Ima kdo izkušnje z temi čolni - gumenjaki? Ali pa če pove kaj več o ceni, kvaliteti, uporabnosti...
spletna stran:
http://www.veryslenderrib.com/
VSR čolni
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
Pred nekaj leti, ko so jih začeli izdelovati, se je ogromno govorilo o njih, sedaj pa bolj malo slišim. Njihove plovne lastnosti naj bi bile odlične, pa saj to se vidi že po obliki trupa, ki ima astronomsko velik kot V nagiba zadaj, spredaj pa je trup oster - skoraj vertikalen. Taka oblika pa pomeni precej višjo porabo goriva in pozno izglisiranje, vendar pa se poraba delno kompenzira (zmanjša), ker je čoln zelo ozek. Nekateri pravijo, da porabijo celo manj kot konkurenca, vendar je to samo v danih pogojih. Če čoln malo bolj obremeniš (več oseb in prtljage) potrebuješ astronomsko moč že samo za izglisiranje in pa tudi kuriš precej goriva...
Je pa verjetno idealen čoln za kakšne servise na morju, saj lahko pluje tudi v precej slabih razmerah.
Osebnih plovnih izkušenj z njimi pa nimam, tako da težko ocenjujem.
LP
Je pa verjetno idealen čoln za kakšne servise na morju, saj lahko pluje tudi v precej slabih razmerah.
Osebnih plovnih izkušenj z njimi pa nimam, tako da težko ocenjujem.
LP
@admin: tlele se pa močno motiš... visoka poraba goriva?? Prosim, najdi mi čoln ali gumenjak ki z isto močjo motorja porabi tako MALO goriva.
Govori se ne, ker so v sloveniji samo 4 čolni. Vse ostalo pa je v 35 različnih državah sveta.
@ theuros: o teh čolnih vem vse, testiral sem vse modele se pravi od 5,2 m , 5,8, 5.9, 8 in 9.8m . Vsi čolni so narejeni iz najboljših materjalov, vsi imajo vgrajene rezervoarje v centru čolna tako da je težišče perfektno. Edina "slaba" lastnost je ta, da so ti čolni namenjeni jadralcem oz. njihovim trenerjem. Za na plažo pa ni... ker preprosto ni prostora. Če bi rad testno vožnjo se lahko kaj zmenim. Če te zanimajo še kakšne podrobnosti mi sporoči na zs.
P.s.: pri vsr-ju sem preživel kar lep čas in to od samega začetka, tako da poznam te čolne v mikrone.
Govori se ne, ker so v sloveniji samo 4 čolni. Vse ostalo pa je v 35 različnih državah sveta.
@ theuros: o teh čolnih vem vse, testiral sem vse modele se pravi od 5,2 m , 5,8, 5.9, 8 in 9.8m . Vsi čolni so narejeni iz najboljših materjalov, vsi imajo vgrajene rezervoarje v centru čolna tako da je težišče perfektno. Edina "slaba" lastnost je ta, da so ti čolni namenjeni jadralcem oz. njihovim trenerjem. Za na plažo pa ni... ker preprosto ni prostora. Če bi rad testno vožnjo se lahko kaj zmenim. Če te zanimajo še kakšne podrobnosti mi sporoči na zs.
P.s.: pri vsr-ju sem preživel kar lep čas in to od samega začetka, tako da poznam te čolne v mikrone.
Kar se tiče prostora ga pač ni, ker so čolni ozki.
Podobno je s porabo goriva. Ker je čoln ozek je ta relativno majhna (manjša površina za zastojne tlake...). Je pa procentualno gledano tak trup hidrodinamično po izkoristku daleč za tistim s 15 stopinjskim naklonom. Laično lahko rečemo tudi večji kot, večja poraba. Seveda pa je tukaj še tisoč in en dejavnik. Mogoče sem malo nerodno napisal, vendar ob pozornemu branju bo vsakemu jasno kdaj taki čolni postanejo potratni. Pač niso namenjeni prevozu tovora ampak tako kot je napisal Alexc. Super je to, da imamo med člani človeka, ki bo lahko povedal še kaj več, saj je čolne tudi preizkusil.
Alexc, daj prosim napiši še kaj več o teh plovilih in kaj se ti zdi dobro in kaj ne. Malce bolj obširno, saj verjetno zanima še koga.
LP
Podobno je s porabo goriva. Ker je čoln ozek je ta relativno majhna (manjša površina za zastojne tlake...). Je pa procentualno gledano tak trup hidrodinamično po izkoristku daleč za tistim s 15 stopinjskim naklonom. Laično lahko rečemo tudi večji kot, večja poraba. Seveda pa je tukaj še tisoč in en dejavnik. Mogoče sem malo nerodno napisal, vendar ob pozornemu branju bo vsakemu jasno kdaj taki čolni postanejo potratni. Pač niso namenjeni prevozu tovora ampak tako kot je napisal Alexc. Super je to, da imamo med člani človeka, ki bo lahko povedal še kaj več, saj je čolne tudi preizkusil.
Alexc, daj prosim napiši še kaj več o teh plovilih in kaj se ti zdi dobro in kaj ne. Malce bolj obširno, saj verjetno zanima še koga.
LP
Živjo!
Tudi jest sem imel priložnost, da sem probal VSR 5.8 z Hondo 50 KM.
Moje mnenje je, da ima ta čoln odlične plovne lastnosti, je ekonomičen žal pa ima malo nosilnosti. Max. hitrost se giblje okoli 29 vozlov, poraba je zmerna in zelo dobro služi namenu za kar je bil narejen. Slovenska vojska ima tudi ta tip čolna z močnejšim motorjem, toda hitrosti niso kaj dosti večje.
Tudi jest sem imel priložnost, da sem probal VSR 5.8 z Hondo 50 KM.
Moje mnenje je, da ima ta čoln odlične plovne lastnosti, je ekonomičen žal pa ima malo nosilnosti. Max. hitrost se giblje okoli 29 vozlov, poraba je zmerna in zelo dobro služi namenu za kar je bil narejen. Slovenska vojska ima tudi ta tip čolna z močnejšim motorjem, toda hitrosti niso kaj dosti večje.
ende
Osebno sem precej prebral o njih, ker so me zanimali. Rabljenega je težko dobiti. So pa plod naših primorskih fantov in jih v glavnem izvažajo.To so namenski-delavni čolni in so narejeni za razmere v katerih delajo trenerji jadralnih ekip(2-3m valovi in več) in so ostali čolni (gliser, guma, izrivni- prepočasen)neuporabni. To so tiste razmere pred katerimi mi bežimo, na njem je največkrat eden redko dva. Za družinski čoln oz. rekreacijo, pa pet ljudi gor (gajba piva,malica)pa ni.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti