ELAN 430s Izbira noge

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

Uporabniški avatar
kocka
Admiral
Prispevkov: 4826
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

ELAN 430s Izbira noge

OdgovorNapisal/-a kocka » Če Jan 03, 2013 16:35

Ker sem gumico prodal in nabavil za letos Elanovo 430S (jadrnico-čoln) me zanima kakšno nogo naj ima motor zanjo. In do koliko KM je smotrno imet na njej 5-6-8? Po višini krmne stene težko sklepam, na vodi pa še nisem bil z njo da bi videl do kam se vgrezne. Zadeva ne glisira torej dolžina ni tako pomembna vendar pa nebi rad ril z dolgo nogo. Hvala za odgovore.
Uporabniški avatar
VirtoSailor
Kontraadmiral
Prispevkov: 233
Pridružen: Če Avg 05, 2010 16:47
Kraj: Velenje-Bunarina

OdgovorNapisal/-a VirtoSailor » Če Jan 03, 2013 16:45

Imam na njej tomosa 4, s kratko nogo in kolikor sem izvedel je to pravilna izbira za 430-tko. Drugače meni piše limit 20 KM ampak tega nebi poizkušal ker to ni gliser temveč jadrnica.

LP
VS
Na kopnem želimo si varnih obal, na morju sonce in Maestral!
Uporabniški avatar
Piki
Admiral
Prispevkov: 2206
Pridružen: To Avg 28, 2007 21:45
Kraj: Ljubljana-Opatija

OdgovorNapisal/-a Piki » Če Jan 03, 2013 17:13

Če nimaš podatka, zmeri višino krme. Za kratko os mora biti visoka 38-41 cm. Če je trup deplasmanski je že T 4 dovolj, ali pa nekaj novejšega 4-5 KM. Vse kar je več, ne bo bistveno prispevalo k hitrosti, bolj k porabi.
polanc
Admiral
Prispevkov: 9289
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a polanc » Če Jan 03, 2013 18:36

Kratka noga je prava izbira,kak mičken motorček ki ima rezervoar integriran še najbolj prav pride.
LP Iztok
Uporabniški avatar
cibro
Admiral
Prispevkov: 5004
Pridružen: Ne Jun 10, 2007 23:35

OdgovorNapisal/-a cibro » Pe Jan 04, 2013 14:36

Ja vse je treba probat a ne :lol:
Uporabniški avatar
kocka
Admiral
Prispevkov: 4826
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » Pe Jan 04, 2013 14:48

Imam ogledano 4T Yamaho 8km, a bo to preveč. Dobim jo namreč ugodno.

Ja, Cibro to še nismo probal. :wink:
Uporabniški avatar
VirtoSailor
Kontraadmiral
Prispevkov: 233
Pridružen: Če Avg 05, 2010 16:47
Kraj: Velenje-Bunarina

OdgovorNapisal/-a VirtoSailor » Pe Jan 04, 2013 15:01

kocka napisal/-a:Imam ogledano 4T Yamaho 8km, a bo to preveč. Dobim jo namreč ugodno.


Ce imas lepo ohranjeno in ne preparelo krmno steno, to nebo prevec,ce pac hoces glisirat.

LP
Na kopnem želimo si varnih obal, na morju sonce in Maestral!
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Pe Jan 04, 2013 16:55

Lahko da nam bo Kocka kmalu spet glisiral - na jadra, z vetrom v krmo in po valu dol :wink:

Stara navada je železna srajca: če se je navadil glisirat, bo glisiral, pa naj bo to na jadra ali pa magari na fižolovo paro - vsaj, kadar boljše polovice ne bo v barčici...
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
obojan
Kontraadmiral
Prispevkov: 316
Pridružen: Ne Avg 10, 2008 17:41

OdgovorNapisal/-a obojan » So Jan 05, 2013 17:26

Za to jadrnico je idealen T4 z kratko nogo.
Vse ostalo je razmetavanje denarja
acrobat
Admiral
Prispevkov: 718
Pridružen: Ne Apr 08, 2007 10:33

OdgovorNapisal/-a acrobat » So Jan 05, 2013 20:06

Ti kr Yamaho 8 gor natakn če gre,bolj kot pa T4.
tedi
Kontraadmiral
Prispevkov: 245
Pridružen: Po Apr 05, 2010 14:10

OdgovorNapisal/-a tedi » So Jan 05, 2013 23:07

lani sem dal na elan 430S Tomos 18 kratka noga - sem iskal T 10, pa je prišel T18,
če si sam na barki dviga premec in voda skozi odprtino za kobilico prihaja v barko,več kot na pol gasa ne moreš voziti,
letos bom skušal zamenjati propeler in boljše zatesniti odprtino od kobilice,
je pa hitrost večja kot s Tomos 4,8 dolga noga
glede krmne stene - poglej če nimaš preperele z notranje strani, sam sem jo pred 2 leti celo obnovil , če maš preperelo nima smisla dajati močnejši motor.
lp
Uporabniški avatar
Piki
Admiral
Prispevkov: 2206
Pridružen: To Avg 28, 2007 21:45
Kraj: Ljubljana-Opatija

OdgovorNapisal/-a Piki » So Jan 05, 2013 23:42

tedi napisal/-a:lani sem dal na elan 430S Tomos 18 kratka noga - sem iskal T 10, pa je prišel T18,
če si sam na barki dviga premec in voda skozi odprtino za kobilico prihaja v barko,več kot na pol gasa ne moreš voziti,
letos bom skušal zamenjati propeler in boljše zatesniti odprtino od kobilice,
je pa hitrost večja kot s Tomos 4,8 dolga noga
glede krmne stene - poglej če nimaš preperele z notranje strani, sam sem jo pred 2 leti celo obnovil , če maš preperelo nima smisla dajati močnejši motor.
lp


Seveda je večja hitrost, samo niti slučajno ne toliko kot poraba.
polanc
Admiral
Prispevkov: 9289
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a polanc » Ne Jan 06, 2013 09:15

430ka nima trupa narejena za glisiranje,Zamenjaj barko ali pa se boš moral zadovoljiti z plutjem.( konjev je tud težka ko 2 tomosa 4.Se ne izplača po moje.
LP Iztok
Uporabniški avatar
hrošč
Admiral
Prispevkov: 1292
Pridružen: Sr Sep 08, 2010 17:32
Kraj: Ljubljana - Vrsar

OdgovorNapisal/-a hrošč » Ne Jan 06, 2013 10:20

Če Yamaho dobiš za ceno T4 in jo potem voziš na pol gasa, zakaj pa ne :lol: Manj ti bo ropotalo če nič drugega.. :D
Uporabniški avatar
kocka
Admiral
Prispevkov: 4826
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » Po Jan 07, 2013 11:26

Definitivno bo gor pel 4T motor, sem bil pa tudi sam skeptičen zaradi teže 8KM 4T, ker ima 37kg. Glede krmne stene me ni strah, ker če bo le malo suma vanjo jo bom menjal, tko pač je, uživam v tem, da iz starega delam novo.(na srečo ne pri ženskah) :wink:

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov