Izbira propelerja
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
SR 290 napisal/-a:@NF in antigravitačniki;
Če pihnem mimo to priznam!
Če čreda takih kot si ti družno trdi napačno, ignorira utemeljene argumente, neargumentirano naklada o množici mojih škodljivih nasvetov in se gre bizansko politiko v tehniki, kjer se točno ve koliko je ena plus ena, pa ne morem priznati "napake", ki to ni!
Z takimi bolniki se pač ne grem, vam pa vsekakor želim veliko veselja v tem peskovniku.
Oziroma po tvoje:"Ne serji!"
Govoril sem z nekaj morjeplovci ki so me poučili o strokovnosti in znanju ter nesebični pomoči SR290 pri izbiri propelerjev.
Zato se na tem mestu iskreno opravičujem SR290 če sem ga kakor koli s svojimi navedbami prizadel.
Moje znanje o elisah temelji zgolj samo na izkušnjah, ter izbiri elis za določen motor.
Vsekakor pa SR290 z izračuni iztisne maksimalne obrate in hitrost. Tu pa se moje znanje neha.
Lepo, da se opravičuješ.
Tole okrog propelerjev sem jemal kot izziv in nekak hobi. Zagotovo je bila vmes tudi dobra porcija samovšečnosti, saj sem z radovednostjo čakal v kolikšni meri sem zadel z napovedmi in spremembami propelerjev. Žal sta ti in Admin z neverjetnim nepoznavanjem teme, napadalnostjo in razlaganjem megle (Ki jo je čudno zagovarjal študirani Glens.) ubila čarobnost tega početja in me ne zanima več! Pa tudi za kako drugo temo iz katere si se norčeval, Admin je pa metal ven neke "ruske prakse" okrog toplotnih strojev... imam in sem imel argumente, ki pri razumnih ljudeh zaležejo, tu so pa padali čudni zaključki.
Ne vem, morda nimam takih živcev kot MT, morda pa nisem ukrajinka na žetone.
Ni blema, pač ni več zabavno.
Tole okrog propelerjev sem jemal kot izziv in nekak hobi. Zagotovo je bila vmes tudi dobra porcija samovšečnosti, saj sem z radovednostjo čakal v kolikšni meri sem zadel z napovedmi in spremembami propelerjev. Žal sta ti in Admin z neverjetnim nepoznavanjem teme, napadalnostjo in razlaganjem megle (Ki jo je čudno zagovarjal študirani Glens.) ubila čarobnost tega početja in me ne zanima več! Pa tudi za kako drugo temo iz katere si se norčeval, Admin je pa metal ven neke "ruske prakse" okrog toplotnih strojev... imam in sem imel argumente, ki pri razumnih ljudeh zaležejo, tu so pa padali čudni zaključki.
Ne vem, morda nimam takih živcev kot MT, morda pa nisem ukrajinka na žetone.
Ni blema, pač ni več zabavno.
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
Propeler bayliner 212
Pozdravljeni !
Prosil bi za pomoč pri izbiri propelerja.Namen imam kupiti nov propeler in sicer inox starega pa imeti za rezervo. Zdajšnji je ALU 14,5 x 19 P zanima me katerega inox kupiti zdaj za čim boljšo razmerje in posledično čim manjšo porabo goriva?
Motor 5.0 Mercruiser
Teža čolna 1500kg ( bayliner 212 )
Končna hitrost po gps-u čez 45 milj ( ne potrebujem takšne ) z starim prop.
Potovalna 22 milj
Max obrati 4500.
Hvala za pomoč
Prosil bi za pomoč pri izbiri propelerja.Namen imam kupiti nov propeler in sicer inox starega pa imeti za rezervo. Zdajšnji je ALU 14,5 x 19 P zanima me katerega inox kupiti zdaj za čim boljšo razmerje in posledično čim manjšo porabo goriva?
Motor 5.0 Mercruiser
Teža čolna 1500kg ( bayliner 212 )
Končna hitrost po gps-u čez 45 milj ( ne potrebujem takšne ) z starim prop.
Potovalna 22 milj
Max obrati 4500.
Hvala za pomoč
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
Re: Izbira propelerja
Pozdrav
Kupil sem gumar 5m s suzuki df70
Prop je malo poškodovan, tako da ne vem ali je to vzrok ali pa ni gor pravi.
Max vrtljaji so 5000, max hitrost 28, poraba pri potovalnih 22 vozlih cca 15l/h
Ker sem prebral da ta motor doseže največjoa moč pro 5600 obratih in kolega ima identičen motor na zelo podobnem gumenjaku s katerim doseže končno cca 35 vozlov poraba pa pri potovalki cca 9, me zanima kaksen propeler moram dati gor.
Na čolnu sva ponavadi 2 potapljača, občasno pa še 4 mali mulci. Cilj je večja hitrost med premiki in pa manjša poraba goriva.
Je inox vreden denarja?
Tega proizvajalca kdo pozna?
https://turningpointpropellers.com/index.html
Hvala
Kupil sem gumar 5m s suzuki df70
Prop je malo poškodovan, tako da ne vem ali je to vzrok ali pa ni gor pravi.
Max vrtljaji so 5000, max hitrost 28, poraba pri potovalnih 22 vozlih cca 15l/h
Ker sem prebral da ta motor doseže največjoa moč pro 5600 obratih in kolega ima identičen motor na zelo podobnem gumenjaku s katerim doseže končno cca 35 vozlov poraba pa pri potovalki cca 9, me zanima kaksen propeler moram dati gor.
Na čolnu sva ponavadi 2 potapljača, občasno pa še 4 mali mulci. Cilj je večja hitrost med premiki in pa manjša poraba goriva.
Je inox vreden denarja?
Tega proizvajalca kdo pozna?
https://turningpointpropellers.com/index.html
Hvala
Re: Izbira propelerja
Če imaš poškodovan propeler, je velika verjetnost, da pride do poškodbe v peti zaradi vibracij in posledično bo spstil semering.
Bi bilo dobro, da napišeš kakšen propeler imaš sedaj gor,....glede na to, da max obratov ne dosegaš, korak verjetno ne bo potrebno večat, mogoče pa lahko zmanjšaš premer in s tem zmanjšaš izgube.
Jaz sem imel na istem motorju in 5m plastičnem gliserju propeler 13,1/4 x 17,.....max je bila nekje okrog 28 vozlov, pri potovalni 18 vozlov in 3800 obratov, pa je bila poraba med 9 in 10, kar je 0,5 litra na miljo, če sem šel prek 4000 obratov, je poraba rastla,...
Inox prop je dober, če boš motro dvignil, ker bolje drži vodo in kasneje zakavtera, zaradi manjše omočenosti, pa so izgube manjše,...
Ob normalni višini motorja(antikavtacijska plošča v višini dna ali 1cm višje), pa bi jaz raje uporabljal aluminijski, ker je cenejši in ob stiku z skalo manjša možnost poškodbe pete ker je bolj krhek od inoxa, se bo poškodoval prop, ne pa os i zobniki,...
...mojih 5 centov,...
Bi bilo dobro, da napišeš kakšen propeler imaš sedaj gor,....glede na to, da max obratov ne dosegaš, korak verjetno ne bo potrebno večat, mogoče pa lahko zmanjšaš premer in s tem zmanjšaš izgube.
Jaz sem imel na istem motorju in 5m plastičnem gliserju propeler 13,1/4 x 17,.....max je bila nekje okrog 28 vozlov, pri potovalni 18 vozlov in 3800 obratov, pa je bila poraba med 9 in 10, kar je 0,5 litra na miljo, če sem šel prek 4000 obratov, je poraba rastla,...
Inox prop je dober, če boš motro dvignil, ker bolje drži vodo in kasneje zakavtera, zaradi manjše omočenosti, pa so izgube manjše,...
Ob normalni višini motorja(antikavtacijska plošča v višini dna ali 1cm višje), pa bi jaz raje uporabljal aluminijski, ker je cenejši in ob stiku z skalo manjša možnost poškodbe pete ker je bolj krhek od inoxa, se bo poškodoval prop, ne pa os i zobniki,...
...mojih 5 centov,...
mirno morje
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti