Vodni skuter
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Vodni skuter
Pozdravljeni!
Že kar nekaj časa redno spremljam forum, pa še nisem zasledil nič kaj veliko napisanega o vodnih skuterjih.
V mislih imam model, ki sem ga zasledil na "mornarju":
http://www.mornar.net/view/ad.asp?id=181266
Kakšne so vaše izkušnje/mnenje glede na to, da je letnik 2000?
Kakšna je možnost okvar in cena popravil?
Stroški rednega servisa, obratovalni stroški, ...
Kako z "vinjeto" na Hrvaškem? Ali se izračuna z enako enačbo kot za gumenjak oz. čoln?
Hvala za mnenja.
LP
Že kar nekaj časa redno spremljam forum, pa še nisem zasledil nič kaj veliko napisanega o vodnih skuterjih.
V mislih imam model, ki sem ga zasledil na "mornarju":
http://www.mornar.net/view/ad.asp?id=181266
Kakšne so vaše izkušnje/mnenje glede na to, da je letnik 2000?
Kakšna je možnost okvar in cena popravil?
Stroški rednega servisa, obratovalni stroški, ...
Kako z "vinjeto" na Hrvaškem? Ali se izračuna z enako enačbo kot za gumenjak oz. čoln?
Hvala za mnenja.
LP
Poskusi najti se kak evro ali pa poglej na njuskalo in vzami VX1100 oz VX110 sta enaka.
Ta iz oglasa je 2T motor. Obcutljiv na vlago, neprimerno pozresnejsi, da od hrupa ne govorim...
Pa 4000€ je mnogo prevec za ta skuter. Jaz sem prodal VX1100 za 3500 pred 2 leti. Res da veliko ur, pa vendar!
Srecno pri nakupu in obilo uzitkov!
Ta iz oglasa je 2T motor. Obcutljiv na vlago, neprimerno pozresnejsi, da od hrupa ne govorim...
Pa 4000€ je mnogo prevec za ta skuter. Jaz sem prodal VX1100 za 3500 pred 2 leti. Res da veliko ur, pa vendar!
Srecno pri nakupu in obilo uzitkov!
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
http://www.mornar.net/view/ad.asp?ID=179964
198 ni veliko ur...
http://www.mornar.net/view/ad.asp?ID=175529
preveri ure
http://www.njuskalo.hr/jet-ski/yamaha-v ... s-14147218
HR zastava pa itaq zmaga, ker pod SLO je zavarovanje bankrot!!
http://www.njuskalo.hr/jet-ski/yamaha-v ... s-12004494
pri hrvatih bodi pozoren ker je veliko iz rente. Ne da je kaj strasno narobe, vendar cena mora biti temu primerna.
Pozoren bodi, ce je barvana, ali je pobuskana, poglej dno. Notranjost, ce so gor org nalepke. Pri poskusu se turbine ne sme slisati. Vzami s seboj baterijo da posvetis in vidis obrabljenost lopatic turbine in tudi ohisja. Mivka je smrt za turbine, lahko tudi za motor(hlajenje)
Upam, da ti kaj pomaga. jaz sem bil zelo zadovoljen z tako yamaho, mala poraba, zelo zadovoljiva moč, sploh za 1. skuter odličen, enostaven za vzdrzevanje, filter pase aftermarket. menjas olje in vozis. Pri ca 500 urah bo zacela piti olje, ker zacnejo ventili malo puscati. Nekaj stotakov in je vse spet, kot mora biti.
198 ni veliko ur...
http://www.mornar.net/view/ad.asp?ID=175529
preveri ure
http://www.njuskalo.hr/jet-ski/yamaha-v ... s-14147218
HR zastava pa itaq zmaga, ker pod SLO je zavarovanje bankrot!!
http://www.njuskalo.hr/jet-ski/yamaha-v ... s-12004494
pri hrvatih bodi pozoren ker je veliko iz rente. Ne da je kaj strasno narobe, vendar cena mora biti temu primerna.
Pozoren bodi, ce je barvana, ali je pobuskana, poglej dno. Notranjost, ce so gor org nalepke. Pri poskusu se turbine ne sme slisati. Vzami s seboj baterijo da posvetis in vidis obrabljenost lopatic turbine in tudi ohisja. Mivka je smrt za turbine, lahko tudi za motor(hlajenje)
Upam, da ti kaj pomaga. jaz sem bil zelo zadovoljen z tako yamaho, mala poraba, zelo zadovoljiva moč, sploh za 1. skuter odličen, enostaven za vzdrzevanje, filter pase aftermarket. menjas olje in vozis. Pri ca 500 urah bo zacela piti olje, ker zacnejo ventili malo puscati. Nekaj stotakov in je vse spet, kot mora biti.
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Daki napisal/-a:Meni se skuterji ne dopadejo preveč. Star je 15 let in lahko se že marsikaj pojavi. Kakšna generalka ni izključena. Servis ni ravno drag, tam do 100 evrov. Rabiš pa vinjeto.
Tako je!
to je za na smeti. Nikoli ne bo lavfal, kot je treba. Frgazer je preziveta tehnologija in PIKA! Poraba pa je napram VX vsaj x2.
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Dobra primerjava. Nakup dveh luksuznih avtomobilov, ali pa nakup rabljenega skuterja za 5000 evrov je popolnoma enako preseravanje.
No brez heca. Yamahin skuter sem že imel, je delal brez problema in mu zaupam. Tudi najdlje je na slovenskem tržišču, ni nobenih problemov s servisi in pa rezervnimi deli.
No brez heca. Yamahin skuter sem že imel, je delal brez problema in mu zaupam. Tudi najdlje je na slovenskem tržišču, ni nobenih problemov s servisi in pa rezervnimi deli.
@gregor.n
Primerjava res ni bila primerna z Mercedezi itd...
Nova Yamaha stane več ali manj toliko kot nov Kawasaki, sea doo ali Honda.
Rabljena pa drži ceno nenormalno in je res precej dražja od ostalih.
Zato je seveda razlog, pravzaprav dva velika.
Stroški rednega vzdrževanja so nižji in tudi izrednega, saj se Yamaha kvari pol manj od konkurence.
Vsak od nastetih pa ima svoje prednosti. Seadoo ima vsekakor najboljšo školjko, je imel in jo še ima. Kawasakija razganja od konj in je tudi najtezji, za premike pri 50 miljah je sigurno najboljsi. Je pa tudi požeruh.
Yamaha ima vse "oblike" skuterjev v turbo verziji in tudi ne turbo, oboje zopet v dvosed "lightweight" verziji in cruiser. Brez turbine Yamaha je pri 180HP pravi šparovec, končna hitrost le nekaj milj pod turbo charged seadoojem. Pospeški za navadnega smrtnika še vedno nenormalni, sploh pri VXS ali VXR, saj sta ful lahka, ampak še vedno skoraj dvojna teža Sparka. In to je ena in edina prednost Sparka, če ga nalagaš zadaj na platformo, saj ima mali le 160kg.
Na žalost pa je 60 oziroma 90 konj premalo, da bi rekel, da je sploh skuter. Pač nek kompromis. Če bi bil žleht, bi rekel, da se šalijo.
Torej vsako plovilo si mora izboriti svoj prostor, tudi Spark si ga je ali bo.
Primerjava res ni bila primerna z Mercedezi itd...
Nova Yamaha stane več ali manj toliko kot nov Kawasaki, sea doo ali Honda.
Rabljena pa drži ceno nenormalno in je res precej dražja od ostalih.
Zato je seveda razlog, pravzaprav dva velika.
Stroški rednega vzdrževanja so nižji in tudi izrednega, saj se Yamaha kvari pol manj od konkurence.
Vsak od nastetih pa ima svoje prednosti. Seadoo ima vsekakor najboljšo školjko, je imel in jo še ima. Kawasakija razganja od konj in je tudi najtezji, za premike pri 50 miljah je sigurno najboljsi. Je pa tudi požeruh.
Yamaha ima vse "oblike" skuterjev v turbo verziji in tudi ne turbo, oboje zopet v dvosed "lightweight" verziji in cruiser. Brez turbine Yamaha je pri 180HP pravi šparovec, končna hitrost le nekaj milj pod turbo charged seadoojem. Pospeški za navadnega smrtnika še vedno nenormalni, sploh pri VXS ali VXR, saj sta ful lahka, ampak še vedno skoraj dvojna teža Sparka. In to je ena in edina prednost Sparka, če ga nalagaš zadaj na platformo, saj ima mali le 160kg.
Na žalost pa je 60 oziroma 90 konj premalo, da bi rekel, da je sploh skuter. Pač nek kompromis. Če bi bil žleht, bi rekel, da se šalijo.
Torej vsako plovilo si mora izboriti svoj prostor, tudi Spark si ga je ali bo.
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Kdo je na strani
Po forumu brska: het in 8 gostov