Dragonfly 28 Sport
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator
Dragonfly 28 Sport
Dnevi se že odštevajo. Konec meseca oz. prve dni v juniju pride v Izolsko marino trimaran Dragonfly 28 Sport, kjer bo tudi stalni privez.
Dragonfly-i so znani po svoji zelo kvalitetni izdelavi, še bolj pa po hitrostih, ki jo dosegajo (20 Kts+). Zanimanje navtičnih navdušencev je res veliko, kar dokazuje daleč vnaprej prodana proizvodnja
Uradna stran proizvajalca:
http://www.dragonfly.dk/boats/dragonfly ... ation.aspx
in pa uradna stran uvoznika oz. distributerja
www.dragonflyadria.si
Plovilo bo, takoj ko bo sestavljeno, pripravljeno za testne vožnje. Možen bo tudi najem plovila s predhodnim šolanjem za varno plovbo!
Na You tubu je kar nekaj dobrih posnetkov
LP
Dragonfly-i so znani po svoji zelo kvalitetni izdelavi, še bolj pa po hitrostih, ki jo dosegajo (20 Kts+). Zanimanje navtičnih navdušencev je res veliko, kar dokazuje daleč vnaprej prodana proizvodnja
Uradna stran proizvajalca:
http://www.dragonfly.dk/boats/dragonfly ... ation.aspx
in pa uradna stran uvoznika oz. distributerja
www.dragonflyadria.si
Plovilo bo, takoj ko bo sestavljeno, pripravljeno za testne vožnje. Možen bo tudi najem plovila s predhodnim šolanjem za varno plovbo!
Na You tubu je kar nekaj dobrih posnetkov
LP
"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
Stranska trupa sta namejena skladiščenju in imata eno veliko okno za dostop. S posebnim nosilcem je namenjen tudi za skladiščenje Delta 10kg sidra.
Zanimivo je, da nima električnega sidrnega vitla, ima pa obteženo vrv s svincem. Lahko pa sidro potegneš kar z enim od vinčev.
Zadnja informacija je, da Dragonfly 28 Sport prispe v marino Izola v petek zjutraj (29.06.2015) in se takoj postavi jambor. Če bo potrebno, se vgradi še kakšna dodatna oprema, sicer pa je že v osnovi - tovarniško zelo dobro opremljena
Potem pa pridejo na vrsto predstavitve, testiranje in učenje, saj je sezona že tu.
Če koga zanima, bo trimaran vedno na voljo za prezentacijo. Že zdaj vlada veliko zanimanje med jadralci.
Tako da ste Al in ostali Morjeplovci toplo vabljeni na ogled in preizkušnjo
Zanimivo je, da nima električnega sidrnega vitla, ima pa obteženo vrv s svincem. Lahko pa sidro potegneš kar z enim od vinčev.
Zadnja informacija je, da Dragonfly 28 Sport prispe v marino Izola v petek zjutraj (29.06.2015) in se takoj postavi jambor. Če bo potrebno, se vgradi še kakšna dodatna oprema, sicer pa je že v osnovi - tovarniško zelo dobro opremljena
Potem pa pridejo na vrsto predstavitve, testiranje in učenje, saj je sezona že tu.
Če koga zanima, bo trimaran vedno na voljo za prezentacijo. Že zdaj vlada veliko zanimanje med jadralci.
Tako da ste Al in ostali Morjeplovci toplo vabljeni na ogled in preizkušnjo
"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
Al, si boš pa že našel čas v roku enega meseca, da priletiš na obalo. Če se ne motim, imam obljubljen obisk že od lanskega leta!
Ko boš glede na hitrost barke preračunal, da si lahko v dveh dneh v Grčiji, bo odločitev lažja.
Omahens, če je trimaran tvoja želja, pridi vsaj na preizkusno vožnjo. V življenju se stvari hitro menjajo, tudi iz slabega na dobro!
Sicer pa bom tu objavil, kdaj bodo možne preizkusne vožnje in vas bom tudi ponovno povabil. Dokler Dragonfly lastniško ne gre v druge roke, bo idealna priložnost za test. Vabljeni tudi hlaponarji, saj bodo končno lahko prenehali preračunavati porabo goriva
V Jadranu so samo štirje, dva v Italiji in dva na Hrvaškem
Dragonfly je zgodba o uspehu!!
Ko boš glede na hitrost barke preračunal, da si lahko v dveh dneh v Grčiji, bo odločitev lažja.
Omahens, če je trimaran tvoja želja, pridi vsaj na preizkusno vožnjo. V življenju se stvari hitro menjajo, tudi iz slabega na dobro!
Sicer pa bom tu objavil, kdaj bodo možne preizkusne vožnje in vas bom tudi ponovno povabil. Dokler Dragonfly lastniško ne gre v druge roke, bo idealna priložnost za test. Vabljeni tudi hlaponarji, saj bodo končno lahko prenehali preračunavati porabo goriva
V Jadranu so samo štirje, dva v Italiji in dva na Hrvaškem
Dragonfly je zgodba o uspehu!!
"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
Uf, pa sem se res zmotil. Zatipkal, Emšo, kaj vem!
Torej, ta petek, 29.05.2015, že dopoldan se barka takoj razloži, postavi jambor, tudi na luški so že ready za registracijo.
Če bo vse potekalo po planu, naj bi že isti dan zajadrali, sicer pa najbolj sigurno čez vikend.
LP
Torej, ta petek, 29.05.2015, že dopoldan se barka takoj razloži, postavi jambor, tudi na luški so že ready za registracijo.
Če bo vse potekalo po planu, naj bi že isti dan zajadrali, sicer pa najbolj sigurno čez vikend.
LP
"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
In se je zgodilo!
Dragonfly so pripeljali ob dogovorjenem času. Dopoldan se je postavil jambor na prikolici, sledil je prvi stik z vodo Jadranskega morja, lastniku pa je medtem uspelo urediti tudi registracijo in vse potrebne papirje.
Prvi dan smo barko urejali še na privezu, spoznavali takšne in drugačne sisteme (z nekaterimi sem se srečal prvič - zanimivo), v soboto pa smo dokončali namestitve jader.
Barka je zelo zanimiva. Notranjost je odlično izkoriščena z veliko odlagalnih površin. Cockpit je za to dolžino kar prostoren, prav nič utesnjen. Morda me je na začetku zmotil ozek stranski prehod na sprednji del palube, vendar sem se hitro navadil. Ko pa so stranska krila odprta pa sploh ni problema.
Prva testna vožnja je bila svojevrstno doživetje! Jadranje pod 10 kts je nekaj podobnega kot če bi z E333 jadral okoli 5 kts. Seveda je nagibanje minimalno. Vodljivost je izjemna, reagira ob najmanjšem premiku krmila. Prečenja moraš narediti s hitrim premikom krmila, sicer izgubi znatni del hitrosti. Se nam je zgodilo, da smo se popolnoma ustavili.
Ampak najbolj pa me je navdušil pospešek. Ob eni taki ustavitvi (a gremo še en giro?) se najprej ni čisto nič zgodilo, enostavno kot da bi bili nekam prilepljeni. Po 2 kts pa je hitrost začela rapidno naraščati. Kot bi nas izstrelil, smo dosegi hitrost 12,5 kts (najvišja je bila 13,5 kts)
Morda je malenkost več dela ob prihodu v marino. Pospravljanje jader sicer ne vzame več časa kot na klasični jadrnici, stranska krila pa so tudi zelo hitro skupaj - približno toliko časa ti vzame kot pospravljanje genove.
Ker ima nameščeno (samo) Hondo 15, je pristajanje na privez stvar znanja, rutine ali navade. Mi smo zadnje dejanje opravili hitro in predvsem brez stresa.
Za kaj več predstavitve je barka v Izoli, tudi za testne vožnje bo vedno na razpolago.
http://www.dragonfly.dk/boats/dragonfly ... llery.aspx
http://www.dragonfly.dk/boats/dragonfly ... llery.aspx
Dragonfly so pripeljali ob dogovorjenem času. Dopoldan se je postavil jambor na prikolici, sledil je prvi stik z vodo Jadranskega morja, lastniku pa je medtem uspelo urediti tudi registracijo in vse potrebne papirje.
Prvi dan smo barko urejali še na privezu, spoznavali takšne in drugačne sisteme (z nekaterimi sem se srečal prvič - zanimivo), v soboto pa smo dokončali namestitve jader.
Barka je zelo zanimiva. Notranjost je odlično izkoriščena z veliko odlagalnih površin. Cockpit je za to dolžino kar prostoren, prav nič utesnjen. Morda me je na začetku zmotil ozek stranski prehod na sprednji del palube, vendar sem se hitro navadil. Ko pa so stranska krila odprta pa sploh ni problema.
Prva testna vožnja je bila svojevrstno doživetje! Jadranje pod 10 kts je nekaj podobnega kot če bi z E333 jadral okoli 5 kts. Seveda je nagibanje minimalno. Vodljivost je izjemna, reagira ob najmanjšem premiku krmila. Prečenja moraš narediti s hitrim premikom krmila, sicer izgubi znatni del hitrosti. Se nam je zgodilo, da smo se popolnoma ustavili.
Ampak najbolj pa me je navdušil pospešek. Ob eni taki ustavitvi (a gremo še en giro?) se najprej ni čisto nič zgodilo, enostavno kot da bi bili nekam prilepljeni. Po 2 kts pa je hitrost začela rapidno naraščati. Kot bi nas izstrelil, smo dosegi hitrost 12,5 kts (najvišja je bila 13,5 kts)
Morda je malenkost več dela ob prihodu v marino. Pospravljanje jader sicer ne vzame več časa kot na klasični jadrnici, stranska krila pa so tudi zelo hitro skupaj - približno toliko časa ti vzame kot pospravljanje genove.
Ker ima nameščeno (samo) Hondo 15, je pristajanje na privez stvar znanja, rutine ali navade. Mi smo zadnje dejanje opravili hitro in predvsem brez stresa.
Za kaj več predstavitve je barka v Izoli, tudi za testne vožnje bo vedno na razpolago.
http://www.dragonfly.dk/boats/dragonfly ... llery.aspx
http://www.dragonfly.dk/boats/dragonfly ... llery.aspx
"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti