Anzijeva prva letošnja plovba :)

Dodajte kraje in zanimivosti, ki jih je vredno obiskati. Opišite vaše "rute", sidrišča in restavracije...

Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator, kr en

Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » To Jun 19, 2007 17:27

Hej anzi!

In kako se pelje Evinrude? Kakšni posebni občutki? :D
Upam, da si zadovoljen!

LP
anzi
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 146
Pridružen: Če Mar 29, 2007 13:56
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a anzi » To Jun 19, 2007 19:59

admin napisal/-a:Hej anzi!

In kako se pelje Evinrude? Kakšni posebni občutki? :D
Upam, da si zadovoljen!

LP


Uf,... dolga zgodba:

Z ženo sva bila na Obali od srede pa do nedelje. V sredo damo čoln z avtodvigalom v vodo (pri Droginem skladišču soli v Portorožu), Možakar, ki mi je dvigal čoln reče, naj za vsak primer preden odstranimo "gurtne" zaženem motor, jaz samozavestno skočim na čoln, poskusim prvič, drugič,... desetič - nič! Potem priklopim mojega Tomoska in poskusim vžgati še njega - NIČ! Naj povem, da sta oba motorja doma delovala brezhibno. Pri Evinrudu se je zgodilo, da se je zaganjač kljub izvleku ključa še vedno vrtel (vzrok je bila ključavnica, ki se je očitno zaskočila v položaju za zagon). In, kaj sem naredil potem? Nič, čoln še enkrat ven na prikolico, se zapeljem v Sečo (okolica stare čolnarne) in začnem "šraufat", ugotovim napako tudi na T4 (stisnem kontakt na svečki). Prespala sva seveda kar na čolnu, ki je bil na prikolici. Naslednji dan ga damo spet v vodo, se peljem en krog po Piranskem zalivu. Zadeva dela, kot urca. Moti me edino to, da ročica za plin ni natančna, to pomeni, da ko dodaš malo plina - nič , še malo - nič, še malo - motor zarjove, kot pobesneli in v trenutku že divjaš po morju, takrat se ti odpre čisto novi svet, nova dimenzija - skoraj dirkaški užitki :wink: .
Seveda navdušeno odplujemo do Strunjana, se vržemo v vodo - uživamo 100 na uro! Ko se pozno popoldan odpravimo proti Seči, zaženem motor, plin, nastavim trim, čoln se postavi pokonci in noče izglisirat. Nič mi ni bilo jasno :o . Ko z muko izglisiramo in prispemo do veza odprem zadnji pokrov in presenečeno ugotovim, da je v čolnu vsaj 300l vode. Na varnem vezu začnemo vodo metati ven in ko iz radovednosti čez 1 uro pogledam, ugotovim isto - polno vode. Skoraj me pograbi panika :roll: . Seveda, ker je bila ura že pozna, ni bilo mogoče čolna spraviti na suho, do marine pa si nisem upal. Ni nam preostalo drugega, kot celo noč na 1,5 ure izčrpavati vodo. Zjutraj damo čoln na suho in ugotovimo, da je med plovbo odpadla "oplata" iz kita, kjer je bil čoln krpan. Mojster, ki je čoln popravljal, je namreč v luknjo, veliko 1x1 cm kar nabasal avtokit in vse skupaj prebarval. Ker kit nima nosilne funkcije, ampak samo izravnalno, je seveda vse skupaj odpadlo. sedaj je čoln na obali, kjer mi bodo vse pravilno s poliestrom in mrežico popravili.
Kaj naj rečem za konec: Hvala bogu, da se je vse srečno končalo!
LP anzi
tistja
Štabni praporščak
Prispevkov: 42
Pridružen: To Feb 20, 2007 15:42

OdgovorNapisal/-a tistja » To Jun 19, 2007 23:04

Ti pa res ni blo dolgčas. :( Zdaj si pa za nekaj dni na suhem, a?
Uspešno zakrpajte luknjo.


lp :D
zobar
Viceadmiral
Prispevkov: 447
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 08:32

OdgovorNapisal/-a zobar » Sr Jun 20, 2007 06:47

Ali si morda slišal, da obstajajo kaljužne črpalke?
anzi
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 146
Pridružen: Če Mar 29, 2007 13:56
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a anzi » Sr Jun 20, 2007 07:44

zobar napisal/-a:Ali si morda slišal, da obstajajo kaljužne črpalke?


Slišal sem, slišal,... tudi kalužna črpalka je imela tisto noč zelo veliko dela.
LP anzi
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » Sr Jun 20, 2007 21:42

Sem razdelil temo, ker je šlo malo "Off topic". Anzi, to pa je bilo noro! A potem Evinrudek lepo vleče? Saj če ne bo bom kriv tudi jaz, ki sem ti ga predlagal :D . Je pa za moj okus lušten motor.

Upam, da boš čoln porihtov tako kot se zagre. Pa kaj sporoči ko bo kaj novega! :D

LP
MarijanR
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 133
Pridružen: Če Jun 28, 2007 08:44
Kraj: Radenci

OdgovorNapisal/-a MarijanR » Če Jun 28, 2007 09:50

Anzi zanimiva zgoba,ki pa mi je kar znana.Imam enak gliser,kot je tvoj,
pa tudi moja prva plovba z njim je bila zanimiva,je pa zato zdaj tliko bolše,kot se reče slab začetek .... :D Obilo zabave,pa mirno morje

L.P.
MarijanR
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 133
Pridružen: Če Jun 28, 2007 08:44
Kraj: Radenci

OdgovorNapisal/-a MarijanR » To Jul 03, 2007 23:42

Halo Anzi kako je kaj z tjim plovilom je še stalno na suhem :?:
Naj ti mojster dobro pregleda trup plovila,lahko je še kje kakšna
zakrpana luknja :?
L.P.
anzi
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 146
Pridružen: Če Mar 29, 2007 13:56
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a anzi » Sr Jul 04, 2007 00:02

MarijanR napisal/-a:Halo Anzi kako je kaj z tjim plovilom je še stalno na suhem :?:
Naj ti mojster dobro pregleda trup plovila,lahko je še kje kakšna
zakrpana luknja :?
L.P.


Oj,

ne boš verjel ravnokar sem se vrnil z Obale, kjer sem predal čoln mojstru, ki ga bo v naslednjih dneh popravil. Rekel sem mu, naj dobro pogleda trup. Rekel je, da poškodba ni tako obsežna in da se jo bo dalo enostavno pokrpati.

Sporočim, ko bo gotov.
LP anzi
MarijanR
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 133
Pridružen: Če Jun 28, 2007 08:44
Kraj: Radenci

OdgovorNapisal/-a MarijanR » Če Sep 27, 2007 00:48

Kaj se še stalno krpa :shock:

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov