VSR čolni

Vse o gumenjakih

Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino

theuros
Kapitan
Prispevkov: 202
Pridružen: Po Avg 06, 2007 18:48

VSR čolni

OdgovorNapisal/-a theuros » Pe Avg 31, 2007 20:49

Ima kdo izkušnje z temi čolni - gumenjaki? Ali pa če pove kaj več o ceni, kvaliteti, uporabnosti...

spletna stran:

http://www.veryslenderrib.com/
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » Pe Avg 31, 2007 21:37

Pred nekaj leti, ko so jih začeli izdelovati, se je ogromno govorilo o njih, sedaj pa bolj malo slišim. Njihove plovne lastnosti naj bi bile odlične, pa saj to se vidi že po obliki trupa, ki ima astronomsko velik kot V nagiba zadaj, spredaj pa je trup oster - skoraj vertikalen. Taka oblika pa pomeni precej višjo porabo goriva in pozno izglisiranje, vendar pa se poraba delno kompenzira (zmanjša), ker je čoln zelo ozek. Nekateri pravijo, da porabijo celo manj kot konkurenca, vendar je to samo v danih pogojih. Če čoln malo bolj obremeniš (več oseb in prtljage) potrebuješ astronomsko moč že samo za izglisiranje in pa tudi kuriš precej goriva...
Je pa verjetno idealen čoln za kakšne servise na morju, saj lahko pluje tudi v precej slabih razmerah.

Osebnih plovnih izkušenj z njimi pa nimam, tako da težko ocenjujem.

LP
Alexc
Štabni vodnik
Prispevkov: 28
Pridružen: Če Jun 21, 2007 21:32

OdgovorNapisal/-a Alexc » Ne Sep 02, 2007 12:05

@admin: tlele se pa močno motiš... visoka poraba goriva?? Prosim, najdi mi čoln ali gumenjak ki z isto močjo motorja porabi tako MALO goriva.

Govori se ne, ker so v sloveniji samo 4 čolni. Vse ostalo pa je v 35 različnih državah sveta.


@ theuros: o teh čolnih vem vse, testiral sem vse modele se pravi od 5,2 m , 5,8, 5.9, 8 in 9.8m . Vsi čolni so narejeni iz najboljših materjalov, vsi imajo vgrajene rezervoarje v centru čolna tako da je težišče perfektno. Edina "slaba" lastnost je ta, da so ti čolni namenjeni jadralcem oz. njihovim trenerjem. Za na plažo pa ni... ker preprosto ni prostora. Če bi rad testno vožnjo se lahko kaj zmenim. Če te zanimajo še kakšne podrobnosti mi sporoči na zs.

P.s.: pri vsr-ju sem preživel kar lep čas in to od samega začetka, tako da poznam te čolne v mikrone.
theuros
Kapitan
Prispevkov: 202
Pridružen: Po Avg 06, 2007 18:48

OdgovorNapisal/-a theuros » Ne Sep 02, 2007 14:04

Alexc napisal/-a:
Edina "slaba" lastnost je ta, da so ti čolni namenjeni jadralcem oz. njihovim trenerjem. Za na plažo pa ni... ker preprosto ni prostora.


Hvala za odgovor Alexc.

Ni prostora za opremo ali ...?
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8817
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » Ne Sep 02, 2007 22:19

Kar se tiče prostora ga pač ni, ker so čolni ozki.
Podobno je s porabo goriva. Ker je čoln ozek je ta relativno majhna (manjša površina za zastojne tlake...). Je pa procentualno gledano tak trup hidrodinamično po izkoristku daleč za tistim s 15 stopinjskim naklonom. Laično lahko rečemo tudi večji kot, večja poraba. Seveda pa je tukaj še tisoč in en dejavnik. Mogoče sem malo nerodno napisal, vendar ob pozornemu branju bo vsakemu jasno kdaj taki čolni postanejo potratni. Pač niso namenjeni prevozu tovora ampak tako kot je napisal Alexc. Super je to, da imamo med člani človeka, ki bo lahko povedal še kaj več, saj je čolne tudi preizkusil.

Alexc, daj prosim napiši še kaj več o teh plovilih in kaj se ti zdi dobro in kaj ne. Malce bolj obširno, saj verjetno zanima še koga.

LP
Alexc
Štabni vodnik
Prispevkov: 28
Pridružen: Če Jun 21, 2007 21:32

OdgovorNapisal/-a Alexc » Po Sep 03, 2007 10:59

Z veseljem vam napišem še kaj več, vendar čez teden dni. Odhajam na krajši dopust.

alex.
ende
Štabni vodnik
Prispevkov: 27
Pridružen: Po Sep 24, 2007 20:46
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a ende » Sr Okt 03, 2007 19:09

Živjo!
Tudi jest sem imel priložnost, da sem probal VSR 5.8 z Hondo 50 KM.
Moje mnenje je, da ima ta čoln odlične plovne lastnosti, je ekonomičen žal pa ima malo nosilnosti. Max. hitrost se giblje okoli 29 vozlov, poraba je zmerna in zelo dobro služi namenu za kar je bil narejen. Slovenska vojska ima tudi ta tip čolna z močnejšim motorjem, toda hitrosti niso kaj dosti večje.
ende
Uporabniški avatar
nemo
Admiral
Prispevkov: 600
Pridružen: To Mar 20, 2007 21:20
Kraj: SLOBALA

OdgovorNapisal/-a nemo » Sr Okt 03, 2007 19:52

Tak coln sem videl s punte v Piranu, ko je skozi 2m valove zelo lepo in lahkotno glisiral. Sicer ga sam nisem vozil, vem pa da ga fantje iz Jonatan Yachtinga iz Portoroza ze dalj casa uspesno uporabljajo in zelo hvalijo:
EDINI DOBER DAN JE DAN NA MORJU!
Uporabniški avatar
kocka
Admiral
Prispevkov: 4826
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » Po Dec 10, 2007 19:25

Osebno sem precej prebral o njih, ker so me zanimali. Rabljenega je težko dobiti. So pa plod naših primorskih fantov in jih v glavnem izvažajo.To so namenski-delavni čolni in so narejeni za razmere v katerih delajo trenerji jadralnih ekip(2-3m valovi in več) in so ostali čolni (gliser, guma, izrivni- prepočasen)neuporabni. To so tiste razmere pred katerimi mi bežimo, na njem je največkrat eden redko dva. Za družinski čoln oz. rekreacijo, pa pet ljudi gor (gajba piva,malica)pa ni.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti