Mercury OptiMax Diesel Outboard 2 stroke
Moderatorji: moderator2, moderator
Mercury OptiMax Diesel Outboard 2 stroke
Otrok je prišel na svet
http://www.mercuryracing.com/optimax-di ... -for-duty/
http://www.mercuryracing.com/wp-content ... SS_NC1.pdf
Razvoj je vzpodbudila ameriška vojska ki se bo "losala" bencinarjev.
http://www.barrus.co.uk/divisions/speci ... -products/
http://www.mercuryracing.com/optimax-di ... -for-duty/
http://www.mercuryracing.com/wp-content ... SS_NC1.pdf
Razvoj je vzpodbudila ameriška vojska ki se bo "losala" bencinarjev.
http://www.barrus.co.uk/divisions/speci ... -products/
Kuri po moje nič manj, se težje vžge, ampak če kaj goriva "čez špricne" bo pa cel dopust smrdelo.
Po moje je bencinar primernejši za dopust.
Da nekaj "smrdi" je videt že v izjavah, da je 175 konjev primerljivih z konvencionalnimi 200 konji..., kar je stara, oguljena in neresnična trgovska fora, ki so jo še posebej elektrikarji razvlekli do skrajnosti.
In v kolikor bi ta inovacija resnično pomenila nek bistven napredek, bi že zaradi inovativnosti proizvajalec zbombardiral trg z reklamami.
Po moje je bencinar primernejši za dopust.
Da nekaj "smrdi" je videt že v izjavah, da je 175 konjev primerljivih z konvencionalnimi 200 konji..., kar je stara, oguljena in neresnična trgovska fora, ki so jo še posebej elektrikarji razvlekli do skrajnosti.
In v kolikor bi ta inovacija resnično pomenila nek bistven napredek, bi že zaradi inovativnosti proizvajalec zbombardiral trg z reklamami.
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Definitivno 'nekaj smrdi'Hi Eric.
The OptiMax Diesel currently does not meet U.S. EPA exhaust emissions regulation requirements. That is the main reason it will not be available as a consumer engine. However. We are constantly refining our products. If we find we can meet the emissions standards in the future then it is possible the OptiMax Diesel could be added to our family of high performance consumer outboards.
Rick
In zanimivo je, da se ameriški vojski po videnem sodeč ni treba držati njihovih EPA predpisov. Še en zanimiv pogled na 'svetovni pravni red'.
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Hoj!
Vzrok za izdelavo diesel izvenkrmnega motorja za vojsko tiči predvsem v varnosti, saj je diesel mnogo manj vnetljiv kot bencin, pa tudi s stališča oskrbe z gorivom je stvar bolj enostavna. Je pa res, da je ta motor s stališča okoljevarstva pravo nasprotje predpisov, ki veljajo tako v ZDA kot v EU oz. drugje po svetu. Zanimiv je podatek, da je potrebno uporabljati tudi olje za dvotaktne motorje in seveda diesel z zelo nizko vsebnostjo žvepla.
Kot je razvidno iz komentarjev na strani mercuryracing bodo zadevo razvijali naprej, vprašanje pa je, če bo kdaj namenjena širši publiki. Tudi cena +30k USD, po mojem mnenju ni preveč privlačna ali pač.
Obstaja vprašanje, če bi zadeva šla na odpadno olje od pomfrija ala McDonalds .
Lep pozdrav.
Vzrok za izdelavo diesel izvenkrmnega motorja za vojsko tiči predvsem v varnosti, saj je diesel mnogo manj vnetljiv kot bencin, pa tudi s stališča oskrbe z gorivom je stvar bolj enostavna. Je pa res, da je ta motor s stališča okoljevarstva pravo nasprotje predpisov, ki veljajo tako v ZDA kot v EU oz. drugje po svetu. Zanimiv je podatek, da je potrebno uporabljati tudi olje za dvotaktne motorje in seveda diesel z zelo nizko vsebnostjo žvepla.
Kot je razvidno iz komentarjev na strani mercuryracing bodo zadevo razvijali naprej, vprašanje pa je, če bo kdaj namenjena širši publiki. Tudi cena +30k USD, po mojem mnenju ni preveč privlačna ali pač.
Obstaja vprašanje, če bi zadeva šla na odpadno olje od pomfrija ala McDonalds .
Lep pozdrav.
Katera vojska pa ima vozila skladna z civilnimi predpisi o izpustih?
Ko starta bilo kateri tank, se pokadi kot iz ruske fabrike, vsi vojaški terenci kadijo, sodobna bojna reaktivna letala v klasičnem režimu, ali v forsažu špricajo ogromne doze dušikovih oksidov...
p.s.
Ta motor bi že zdavnaj "razvili", če bi bilo smiselno in ceno dosega več ali manj le zato, ker je delan za vojsko, tam pa obstajajo rahlo čudna cenovna merila.
Med nekim varčnim dizlom in varčnim bencinarjem, ki bosta imela vgrajena enako sodobno tehnologijo bo na plovilu razlika v porabi izključno tolikšna kolikor odstotkov bo plovilo z enim od motorjev lažje in toliko, kolikor težji je liter dizla od litra bencina, pa če se "teoretiki" na glavo postavijo.
Ko starta bilo kateri tank, se pokadi kot iz ruske fabrike, vsi vojaški terenci kadijo, sodobna bojna reaktivna letala v klasičnem režimu, ali v forsažu špricajo ogromne doze dušikovih oksidov...
p.s.
Ta motor bi že zdavnaj "razvili", če bi bilo smiselno in ceno dosega več ali manj le zato, ker je delan za vojsko, tam pa obstajajo rahlo čudna cenovna merila.
Med nekim varčnim dizlom in varčnim bencinarjem, ki bosta imela vgrajena enako sodobno tehnologijo bo na plovilu razlika v porabi izključno tolikšna kolikor odstotkov bo plovilo z enim od motorjev lažje in toliko, kolikor težji je liter dizla od litra bencina, pa če se "teoretiki" na glavo postavijo.
Diesel outboard
Mercu sledijo tudi drugi:
http://www.evinrude.com/en-us/engines/m ... nes/mfe_55
Vojska je zanimiv kupec in treba se je hitro obrniti in ponuditi pravo stvar.
Glede na napisano je "diesel" v nazivu brezpredmeten.
Tele mašine laufajo tudi na "prebranac" tako kot ruski tanki.
Si pa ne predstavlajm, da bi vojska uporabljala diesel outboard s takšnim agregatom, ki je vgrajen v sodobne avte in ga vrže iz tira vsaka molekula vode, ki po pomoti zaide v gorivo.
http://www.evinrude.com/en-us/engines/m ... nes/mfe_55
Vojska je zanimiv kupec in treba se je hitro obrniti in ponuditi pravo stvar.
Glede na napisano je "diesel" v nazivu brezpredmeten.
Tele mašine laufajo tudi na "prebranac" tako kot ruski tanki.
Si pa ne predstavlajm, da bi vojska uporabljala diesel outboard s takšnim agregatom, ki je vgrajen v sodobne avte in ga vrže iz tira vsaka molekula vode, ki po pomoti zaide v gorivo.
Teli evinrude mfe motorji so že kar dolgo, vsaj 7 let. Za optimax diesel, nebi rekel da eden proizvajalec sledi drugemu. Ne vem če evinrude mfe civili lahko kupijo, vendar je to vseeno nekaj drugega. Na nafto ne gre. In po prebranem bi rekel, da takšna tehnologija kot jo ima etec za nafto ni primerna.
Tudi optimax diesel ni pravi diesel, kuri res nafto, vendar vžig je s pomočjo svečke. Večina delov je od navadnega optimaxa, kjer je tudi razlog za uporabo svečke. Diesli kot jih poznam, naj bi vžig goriva zagotovili z visokim kompresijskim razmerjem. In konstrukcija bencinarja verjetno tega ne zdrži.
Nastopa pa kompresijsko razmerje v formuli za izkoristek motorja z notranjim izgorevanjem, tako da verjetno tudi to precej prispeva k okoljski neprimernosti tega motorja.
Tudi optimax diesel ni pravi diesel, kuri res nafto, vendar vžig je s pomočjo svečke. Večina delov je od navadnega optimaxa, kjer je tudi razlog za uporabo svečke. Diesli kot jih poznam, naj bi vžig goriva zagotovili z visokim kompresijskim razmerjem. In konstrukcija bencinarja verjetno tega ne zdrži.
Nastopa pa kompresijsko razmerje v formuli za izkoristek motorja z notranjim izgorevanjem, tako da verjetno tudi to precej prispeva k okoljski neprimernosti tega motorja.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov