SR 290 napisal/-a:Notranjost je precej drugačna. Ne spomnim se dobro v čem točno je štos, ampak če startno baterijo uporabljaš kot delovno jo boš "zapacal" in te baterije imajo precej višje samopraznjenje kot delovne baterije. Slednjih ne smeš uporabljat na višjih tokovih npr. za start, ker bo slej ko prej zvilo "lamele! v notranjosti, prišlo bo do kratkega stikain baterija bo fuč. Te baterije imajo praviloma večjo specifično kapaciteto od startnih.
Je pa res, da nekatere tovarne lepijo različne nalepke na en in isti delovni model baterije in naenkrat imaš celo paleto sicer enega izdelka. Vem tudi za resnično štorijo, ko je ena firma zamenjala pokrov baterije. Tistega z čepi za dolivanje destilirane vode so zamenjali z takim brez čepov in "nov" izdelek so potem reklamirali kot baterijo brez vzdrževanja, kar je nekaj časa tudi bila.
JAz sem pisal od AGM in AGM start stop. To sem imel v mislih. Ja startna baterija je nekaj drugega in prazni zvije svincene plosce ko keks. Bolj, kot je sulfatizirana manj je prostora med ploscami, prej jo prime - pride v stik.
Glede maintance free baterij imam pa tudi svoje mnenje. Celo za avto vedno izberem baterijo, ki se jo da odpreti, tudi ce je maintance free. Vsake toliko casa pogledam koliko je elektrolita in vedno ga je premalo. Tako, da maintance free je bullshit.
Na barko NIKOLI ne bi dal popolnoma zaprte baterije. 2x na leto preveris elektrolit in si zmagal. Kolikor sem videl glavnino baterij crkne, ker jim zmanjka elektrolita. OK tudi tistih, ki se spraznijo v nulo je veliko.
Drugo je AGM, kjer se ne da ozirama ne sme dolivati elektrolita.