- Tudi jaz nimam vedno časa za redno spremljanje... "Nalepim" pač kaj takrat, ko naletim na kaj zanimivega. Info o tem, če je uporabno pa pride prav .
ljubo napisal/-a:Meni zanimiva ugotovitev je, da se vse več ali manj dogaja teh 2000 milj po startu in pred ciljem. Vmes je bilo ogromno težav vendar malih, ki so jih odpravljali.
Ni nujno... Ne spomnim se, kdo je povedal (Le Cléac'h ), katere težave je imel v tiho-oceanskem delu in da jih je skrival, da bi konkurent ne spremenil taktike tako, da bi izkoriščal njegovo pomankljivost. Verjetno ni bil edini.
Res pa kaže, kot da so recimo UFO-ti (NPP - neznani plavajoči predmeti) v bolj prometnem delu Atlantika večji - če so zaradi tega odpadale kobilice - od tistih, ki so nekajkrat razsule generatorje Thomsonu in podobno.
Če bo kaj časa (in najdem vire), bom poskusil sčarati kaj o tem, kaj se je kdaj/kje komu zgodilo - ampak še nič ne obljubljam.
@Ljubo
ljubo napisal/-a:Kot sem bral nekaj komentarjev, ki se mi zdi upravičeni, da skoraj nobenih informacij ni o Bernardu Stamu. Čeprav je diskvalificiran bi lahko nekaj še o njem poročali kje se nahaja in kaj se z njim dogaja pa čeprav je diskvalificiran je člen v tej nori dirki. Na trenutke dobim občutek kot da so vsi moderni gladiatorji. Še dobro je, da so med seboj solidarni.
Po dokončni odločitvi o diskvalifikaciji na uradni strani o Stammu kar nekaj časa ni bilo nič, sem pa nekje - mislim da v njegovem profilu na uradni strani - našel povezavo na njegovo (ali njegove ekipe) stran, in tam nekje je bilo nekaj podobnega trackerju.
Po nekaj časa pa se je pojavilo nekaj prispevkov tudi o njem, verjetno zaradi zahtev obiskovalcev uradne strani, ki so podobnega mnenja kot ti (in jaz).
Tudi tale... (klik na sliko)