Prikolica za čoln - mnenja!
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Priklice od LOKa so relativno drage na to kaj ponujajo. Res je, da so med Slo proizvodi med 2 TOP, vendar vsaj 30% drazja. Tudi sama kvaliteta izdelave, no bolj samega cinkanja dela Lovšinu kar nekaj problemov.
Vsi so odvisni od pocinkovalnic in tudi sam sem ze dozivel, kaksna aroganca je s strani pocinkovalnic. Lok in vecina ostalih vozi v Avstrijo, vendar tudi tam kvaliteta pada... Zal...
Vsi so odvisni od pocinkovalnic in tudi sam sem ze dozivel, kaksna aroganca je s strani pocinkovalnic. Lok in vecina ostalih vozi v Avstrijo, vendar tudi tam kvaliteta pada... Zal...
Nazadnje spremenil mamaMicka, dne To Dec 27, 2011 23:20, skupaj popravljeno 1 krat.
Ma daj no. Ne spet politike. Govorimo o prikolicah, sam si to temo načel.
Lok prikolice so drage, ponujajo pa tudi precej. Odvisno tudi od tega, koliko se sam zavzameš. V dveh letih kolikor jo imam, sem 15x dal čoln v vodo in ven, pa nas je na rampi vedno čakalo vsaj 5 (poleg mene sami makaronarji in švaboti) pa se noben ni mogel nagledati tega čuda od prikolice. Cink zaenkrat drži gor, je pa res da je vse od vzdrževanja odvisno.
Lok prikolice so drage, ponujajo pa tudi precej. Odvisno tudi od tega, koliko se sam zavzameš. V dveh letih kolikor jo imam, sem 15x dal čoln v vodo in ven, pa nas je na rampi vedno čakalo vsaj 5 (poleg mene sami makaronarji in švaboti) pa se noben ni mogel nagledati tega čuda od prikolice. Cink zaenkrat drži gor, je pa res da je vse od vzdrževanja odvisno.
Za cinkanje sem govoril na splošno, ne samo Lok, vsi iz tega konca... Dejansko cinkajo dobro res samo tisti, ki imajo svoje pocinkovalnice.
Tudi strinjam se in napisal sem, da je Lok med TOP 2. Po pravici od Vilija ne poznam prikolic, zato sem napisal top 2.
Unemu vitlu se reče "vitel z avtomatsko zavoro"
Tudi strinjam se in napisal sem, da je Lok med TOP 2. Po pravici od Vilija ne poznam prikolic, zato sem napisal top 2.
Unemu vitlu se reče "vitel z avtomatsko zavoro"
prikolica
ali mi lahko pošlješ še kako izgleda iz sprednjega dela.
Še moje izkušnje,
Najprej smo imeli Elan 495F in Satelite, nimam pripomb, zaradi dovolj valjčkov gre čoln gor in dol tudi na bolj neugodni drči, ekstremen primer je bil na drči v Barbarigi, ko sem narobe gledal tabele plimovanja:
čoln je šel v vodo brez težav.
Nato smo z novim čolnom (6m fisherman) dobili prikolico MB (Marjan Bartolj), ki je bila sicer solidno zgrajena, a premajhna za ta čoln (skupna teža eno tono, homologacija za 750kg), glavna težava pa je bila premalo valjčkov, predvsem pa to, da je zadaj samo en valjček. Potem je ta preobremenjen in se poškoduje, ko vlečeš čoln ven.
Zato smo jo prodali in kupili Satelite, 1300 kg s homologacijo za 1100kg.
Pa še slika kolega, ki ima 1800 kg skupne teže, prikolico mu je naredil Lok, z dovolj valjčki, da lahko brez težav dviguje in spušča čoln na drči.
Boljše in bolj obvladljivo kot kip sistem je nastavljiva noga na vsaki strani zadnjem delu, vidi se na predzadnji sliki desno. Prikolico privežeš z zajlo ali vrvjo na avto in jo spustiš do vode. Pri tem je avto ob primerno dolgi vrvi na ravnem delu drče. Ko začneš spuščati čoln, se prikolica sama nagne nazaj, da noge dosežejo drčo.
Pa še ena slika zadnjih valjčkov obešenih na nihalki. Ker jih je več, niso preobremenjeni in se vsi vrtijo, ko vlečeš čoln gor, pa še pri taki konstrukciji se čoln sam centrira.
Ja, pa nekdo je omenil drage bremze za satelite. Sinter jih obnovi bistveno ceneje.
Dopolnilo: Tudi za zadnjo prikolico satelite sem porabil pol piksne cink spreja
Najprej smo imeli Elan 495F in Satelite, nimam pripomb, zaradi dovolj valjčkov gre čoln gor in dol tudi na bolj neugodni drči, ekstremen primer je bil na drči v Barbarigi, ko sem narobe gledal tabele plimovanja:
čoln je šel v vodo brez težav.
Nato smo z novim čolnom (6m fisherman) dobili prikolico MB (Marjan Bartolj), ki je bila sicer solidno zgrajena, a premajhna za ta čoln (skupna teža eno tono, homologacija za 750kg), glavna težava pa je bila premalo valjčkov, predvsem pa to, da je zadaj samo en valjček. Potem je ta preobremenjen in se poškoduje, ko vlečeš čoln ven.
Zato smo jo prodali in kupili Satelite, 1300 kg s homologacijo za 1100kg.
Pa še slika kolega, ki ima 1800 kg skupne teže, prikolico mu je naredil Lok, z dovolj valjčki, da lahko brez težav dviguje in spušča čoln na drči.
Boljše in bolj obvladljivo kot kip sistem je nastavljiva noga na vsaki strani zadnjem delu, vidi se na predzadnji sliki desno. Prikolico privežeš z zajlo ali vrvjo na avto in jo spustiš do vode. Pri tem je avto ob primerno dolgi vrvi na ravnem delu drče. Ko začneš spuščati čoln, se prikolica sama nagne nazaj, da noge dosežejo drčo.
Pa še ena slika zadnjih valjčkov obešenih na nihalki. Ker jih je več, niso preobremenjeni in se vsi vrtijo, ko vlečeš čoln gor, pa še pri taki konstrukciji se čoln sam centrira.
Ja, pa nekdo je omenil drage bremze za satelite. Sinter jih obnovi bistveno ceneje.
Dopolnilo: Tudi za zadnjo prikolico satelite sem porabil pol piksne cink spreja
__________________
lp
motorni
lp
motorni
Rabil bi nasvet kako pritrdit tele eluminjaste plošče na prikolico (profile), da mi ne bi bilo treba vanje vrtat, da mi ne bi začelo rjavet na zvrtanih luknjah. Kakšen drug sistem pritrditve oz. če imate kakšne ideje kar na plan.
link alu plošč http://www.inoxcenter.si/pohodna-plocevina-solza
link alu plošč http://www.inoxcenter.si/pohodna-plocevina-solza
U stremena
sprašuješ kako to narediti, da ne bi vrtal, to se lahko reši z Ustremni, tako kot so pritrjeni valjčki na Vilijevih prikolica in tudi akse so tako pritrjwenw.
-
- Poročnik bojne ladje
- Prispevkov: 82
- Pridružen: Če Okt 14, 2010 17:56
Najboljša rešitev je nekaj temu podobnega, da sploh ne vrtaš...
V kolikor moraš vrtati... mi uporabimo cink spray, od kar sem v navtiki pa dodatno v luknjo porinem še modro mast.
Lahko se tudi dodatno še silikonira, doda gumi tesnilo itd...
Poskušaš čimbolje zaščiti pred zunanjimi vplivi...
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
-
- Poročnik bojne ladje
- Prispevkov: 82
- Pridružen: Če Okt 14, 2010 17:56
Re: U stremena
mornar417 napisal/-a:sprašuješ kako to narediti, da ne bi vrtal, to se lahko reši z Ustremni, tako kot so pritrjeni valjčki na Vilijevih prikolica in tudi akse so tako pritrjwenw.
Kje jih dobim?
Glede cink spraya...
Mislim, da večina ne ve, da obstaja cink spray in "wannabe" cink spray.
Ne bom trdil, vendar po avtotrgovinah in podobno prodajajo le barvo, ki se ji reče cink spray oziroma tudi piše cink spray.
Pravi cinkspray o katerem jaz govorim tudi vsebuje cink in se veliko lepše obnese na predhodno vroče sinkani kovini. Ta spray je dejansko mišljen, kot reparatura, dočim wannabe pa so le barve.
Ne rabim povedati, da je pravi cinkspray tudi prcej trši, odpornejši na udarce, praske. Predvsem pa se ga lahko nanese v debelejšem sloju, kar se barve pač ne da, brez da bi se kasneje luščila.
Jaz sedaj uporabljam JML spray, kupil sem ga lani na oldtimer sejmu v Salzburgu... Obnese se perfektno. Je pa še en dober, samo mi je uslo ime iz glave, vem pa da na veliko gor pise 99 ali 98 ali pa 97% cink...
@matjaz80
To so klasične U objemke, reče se jim tudi cevne objemke, element objemke. Imen je miljon. Imajo jih praktično v vsaki železnini. Obstajajo tudi inox.
Za pritrditev aks pa priporočam objemke direktno od KNOTTA ali AL-KOta. Sicer ne morem trditi, da so kaj drugacne od "naših". Jaz jih moram dati ze zaradi odgovornosti, če poči... So pa le-te drage k s...
Te iz železnine pa so strašno poceni. Skoraj drašje pride sveder, če ga odlomiš:D
Mislim, da večina ne ve, da obstaja cink spray in "wannabe" cink spray.
Ne bom trdil, vendar po avtotrgovinah in podobno prodajajo le barvo, ki se ji reče cink spray oziroma tudi piše cink spray.
Pravi cinkspray o katerem jaz govorim tudi vsebuje cink in se veliko lepše obnese na predhodno vroče sinkani kovini. Ta spray je dejansko mišljen, kot reparatura, dočim wannabe pa so le barve.
Ne rabim povedati, da je pravi cinkspray tudi prcej trši, odpornejši na udarce, praske. Predvsem pa se ga lahko nanese v debelejšem sloju, kar se barve pač ne da, brez da bi se kasneje luščila.
Jaz sedaj uporabljam JML spray, kupil sem ga lani na oldtimer sejmu v Salzburgu... Obnese se perfektno. Je pa še en dober, samo mi je uslo ime iz glave, vem pa da na veliko gor pise 99 ali 98 ali pa 97% cink...
@matjaz80
To so klasične U objemke, reče se jim tudi cevne objemke, element objemke. Imen je miljon. Imajo jih praktično v vsaki železnini. Obstajajo tudi inox.
Za pritrditev aks pa priporočam objemke direktno od KNOTTA ali AL-KOta. Sicer ne morem trditi, da so kaj drugacne od "naših". Jaz jih moram dati ze zaradi odgovornosti, če poči... So pa le-te drage k s...
Te iz železnine pa so strašno poceni. Skoraj drašje pride sveder, če ga odlomiš:D
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
baje naj ne bi dajal inox-a skupaj z železom (ne vem kje sem slišal, da se ta dva materiala tepeta med seboj, popravite me če se motim). Sicer pa vem, da bi lahko te objemke ali kakorkoli se imenujejo kupil v železnini, ampak bi takoj zarjavele zato sem bolj mislil na to kje bi lahko dobil pocinkane.
Kdo je na strani
Po forumu brska: Bing [Bot] in 5 gostov