začelo - pred letom ali dvema

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Pe Maj 20, 2011 09:14

Občasno komu, ki ima težave z računalnikom in se sam ne znajde dovolj, svetujem ali pomagam, da jih odpravi. Najpogostejše težave so polni diski, fragmentacija, virusi, crkavanje SW - in seveda napake v SW in popravki nanje.

Tako sem nekomu, ki je imel na prenosnem računalniku poln disk svetoval, da je nabavil primeren zunanji disk in ga naučil na njem hraniti slikovni material in še malo v to smer. Ker za to nisem hotel nič računati, je rekel, da me lahko enkrat vzame s seboj, ko bo šel letet z jadralnim letalom.

Med pripravo za polet sem imel toliko dela, da nisem utegnil slikat. Teorijo dovolj dobro poznam (ko sem bil pri vojakih, sem bil drugo polovico pri padalcih v Nišu), ampak da so bili starejši prepričani, da so me pravilno pribili v padalo in na sedež, je bilo kar nekaj dela.

Vzlet z letališča Lesce - vlečno letalo pred nama - pred nami bi morala biti Dobrča (ali pa morda že Begunjščica)
Slika
Treba se je držati primerne višine za vlečnim letalom, sicer mu premikaš rep, kot če bi kolesarju med vožnjo premikal balanco, kar je močno no-go. In seveda je treba goliču na prvem sedežu dopovedati, naj se ne dotika vzvoda za odpenjanje z vlečne vrvi, dokler mu ne rečejo.

Potegnili so naju 600 m nad višino letališča
Slika

Po odklopu je Niko iskal vzgornike, in jih za začetek našel ob pobočju. Način gibanja, ki ga nisi navajen, ima zanimiv učinek. Po začetku sukanja v desno v stebru dvigajočega se zraka mi je bilo za kakih 5 sekund slabo, potem je bilo OK. Pri naslednjem sukanju v desno se slabost ni več ponovila.

Ko smo se dvignili do vrha Dobrče, je po vsem sodeč tega tipa vzgornika zmanjkalo in je bilo treba preskočiti dolino do pobočja Begunjščice.
Slika

Kar mi je posebej ostalo v spominu je, da mi je pri prvem sukanju v levo spet postalo za nekaj sekund slabo - glavi je jasno, da je vzorec enak, drobovju pa po vsem sodeč ne.

V naslednjem času me je zanimalo, kako pilot najde in čuti vzgornike, kako čuti ravnotežje letala, v katerem območju mora vzdrževati hitrost letala in koko to gre in tako dalje, tako da med poletom nisem več slikal. Letela po grebenu Karavank med Golico, Stolom in Begunjščico, nekje med uro in pol in dvema urama.

Ker sem bil s trakovi trdno pribit na sedež (ni se bilo mogoče malo presesti) in sem imel noge umaknjene s krmilnih pedalov, so mi hotele kar precej temeljito 'zaspati', ampak ko sva se začela vračati (letalo so potrebovali za naslednji polet) sem smel dati noge na pedale in vzeti krmilno palico v roko.

Izkazalo se je, da sem bil dovolj pozoren opazovalec in da imam dovolj dober občutek za ravnovesje, da sem lahko krmaril 'po klancu dol' - z dvema izjemoma - do začetka pristajanja. Izjema je bil preskok enega grebena (jaz bi letel okrog hriba) in en luping, v katerem sem bil nekaj hipov po občutku brez teže, za hip pa je kljub vztrajnosti, ki me je pritiskala navzgor v sedež, fotoaparat hotel odleteti iz mojega naročja navzdol. Čudno? Ne, v tem času je bila glava pač navzdol.

Pristanek je bil sestavljen iz doseganja prave višine in prave točke za začetek pristanka v osi letališča, spuščanje proti začetku steze s pravilno hitrostjo - zračne zavore pa so skrbele za to, da je bil kot spuščanja lahko strmejši ali položnejši in je bilo mogoče lepo zadeti začetek steze.

Potem zavore nazaj v krilo in kolo na travi - in naprej je šlo tako hitro in toliko podrobnosti, da si nisem uspel zapomniti vsega.

Takole je šlo potem letalo na ročni pogon z vzletno pristajalne steze - v ozadju je pa Dobrča, do koder mislim, da so naju potegnili.
Slika

To malo pobliže - to je kar dober fittness oziroma aerobna vadba, nič slabši kot golf
Slika

Naslednje letalo, podobna naloga - o tem, kako to gre, bo več v naslednjem prispevku, saj sem pred nekaj dnevi na Madžarsko šel prav zato, da bom taka 'podpora' na večdnevnem tekmovanju.
Aha, še to - levo na tej sliki je prej omenjana Begunjščica.
Slika

Nekaj o pripravah za polet in ostalem pa bo mogoče videti pri pripravi naslednjega poleta.

Vlečno službo, letalo Piper Pony je pilotiral pilot velikega letala, ki je želel še malo leteti... tule je tik pred pristankom.
Slika

Takle je pa Piper Pony bolj od blizu.
Slika

Takole pa se je - seveda ne takoj za njim - z odprtimi zračnimi zavorami, da ga ne odnese čeznjo - proti začetku pristajalne steze spuščalo letalo, ki ga je prej potegnil Pony.
Slika

Tole je pa nameščanje še enega začetnika v kabino Blanika
Slika

Roke kvišku
Slika

Saj ni treba čisto tako hudo
Slika

Pa zaponke padala okrog stegen
Slika

Pa najbrž še druga noga
Slika

Tudi ročka za odpiranje padala OK. To zdaj bo...
Slika

Zdaj pa še pasovi, ki te pripno na sedež
Slika

Pa smo.
Slika

Zdaj še ne vemo, da nas najbž čaka tistih pet sekund (ali več, pri km) slabosti
Slika

Čakanje, da vlečno letali napne vlečno vrv - talna pomoč drži konico krila, da ne leži na tleh - ko letalo potegne, je treba s krilom steči do hitrosti, ko primejo krmila in lahko vzdržujejo letalo v ravnovesju.
Slika

Glede na to, da sem tekel, vzleta tokrat nisem slikal, sem pa - bolje - zadel vlečno letalo potem pri pristanku.
Slika

Potem, ko so letala postopoma pristajala in jih je bilo treba pospraviti v hangar (mislite si 3D tetris - rep tega mimo krila onega...) se je dan takole končeval
Slika
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Uporabniški avatar
racman
Admiral
Prispevkov: 692
Pridružen: Ne Maj 20, 2007 15:25

OdgovorNapisal/-a racman » Pe Maj 20, 2011 23:40

Uf tole pa je avantura. Me je tako navdušilo, da je bom moral doživeti... Bom poklical v center, če me vzamejo "nad oblake"... imajo pa objavljene nekam nizke cene :D
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » So Maj 21, 2011 08:13

Start - da te vlečno letalo potegne - mislim da bi moral biti 40 € - če imaš svoje jadralno letalo.

Trenutno mislim da je problem v tem, da so Blanike (dvosede) tega tipa prizemljili. Rekli so mi, da je je prišlo do nesreče tega tipa letala, ko je pilot napravil luping in mislim da ni zdržal nosilec krila. Ker je to daleć najpogostejše (in pogosto edino) razpoložljivo dovosedo jadralno letalo, do ponovne odobritve letenja (ali nabave dvosedov drugega modela) ne bo tako lahko.

Jaz sem imel v Szatimazu na pol zmenjen en polet z akrobatskim jadralnim letalom (kar bi takrat stalo 60€ - torej za en polet tudi nič groznega - verjetno si je pilot s tem samo 'plačal' še en štart na malo večjo višino, ki jo rabi za akrobacije, ko je itak želel leteti).

Ampak zadnji dan tekmovanja popoldne s tem letalom niso več leteli, tako da je to odloženo.

Zdaj grem v Bohinj, sicer pa zgodba iz Madžarske še pride.
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Uporabniški avatar
racman
Admiral
Prispevkov: 692
Pridružen: Ne Maj 20, 2007 15:25

OdgovorNapisal/-a racman » So Maj 21, 2011 15:26

eh škoda, če je prizemljeno :roll: evo jaz pa prišel z bohinja :wink:
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » So Maj 21, 2011 23:52

Nekje med 18. in 19. uro pa še jaz, ampak bil brr pri brodenju po jezeru in pod popoldanskimi nalivi, tako da sem za do zdaj zginil v sauno.

27.7.2011
Dokler ne spacam prispevka, bom dopolnjeval kar tega. Minilo je mesec - dva, preden sem približno prišel do tega, da lahko pridem do slik. Crknil je namreč računalnik, na katerem so bile.

Dober znanec, ki me je pred nekaj časa vzel na polet z jadralnim letalom (glje prvi prispevek v temi), je potreboval pomočnika, talno posadko, gurača, delovno silo - dobrovoljno žrtev - za tekmovanje v jadralnem letenju v Szatimasu blizu Szegeda na Madžarskem. Meni se je dalo, lanski dopust je še bil in treba bi ga bilo po možnosti porabiti, na Madžarskem mislim da še nisem bil - bil sem primerna žrtev.

Glede na to, da naj bi se vsak dan letenja začel z briefingom, katerega del je podajal meteorolog, sem pričakoval, da se bom po tej plati še česa naučil. Tudi vožnja na veliko razdaljo čez rane dele vremenskega sistema bi morala biti poučna.

30. aprila zjutraj sva se odpravila na pot. Najprej je bilo treba na letališču pri Celju pobrati prikolico z jadralnim letalom. Glede na to, da je bilo vreme sitno in nihče ni letel, je bilo treba imeti malo sreče, da je bil v bližini kdo s ključi hangarja, kjer je bila spravljena, in imela sva jo.

Če je podlaga ravna in dovolj trdna, ni problem po ravnem poriniti prikolico, jo obrniti in tako naprej. Kadar se podlaga pod malim kolesom spredaj udira, je zgodba precej drugačna.

Ko smo enkrat imeli letalo, je bilo treba še napojiti škodo.

Nekaj pred mejo, miislim da blizu Lendave sva počakala še eno tako kompozicijo in naslednjih nekaj sto kilometrov do cilja je kompozicija peljala skupaj.

Iz zemljepisa sem nekoč dobil vtis, da je Madžarska ravna, podobno kot deli Vojvodine (ki sem jo nekoliko poznal). Izkazalo se je, da je večina Madžarske, ki sem jo videl, valovita - velikih višinskih razlik ni, ampak prav čez ravnino se pa skoraj nismo vozili.

Kakih 100 km od meje se je gričevje malo povišano, nato so se začele table, da je na levi Balaton, ampak ustavili se nismo in ni mi uspela nobena slika med vožnjo. Odbojne ograje ob cesti so bile na vseh slikah, kjer sem jaz kdaj za hip videl jezero.

Nekoliko pred Budimpešto (pravzaprav Budimom in Pešto, ampak se zdaj ne spomnim več, na katerem bregu Donave je kateri od njih) so širili avtocesto in plasti peščenca, v katere so se zarezali, so se mi zdele prav zanimive.

V delu, zlasti slike še pridejo.
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

Poletni potepi z jadralnimi letalci

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » To Sep 13, 2011 17:28

Poletje je bilo dovolj zanimivo in to je pobralo velik del časa, tako da o veliko dogodkih nisem pisal sproti. Trenutno 200+ prispevkov na morjeplovcu od moje zadnje prijave...

Tako 'dolgujem' tudi opise z zanimivih potepanj na tekmovanjih v letenju z jadralnimi leteli, ki sem jih napovedal.

So pa o tem že zapisali drugi (in nekaj nočnih fotk je mojih).

    LX Navigation Cup na travnatem letališču Szatymaz blizu Szegeda je bil v začetku maja in jaz sem bil 'deviška' talna posadka pilota, na katerega prispevek kaže ta povezava. Meni je bilo doživetje zelo zanimivo, saj še nisem hodil po teh krajih. Kot kaže sem se tudi dobro obnesel, tako da sem bil potem povabljen še na to, o čemer govori prispevek na spodnji povezavi.
    Slika
    Utrinki z dveh odprav v Livno
    Prva odprava je bila tekmovanje Livno Glide Cup 2011,

    Drugo pa je bil avgusta en teden prostega letanja z vremenom, za katerega skoraj ni bilo primerjave. Povedali so mi, da je takoj po tekmovanju (ki je bilo julija) bilo vreme slabo skoraj do takrat, ko sva prišla naslednjič. In v tem, drugem tednu ni bilo dneva, ko letenje ne bi bilo mogoče in - kot je v svojem prispevku zapisal Niko, zanimivo, tako da je Niko rekel, da že kar rabi kak dan počitka...
    Jaz sem pred odhodom pozabil vtakniti v avto na zadnje sedeže in prtljažnik (Škoda karavan) kolo, tako da je bilo gibanja manj, kot sem si želel (in bi bilo zame dobro), ampak če bo kaka naslednja prilika, ne nameravam več pozabiti. Potepanje s kolesom okrog na nekaj po Livenjskem polju, pa na Kamešnico (pogled do morja...) pa dve za kopanje primerni jezeri v oddaljenosti ure-dveh vožnje s kolesom...

    Slika


Takole Slika (klikni na sliko za video) je pa lani (najbž potem, ko je že zmagal in za nagrado pobral en teden letenja z jadralnim letalom v Južni Afriki) letel akrobacije Jani Stariha (Stari) (s katerim smo skupaj potovali naobe tekmi, o katerih teče beseda na zgornjih povezavah) lani v Livnu, za njim pa (v motornem) Edvard Krišto, ki je letos zmagal mislim da Hrvatsko državno provenstvo v jadralnem letenju, ki je bilo združeno v Livno Glide Cup (LGC).
Takole pa je videti iz kabine Slika (klikni na sliko za video) - tole je letel meteorolog tekmovanja LGC.

Ja, v LGC se je pokazalo, da so - kot so brez nevoščljivosti in zagnani, da se od njih kaj naučijo priznali domačini - slovenski jadralni letalci (eden izmed njih je rekel, da ekipa 'iz doma za ostarele' letijo tako dobro, da kapo dol. Trije - Jani Stariha, Niko Slana in mislim da Jernej Lokovšek so v enem dnevu pristali na (istem) travniku , s katerega še ni bilo pospravljeno seno, tako da se je vrstni red na vrhu malo nepričakovano zasukal - sicer pa se to vidi tukaj.
Slika
Tale posnetek mislim da je posnel Niko, ki je takrat na travnik na Glamočkem polju pristal prvi (skavt, ki je poskusil teren, odvlekel svoje letalo na rob, da je bilo dovolj prostora za naslednja dva in še vedno uspel pravočasno priti do fotoaparata za posnetek...)

Tele večerne z zaključka tekme sem pa naredil jaz
Slika (več v galeriji, klilk na sliko - tud zanimiv video bi se moral še najti, če klikneš drugo zadevo od zgoraj ob desnem robu - ne uspe mi 'ukrasti' naslova).

Mogoče je to tole


Aha, še to - zgoraj omenjeni Edvard Krišto (na zgornjem video posnetku iz l. 2010 leti motorni del akrobacij) sicer leti akrobacije tudi v skupini Krila oluje - kjer bi lahko bilo tudi kaj zanimivih posnetkov.

Ko utegnem, pride še kaj mojih slilk in moja plat zgodbe...

Edit: Nekatere povezave ter naslovi slik zaradi spremembe imen direktorijev na opensoaring niso bili več veljavni - popravljeno, poleg tega popravljeno še nekaj manjkajočih črk, ločil in podobnega.
Nazadnje spremenil Marjan Tomki, dne Če Mar 13, 2014 13:59, skupaj popravljeno 1 krat.
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Sr Okt 03, 2012 00:44

Letos je Niko letel brez mene - in v 3D je predštartna gneča še veliko bolj sitna - in nevarna - kot pri Barcolani... (klik na sliko za povezavo...)

Slika

Lanske slike (in tudi prispevke) je Niko umaknil iz galerije, od koder sem jaz dve sliki prikazal v prejšnjem prispevku - ampak tale - polna velikost je v galeriji pod prvo sliko - dobro nadomešča...
Edit: ni umaknil, le preuredil in sem moral ponovno poiskati in popraviti naslove.

Slika

Bom pa vseeno pobrskal, če slučajno ne uspem ponovno najti... in za vsak primer bom še letos shranil sliki z open soaring, ki jih prikazujem v tem prispevku.


Najdenih še nekaj mojih lanskih slik

Lani je bil pri tekmi v Livnu izvenletališki pristanek treh jadralnih letal (s slovenskimi piloti :wink: ) naenkrat.

Niko je bil skavt in pristal, sporočil da je teren OK, odrinil svoje letalo z repom v travo, da je bilo prostora za oba. Ko sta druga dva pristajala, pa je med drugim že napravil posnetek, ki je v prejšnjem prispevku.



Jaz sem potem pripeljal konvoj prikolic, da smo jih prišli pobrat - in tole je zdaj nalaganje...

Slika

Spomnimo se, v Bosni in Hercegovini smeš pristati samo na pokošenem, sicer je možno, da pristaneš na minirano.

Slika
Najprej rep

Slika
potem krila, potem še trup letala v prikolico...

Slika

Konvoj - pogojno - pripravljen za odhod...
Slika

Pogojno zato, ker je na Nikovi škodi (ki ji je prav ko smo prvi dan srečno prispeli med parkiranjem prikolice z letalom crknila sklopka - in bila srečno zamenjana) med vzponom iz Livna crknilo hlajenje. Malo smo pokrpali in na srečo sem imel dovolj vode, da sem lahko dolival do letališča - pa tudi navzdol grede se motor ni toliko grel. Naslednji dan smo poleg počene dali zamenjati še ostale potencialno preperele cevi.

Slika
Polje - mislim da Glamočko - spet prazno...
Na nebu ni oblačka - kar seveda pomeni, da ni več vzgornikov, zato so se tudi ujeli na tem polju in zato jim ni uspelo 'preskočiti' vzpetine do naslednjega nižje ležečega in nazaj proti letališču.


Takole je pa zgledalo, ko sva šla lani jeseni letet za užitek (včasih na vsem letališču samo eno letalo za vzlet... - kje je običajna gneča s tekme...)

Oblački na nebu se naredijo tam, kjer je vzgornik - še malo, pa jih bo dovolj in bo čas za vzlet.

Slika

Gora Kamešnica na desni spada k grebenu Dinara, po katerem se imenuje celo gorstvo ob Jadranu - in na vrhu, od koder se tudi vidi na Jadran, je meja s Hrvatsko.

Taka je sicer gneča pri čakanju na štart na tekmi v Livnu
Slika

In če že Hercegovci nimajo Triglava, so si pa poiskali Troglav.
Slika
Mislim, da bi bilo lepo iti še tja splezat kakšno 'slovensko smer' v severni steni, čeprav ni kilometer in pol visoka.

Pod sliko Troglava je povezava na galerijo slik - tudi letošnjih z Livno Adria Cup-a, kjer je bilo tokrat letenje v obeh državah, BIH in CRO

Edit: Niko ni umaknil slik, le spremenil je direktorije, kjer se nahaja vsebina, tj. besedilo in slike.
Nazadnje spremenil Marjan Tomki, dne Če Mar 13, 2014 14:11, skupaj popravljeno 1 krat.
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
acrobat
Admiral
Prispevkov: 718
Pridružen: Ne Apr 08, 2007 10:33

OdgovorNapisal/-a acrobat » Sr Okt 03, 2012 07:01

Marjan super fotke..
Sem zgleda spregledal tole temo.Če te zanimajo akrobacije z jadralnim letalom pa povej,pa te peljem.

Lp
Uporabniški avatar
marcus
Admiral
Prispevkov: 1434
Pridružen: Če Okt 23, 2008 13:42

OdgovorNapisal/-a marcus » Sr Okt 03, 2012 10:46

Te objave z odlično foto-reportažo res ne gre spregledati, super zanimivo, čeprav je daleč od morja :lol: Je pa nekaj posebnega :!: :idea:

LP
no rain, no rainbow
bouton
Admiral
Prispevkov: 873
Pridružen: So Dec 22, 2007 13:41

OdgovorNapisal/-a bouton » Sr Okt 03, 2012 14:54

Zgleda, da nas je na Morjeplovcku kar nekaj, ki nas poleg morjeplovstva zanima tudi letalstvo :)
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Sr Okt 03, 2012 19:35

acrobat napisal/-a:Marjan super fotke..
Sem zgleda spregledal tole temo.Če te zanimajo akrobacije z jadralnim letalom pa povej,pa te peljem.

Lp


Še letos ali si za letos že bolj zaključil? Mimogrede, danes sem srečal Nika (OpenSoaring) in ga zanima, kdo si. ZS? Ali pa če se ti oglasiš na OS?

Sicer po prejšnji izkušnji nimam resnih težav, če se novi načini gibanja dodajajo postopno (pet sekund slabo, potem OK doslej), ampak če bi me hotel kdo stresti, bi me skoraj gotovo lahko.
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
acrobat
Admiral
Prispevkov: 718
Pridružen: Ne Apr 08, 2007 10:33

OdgovorNapisal/-a acrobat » Sr Okt 03, 2012 20:44

Nismo še zaključili,bolj problem je za vikend ujet vreme,ki je skoraj vsak deževen.
Edino en limit ima ta avijon,upam da nisi pretežak in prevelik?
Lahko na ZS.

Zgleda pa tako,kot sem prebral zgoraj kako si jadral in da se ti je mal vrtelo,naj ti povem da se ti pri akrobacijah ne bo,oziroma ne boš imel časa da bi se ti kj vrtelo al pa da bi ti bilo kaj slabo.
Let traja približno 15 min,vleka na 1200m nad letališče cca 10 min in pol ene 5 min akrobacij.
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Če Okt 04, 2012 19:47

Brez karakterja (ki ni stehtan, je pa najbrž težek) zdaj malo pod 90 kg.

Višina med 170 in 180 (odvisno ali zjutraj ali zvečer in koliko me je vmes kdo zatolkel :lol: :lol: :lol: ).

Mislim, da bo šlo, kar se tega tiče.
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov