Popolna obnova Elan GT 070
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Popolna obnova Elan GT 070
Evo pa sem tudi jaz postl lastnik čolna Elan GT070. Kot sem že v eni temi omenjal sem ga dobil zastonj drugače bi romal na odpad..
No takole je zgledal ko smo ga pripeljali domov.
In nato sem se ga takoj lotil.
No takole je tudi poškodvana ena od poškodb, no ta je najhujša
[/img]
No takole je zgledal ko smo ga pripeljali domov.
In nato sem se ga takoj lotil.
No takole je tudi poškodvana ena od poškodb, no ta je najhujša
[/img]
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
vodoodporna vezana plošča zdrži vsaj 20 let če je pravilno "inštalirana" lahko pa se odločiš za fundermax ki je mnogo močnejši in praktično večn tudi če je namočen v vodo. Razlika je le v ceni in ne mala zbrusit moraš pa oboje po celi površini da bo laminat prijel kot je treba. in glej da ne boš med čolnom in novo desko imel zraka ker tam se ti dela kondenz(voda) in si s5 tam in pa tud škriplje ti lahk po valovih česar pa nočeš!
Bom zdej videl cenovno kako in kaj. Zdej an tole zadnjo stranico ki je ostala, laminiram da jo dodatno ojačam ? Kaj če pa bi pol z smolo prevlekel to ploščo in jo namestil na to stranico ? Bi to bilo dovolj ? Seveda pa potem ponovno laminiranje čez...
Wav super polanc bom tole izkoristil za polnilo...podna se bom lotil po tej krmni plošči bom pa mel takrat pomoje kup vprašanj
Wav super polanc bom tole izkoristil za polnilo...podna se bom lotil po tej krmni plošči bom pa mel takrat pomoje kup vprašanj
oj
če potrebuješ smolo in mato ter roving mi javi mam kolega k poceni proda
Uf, tale krma je komplicirana za popravit.
Predlagam ti, da napraviš test kako se nova smola prime na ta star laminat, preden pričneš z delom. Po moje te pri taki prežgani smoli reši le popravilo z epoksijem. Dvomim, da bo aceton dovolj natopil tak star laminat.
In zunanjega laminata pri krmi NIKAKOR ne odreži!!!
In na koncu, če prideš do tja, ne lepit palube na korito z poliestrom. Uporabi Plexus ali kak metil metakrilat. Poliester ziher ne bo dovolj vezal, vijake ti bo pa ob taki razmahani lupini popipalo ven, če lepilo spusti.
In še link do slikovno podrpte debate okrog obnove krme in longeronov. Sicer za malce večjo krmo, ampak osnove so iste.
http://www.offshoreonly.com/forums/fibe ... rtial.html
Predlagam ti, da napraviš test kako se nova smola prime na ta star laminat, preden pričneš z delom. Po moje te pri taki prežgani smoli reši le popravilo z epoksijem. Dvomim, da bo aceton dovolj natopil tak star laminat.
In zunanjega laminata pri krmi NIKAKOR ne odreži!!!
In na koncu, če prideš do tja, ne lepit palube na korito z poliestrom. Uporabi Plexus ali kak metil metakrilat. Poliester ziher ne bo dovolj vezal, vijake ti bo pa ob taki razmahani lupini popipalo ven, če lepilo spusti.
In še link do slikovno podrpte debate okrog obnove krme in longeronov. Sicer za malce večjo krmo, ampak osnove so iste.
http://www.offshoreonly.com/forums/fibe ... rtial.html
Nazadnje spremenil SR 290, dne Ne Jun 15, 2014 10:53, skupaj popravljeno 1 krat.
GT-070
Bolezen GT-070 je tudi "poden".
Predlagam, da pred obnovo krme podreš in preveriš tudi tla. Sigurno je tudi tam stanje strukture podobno kot na krmi.
Krma in tla sta klasična predmeta obnove Elanovih čolničov tistega obdobja.
Predlagam, da pred obnovo krme podreš in preveriš tudi tla. Sigurno je tudi tam stanje strukture podobno kot na krmi.
Krma in tla sta klasična predmeta obnove Elanovih čolničov tistega obdobja.
Tukaj imaš nasvet člana iz baze znanja. Tudi sam sem čez zimo menjal desko po tem postopku na Elanu 435S. Kako bo pa držalo, pa bom videl na dopustu. Povem ti le, da te čaka obilo dela, prahu in še kaj. Vendar je pa na koncu lepo pogledati končni izdelek.
"Glede zrcala na elanu vam odsvetujem uporabo epoxi smol in lepil, ker je barka narejena iz poliestra; namreč epoxi in poliester se ne vežeta preveč dobro še posebej ker spajate dva dela, ki morata biti izredno trdno povezana.
Predlagam vam da pobrusite zrcalo in ga prelaminirate z dvemi sloji mata gostote 225 ali 300. Nato pobrusite rjavo zaščito iz vezane plošče in izvrtate luknje približno 6-8 mm po celi plošči v razmaku 5 cm. Na vezano ploščo nanesite poliesterski kit (filler) in ploščo stisnite na zrcalo z stegami, da se skozi vse luknje ki ste jih izvrtali iztisne odvečni kit. Tako ne boste imeli vmes zraka, ki vam lahko oslabi krmo in povzroča razpoke ob vijakih motorja.
Sedaj ko se je filler strdil prelaminirajte vezano ploščo z vsaj 4 krat mat/ 3 krat rowing, kar pomeni v zaporedju M-R-M-R-M-R-M. Uporabite vsaj 300g mat in 600 g rowing. Posebej se posvetite vogalom, da so dobro zatisnjeni in da ni zraka me starim in novim laminatom.
Nikar ne uporabljajte samo mata za laminiranje saj mat ni strukturen in z smolo začne razpadat da veže plasti rowinga skupaj!
Za barvanje oz. premaz uporabite gelcoat da se vam vezana plošča ne prepoji z vodo.
Prepričan sem da vam bodo moji nasveti koristili, sam se namreč v petih letih spojil okrog 300 zrcal z vezano ploščo in še nobena ni popustila."
Pa upam da mi ORCA ne zameri, ker sem kopiral njegov članek.
Lp
"Glede zrcala na elanu vam odsvetujem uporabo epoxi smol in lepil, ker je barka narejena iz poliestra; namreč epoxi in poliester se ne vežeta preveč dobro še posebej ker spajate dva dela, ki morata biti izredno trdno povezana.
Predlagam vam da pobrusite zrcalo in ga prelaminirate z dvemi sloji mata gostote 225 ali 300. Nato pobrusite rjavo zaščito iz vezane plošče in izvrtate luknje približno 6-8 mm po celi plošči v razmaku 5 cm. Na vezano ploščo nanesite poliesterski kit (filler) in ploščo stisnite na zrcalo z stegami, da se skozi vse luknje ki ste jih izvrtali iztisne odvečni kit. Tako ne boste imeli vmes zraka, ki vam lahko oslabi krmo in povzroča razpoke ob vijakih motorja.
Sedaj ko se je filler strdil prelaminirajte vezano ploščo z vsaj 4 krat mat/ 3 krat rowing, kar pomeni v zaporedju M-R-M-R-M-R-M. Uporabite vsaj 300g mat in 600 g rowing. Posebej se posvetite vogalom, da so dobro zatisnjeni in da ni zraka me starim in novim laminatom.
Nikar ne uporabljajte samo mata za laminiranje saj mat ni strukturen in z smolo začne razpadat da veže plasti rowinga skupaj!
Za barvanje oz. premaz uporabite gelcoat da se vam vezana plošča ne prepoji z vodo.
Prepričan sem da vam bodo moji nasveti koristili, sam se namreč v petih letih spojil okrog 300 zrcal z vezano ploščo in še nobena ni popustila."
Pa upam da mi ORCA ne zameri, ker sem kopiral njegov članek.
Lp
Opravičujem se, če bom spet solil pamet, ampak tole moram pokomentirat.
Naj bo tale Orca še tak majstor, ampak spodnje trditve so napačne, oziroma netočne in upam, da ga z spodnjimi opombami ne razjezim preveč.
1.) Mnenje, da poliestra ni dobro popravljat z epoksijem je zgrešeno, ne smeš pa epoksija popravljat z poliestrom!
Izdelka iz epoksija ne smeš popravljat z poliestrom ali vinilestrom, ker se ga ne primeta. To lastnost se z pridom koristi pri izdelavi epoksidnih kalupov za poliesterske izdelke. Na star poliester se epoksi ali vinilester primeta MNOGO bolje od katerega koli poliestra! Pazit je edino treba, da se uporabi epoksi, ki se dokončno zamreži in ne neke poceni žavbe. Kdor ne verjame naj nalepi nek vzorec na poliestersko osnovo z UHU HART END FEST lepilom, ki je navaden epoksi z dodanemi polnili in to trdnostno primerja z vzorcem nalepljenim z zgoščenim poliestrom z ali brez namakanja osnove z acetonom.
Eno najboljših strukturnih lepil za poliesterske laminate je Plexus, ki je ravno tako zgoščena epoksidna smola!
2.) Navodilo, da poliester zbrusiš in laminiraš nove dodatke je pomanjkljivo, manjka namreč bistvena faza.
Če poliester starejši od recimo pol leta pobrusiš, spihaš in nanj nalaminiraš novo plast poliestra, jo ko je trdo snameš dol skoraj kot iz kalupa. malce poči in spusti! Bistveno pri starih laminatih je, da ga po brušenju in čiščenju še dobro zribaš z acetonom, ki zmehča površino in omogoči malce kemične vezave med novim in starim.
3.) Mnenje, da mata ni dobra armatura, ker razpade je napačno!
Razpade oziroma popusti vezivo, ki je ali praškasto, ali emulzijsko. Slaba armatura je zaradi kratkih in neformiranih nitk, kar slabša natezno trdnost laminata, obenem pa poveča maso, saj taka naključna orientacija vlaken pomeni precej praznega prostora, ki ga zalije smola.
Mata ne veže posameznih plasti rovingov zaradi razpadanja, temveč le zapolni medprostor med platni. Z ročno laminacijo vsaka tkanina nabrekne in med dvema rovingoma je preveč čistega poliestra, ta je pa krhek. Mata to zapolni in onemogoča pokanje smole. Ob uporabi kakršnega koli vakuumskega postopka mata ni potrebna!
4.) Štiri plasti 300 g mate in tri plasti 600 g roving tkanine je povsem napačen laminat za tak majhen gliser, saj je laminat originala daleč od tega.
Splošno pravilo je, da se za krmo uporabi enak laminat kot za drsni del korita, le da je vmes vezana plošča. In ne mi rečt, da je tale čoln izdelan iz 1.200 g mate in 1.800 g roving tkanine, ker bi bil tank ne pa športni čoln. Take bikovske laminate imajo 8 m in daljša plovila.
V kolikor je trup iz mate, je lahko tudi krma iz enakega laminata. Poleg trdnosti je menda treba pazit tudi na ustrezno maso, mar ne? In teh7 plasti skupaj nanese ob ročni laminaciji okrog 1 cm debeline! Včasih je dobro preverit kake debeline priporočajo ladjedelniški standardi preden se lotiš novogradnje ali temeljite rekonstrukcije.
Recimo, da bi dal 300 g mato, 900 g biaksialno-vlakna naj padajo pod kotom 45 stopinj na navpičnico, ali quadriaksialno tkanino, potem pa zopet 300 g mato, oziroma drug laminat iz 300 g mate in ene kombi mate 400/600, kjer je 6oo g roving tkanina. Na spoju krma/dno in krma/stranice daš še en 25-30 cm širok trak kombi mate, da se vogal ne uklanja.
Na star laminat, torej na staro krmo nima smisla dodajat ene ali dveh mat kot nekakšen predlaminat, dovolj je, če ga dobro spereš in močno zribaš z acetonom, da prične površina malce pikat. Nato daš v vinilester smolo toliko Aerosila, da dobiš gostoto silikonskega kita. Na koncu vmešaš not še manjšo pest steklenih vlaken, da ta kit ne bo pokal. To šavbo na debelo naneseš na krmo in na desko, ter močno stisneš z sponami ob krmo. Pod spone moraš podložit deske, da je ne bo potegnilo. Odvečni kit obrišeš in počakaš, da se strdi.
Pred krovnim laminatom MORAŠ dobrusit vsaj 15 cm dna in stranic čolna in to toliko, da se pričnejo lesketat steklena vlakna iz laminata (Tudi laminat krme mora biti toliko obrušen.), spereš z acetonom in naneseš krovni laminat.
5.) V notranjosti nima smisla uporabljat gel coata, ker se strdi le kadar ni prisotnosti zraka in boš imel večno pikasto površino razen, če ga ko je trd ne spereš z obilno količino acetona in mnogo drgnjenja, česar si verjetno ne želiš. Druga rešitev je, da v gel coat natopiš malce parafina, ampak v tem primeru si izdelal top coat, ki ga že pripravljenega dobiš.
Na tak razpadel in prežgan laminat vsaj vinilester, če je že epoksi predrag, poliester ni dobra izbira!
In še nekaj;
Ne jemat vezane plošče z "rjavo" zaščito! nabavite raje klasičen vodoodporen 20 mm okume in ga dajte not. Te "vodoodporne" vezane plošče z pvc vrhnjim slojem so večinoma iz breze ali topola, za navtiko je okume primernejši. In vodoodpornost pri vezani plošči pomeni le vrsto lepila, ne pa vodoodpornost plošče same!
Osebno bi krmo obnovil po postopku infuzije. Je malce zamudno polaganje, ampak potem je pa v nekaj minutah gotovo in 100% brez napake, pa še mate ni treba dajat in končna masa je okrog 50% manjša. V tem primeru je treba na obe strani deske zarezat 1-2 mm globoke kanale v obliki šahovnice z 5 cm kvadratki. Vzameš ročni sekular, ga nastaviš in si v nekaj minutah gotov.
@Denii; krme ne moreš dobro popravit, če ne spraviš dna iz lupine.
Naj bo tale Orca še tak majstor, ampak spodnje trditve so napačne, oziroma netočne in upam, da ga z spodnjimi opombami ne razjezim preveč.
1.) Mnenje, da poliestra ni dobro popravljat z epoksijem je zgrešeno, ne smeš pa epoksija popravljat z poliestrom!
Izdelka iz epoksija ne smeš popravljat z poliestrom ali vinilestrom, ker se ga ne primeta. To lastnost se z pridom koristi pri izdelavi epoksidnih kalupov za poliesterske izdelke. Na star poliester se epoksi ali vinilester primeta MNOGO bolje od katerega koli poliestra! Pazit je edino treba, da se uporabi epoksi, ki se dokončno zamreži in ne neke poceni žavbe. Kdor ne verjame naj nalepi nek vzorec na poliestersko osnovo z UHU HART END FEST lepilom, ki je navaden epoksi z dodanemi polnili in to trdnostno primerja z vzorcem nalepljenim z zgoščenim poliestrom z ali brez namakanja osnove z acetonom.
Eno najboljših strukturnih lepil za poliesterske laminate je Plexus, ki je ravno tako zgoščena epoksidna smola!
2.) Navodilo, da poliester zbrusiš in laminiraš nove dodatke je pomanjkljivo, manjka namreč bistvena faza.
Če poliester starejši od recimo pol leta pobrusiš, spihaš in nanj nalaminiraš novo plast poliestra, jo ko je trdo snameš dol skoraj kot iz kalupa. malce poči in spusti! Bistveno pri starih laminatih je, da ga po brušenju in čiščenju še dobro zribaš z acetonom, ki zmehča površino in omogoči malce kemične vezave med novim in starim.
3.) Mnenje, da mata ni dobra armatura, ker razpade je napačno!
Razpade oziroma popusti vezivo, ki je ali praškasto, ali emulzijsko. Slaba armatura je zaradi kratkih in neformiranih nitk, kar slabša natezno trdnost laminata, obenem pa poveča maso, saj taka naključna orientacija vlaken pomeni precej praznega prostora, ki ga zalije smola.
Mata ne veže posameznih plasti rovingov zaradi razpadanja, temveč le zapolni medprostor med platni. Z ročno laminacijo vsaka tkanina nabrekne in med dvema rovingoma je preveč čistega poliestra, ta je pa krhek. Mata to zapolni in onemogoča pokanje smole. Ob uporabi kakršnega koli vakuumskega postopka mata ni potrebna!
4.) Štiri plasti 300 g mate in tri plasti 600 g roving tkanine je povsem napačen laminat za tak majhen gliser, saj je laminat originala daleč od tega.
Splošno pravilo je, da se za krmo uporabi enak laminat kot za drsni del korita, le da je vmes vezana plošča. In ne mi rečt, da je tale čoln izdelan iz 1.200 g mate in 1.800 g roving tkanine, ker bi bil tank ne pa športni čoln. Take bikovske laminate imajo 8 m in daljša plovila.
V kolikor je trup iz mate, je lahko tudi krma iz enakega laminata. Poleg trdnosti je menda treba pazit tudi na ustrezno maso, mar ne? In teh7 plasti skupaj nanese ob ročni laminaciji okrog 1 cm debeline! Včasih je dobro preverit kake debeline priporočajo ladjedelniški standardi preden se lotiš novogradnje ali temeljite rekonstrukcije.
Recimo, da bi dal 300 g mato, 900 g biaksialno-vlakna naj padajo pod kotom 45 stopinj na navpičnico, ali quadriaksialno tkanino, potem pa zopet 300 g mato, oziroma drug laminat iz 300 g mate in ene kombi mate 400/600, kjer je 6oo g roving tkanina. Na spoju krma/dno in krma/stranice daš še en 25-30 cm širok trak kombi mate, da se vogal ne uklanja.
Na star laminat, torej na staro krmo nima smisla dodajat ene ali dveh mat kot nekakšen predlaminat, dovolj je, če ga dobro spereš in močno zribaš z acetonom, da prične površina malce pikat. Nato daš v vinilester smolo toliko Aerosila, da dobiš gostoto silikonskega kita. Na koncu vmešaš not še manjšo pest steklenih vlaken, da ta kit ne bo pokal. To šavbo na debelo naneseš na krmo in na desko, ter močno stisneš z sponami ob krmo. Pod spone moraš podložit deske, da je ne bo potegnilo. Odvečni kit obrišeš in počakaš, da se strdi.
Pred krovnim laminatom MORAŠ dobrusit vsaj 15 cm dna in stranic čolna in to toliko, da se pričnejo lesketat steklena vlakna iz laminata (Tudi laminat krme mora biti toliko obrušen.), spereš z acetonom in naneseš krovni laminat.
5.) V notranjosti nima smisla uporabljat gel coata, ker se strdi le kadar ni prisotnosti zraka in boš imel večno pikasto površino razen, če ga ko je trd ne spereš z obilno količino acetona in mnogo drgnjenja, česar si verjetno ne želiš. Druga rešitev je, da v gel coat natopiš malce parafina, ampak v tem primeru si izdelal top coat, ki ga že pripravljenega dobiš.
Na tak razpadel in prežgan laminat vsaj vinilester, če je že epoksi predrag, poliester ni dobra izbira!
In še nekaj;
Ne jemat vezane plošče z "rjavo" zaščito! nabavite raje klasičen vodoodporen 20 mm okume in ga dajte not. Te "vodoodporne" vezane plošče z pvc vrhnjim slojem so večinoma iz breze ali topola, za navtiko je okume primernejši. In vodoodpornost pri vezani plošči pomeni le vrsto lepila, ne pa vodoodpornost plošče same!
Osebno bi krmo obnovil po postopku infuzije. Je malce zamudno polaganje, ampak potem je pa v nekaj minutah gotovo in 100% brez napake, pa še mate ni treba dajat in končna masa je okrog 50% manjša. V tem primeru je treba na obe strani deske zarezat 1-2 mm globoke kanale v obliki šahovnice z 5 cm kvadratki. Vzameš ročni sekular, ga nastaviš in si v nekaj minutah gotov.
@Denii; krme ne moreš dobro popravit, če ne spraviš dna iz lupine.
No takole zdej zgleda čez vikend sem vse pobrusil...
Zdej sem mal v dilemi kar ste napisal tako da nevem s čim se naj zdaj lotim polister smola ali epoksi...
Zadnje stranice ne bom rezal stran, poden pa bom po obnovi krmne plošče tudi odprl da vidim ka se dogaja, sem pa ugotovil da na eni strani na podnu tuki zadaj ej bil spodi purpen na drugi pa ga ni blo več očitno so neki popravljal...
Aja kaj predlagate ko bom obdeloval krmno steno dat čoln pokonci ali lahko normaln ? Ker so tudi robovi kjer pride zgornji del pritrjen tu in tam oslabljeni sem razmišljal da bi jih ojačal z mato ?
Zdej sem mal v dilemi kar ste napisal tako da nevem s čim se naj zdaj lotim polister smola ali epoksi...
Zadnje stranice ne bom rezal stran, poden pa bom po obnovi krmne plošče tudi odprl da vidim ka se dogaja, sem pa ugotovil da na eni strani na podnu tuki zadaj ej bil spodi purpen na drugi pa ga ni blo več očitno so neki popravljal...
Aja kaj predlagate ko bom obdeloval krmno steno dat čoln pokonci ali lahko normaln ? Ker so tudi robovi kjer pride zgornji del pritrjen tu in tam oslabljeni sem razmišljal da bi jih ojačal z mato ?
Preberi kaj sem ti napisal, čoln lahko pustiš ležeč.
Vzemi vinilester smolo za ročni nanos. En hobuk bi moral zadostovat. Vzemi tudi hobuk acetona.
Če se odločiš za epoksi lahko dobiš vse od smole do tkanine pri Mirniku v Ljubljani, za vinilester, aceton in tkanino bi pa znal biti najprimernejši MPI Kranj.
Tale krmna stena še nič ni obrušena, to je šele začetek. Čisto povsod se morajo svetit vlakna skoz in ne pozabi obdelat tudi kakih 15-20 cm površin, ki se stikajo z krmo. Jaz laminat najraje brusim z fleksom in lamelnim kolutom. Se sicer kadi, ampak gotovo je pa takoj.
Priporočam, da si ogledaš link, ki sem ga priložil v petek. V kolikor ne vidiš slik se prijavi na forum, se ti splača!
Ampak preden se zareš lotiš ti predlagam da:
- podložiš dno z tramovi pod zunanjimi deflektorji, da bo gornji rob ves v eni liniji in ga pusti tam dokler ne dokončaš dela.
- odreži dno in obrusi kar je potrebno.
- dela se loti na krmi, nadaljuj na dnu in končaj z spojnim robom. Tisto lahko pacaš z mato, lahko pa pustiš kot je, bo lepilo zalilo.
p.s.
Lahko še kako sliko kompletnega notranjega dna? Po tem kar je videt sodeč je nekdo že menjal originalno dno.
Vzemi vinilester smolo za ročni nanos. En hobuk bi moral zadostovat. Vzemi tudi hobuk acetona.
Če se odločiš za epoksi lahko dobiš vse od smole do tkanine pri Mirniku v Ljubljani, za vinilester, aceton in tkanino bi pa znal biti najprimernejši MPI Kranj.
Tale krmna stena še nič ni obrušena, to je šele začetek. Čisto povsod se morajo svetit vlakna skoz in ne pozabi obdelat tudi kakih 15-20 cm površin, ki se stikajo z krmo. Jaz laminat najraje brusim z fleksom in lamelnim kolutom. Se sicer kadi, ampak gotovo je pa takoj.
Priporočam, da si ogledaš link, ki sem ga priložil v petek. V kolikor ne vidiš slik se prijavi na forum, se ti splača!
Ampak preden se zareš lotiš ti predlagam da:
- podložiš dno z tramovi pod zunanjimi deflektorji, da bo gornji rob ves v eni liniji in ga pusti tam dokler ne dokončaš dela.
- odreži dno in obrusi kar je potrebno.
- dela se loti na krmi, nadaljuj na dnu in končaj z spojnim robom. Tisto lahko pacaš z mato, lahko pa pustiš kot je, bo lepilo zalilo.
p.s.
Lahko še kako sliko kompletnega notranjega dna? Po tem kar je videt sodeč je nekdo že menjal originalno dno.
Mogoče se na sliki ne vidi dobro vlakna se vidijo, če grem še bolj brusit bo stena nastala zelo tanka že zdaj je..
No danes sem odrezal dno zajetna teža., in pod njem našel tole
Kar sem ugotovil je to da je ojačitev že bila popravljena in bom zadevo pustil pri miru , bom pa kaj popravil predvsem da bo lahko voda odtekala na zadnjo stran čolna...
Zdej čoln je na prikolici in leži tudi na lesenem delu prikolice ali bo to dovolj ? Ali ga je boljše dati dol pa dobro podpreti ?
No danes sem odrezal dno zajetna teža., in pod njem našel tole
Kar sem ugotovil je to da je ojačitev že bila popravljena in bom zadevo pustil pri miru , bom pa kaj popravil predvsem da bo lahko voda odtekala na zadnjo stran čolna...
Zdej čoln je na prikolici in leži tudi na lesenem delu prikolice ali bo to dovolj ? Ali ga je boljše dati dol pa dobro podpreti ?
Kdo je na strani
Po forumu brska: Bing [Bot] in 14 gostov