Razdalje z čolnom
Moderatorji: moderator2, moderator
Piki napisal/-a:Verjetno ne govorita o istih stvareh. Poraba na miljo pri potovalni hitrosti je edina merodajna za načrtovanje poti, povprečna poraba ne pove veliko, ker so upoštevani različni režimi vožnje. Treba je poznati porabo v litrih pri potovalni hitrosti. Meni je Suzuki 140 4 T na Elanu 18 cabin porabil približno 21 litrov na uro pri potovalni hitrosti 22-23 vozlov. Torej nekje 0,9 do 0,95 l na miljo. Povprečna poraba je bila okoli 12 l na uro, ampak s tem si nisem mogel kaj veliko pomagati.
Najbrž je podatek 1,15 l/miljo (jasno navtično) ustrezen za planiranje poti?
Roberth1 napisal/-a:NOVI FOSIL napisal/-a:Problem je le v motorju ki veliko pije. Meni je porabil od 25 do 35 l/h.
Zanimivo. Meni pa 15,79 l/h ali 1,15 l/miljo
http://ttrubadur.shrani.si/?Bayliner+poraba
No, hotel sem le razbiti famo, da ti predpotopni motorji pijejo kot žolne. Sam sem imel enako (v najboljšem primeru) ali večjo porabo na gumici Solemar B51 + Yamaha 70 dvotaktna.
Dokler nisem preizkusil, sem izhajal iz prebranega po netu, kjer je pravih podatkov malo in napumpanih veliko.
In moj bivši komplet je dosegel tudi 47,5 vozlov (ne ameriških milj/h!!)
http://shrani.si/f/1C/q3/W9jABUT/dsc0236.jpg
https://vodovod-rh.si/
Kolikor sem preko linka videl tvoje izračune gre za povprečno porabo, ne za porabo pri potovalni hitrosti. Ta je sigurno višja kot 15 l. Torej je tudi poraba 1,15 l na miljo računana iz povprečne porabe. Želel sem povedati, da je za planiranje poti bolj uporaben podatek poraba v l/NM pri potovalni hitrosti, ker največkrat vozimo v tem režimu. Za to moraš poznati porabo pri potovalni hitrosti in potovalno hitrost. Sam nisem imel možnosti spremljanja trenutne porabe, enkrat sem od pumpe do pumpe vozil na potovalki in skušal čim manj voziti v deplasmanskem režimu (samo iz črpalke do točke izglisiranja) in obratno, pa iz raznih testov sem ugotavljal porabo za ta motor pri 4000 obratih za primerjavo. Čisto natančno se pa ne da ugotoviti brez merilca trenutne porabe, sigurno pa je bolj natančno kot pa povprečje večih tankov, kjer je veliko več počasne vožnje in prostega teka.
Nazadnje spremenil Piki, dne Pe Feb 26, 2016 08:09, skupaj popravljeno 1 krat.
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Malo je takih,ki si upajo reslno povedat koliko jim kuri motor,se pol dobr počutjo Npr.meni kuri 5 litrov na uro,ampak prevozim le 12 km,če hočem prevozit razdaljo 40 km,kot je tudi neka hitrost enga gliserja,bom rabil za to razdaljo več kot 3 ure,se pravi je poraba za isto prevoženo pot Torej porabim za isto razdaljo,da pridem od točke a-b kot en gliser
mašinfirer
habibi Vll napisal/-a:Malo je takih,ki si upajo reslno povedat koliko jim kuri motor,se pol dobr počutjo Npr.meni kuri 5 litrov na uro,ampak prevozim le 12 km,če hočem prevozit razdaljo 40 km,kot je tudi neka hitrost enga gliserja,bom rabil za to razdaljo več kot 3 ure,se pravi je poraba za isto prevoženo pot Torej porabim za isto razdaljo,da pridem od točke a-b kot en gliser
Glede na tvoje izkušnje me zanima kdaj in zakaj si se odločil za enoto km namesto nm?
Sam nimam nobenega občutka za km na morju.
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Čisto tako,mogoče komu za lažjo primerjavo o razdalji in hitrosti in enostaven izračun ali primerjavo.Drugače je moja potovalna hitrost 7-7.5 knota ali 12-13kmh,40kmh je pa cca 22knot,poraba pa še zmerej v litrih.Porabo nikoli ne merim v litrih na miljo.Ko točim zapišem obratovalne ure npr.156.7,ko ponovno natočim pogledam pogledam razliko v času in cifra je tu.Tokle ur sem prevozu,tokle goriva natoču,drugač ne more bit.Meni so še zmeraj mirodajne obr.ure motorja.
mašinfirer
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Sej maš totalno PRAV.Če ti je poraba v breme(ne mislim nate),prodaj škaf in si kupi bicikl.Kot je videti so večina tako obremenjeni s porabo,da lažejo sami sebi in se prepričujejo,kako pa moj mal pokur
Zato pač,kolikor požge pač požge,življenje je le eno,zato si dejmo duška vask po svojih močeh
Zato pač,kolikor požge pač požge,življenje je le eno,zato si dejmo duška vask po svojih močeh
mašinfirer
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
Vsak ki se spušča na morje mora pri sebi pogledati kaj hoče. Če hočeš biti komot, se hitro voziti, in premagovati velike razdalje je to vsekakor povezano z večjo porabo. Če pa hočeš šparat na dopustu, pa je vsekakor jadrnica pravi naslov za to. Najboj dobitna kombinacija pa je da imaš polizpodrivno barko tipa Pičuljan s 300 konji in se hočeš iti gliserja.
borh napisal/-a:Letos bi naredil neko majnšo turo.Izhodišče otok Krk,potem pa počasi Grgur,Goli,Rab,Cres in počasi nazaj,trajalo bi 2-3dni,spanje na čolnu.Zdaj pa vas prosim poznavalce otoka Krka,kje pustiti avto s prikolico teh par dni in kje je v bližini kakšna ugodna rampa za spust.Hvala.
Najcenejša varjanta je Čižiči. Imaš brezplačno rampo na začetku in brezplačen parking takoj za mandračom
Druga varjanta je Dunat plačljiva rampa in free parking
Kako je pa z varnostjo avta in prikolice pa ne vem....verjetno je smiselno vsaj zadnje luči na prikolici pospravit v avto.
mirno morje
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov