17. novoletno srečanje ljubiteljev morja in jadranja Ankaran
Moderatorji: moderator2, moderator
17. novoletno srečanje ljubiteljev morja in jadranja Ankaran
Približuje se že 17. tradicionalno novoletno srečanje ljubiteljev morja in jadranja Ankaran 2014
Srečanje je napovedano za 11.01.2014
Vem, da vas je kar nekaj, ki bi se radi udeležili te prve regate v Novem letu.
Če se me motim, smo dosegli tudi eno odlično uvrstitev
Torej gremo ali ne??
Edit by moderator: spremenil ime teme iz '17.Wada'
Srečanje je napovedano za 11.01.2014
Vem, da vas je kar nekaj, ki bi se radi udeležili te prve regate v Novem letu.
Če se me motim, smo dosegli tudi eno odlično uvrstitev
Torej gremo ali ne??
Edit by moderator: spremenil ime teme iz '17.Wada'
"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
-
- Kapitan fregate
- Prispevkov: 110
- Pridružen: Po Dec 26, 2011 14:44
- Kraj: Zbilje, Ankaran, Sesljan
Novoletna regaata 2014
Pa se bom letos tudi jaz udeležil. FJ dvosed.
-
- Kapitan fregate
- Prispevkov: 110
- Pridružen: Po Dec 26, 2011 14:44
- Kraj: Zbilje, Ankaran, Sesljan
Video snemanje
Ali imamo koga , ki bi z videokamero snemal,
bomo dali objaviti na TV H2O .
bomo dali objaviti na TV H2O .
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Prognoza (CRO Aladin) je, da dopoldne malo bo, ampak zrak in voda čez deset in če bo kaj padlo pri tej temperaturi, bo to skoraj topel tuš .
Edino veter je videti, da bi bilo treba bolj s sabo prinesti. Tam okrog deset morskih milj dva trikotnika se zna pri skoraj nič vetra kar vleči...
Kje imam že tisto konzervo fižola...
Edino veter je videti, da bi bilo treba bolj s sabo prinesti. Tam okrog deset morskih milj dva trikotnika se zna pri skoraj nič vetra kar vleči...
Kje imam že tisto konzervo fižola...
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Alesjo, popolnoma nič ni pihalo.
Se je pa nabralo kar veliko morjeplovcev in ljubiteljev morja, tudi naši morjeplovci so bili prisotni.
Začetek regate je bil najprej prestavljen, kaj se je pa dogajalo kasneje, pa ne vem, ker sem se kmalu odpeljal. Bodo naši kaj več povedali
Se je pa nabralo kar veliko morjeplovcev in ljubiteljev morja, tudi naši morjeplovci so bili prisotni.
Začetek regate je bil najprej prestavljen, kaj se je pa dogajalo kasneje, pa ne vem, ker sem se kmalu odpeljal. Bodo naši kaj več povedali
"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
-
- Kapitan fregate
- Prispevkov: 110
- Pridružen: Po Dec 26, 2011 14:44
- Kraj: Zbilje, Ankaran, Sesljan
Novoletna 2014
Ej, eno palico se je dalo speljati okoli 14.ure.
rezultat: 12 nas je regato končalo, 14 nas je končalo do prve boje.
Sindrom pomanjkanja vetra je bil ne verjeten.
Potem pa za pojest ,popit, pa vmes, pa zajtrk...
Zelo dobro je bilo organizirano, BRAVO WADA http://www.wada.si/
rezultat: 12 nas je regato končalo, 14 nas je končalo do prve boje.
Sindrom pomanjkanja vetra je bil ne verjeten.
Potem pa za pojest ,popit, pa vmes, pa zajtrk...
Zelo dobro je bilo organizirano, BRAVO WADA http://www.wada.si/
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Novoletno srečanje ljubiteljev morja in jadranja 2014
Novoletno srečanje ljubiteljev morja in jadranja 2014
V soboto - 11. januar - je bil krasen dan...
Končno vsaj ena palčka (bašton)
Cilj
Dan kaže, da gre k koncu
Še naš konec fešte in razglasitev rezultatov
Domov...
Edit: dodane fotke z http://www.mojalbum.com/wada2014/novole ... 6#21416884 in ustrezno dopolnjeno besedilo. Za vse te zdaj dodane fotke ne vem, če sem uganil pravi čas in položaj, ko so bile slikane, za večino pa mislim da sem.
V soboto - 11. januar - je bil krasen dan...
- Kinpur je nekaj dni prej vprašal, če bi šel na ponovoletno regato v Izolo za flokista na Flying Juniorju. Ve se, da je meni takrat, ko večino ostalih zebe, največkrat ugodno, tako da sem za ta čas še posebej dober izbor... Jasno da grem.
Dobro, napoved je bila megla in komaj kaj vetra, tako da sem jaz prejšnji dan šel gledat, kje imam še kakšne konzerve fižola, da če že ne bo vetra, bomo imeli vsaj vetrove s sabo...
In res je bilo megleno in precej časa bi večina rekla, da ni pihalo nič - ampak kaj potem
- Kinpur in njegov mornarček Aljaž (11 let) sta najbrž že pred šesto zjutraj šla po barko, me okrog sedme pobrala... Če sem razumel prav, je Aljaž obljubil, da z njim ne bo nobenih težav, medtem ko midva jadrava. Obljubo je tudi držal - in se pri tem neznansko dobro imel, ampak o tem tu pa tam kasneje, sproti.
No ja, najbrž kmalu po osmi uri sem jaz kupil suhe slive pred Korta barom v Ankaranu, Kinpur pa kajzerice in salamo za sendviče v trgovini - predvsem za mornarčka, ki bo dober del dneva - oziroma do konca tekme - na svojem (predvsem na gumenjakih regatnega odbora).
- V pristanu pri Katarini sva dala barko v vodo. Pred nama je šel v vodo en lep rdeč - gasilski - gumon, na katerem se je potem prvi del dneva vozil Aljaž, in odšibal proti pomolu v Valdoltri, kjer bo štart - in kjer naju bo čakal zajtrk, če ga seveda ujameva.
Potem je bilo na vrsti malo pregovarjanja z enim godrnjavim koprskim gasilcem, ki je rekel, da bodo za tri ure - z eno dvoosno prikolico in VAP-om ali nečim podobnim - zasedli drčo, in grozil, da ne bodo nehali vmes, da koga spustijo mimo, ko nekaj začnejo - karkoli so že nameravali. Tako naj bi bili zmenjeni z gospodarjem društva, ki jim menda ni omenil nobenih ponovoletnih regat.
S Kinpurjem sva srečno 'stegnila' v vodo prej, preden so zaprli.
Izkazalo se je, da je uspel po drči za nama priti tudi še en Seascape 18.
Tisti gasilec in Aljaž sta še nekajkrat priletela mimo in tudi enkrat ali dvakrat vprašala, če naju odvlečeta, ampak malo je pihalo in ni škodilo malo potrenirati
Pihalo je pa ravno toliko, da sva prijadrala do štartne črte pri pomolu v Valdoltri približno do takrat, ko bi moral biti štart.
Torej, za zajtrk kaže, da bo 'shujševalna kura'. Tudi kul.
- Pripravim neobvezno opremo za meglo - na vrvici okrog vratu majhen 'inženirski' ročni kompas. Če se megla še malo zgosti, od zunanje boje lahko sploh ne bom videl obale, tiste boje pri Debelem rtiču pa čisto gotovo ne. Ampak kurs 0° - torej točno proti severu je tako lepo enostaven, da bomo tisti rtič s kompasom že nekako našli tudi, če se megla zgosti.
Kinpur je na štartnem polju naštel 40 jadrnic; ob razglasitvi rezultatov so povedali, da naj bi jih bilo takrat prijavljenih še nekaj več. Tole na sliki bi sicer od daleč zgledalo malo otožno, ampak je bilo vse prej kot to.
Večina se je guncala na mestu, nekaj jih je vozilo sem ali tja na vetrove pra-pra-fižola (naftne derivate). Izmenjava tekočih zadev, glasbeno ustvarjanje raznih vrst - nekdo je bil vztrajen in prav navdihujoč s trobento: če je po pol ure in več njemu uspevalo samo tako prduckati v čisto solidno pravo trobento, bi meni - sodeč po nekaj poskušanja kar brez trobente, ki ni bilo dosti slabše od tistega s trobento vred - gotovo moralo uspeti vsaj malo bolje.
Naslednjič prinesem za prduckobento vsaj dihalko za potapljanje, če se že ne bo kje dalo sposoditi kake trobente. Pravzaprav bo dihalka itak boljša - lažje od trobente prenese, če se slučajno prevrnemo v slano vodo
Tule mislim da je prišla gasilska ekipa pogledat, če je treba kaj pogasiti - ali pa mogoče če imajo v tisti floti kaj posebej zanimivega za gašenje žeje...
Celo gola Lolita se je našla v floti... in šest fantov na njej
S Kinpurjem sva se potepala po floti sem in tja - živ dokaz, da ni čisto bonaca - in Kinpur je včasih kje pobral malo davka v obliki tekočih zadev, tako da mi niti tega, da sem mu usodno pohodil eno od dveh piksen piva, ki jih je imel za popotnico, ni zameril.
Kdaj točno so naju tule fotknili, ne vem, ampak takole nekako je zgledalo...
Tule je isti 'fotkar' ujel še enega zanimivega člana posadke ene od bark
Občasno odlična vidljivost do obzorja
Pa slabe volje vseeno ni videti.
Še ena od zanimivih bark
In del panorame
tu pa tam pisane
Ulovil naju je tudi mislim da sodniški čoln - Aljaž je jahal sedež za krmilom - pred uradnim voditeljem čolna - in užival ko tristo zelenih v tem, da je smel peljati. Za naju, ki sva v celoti zamudila zajtrk na pomolu, so celo pripeljali košarico z dvema odličnima sendvičema s pršutom, da od lakote ne premineva.
Pa je šlo moje hujšanje rakom žvižgat
No, čez nekaj časa sva pristala sva ob barko pomorske šole na pomol in Kinpur je šel še malo dopolnit svoje zaloge.
Izobešene zastavice - odložen štart, mislim
Zaposleno ljudstvo na obali - kakor kdo s čim
Preverjanje kakovosti zalog
Resne teme - načrtovanje taktike, spremljanje vremena...
Jaz pa sem malo nakladal s fanti z jadrnice pomorske šole - eden iz prejšnje generacije je prejšnje leto peljal flok prejšnjega Fireballa drugi dan Izole, takrat ko sem moral jaz na tekmo mini-12 v Bohinj, in z umetniško pirueto na trapezu skoraj polomil križ jambora - kar je ostalo ostalim fantom v posebno živem spominu
Eden od drugih pa je tudi jadral na mini-12 na Bohinjskem jezeru - s tem sva se imela o čem pogovarjati tudi, ko so šli ostali najbrž tudi obnovit zaloge.
Ko so se priročne teme iztekle, in ko je bil čas, da gre tudi moj sogovornik obnovit zaloge, sem se šel spet malo guncati sem in tja, potem pa je veter malo pojačal in ...
Končno vsaj ena palčka (bašton)
- Prileti Kinpur: 'en bašton bo'. Krasno - jutranji zbor krmarjev sva skupaj z zajtrokom seveda zamudila, ampak zdaj je stal zraven, ko je začelo pihati in so se zmenili, da bo od štartne boje in pomola do boje pri Debelem rtiču in nazaj. Prima, brifing imava
Zdaj torej lahko midva razloživa ostali floti, da je tisti halo tam na pomolu zvični signal za 'pet minut do štarta'.
Štart bo precej v orco, nazaj bo verjetno treba špinaker - jaz ga pa na tem FJ še nisem ne vozil, ne razvil, ne pospravil. Ni problema, narediva enkrat - za več bomo pa malo molili (če ne drugega izpod kovtrčka nos).
Pogled na del štartnega polja in tule zdaj bo...
Tole je najbrž predštartna gneča.
Pa še 'dobra vidljivost' od štartne boje proti prvi boji.
Medtem - za skrajšanje plova - prestavijo prvo bojo palice - in Aljažu definitivno nič ne manjka.
Motava se naprej po floti do zadnje minute, vetra je nekaj in
Midva sva najbrž tistole malo z belimi jadri v levem koncu slike...
Kinpur najde konec, kjer je bil veter čist - barka dve stegneta naprej, približno tretjina bark pa se pelje morda komaj opazno hitreje od naju.
Kako sčarati, da naju nobena večja ne pokrije z jadri... Kinpuru rata. Jaz več kot zadovoljen - dve tretjini bark je za nama, mislim da tudi kup J-24 jev in drugih teoretično krepko bolj dirkalnih jadrnic.
Cheeky cherry v akciji
Prve barke obrnejo na boji - kasneje se izkaže da sta prvi obrnili Glenfield in Lucifer - in razvijeta genaker ali špinaker - pa se nekam ne napolni... Veter je spet precej pojenjal. Ostala klapa pred nami se tudi neha oddaljevati. Kinpur vmes odčara bliže obali in potem preči (tack) nazaj - še vedno smo nepokriti in izven gneče...
Še kakšna barka, dve obrne okrog boje, midva pa se odmotava mimo nekaterih, ki bodisi nimajo vetra, bodisi ga kvarijo drug drugemu, bodisi imajo z vso zmedo skupaj tako šibkega, da sploh ne uspejo ugotoviti, kod in od kod piha.
Tudi midva obrneva okrog boje in razvijeva špinaker. Malo štrikam s tangunom na škotino in jambor, ampak špinaker je gor - samo napeti se nekako neče. Čaram - napne se ne, ampak ostali, ki uspejo obrniti za nama po vsem sodeč štrikajo še bolj.
Moji prejšnji sogovorniki okrog boje in s floka na genaker
Midva veliko manj elegantno... desne uzde, ampak se ni bilo treba nič oglašati, da rabiva vode.
Kdo zna na špinaker v zelo šibkem vetru voziti orco? Meni je po vsem sodeč nekako ratalo
Temle pred nami vse kaže da, čeprav tudi ne čisto takoj v začetku
Temle ne... ampak mislim, da je to Bullit, ki naju je vseeno šibnil pred ciljem
Afroditin poljub na obratu
Pa še dve, ki sta morali biti za nama - zanimiv manever...
Tista prva tretjina bark, na katere koncu sva bila po štartu, je razen štirih petih bark, ki so bodisi odpeljale, bodisi odpraskale naprej, nenadoma nekaj metrov, nato nekaj deset metrov za nama...
Na Flying Juniorju ostane flok razvit, ko voziš špinaker. Ko med tem časom pogruntava, da je zdaj spet definitivno orca, ko pelješ nazaj od prve boje proti cilju pri pomolu v Valdoltri - tisto malo kar vetra sploh je - in pospraviva genaker. Nenačrtovan taktični biser - tega ostali za nama ne vidijo, ker ga je pred tistimi za nama itak že prej skrival flok.
Iz tistih nekaj deset metrov počasi rata sto metrov. Potem ali eden od Seascape-ov - Bullit - bodisi pogrunta, bodisi pri njem začne malo bolj pihati in spelje za nama.
Mogoče je to celo tale - jadra so mislim že tudi bila take barve, vetra pa niti približno ni bilo toliko...
Cilj
- Zadnjih 150 metrov pred ciljno črto naju šibne za kakih 20 m. Mislim da sem slišal, kako se kasneje pohvalita, da sta naju kljub vsem le uspela ujeti in šibniti, in ni bilo govora o tem, da se jima je en brezvezni mali čmrlj motal pod nogami.
V glavnem, sedma skozi cilj.
Dan kaže, da gre k koncu
- Sonce je najbrž že na tem, da gre dol, kolikor skozi meglo uganemo, kje bi lahko bilo.
Ostali, ki so prišli - oziroma ko pridejo - do cilja - ali pa če 'scagajo', preden na škrge pridejo do cilja, grejo na tisti konec fešte, ki je bil na pomolu.
Takrat enkrat slikajo tudi Aljaža za spomin - zdaj pozira, ampak prej je pa smel peljati, čeprav mislim da ne na temle.
Časi na cilju... in vidljivost na ciljni črti
Midva in Bullit - Seascape 18, ki na ju je šibnil tik pred ciljem - pred nama pa se spravimo proti drči pri Katarini. Po mojem ima Bullit kakih 100 m prednosti - in skoraj nič ne piha.
Kinpur predlaga pomožni pogon - torej veslo v roke
Prej je rekel, da ima nekaj s plastičnim ročajem, torej bo treba z občutkom, da česa ne polomim... Jap, pa še prilika je, da zdaj midva šibneva tisti Bullit. Pa da vidimo...
Če pazim, kako vlečem in popazim tudi na dihanje, prav dober fittnes. Kinpurju je dolgčas - in jaz dobim podaljšek krmila pod rit, da bom z njo še krmaril, on pa lahko začne že pospravljat jadra in ostalo solato, kar bi bilo sicer treba šele na obali.
Malo slaloma, ampak lepo požiramo prednost, ki jo je imel Bullit. To fanta na njem opazita in tudi onadva najdeta eno veslo... ampak tokrat pa nimata šans
Pri drči imava po mojem že 50 m prednosti in stečem po karel, ki je na prikolici. Kriza...
Ena guma je prazna. Prerezana? Razneslo (zaradi česa neki?). Nič, tudi tako dobimo Flying Junior Slo 17 iz vode prej, preden bi ovirali Bullit na drči.
Kinpur nadaljuje pospravljanje, jaz se pa malo 'šlepam' po veslanju . V ozadju pa se v mraku iz megle že luščijo luči v luki Koper.
Tele pa ta dan ni opazil nihče od morjeplovcev - saj hladilnika in piva na FJ res ni bilo, torej se jim odpusti
Pa po svoje dobro, sicer bi me kdo napi..il, da mora biti klubska (ali podobnoa) zastavica na desni in ne na levi strani jambora
Med tem prijazna duša - ki mislim da 'v civilu' tudi vozi FJ - pripelje Aljaža, ki ima malo mokre noge - in ga vtaknemo v avto ter mu najdemo par suhih nogavic, midva pa naloživa barko s karelom vred na prikolico, zloživa jadra, zategneva ponjavo čez barko, priveževa jambor in zategneva vse skupaj, kar je treba zategniti, da česa ne zgubiva.
Še naš konec fešte in razglasitev rezultatov
- Najprej je bilo kako uro čakanja - v baru Korta - kajti za na pomol pri cilju smo bili res že prepozni, čeprav se je želodec šel neko glasbo ob omenjanju jote, ki naj bi bila prej tam. Nič, nekaj napolitank, kila pomaranč in čaj za silo za tri, da zdržimo do fešte ob razglasitvi. Vse kaže, da mi hujšanje ta dan ne uide... No, saj sem že napisal, da je to kul.
Počasi se nakapljajo udeleženci in organizatorji, pa tudi posode s hrano na s pokrovom pokriti biljardni mizi. Hujšanje je dobilo še en odlog... Aljaž se je spet razživel in jaz naredim kratek tečaj, kako se laja.
Potem pride na vrsto tudi razglasitev rezultatov.
GENERALNO:
1 LUCIFER 3 GORAZD FRAS
2 GLENFIELD 4 NEJC TEŠAR
3 YOGA 4 BOJAN IVANČIČ
4 ANGOA 4 MARJAN GOREC
5 ULFPP SOLARIA 4 ALAN MAHNE KALIN
6 BULLIT 3 PRIMOŽ MAHNE
7 FJ SLO 17 2 BOŠTJAN RUPNIK
8 MESTO NOVO MESTO 4 UROŠ OŽBOT
9 JAGODA 3 JANEZ UREVC
10 J-24 – ŽLOMPE 3 ŽELJKO ŠORC
11 DEMIRA 3 DEJAN PERSEN
12 CHEEKY CHERRY 3 BRANKO TRAMPUŽ
13 CORNA 3 MARKO LAVRIČ
14 JAMANESS 3 SIMON SIKOŠEK
RAZREDI:
ABSOLUTNO PRVI: LUCIFER 3 GORAZD FRAS
RAZRED 2:
1 FJ – SLO 17 2 BOŠTJAN RUPNIK
RAZRED 3:
1 LUCIFER 3 GORAZD FRAS
2 BULLIT 3 PRIMOŽ MAHNE
3 JAGODA 3 JANEZ UREVC
4 J-24 – ŽLOMPE 3 ŽELJKO ŠORC
5 DEMIRA 3 DEJAN PERSEN
6 CHEEKY CHERRY 3 BRANKO TRAMPUŽ
7 CORNA 3 MARKO LAVRIČ
8 JAMANESS 3 SIMON SIKOŠEK
RAZRED 4:
1 GLENFIELD 4 NEJC TEŠAR
2 YOGA 4 BOJAN IVANČIČ
3 ANGOA 4 MARJAN GOREC
4 ULFPP SOLARIA 4 ALAN MAHNE KALIN
5 MESTO NOVO MESTO 4 UROŠ OŽBOT
POŠTENO ZADNJI:
CHEEKY CHERRY 3 BRANKO TRAMPUŽ
Dvanajst jadrnic od 44 jih je prišlo do cilja, dvema so šteli da sta končali plov s tem, ko sta v času dosegli bojo za obrat
Lucifer skupno prvi, res so šli lepo. Prehodni pokal za prvo mesto je bi en kar soliden kamen (ni spominjal na nagrobnik ). Rekli so, da naj bi bil ta pokal trajno prehodni, torej po treh zmagah ga ne moreš dobiti v trajno last.
Moja teorija je, da ga imaš lahko trajno le, dokler trajno zmaguješ
Drugače pa so tako zmagovalci generalno kot po razredih dobili po kako steklenico odličnega vina, tisti ki so prišli do cilja pa kako zelo dobrega vina.
Mi smo bili po 16 regatah prva barka razreda 2 - in v tem razredu bili prvi in hkrati tudi (pošteno ) zadnji.
Kinpur mislim da je tako dobil 2 l zelo dobrega in najbrž en liter odličnega vina in sredstvo za poliranje FJ, ki bo menda tudi prišlo prav, meni bo pa prav prišla kapa.
Poseben pokal - lepo v pokal spremenjeno sidro - so dobili tudi 'skupno pošteno zadnji' - zadnji, ki so uspeli v času prijadrati do cilja.
Domov...
- Z Aljažem sva se še slikala pred zadnjo markacijo slovenske planinske transverzale pred Korta barom, potem pa smo se odpeljali - in potem je Aljaž mrknil v hipu, ko se je usedel v avto, kot bi ga kdo ugasnil.
Le nekaj minut pred tem pa 'častna straža' še pozira
S Kinpurjem sva še vrnila FJ Slo 17 na njeno prezimovališče, nato pa nazaj v Ljubljano. In tudi jaz se ne spomnim zanesljivo, ali sem uspel položiti glavo na blazino buden ali me je že prej zmanjkalo.
In naslednji dan sem ugotovil, da sem se na regati najbrž končno znebil kašlja, ki me je prej zezal kake tri tedne.
Edit: dodane fotke z http://www.mojalbum.com/wada2014/novole ... 6#21416884 in ustrezno dopolnjeno besedilo. Za vse te zdaj dodane fotke ne vem, če sem uganil pravi čas in položaj, ko so bile slikane, za večino pa mislim da sem.
Nazadnje spremenil Marjan Tomki, dne Sr Jan 22, 2014 21:00, skupaj popravljeno 2 krat.
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Jaz nameravam za drugo leto poskrbeti, da bom imel s sabo vetrove, če bo treba
Bolj resno: zimskega vremena pod Krasom nimam naštudiranega, da bi lahko kaj rekel o tem, kakšna je verjetnost za kakšen veter na kak datum v tem času.
Mic-Tic se je pa menda motal okrog Lipice in imel opravka celo z nekaj sonca - pa je bil drugačen, a tudi lep dan.
Bolj resno: zimskega vremena pod Krasom nimam naštudiranega, da bi lahko kaj rekel o tem, kakšna je verjetnost za kakšen veter na kak datum v tem času.
Mic-Tic se je pa menda motal okrog Lipice in imel opravka celo z nekaj sonca - pa je bil drugačen, a tudi lep dan.
Nazadnje spremenil Marjan Tomki, dne To Jan 14, 2014 22:07, skupaj popravljeno 1 krat.
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov