Vleka čolna na prikolici
Moderatorji: moderator2, moderator, pajer1
.
Tvoj izračun je pač tak, da bi pasal samo tebi.Od največje dovoljene mase si odštel samo težo avtomobila. Kje je pa teža voznika, prtljage, sopotnika???
Poglej, tudi za na streho avtomobila je predpisana max obremenitev, za sam avto tudi in se ne odšteva od skupne mase.
Če ti piše v homologaciji da lahko vlečeš s tem avtom toliko, 1400kg, je pač toliko in nič več. Pa še moraš gledat, da je tovor naložen tako, da pritiska na vlečno kljuko , zopet z dovoljenim pritiskom v kg na kljuko.
Je pa nekaj res in mimo tega ne moremo. Ogromno se prevozi prikolic, pa niso obremenjene ravno po predpisih. Veliko se izzide, ker niso ravno pogosto kontrole nad osebnimi vozili s prikolicami. Večja težava pa nastane, če bi slučajno prišlo do nesreče, pa da si še povzročitelj.
.
Tvoj izračun je pač tak, da bi pasal samo tebi.Od največje dovoljene mase si odštel samo težo avtomobila. Kje je pa teža voznika, prtljage, sopotnika???
Poglej, tudi za na streho avtomobila je predpisana max obremenitev, za sam avto tudi in se ne odšteva od skupne mase.
Če ti piše v homologaciji da lahko vlečeš s tem avtom toliko, 1400kg, je pač toliko in nič več. Pa še moraš gledat, da je tovor naložen tako, da pritiska na vlečno kljuko , zopet z dovoljenim pritiskom v kg na kljuko.
Je pa nekaj res in mimo tega ne moremo. Ogromno se prevozi prikolic, pa niso obremenjene ravno po predpisih. Veliko se izzide, ker niso ravno pogosto kontrole nad osebnimi vozili s prikolicami. Večja težava pa nastane, če bi slučajno prišlo do nesreče, pa da si še povzročitelj.
.
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Sicer ni o vleki ampak samo v poduk. Na službenega megana smo dali na org.servisu nave gume. Cez 3 mesece so punce imele prometko in sedaj zavarovalnica noce placat ker so dali 1 cm preozke gume. Nekateri megani so imeli po3 dimenzije gum ta pa v homologaciji samo eno in serviser ni bil pozoren in sedaj so problemi, ceprav ne s policijo, ampak z zavarovalnico, ki ne krije škode ne poskodb.
pajer1 napisal/-a:.
Tvoj izračun je pač tak, da bi pasal samo tebi.Od največje dovoljene mase si odštel samo težo avtomobila. Kje je pa teža voznika, prtljage, sopotnika???
Poglej, tudi za na streho avtomobila je predpisana max obremenitev, za sam avto tudi in se ne odšteva od skupne mase.
Če ti piše v homologaciji da lahko vlečeš s tem avtom toliko, 1400kg, je pač toliko in nič več. Pa še moraš gledat, da je tovor naložen tako, da pritiska na vlečno kljuko , zopet z dovoljenim pritiskom v kg na kljuko.
Je pa nekaj res in mimo tega ne moremo. Ogromno se prevozi prikolic, pa niso obremenjene ravno po predpisih. Veliko se izzide, ker niso ravno pogosto kontrole nad osebnimi vozili s prikolicami. Večja težava pa nastane, če bi slučajno prišlo do nesreče, pa da si še povzročitelj.
.
Kakšno težo cca. ima neka navadna prikolica za cca. 6m čoln? Sam stingray ima 1.240 kg, tako da potem ne vem ali pridem na tistih 1.400 kg s prikolico?
Prikolica za prevoz čolna težkega 1.240 kg, bo težka cca. 300 - 350 kg. Ker je v čolnu verjetno še kaj opreme, goriva, motornih tekočin ... , bo teža čolna hitro narasla na 1.400 kg, plus teža prikolice.
Na 1.400 kg nikakor ne prideš. Bolj realno je z nekaj malega rezerve 1.800 kg
Na 1.400 kg nikakor ne prideš. Bolj realno je z nekaj malega rezerve 1.800 kg
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Bostjan11 napisal/-a:Torej, ker so si mnenja malo različna in tudi policaji ne vedo prav točno kako in kaj, zanima še mene.
V homologaciji imam NDM skupine vozil 3415 kg, masa vozila pa je 1460 kg. Torej teoretično lahko vozim prikolico z naletno zavoro (ni lahek priklopnik) do višine 1955 kg?
Mi pa še piše v homologaciji največja tehnično dovoljena masa priklopnega vozila za priklopnik s centralno osjo je 1400 kg. Kaj je torej tista max. masa, ki jo lahko vozim?
Čoln Stingray 195cs, avto Audi A3 sportback 2.0.
Hvala za odgovore.
Malo si moraš sam poračunat. Moj primer:
- F1 največja tehnično dovoljena masa vozila 3200kg
- F3 največja dovoljena masa skupine vozil 6000kg
- G masa vozila 2228kg
- O13 zavirani priklopnik s centralno osjo 3500kg
- O2 nezavirani priklopnik 750kg.
Torej če avto naložim na polno 3200kg lahko vlečem prikolco samo še 2800kg.
Če pa vlečem prikolco 3500kg je avto lahko obremenjen samo z 2500kg.
... potovanj ne štejem po prejadranih miljah ampak po krajih ki jih obiščem in ljudeh ki jih srečam ...
kekeck napisal/-a:Moj avto sicer oglašujejo da lahko vleče 3500kg.
Ja, ti so redki. Le SUV, pa še to konkretnejši. Pri VW (Caravele, Multivan, Transporter) je v homologaciji napisana največja teža priklopnika z zavoro 2.500 kg. Renault Trafic ima še manj, npr. Osebni pa še toliko ne! Zato je treba prvo to preverit.
Kekeck vidim, da se spoznaš. Kaj se zgodi, če imaš na avtu npr. dovoljeno NDM 2.500 kg, priklopnik pa ima 2.700 kg NDM?
Kolikor mi je znano, kdor pa ima zmontirano vlečno napravo slovenskih proizvajalcev (ala home made), pa je še dodatno omejen s kilogrami. Zato pazite.
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
kr en napisal/-a:Kaj se zgodi, če imaš na avtu npr. dovoljeno NDM 2.500 kg, priklopnik pa ima 2.700 kg NDM?
Če te nihče ne ustavi ali nimaš nesreče se ne zgodi prav nič.
Če te ustavi policaj ti da lahko opozorilo ali kazen.
Če si udeležen v nesreči ti pa lahko zavarovalničarji popijejo vso kri.
... potovanj ne štejem po prejadranih miljah ampak po krajih ki jih obiščem in ljudeh ki jih srečam ...
Se mi je zdelo.
Jaz sem kupil novo prikolico in sem zahteval nosilnost po homolagaciji vozila. Ampak folk pa tega ne ve (povečini) in zapnejo vse živo zadaj. Ampak se mi zdi, da tudi policija v SLO (še) ne kotrolira tega. Je pa res, kot praviš. Dokler ni pizdarije, je vse v najlepšem redu. Pol pa jok.
Jaz sem kupil novo prikolico in sem zahteval nosilnost po homolagaciji vozila. Ampak folk pa tega ne ve (povečini) in zapnejo vse živo zadaj. Ampak se mi zdi, da tudi policija v SLO (še) ne kotrolira tega. Je pa res, kot praviš. Dokler ni pizdarije, je vse v najlepšem redu. Pol pa jok.
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
kr en napisal/-a:kekeck napisal/-a:Moj avto sicer oglašujejo da lahko vleče 3500kg.
Ja, ti so redki. Le SUV, pa še to konkretnejši. Pri VW (Caravele, Multivan, Transporter) je v homologaciji napisana največja teža priklopnika z zavoro 2.500 kg. Renault Trafic ima še manj, npr. Osebni pa še toliko ne! Zato je treba prvo to preverit.
Kekeck vidim, da se spoznaš. Kaj se zgodi, če imaš na avtu npr. dovoljeno NDM 2.500 kg, priklopnik pa ima 2.700 kg NDM?
Kolikor mi je znano, kdor pa ima zmontirano vlečno napravo slovenskih proizvajalcev (ala home made), pa je še dodatno omejen s kilogrami. Zato pazite.
čaki, praviš da maš ndm vlečnega vozila 2.500kg, ndm vlečnega vozila 3.500 in dejansko vlečeš pa priklopnik s samo 2.700kg ndm?
Zakaj bi bil tukaj kakšen problem? Ali nimaš ustreznega izpita?
-
- Admiral
- Prispevkov: 701
- Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46
-
- Admiral
- Prispevkov: 701
- Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46
mamaMicka napisal/-a:Če ima E lahko pelje pelje skupino vozil do 7000 NDM. Če seveda govorimo o B vlečnem vozilu.
Seveda Če ima E kar je priklopnik. Če ima za tovornjak C pa ne sme.
Daj MM tole malo bolj objasni za neuke-kaj lahko in kaj ne sme voziti človek z E izpitom(C je pa pogoj,da ima E)-govorimo o izpitu za tovornjak in prikolico,a ne.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov