BSC gumenjaki
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
BSC gumenjaki
Pregledal sem cel forum in nikjer nisen zasledil nobenega podatka glede gumenjakov BSC. Predvsem me zanima, če ima kdo kakšne izkušnje oz. podatke o BSC 46, letnik tam nekje ok. 2000. Kakšni so v primerjavi z ostalimi priznanimi proizvajalci, kot so npr: maestral, sacs, trimarin, novomar,... Opazil sem, da je BSC 46 kar precej širok glede na svojo dolžino, v primerjavi z konkurenco (dol-4,6m, šir-2,35m!!!). Ali lahko ima zaradi tega slabše plovne lastnosti?
Pozdravljen mborst!
Tudi sam sem nabavil takšnega BSC-ja, in naslednji teden ga pripeljem domov. Na njem je montirana 2T Yamaha 70 KM. Sedaj pa me najbolj zanima, kako se obnaša na valovih v primerjavi z tistim novomarin rh 360 s Suzukijem 30, ki si ga lani prodal v Jesenice, tam pa sem ga potem jaz kupil in lansko sezono z njim užival v okolici Trogirja.
LP!
Tudi sam sem nabavil takšnega BSC-ja, in naslednji teden ga pripeljem domov. Na njem je montirana 2T Yamaha 70 KM. Sedaj pa me najbolj zanima, kako se obnaša na valovih v primerjavi z tistim novomarin rh 360 s Suzukijem 30, ki si ga lani prodal v Jesenice, tam pa sem ga potem jaz kupil in lansko sezono z njim užival v okolici Trogirja.
LP!
Vožna z BCS 470 po valovih je veliko boljša in bolj mirna kot vožnja z Novamarine 360. Z Novamarine si moral že ob malo močnejšem popoldanskemu maestralu vozit na meji glisiranja, če nisi hotel zlomiti hrbtenice z BCS pa se pelješ skoraj brez problemov cca. 18 - 20 KN.
Iz Mljeta sem se odpeljal na celodnevni izlet na Elifatske otoke do Dubrovnika in nazaj brez problemov.
LP Milan
Iz Mljeta sem se odpeljal na celodnevni izlet na Elifatske otoke do Dubrovnika in nazaj brez problemov.
LP Milan
tale primerjava med BSC in Novomarine pa ravno ni posrečena, en čoln ima 3,60 en pa 4,70 m kod, da bi primerjal vožnjo v Cliotu in Pasatu.
Realna predstava bi bila BSC 4,7 in novamarine 4,60 z debelim premerom tub, po moje bi bila vožnja obeh bolj uravnotežena.
Jaz sem z Novamarine povsem zadovojen, samo kvadratnih metrov manjka, ali pa je krame vedno preveč za na potepanja, potlej pa potniki na škrge dihamo v čolnu. Plovne lastnosti pa povsem prijetne tud v malo večjih valovih.
Mirno morje PACEK
Realna predstava bi bila BSC 4,7 in novamarine 4,60 z debelim premerom tub, po moje bi bila vožnja obeh bolj uravnotežena.
Jaz sem z Novamarine povsem zadovojen, samo kvadratnih metrov manjka, ali pa je krame vedno preveč za na potepanja, potlej pa potniki na škrge dihamo v čolnu. Plovne lastnosti pa povsem prijetne tud v malo večjih valovih.
Mirno morje PACEK
Se strinjam s tabo pacek!
Ampak mene je zanimalo ali je razlika med 3,6 in 4,6 sploh omembe vredna. Jaz se še nikoli nisem imel priložnosti voziti z gumenjakom malo pod 5m, zato nimam niti približne predstave, kako je to v primerjavi z meter krajšim.
Sedaj, ko sem prebral mborstov in tvoj komentar pa vedno bolj verjamem, da bo razlika kar velika in to me veseli!
Ampak mene je zanimalo ali je razlika med 3,6 in 4,6 sploh omembe vredna. Jaz se še nikoli nisem imel priložnosti voziti z gumenjakom malo pod 5m, zato nimam niti približne predstave, kako je to v primerjavi z meter krajšim.
Sedaj, ko sem prebral mborstov in tvoj komentar pa vedno bolj verjamem, da bo razlika kar velika in to me veseli!
gregor.n napisal/-a:Vsak meter se na plovilu zelo pozna, pa naj bo guma, plastika, motornjak al pa jadrnica.
lpg
Točno tako in najhuje je, do ko kupiš za meter večji čoln in ga sprobaš se že začneš spraševati kak lepo bi šel čoln, ki bi bil še za en meter daljši in verjetno tako naprej....
Guma je guma, zaenkrat.
pri gumenjakih je po mojem mnenju nekako tako:
-manjši gumenjaki do 25 ps: [/b]prendostimanjša poraba, možnosti vožnje v prtlažnikih avta, primerni za manj oseb ali vlečenje tub in ribičijo,pomankljivosti zaradi manjših tub dokaj hitro zajamejo vodo, pri več osebah je gliseranje bistveno oteženo, poraba pa strmo narašča.
-večji gumenjaki nad 4.5m z trdim dnom nad 25ps:prednosti lažje manevriranje zavoljo trdega dna, manj škropljenja vode v notranjost zavoljo večjih tub, čoln uporaben za daljša dnevna potovanja,tudi z večimi osebami na krovu. Lažje vlečenje tub in smučarjev. Več prostora v notranjosti, možnost vgradnje volanske konzole in sedežev kar poveča udobnost čolna. pomankljivosti za prevoz potrebujemo prikolico, nekoliko težja splavitev v vodo, nekoliko večja poraba, saj za vlečenje smučarja ali tube z lahkoto porabiš 70 - 100 litrov goriva na dan,sploh, če si dobra duša in voziš na smučkah vse prijatelje in tiste, ki ti postanejo prijatelji samo zato ker imaš čoln.
Skratka, meni osebno, če bi bil v dilemi ali nov mali čoln z novim motorjem, ali večji čoln z starim motorjem po isti ceni, bi se odločil za slednjega torej rabljen večji čoln.
-manjši gumenjaki do 25 ps: [/b]prendostimanjša poraba, možnosti vožnje v prtlažnikih avta, primerni za manj oseb ali vlečenje tub in ribičijo,pomankljivosti zaradi manjših tub dokaj hitro zajamejo vodo, pri več osebah je gliseranje bistveno oteženo, poraba pa strmo narašča.
-večji gumenjaki nad 4.5m z trdim dnom nad 25ps:prednosti lažje manevriranje zavoljo trdega dna, manj škropljenja vode v notranjost zavoljo večjih tub, čoln uporaben za daljša dnevna potovanja,tudi z večimi osebami na krovu. Lažje vlečenje tub in smučarjev. Več prostora v notranjosti, možnost vgradnje volanske konzole in sedežev kar poveča udobnost čolna. pomankljivosti za prevoz potrebujemo prikolico, nekoliko težja splavitev v vodo, nekoliko večja poraba, saj za vlečenje smučarja ali tube z lahkoto porabiš 70 - 100 litrov goriva na dan,sploh, če si dobra duša in voziš na smučkah vse prijatelje in tiste, ki ti postanejo prijatelji samo zato ker imaš čoln.
Skratka, meni osebno, če bi bil v dilemi ali nov mali čoln z novim motorjem, ali večji čoln z starim motorjem po isti ceni, bi se odločil za slednjega torej rabljen večji čoln.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov