Plovba Monfalcone - Poreč

Debata o obnašanju in pravilih na morju ter starih in novih zakonih, ki zadevajo navtiko.

Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1

No. 1
Admiral
Prispevkov: 1231
Pridružen: Ne Maj 23, 2010 22:26
Kraj: Vodice & Novigrad

OdgovorNapisal/-a No. 1 » Po Apr 18, 2016 08:11

NOVI FOSIL napisal/-a::D
Morjeplovci so spali po divjih lukah in niso plačevali takse zato so v zakon dodali tudi plovila. Če plačuješ takso v hiši ali kempu si zadostil zakonu, pod pogojem da ne spiš na barki. Jaz bi naredil tako.
Ko greš plut se odjavi in plačaj za plovilo. Tako ne bo problemov.


Ko so meli pri meni kontrolo in pregled plovila so povedali, da ni važno a spiš al ne, ker ne bodo te lovili "na spanju", ampak plačaš kazen če imaš ležišča in nimaš plačane takse... neglede na takso v kampu, apartmaju... če tega ne želiš plačati in ne boš koristil plovila za spanje, pa morajo biti postelje odstranjene. (Policija RH, Poreč).
Enako povedo na Luki upravi, ko greš po vinjeto ali plovno dozvolo.
Wellcraft 2600 Martinique
NOVI FOSIL
Admiral
Prispevkov: 2555
Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
Kraj: LJ-CRES
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a NOVI FOSIL » Po Apr 18, 2016 08:31

Potem ni več dileme kar se tiče takse. Plačaš za barko. Spiš v svoji hiši ali kempu in se ne prijaviš. Ko pride inšpekcija poveš da si z barko pokažeš potrdilo in je zadeva adakta.
Če si v kempu pa se dogovoriš z njimi.
Roman 1
Admiral
Prispevkov: 2017
Pridružen: Ne Jun 01, 2008 20:15
Kraj: Novo mesto, Klimno

OdgovorNapisal/-a Roman 1 » Po Apr 18, 2016 13:10

Turističn taksa(pavšal) za lastnike nepremičnin je bistveno nižja od TT za plovila. In plovila 5-6m z kabino niso primerna za bivanje, ampak za zasino prenočitev za dan dva......zakon je pač kakršen je......jaz bom tt za plovilo kupil, ko bom plačal kazen....sicer pa sem imel že večkrat kontrolo čez dan, pa me še nikoli niso vprašali po TT,......vedno pa kje sem prijavljan
mirno morje
aleks09
Admiral
Prispevkov: 1132
Pridružen: Po Jul 12, 2010 20:15
Kraj: kras

OdgovorNapisal/-a aleks09 » So Apr 23, 2016 01:47

pajer1 napisal/-a:
aleks09 napisal/-a:
[color=red]E moj .... pajer1, tudi vse tvoje trditve ne pijejo vode..[/color] :roll: :oops: :lol: :lol: :lol: :lol:


Navedi katere, da me prosvetliš!!!!

.


In prišel (našel sem) je čas.. da te vsaj malo prosvetlim... :lol: :lol:

Kot prvo... za prehod meje ne veljata samo OI ali PL .. lahko je to tudi mornarska knjižica, propustnica (pa še najmanj en dokument je )

Kot drugo... legalen prehod je za dvolastnike možen tudi izven teh prehodov

Kot tretje... junak - policaj te pri neprijavi ob prihodu v državo ne bo "šikaniral" ker za to nima razloga... enostavno.. če bo deloval po zakonu ti bo za prekršek izrekel opozorilo, mogoče izdal plačilni nalog z globo, če si povratnik te bo pospremil do sodnika .. če pa ne bo delal po zakonu te bo mogoče pa le spusti na lepe oči, ker se mu ne bo dalo nič pisati (če je kršitev ugotovil sam in za njo ve samo on)...

Kot četrto... radar ne vidi samo plovil z AIS-om... te so vidne same po sebi ker oddajajo pač tak signal... radar, ki ga uporabljajo na morskem mejnem prehodu v Piranu (in verjetno v Kopru) zazna vsa plovila najmanj od Savudrijskega rta proti Sloveniji... Ločljivost je po besedah policista, ki je z radarjem delal, nastavljiva in lahko vidi vsa plovila in skuterje in verjeli ali ne... celo galeba, ki plava lahko označi... in lahko označi plovilo (pikico) v nekem zalivu in se mu izriše pot za nazaj (spomin). Po tem vidi ali se je prijavilo na MP ali ne in če se ni prijavil, pošlje do plovila pomorsko patruljo, ki opravi kontrolo in ukrep.. povedal je, da še nihče ni ugovarjal.. so raje kar plačali polovičko in se šli prijaviti.. Ob ugovoru ali zahtevi za sodno varstvo bi plačali polno tarifo + sodne stroške... in zgubili dan ali dva... In vpogled za nazaj da se ne šteje kot preiskava...

In kot peto... dvomim o tem, da se moram prijaviti v kapetaniji, kjer sem vstopil v teritorialno morje... po moje lahko vstopim na območju Savudrije in neprekinjeno plujem po teritorialnem morju (ne notranjih vodah) do cilja npr. Susak, kjer se šele prijavim.. no, tu se mogoče motim, a to moje mišlenje izvira iz tega, da se plutje po teritorialnem morju še vedno šteje za neškodljiv prehod.

Pa kot šesto.. z drugimi tvojimi navedbami se strinjam.. še najbolj z ta zadnjo Vsak posameznik pa se lahko sam odloči kako bo te stvari urejal in zato nosi svoj del odgovornosti.
Tu bi mogoče samo popravil, da ne vsak posameznik.. ampak vsak kapitan, ki odgovorja tudi za posadko, da nosi odgovornost za vse (saj verjetno si tudi ti tako mislil).

Pa... pajer1 .. prosim ne vzemi tega osebno.. to podajam zaradi vseh in ne samo da bi tebe prosvetlil :idea:
aleks09
Admiral
Prispevkov: 1132
Pridružen: Po Jul 12, 2010 20:15
Kraj: kras

OdgovorNapisal/-a aleks09 » So Apr 23, 2016 02:08

Če dodam še nekaj glede taks... pred leti sem šel na agencijo in se informiral, kako je s plačilom TT, če priživljam dopust v lastniškem (našem) vikendu... odgovor je bil, da moramo plačati TT... pa sem povedal, da plačiujemo in davek in elektriko in vodo in komunalo in čemu potem še TT, kot da smo turisti v hotelu, ki teh položnic ne plačajo.. hotel sem izvedeti kam gre denar od TT pa nisem dobil odgovora, ker da to mene ne briga.. in imamo tudi čoln... in tako smo se eno leto prijavili samo v vikendu.. nato eno leto samo na čolnu, ker je bilo ceneje... in sem grozno spal oz. nespal, bil na preži pred inšpektorji, policaji, zvečer na terasi bolj tiho kot na glas, da te kakšen domačin ne prijavi zaradi galame..., in vse to zaradi 600 HRK za pavšalno TT za 10 ljudi od 1.5. do 30.9. Pa kaj sem/si nor... zdaj plačam vse za vse in spim/o in se gibam/o in ropotamo pozno v noč v miru... Ker bit na dopustu v stresu in se trest kot šiba na vodi zaradi tistih 600 HRK (kazen je pa verjetno večja + da se moraš prijaviti in plačati TT).. potem je bolje, da nisem na dopustu...
Uporabniški avatar
pajer1
Admiral
Prispevkov: 5969
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 17:39
Kraj: Ljubljana, Marina Umag

OdgovorNapisal/-a pajer1 » So Apr 23, 2016 08:40

aleks09 napisal/-a:In prišel (našel sem) je čas.. da te vsaj malo prosvetlim... :lol: :lol:



Glej, ne da .... ampak vseeno!

Civili, celinci, državljani SLO, IT, D, A, VB, F , ..... potrebujemo za prehod državne meje z RH veljaven osebni dokument. Jasno!?

Izjeme kot, piloti, mornarji, vitezi malteškega reda, apatridi, U.N Laissez-passer (prepustnica)-združeni narodi in še kaj, so pač izjeme in so stvar podzakonskih aktov in uredb..

Smešno da dvigaš pomembnost mornariški knjižiči, ki je brezpredmetna za celince. Promil promila ima tako knjižico, pa še to ni dokument za potovanja, ampak samo za morski prestop meje z omejenim gibanjem.
Tudi piloti imajo:


Citirano!!

Dokumenti posadk civilnih letal
Za člane posadk civilnih letal za prestop državne meje med opravljanem njihove poklicne dejavnosti zadostuje eden od naslednjih dokumentov:
Crew Member Licence;
Certificate;
General Declaration;
Letalsko dovoljenje.




Listine za prehajanje državne meje na podlagi bilateralnih sporazumov
Republika Slovenija ima s sosednjimi državami podpisanih vrsto sporazumov, na podlagi katerih je prehod državne meje mogoč tudi z drugimi listinami, vendar samo zaradi izvajanja posameznih sporazumov.
Take listine so:
obmejne prepustnice,
obmejne izkaznice,
posebne prepustnice,
dovolilnice,
kmetijski vložki,
vodnogospodarske prepustnice,
mejne izkaznice v železniškem prometu z Republiko Avstrijo in druge


Vse to so listine in ne osebni dokumenti.

In tako dalje!

Sam si razširil temo s svojim znanjem, zato je potrebno razširit tudi odgovor.

Glede policajev pa imam svoje mnenje in izkušnje. Še zmeraj se niso opredelili , s svojimi postopki, ali so policaji ali miličniki! Zdaj pa me zanima. Ali si eden izmed njih in se braniš?

aleks09 napisal/-a:Kot četrto... radar ne vidi samo plovil z AIS-om...


Poglej kaj sem napisal!!!



pajer1 napisal/-a:.



Pomorska inšpekcija črpa vse podatke o gibanju plovil na morju prek sistema AIS (Automatic Identification sistem), ki pa manjših plovil ne vidi, ker le tega nimajo..

Da se razumemo, barko, plovilo vidijo na radarskem zaslonu, kdo pa je to se pa ne vidi!
Samo s patruljo lahko ugotovijo identiteto barke in kapitana.



.


Ga ni heroja, da bi me preko radarskega zaslona določil, da sem to jaz, oz. moja barka, ko zaplujem v marino.
Pri tvojih trditvah, kaj policaj-miličnik lahko je toliko če.jev , da enostavno ni kredibilna trditev.



Zelo rad bi izvedel kje imajo v Piranu na mejnem prehodu radar za nadzor meje, pa praviš da v Kopru tudi.


Ma ne da se mi več!

Lahko pišemo v nedogled, toda že moj prvi zapis je dovolj, kako in kaj za normalnega celinca na morju.

.
pajer 1

Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Uporabniški avatar
Roberth1
Admiral
Prispevkov: 2042
Pridružen: Po Avg 15, 2011 20:32
Kraj: Kranj - Vraniči - Červar

OdgovorNapisal/-a Roberth1 » So Apr 23, 2016 13:11

Še, še....

Slika
https://vodovod-rh.si/
aleks09
Admiral
Prispevkov: 1132
Pridružen: Po Jul 12, 2010 20:15
Kraj: kras

OdgovorNapisal/-a aleks09 » Ne Apr 24, 2016 00:21

Dobiš Roberth1, dobiš... še pa še.. samo ne danes... ko pa bom le imel čas in ko spet premlejem in razumem njegov "samozakompliciran" odgovor :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
No. 1
Admiral
Prispevkov: 1231
Pridružen: Ne Maj 23, 2010 22:26
Kraj: Vodice & Novigrad

OdgovorNapisal/-a No. 1 » To Maj 03, 2016 08:27

Evo v živo sprobano.

Čoln v Portorožu in jaz v Novigradu 11 dni in v ponedeljek sem šel na Lučko upravo-izpostava NG in plačal t.i. vinjeto za eno leto, plačal tudi turistično takso za eno leto... čoln pa še vedno v Portorožu. Vprašal sem ali se rabim prijaviti ko bom priplul v HR, odgovor je bil odločen SEVEDA.

Spraševal sem se kaj neki bo ko priplujem in še isti dan sprobam. Prijaviš se pri Policiji, izpolniš obrazec na katerem je posadka, številke "putnih dozvola" in nato s tem listom v dveh kopijah odideš na Lučko upravo, kjer en list vzamejo, na kopijo dajo štempl in to moraš meti s sabo dokler ne greš ven iz HR.

Ko greš ven pa greš najprej na lučko, pa potem na policijo z listom, ki ti ga da lučka.
Wellcraft 2600 Martinique
Raniro
Praporščak
Prispevkov: 32
Pridružen: Če Feb 11, 2016 09:22

OdgovorNapisal/-a Raniro » Po Maj 09, 2016 10:34

No. 1 napisal/-a:Evo v živo sprobano.

Čoln v Portorožu in jaz v Novigradu 11 dni in v ponedeljek sem šel na Lučko upravo-izpostava NG in plačal t.i. vinjeto za eno leto, plačal tudi turistično takso za eno leto... čoln pa še vedno v Portorožu. Vprašal sem ali se rabim prijaviti ko bom priplul v HR, odgovor je bil odločen SEVEDA.

Spraševal sem se kaj neki bo ko priplujem in še isti dan sprobam. Prijaviš se pri Policiji, izpolniš obrazec na katerem je posadka, številke "putnih dozvola" in nato s tem listom v dveh kopijah odideš na Lučko upravo, kjer en list vzamejo, na kopijo dajo štempl in to moraš meti s sabo dokler ne greš ven iz HR.

Ko greš ven pa greš najprej na lučko, pa potem na policijo z listom, ki ti ga da lučka.


No super.
Hvala za odgovor iz prakse :) (tudi vsem ostalim seveda)
Bo ostal čas za eno pivo v Umagu, ker vemo točno po katerem postopku opravit birokracijo :)
Uporabniški avatar
Splav
Viceadmiral
Prispevkov: 359
Pridružen: To Jun 10, 2008 09:46

OdgovorNapisal/-a Splav » Pe Maj 13, 2016 10:44

radejr24 napisal/-a:Da neodpiram nove teme...
Mene pa zanima, ko pripelješ čoln s prikolico na Hrvaško (iz Slovenije, seveda), greš na kapetanijo in plačaš plovno dovoljenje, ki velja eno leto od dneva nakupa.
Sklepam, da se ob enem "prijaviš" (ni treba kaj posebnega pri tem).
No, sedaj pa tisto zanimivo...
Kaj pa naslednje leto (ali še isto leto, če se spet vrneš nekam na Hrvaško. Spet pripelješ čoln, dovoljenje imaš, prijavljal se nisi.
A bi se mogoče moral?


Tudi mene zanima, kako izgleda prijava plovila (recimo 4m gumenjaka) na LK, ki ga na Hrvaško pripelješ po cesti in že imaš veljavno plovno dovoljenje. Stroškov verjetno ni nobenih, le vpis v računalnik? Ali moraš po zaključku tedenskega oddiha pred odhodom domov ta čoln spet odjavljati? Logično bi bilo, da ja. A to kdo prakticira?
Mirno morje in široko obzorje.
Uporabniški avatar
pajer1
Admiral
Prispevkov: 5969
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 17:39
Kraj: Ljubljana, Marina Umag

OdgovorNapisal/-a pajer1 » Pe Maj 13, 2016 11:31

Splav napisal/-a:
Tudi mene zanima, kako izgleda prijava plovila (recimo 4m gumenjaka) na LK, ki ga na Hrvaško pripelješ po cesti in že imaš veljavno plovno dovoljenje. Stroškov verjetno ni nobenih, le vpis v računalnik? Ali moraš po zaključku tedenskega oddiha pred odhodom domov ta čoln spet odjavljati? Logično bi bilo, da ja. A to kdo prakticira?


Načeloma vse kar si napisal drži in po njihovih regulah, si dolžan to tudi opraviti.

Bolj dosledni lučki kapitani to zahtevajo. Z ene strani s tem opravičujejo svoj obstoj, po drugi pa nabijajo, da za vsako gumico ne morejo vedeti kje se nahaja.

V praksi je pa tako, da kapitanije niso odprte npr. v nedeljo in kaj sedaj? Lahko prideš v nedeljo in se greš potapljat, lovit ribe, kopat, odideš isti dan, itd ....

Tule je kar nekaj praznega, "spolzkega" prostora za razne neprijetnosti.
Poglej anomalijo. Pripluješ iz retjega sveta v HR in to v petek ob 15h. Do ponedeljka zjutraj moraš pustiti barko privezano na carinskem pomolu, ker se šele takrat odpre kapitanija.
Res je, da so kapitanije odprte, Kapitanije, tudi ob nedeljah, toda izpostave pa ne.

Je pa tudi odvisno, koga nabašeš, če imaš kontrolo.

.
pajer 1



Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
kondor88
Admiral
Prispevkov: 643
Pridružen: Po Nov 18, 2013 17:18

OdgovorNapisal/-a kondor88 » Pe Maj 13, 2016 12:31

če po cesti pripelješ/odpelješ čoln (ki ne podlega plačilu turistične takse - na njem ne spiš...) s plačano letno "vinjeto" se ni treba nič prijavljat/odjavljat - to je glupost
Uporabniški avatar
Splav
Viceadmiral
Prispevkov: 359
Pridružen: To Jun 10, 2008 09:46

OdgovorNapisal/-a Splav » Pe Maj 13, 2016 12:38

pajer1 napisal/-a:
Bolj dosledni lučki kapitani to zahtevajo. Z ene strani s tem opravičujejo svoj obstoj, po drugi pa nabijajo, da za vsako gumico ne morejo vedeti kje se nahaja.


Ta njihov argument je bolj na trhlih nogah, saj načeloma lahko tudi z gumico svobodno pluješ po Jadranu in se v danem trenutku lahko nahajaš daleč od "izvorne" luške kapitanije.
Je pa z varnostnega vidika boljše, da vsaj vejo, da si izplul in da si na morju.
Mirno morje in široko obzorje.
Uporabniški avatar
pajer1
Admiral
Prispevkov: 5969
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 17:39
Kraj: Ljubljana, Marina Umag

OdgovorNapisal/-a pajer1 » Pe Maj 13, 2016 13:13

.

Glejte, počnite kar vas je volja, jasno!

Vsak sam odgovarja za lastne postopke, dejanja.

Če je glupost je glupost, se strinjam, toda plovilo je plovilo ne glede na velikost, materjal, ceno ....

Takle mamo, za ta dnar je to to!
pajer 1



Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov