Nakup plovila z okvaro - tožba?!
Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1
Prej mislim, da si imel nesrečo., motor pač ni preživel zime, kar prodajalec najverjetneje ni vedel. Če bi se to zgodilo prej, potem bi verjetno prodajalec že imel težave z motorjem in tudi na preiskusni vožnji bi moral opaziti, da nekaj ne štima. Pa tudi vsi lastniki niso mehaniki, eni na motorju ne vidijo in ne slišijo čisto nič, vozijo, dokler gre ali se ne prižge kakšna lučka. Še olja ne pregledajo.
Sicer pa gre prej za šlamparijo prodajalca ali pa njegovega serviserja. Pri teh motorjih se jeseni, pred zimovanjem motor obvezno konzervira. Pri postopku konzervacije se obvezno izpusti voda iz bloka motorja. Pa še tukaj moraš bit pozoren, saj se izpust pogosto zamaši z odkruški kolektorja. Pri izpuščanju vode je potrabno večkrat z žičko malo očistit izpust.
Glede na to, da je počila samo ena polovica bloka, je precej verjetno, da se je zgodili ravno to.
Na sodišču ne boš prišel nikamor. poskušaj se z prodajalcem dogovorit, da ti vrne nekaj kupnine in vsaj delno pokrije stroške. To je najbolj korektna pot.
Sicer pa gre prej za šlamparijo prodajalca ali pa njegovega serviserja. Pri teh motorjih se jeseni, pred zimovanjem motor obvezno konzervira. Pri postopku konzervacije se obvezno izpusti voda iz bloka motorja. Pa še tukaj moraš bit pozoren, saj se izpust pogosto zamaši z odkruški kolektorja. Pri izpuščanju vode je potrabno večkrat z žičko malo očistit izpust.
Glede na to, da je počila samo ena polovica bloka, je precej verjetno, da se je zgodili ravno to.
Na sodišču ne boš prišel nikamor. poskušaj se z prodajalcem dogovorit, da ti vrne nekaj kupnine in vsaj delno pokrije stroške. To je najbolj korektna pot.
Zlatko je zelo dobro opisal pot reševanja. Tudi sam menim, da s sodiščem ne boš nikamor prišel oz. Nič pridobil, razen sebi povzročil Petra cej stroškov.
Kot je že predhodnik povedal, ce je pripravljen prodajalec nekaj primaknit, ok, sicer pa požri lastno napako in se uči za naprej, da boš pred nakupom bolje vse pregledal.
Kot je že predhodnik povedal, ce je pripravljen prodajalec nekaj primaknit, ok, sicer pa požri lastno napako in se uči za naprej, da boš pred nakupom bolje vse pregledal.
weta napisal/-a:Zlatko je zelo dobro opisal pot reševanja. Tudi sam menim, da s sodiščem ne boš nikamor prišel oz. Nič pridobil, razen sebi povzročil Petra cej stroškov.
Kot je že predhodnik povedal, ce je pripravljen prodajalec nekaj primaknit, ok, sicer pa požri lastno napako in se uči za naprej, da boš pred nakupom bolje vse pregledal.
Najverjetneje napake ni bilo možno videti ob nakupu. Če sem prav razumel, je bil to prvi start v sezoni. Okvara se pojavi šele po nekaj urah delovanja, če prej ne zaznamo simptomov. Ti motorji prenesejo marsikaj, samo vode ne.
Tukaj je težko biti pameten, ker je verjetno na motorju pred prodajo bil narejen servis in olje menjano, na ven se pa tudi nič ne vidi. Obstaja tudi možnost, da prejšni lastnik ni vedel za napake, če je slepo zaupal serviserju, ta pa je svojo šlanparijo(nepopoln izpust vode) prikril in je ne bo priznal. Škoda je edino to, da nisi pred nakupom kontaktiral serviserja in ga malo potipal, kako je z motorjem. Osebno raje kupim motor od lastnika, ki ga je sam servisiral kot, da ga je vozil na servis - ker sam nima pojma.
Razumem tvojo jezo, ker sem imel podoben problem le, da je bil motor še v garanciji in se je nazadnje dobro izteklo, ker so priznali tovarniško napako. Npaka se je enako pokazala šele po 3-4 urah delovanja (1leto star izvenkrmni), vzrok pa raztrganje kletke vertikalnega ležaja v nogi pod impelerjem.
Pa da ne bo kdo mislil da pljuvam po vseh serviserjih, ampak pri sosedih, če imaš zimovanje plovila hitro ponudijo še servis "majstora", ki pa to ni. Tako, da se lahko zgodi da bosta s prejšnim lastnikom skupaj iskala - Mileta, koji je radio kod Avde, dve godine nazad.
Razumem tvojo jezo, ker sem imel podoben problem le, da je bil motor še v garanciji in se je nazadnje dobro izteklo, ker so priznali tovarniško napako. Npaka se je enako pokazala šele po 3-4 urah delovanja (1leto star izvenkrmni), vzrok pa raztrganje kletke vertikalnega ležaja v nogi pod impelerjem.
Pa da ne bo kdo mislil da pljuvam po vseh serviserjih, ampak pri sosedih, če imaš zimovanje plovila hitro ponudijo še servis "majstora", ki pa to ni. Tako, da se lahko zgodi da bosta s prejšnim lastnikom skupaj iskala - Mileta, koji je radio kod Avde, dve godine nazad.
Nazadnje spremenil kocka, dne Po Avg 10, 2015 06:59, skupaj popravljeno 1 krat.
Nebi lih čez hrvaške serviserje,....vsaj za izvenkrmne manjše motorje tam do 100 KM ki niso lih neka znanost bi in bom z veseljem koristil njihove storitve. Ker koliko navtičnih motorjev pa servisira en univerzalc v Sloveniji na sezono, 3, 5 10? Tam doli jih šraufajo vsak dan,...Poleg tega so naši zlatarji v primerjavi s cenami v Dalmaciji (ne bi o Istri ali marinah,...slišim da so prav tako zasoljeni) .
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5108
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Moje mnenje pa je tako.
V motorjih, ki dolgo stojijo, kadar pa delajo pa večino časa na polno je nujno potrebno VSAKO LETO MENJATI OLJE in poskrbeti za v navodilih predpisan minimalni pregled plovila PRED VSAKO daljšo PLOVBO !
V kolikor bi naredil točno to kar ti predpisujejo tudi navodila za uporabo, bi bila škoda dosti manjša in zgolj v tem primeru, bi lahko prodajalec odgovarjal za kompletno škodo. Sedaj pa zaradi svoje malomarnosti in posledičnega popolnega uničenja motorja poskušaš CELOTNO ŠKODO prevaliti na prodajalca. Sem popolnoma prepričan, da v kolikor bo imel prodajalec dobrega odvetnika boš definitivno izgubil tožbo. S tem se čimprej sprijazni, ker te bo to najmanj stalo. na koncu boš moral še plačati njegove stroške.
Morda se sliši res kruto, vendar ti svetujem, da požreš cmok in se raje posvetiš generalki motorja. Pazi le, da boš naredil vse kakor treba, da ti bo na naslednjem dopustu služil v namen, zaradi katerega si ga kupil. Veselo na delo in opiši celoten potek generalke.
LP NT
PS: Ob naslednji plovbi boš verjetno prej pregledal olje.
V motorjih, ki dolgo stojijo, kadar pa delajo pa večino časa na polno je nujno potrebno VSAKO LETO MENJATI OLJE in poskrbeti za v navodilih predpisan minimalni pregled plovila PRED VSAKO daljšo PLOVBO !
V kolikor bi naredil točno to kar ti predpisujejo tudi navodila za uporabo, bi bila škoda dosti manjša in zgolj v tem primeru, bi lahko prodajalec odgovarjal za kompletno škodo. Sedaj pa zaradi svoje malomarnosti in posledičnega popolnega uničenja motorja poskušaš CELOTNO ŠKODO prevaliti na prodajalca. Sem popolnoma prepričan, da v kolikor bo imel prodajalec dobrega odvetnika boš definitivno izgubil tožbo. S tem se čimprej sprijazni, ker te bo to najmanj stalo. na koncu boš moral še plačati njegove stroške.
Morda se sliši res kruto, vendar ti svetujem, da požreš cmok in se raje posvetiš generalki motorja. Pazi le, da boš naredil vse kakor treba, da ti bo na naslednjem dopustu služil v namen, zaradi katerega si ga kupil. Veselo na delo in opiši celoten potek generalke.
LP NT
PS: Ob naslednji plovbi boš verjetno prej pregledal olje.
- theDamjan
- Admiral
- Prispevkov: 959
- Pridružen: Ne Mar 01, 2015 19:42
- Kraj: Trebnje - Novi Vinodolski - Jadransko morje
- Kontakt:
Nikola T. napisal/-a:Moje mnenje pa je tako.
V motorjih, ki dolgo stojijo, kadar pa delajo pa večino časa na polno je nujno potrebno VSAKO LETO MENJATI OLJE in poskrbeti za v navodilih predpisan minimalni pregled plovila PRED VSAKO daljšo PLOVBO !
V kolikor bi naredil točno to kar ti predpisujejo tudi navodila za uporabo, bi bila škoda dosti manjša in zgolj v tem primeru, bi lahko prodajalec odgovarjal za kompletno škodo. Sedaj pa zaradi svoje malomarnosti in posledičnega popolnega uničenja motorja poskušaš CELOTNO ŠKODO prevaliti na prodajalca. Sem popolnoma prepričan, da v kolikor bo imel prodajalec dobrega odvetnika boš definitivno izgubil tožbo. S tem se čimprej sprijazni, ker te bo to najmanj stalo. na koncu boš moral še plačati njegove stroške.
.
Olje, filtri, svečke, vse je bilo menjano pred prvo plovbo. Verjetno nisi prebral vsega, da bi vedel v čemu je stvar. Motor je "normalano" deloval in tudi potem ni zaribal. Ko sem slišal žvenketanje, sem ga pač ugasnil in so me odšlepali. Tisti moment sicer ni vžgal, čez dve uri pa je spet vžgal in tudi deloval. Celo brez tistega čudnega žvenketanja.
Vode v olju verjetno mehanik ni opazil, ker je odtočil direktno v zaprto posodo in to je edino, da bi lahko opazil, da nekaj ni ok.
Razlog težave je izključno v počenem bloku (4x) in celo počeni glavi. Počeno je oboje točno na mestih, kjer teče spodaj voda (vodni hladilni kanali). Tako mehanik, kot sodni izvedenec pa sta ugotovila, da je težava nastala zaradi zmrzali hladilne tekočine v motorju.
In kaj sem sedaj tukaj jaz kriv, če sem čoln kupil aprila?! Kar je zarjavelo v motorju ni pri meni zarjavelo, kar sem pa menjal bi moral pa v vsakem primeru, ko se motor odpre...
-----------------
***Naj bo vsak dan najlepši!
***Naj bo vsak dan najlepši!
razumem, da si jezen..... kaj si ti kriv? kriva je tvoja naivnost in zaupanje v nov motor...... vprašaj se tudi, kaj je pri tem kriv lastnik...lahko, da ni imel pojma, da se je to zgodilo....ko si zadevo kupil, je vse delovalo kot je treba, na njem si opravil servis, se vozil....kako za boga naj bi prodajalec vedel, da je počen blok???
seveda ob predpostavki, da ni recimo že eno leto prej zajebal motor in ga potem skupaj spravil samo za prodajo....kar pa težko verjamem pri tako veliki napaki in riziku, da zadeva ne bo delala, ko jo zložiš skupaj.
jabat ga, kot so ti že drugi svetovali, čim prej pozabit sitnosti, šola za naprej in motor zrihtat...
seveda ob predpostavki, da ni recimo že eno leto prej zajebal motor in ga potem skupaj spravil samo za prodajo....kar pa težko verjamem pri tako veliki napaki in riziku, da zadeva ne bo delala, ko jo zložiš skupaj.
jabat ga, kot so ti že drugi svetovali, čim prej pozabit sitnosti, šola za naprej in motor zrihtat...
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov