PISKAČ NA YANMAR 1GM10

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator

Uporabniški avatar
a-lex
Admiral
Prispevkov: 1065
Pridružen: Ne Feb 08, 2009 22:47
Kraj: Piran-Ljubljana

PISKAČ NA YANMAR 1GM10

OdgovorNapisal/-a a-lex » Če Okt 13, 2011 09:43

Ko dam kontakt na Yanmarju 1gm10 zasveti le lučka za akumulator, za olje pa ne, niti zapiska (sicer zoprni) piskač.
Motor štarta v redu, vse ok, ko ga ugasnem pa piskač na kratko zapiska.
Preveril sem nivo olja in ga je dovolj, dogajati pa se je to začelo naenkrat.
Je imel že kdo kakšne take probleme? :D :D
Jadranje je zakon....
marjan5
Viceadmiral
Prispevkov: 363
Pridružen: Ne Apr 29, 2007 20:29
Kraj: Sevnica, Osor

OdgovorNapisal/-a marjan5 » Če Okt 13, 2011 17:59

Kakšen slab kontakt?
Uporabniški avatar
BOJA
Admiral
Prispevkov: 710
Pridružen: Če Maj 06, 2010 14:52
Kraj: Trzin

OdgovorNapisal/-a BOJA » Če Okt 13, 2011 18:56

Zdravo,
meni se je pri E-Tec 90 letos začelo dogajati to, da mi ob zagonu lučke sicer delajo normalno - torej najprej se vse prižgejo, potem pa se postopoma ugašajo od desne proti levi. Normalno je, da preden se začnejo ugašati, zapiska piskač. To pa se sedaj ne zgodi vedno, torej včasih normalno zapiska in takoj zatem se lučke postopno ugasnejo, včasih pa se samo lučke začnejo ugašati, piskača pa nikjer. Laično sumim, da je slab kontakt na samem piskaču ali pa je le ta zanič. Morda pa to lahko pomeni tudi kaj drugega, ne vem... Sam zagon motorja pa je BP...

lp
Green to green or red to red, safely go ahead!
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5106
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Če Okt 13, 2011 19:15

Lučka je vezana na kontakt (+) in d+ na alternatorju. Ostalim indikatorjem se preklapljajo signali proti masi. Nimaš mase na motorju ali na stikalni plosci !
LP NT
Uporabniški avatar
a-lex
Admiral
Prispevkov: 1065
Pridružen: Ne Feb 08, 2009 22:47
Kraj: Piran-Ljubljana

OdgovorNapisal/-a a-lex » Če Okt 13, 2011 20:00

Mislim, da, če bi bil slab kontakt tudi potem nebi zapiskalo niti, ko ugasnem motor :wink:
Pomislil sem, da je možno, da je zapacano stikalo, ki prižge lučko na kontrolnem panoju. :?:
Jadranje je zakon....
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5106
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Če Okt 13, 2011 22:06

Se oproščam, sem ti hotel samo pomagati.
LP NT

PS: Piskač ob izklopu v primeru, da ni mase, kratko zapiska zaradi prehodnega pojava.
Uporabniški avatar
a-lex
Admiral
Prispevkov: 1065
Pridružen: Ne Feb 08, 2009 22:47
Kraj: Piran-Ljubljana

OdgovorNapisal/-a a-lex » Če Okt 13, 2011 22:24

Nikola, vsaka ideja dobrodošla!

V soboto bom zamenjal olje, čeprav ima motor samo 140 ur, menja pa se na 200 ur.
Jadranje je zakon....
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4811
Pridružen: To Jan 11, 2011 17:27

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Če Okt 13, 2011 23:45

Zaradi menjave olja sigurno ne bo piskač začel piskat! Pa tudi, ce to nardis 60 ur prej!
val
Admiral
Prispevkov: 1566
Pridružen: Po Sep 08, 2008 20:12
Kraj: Maribor-koper- Pula

OdgovorNapisal/-a val » Pe Okt 14, 2011 08:59

Z oljnega tipala na motorju snemi kabel,ga daj na maso in mora piskati,
če ne piska je kaj narobe z pislkačem ali kablom.
Če pa piska je pa tipalo zanič.
Uporabniški avatar
a-lex
Admiral
Prispevkov: 1065
Pridružen: Ne Feb 08, 2009 22:47
Kraj: Piran-Ljubljana

OdgovorNapisal/-a a-lex » Pe Okt 14, 2011 09:06

Hvala Val, bom probal!
Jadranje je zakon....
val
Admiral
Prispevkov: 1566
Pridružen: Po Sep 08, 2008 20:12
Kraj: Maribor-koper- Pula

OdgovorNapisal/-a val » Pe Okt 14, 2011 09:12

Da bi istočasno crknila lučka za olje in piskač je malo verjetno .
Tako, da verjetno je oljno tipalo ali pa je kabel kje prekinjen.
mačekmuri
Višji vodnik
Prispevkov: 20
Pridružen: To Jun 09, 2009 17:51
Kraj: Kvarner

OdgovorNapisal/-a mačekmuri » Pe Okt 14, 2011 09:15

Pa se ta piskač lahko preizkusi s priklopom na 12V ali pa zmeri z inštrumentom ?

Tudi meni na Volvo penta 2002 že lep čas ne dela. Zdaj imam čas, da do naslednje sezone uredim vse "težave".

Lep pozdrav, Mačekmuri.
Nazadnje spremenil mačekmuri, dne Pe Okt 14, 2011 22:35, skupaj popravljeno 1 krat.
val
Admiral
Prispevkov: 1566
Pridružen: Po Sep 08, 2008 20:12
Kraj: Maribor-koper- Pula

OdgovorNapisal/-a val » Pe Okt 14, 2011 09:23

Piskač priklopiš na + in maso in bo piskal če je v redu.
Prav tako lučka.
Tipalo pa izmeriš z instrumentom,pri ugasnjenem motorju bo pokazalo upornost 0 in pri prižganem prižganem bo pokazalo upor.
Prav tako z ohm metrom zmeriš prevodnost kabla,če je cel je upornost 0,če je prekinjen ja pa upor.
Uporabniški avatar
a-lex
Admiral
Prispevkov: 1065
Pridružen: Ne Feb 08, 2009 22:47
Kraj: Piran-Ljubljana

OdgovorNapisal/-a a-lex » Pe Okt 14, 2011 09:27

Lučka ob prvem kontaktu ne gori in piskač ne piska.
Ko motor ugasnem pa lučka za olje (in akumulator) gori piskač pa zapiska za par sekund.
Ju3 bom razkopal pol Pirana z barko vred! :x
Jadranje je zakon....
val
Admiral
Prispevkov: 1566
Pridružen: Po Sep 08, 2008 20:12
Kraj: Maribor-koper- Pula

OdgovorNapisal/-a val » Pe Okt 14, 2011 09:31

Vse lepo premeri in preizkusi, sigurno boš napako našel.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov