Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti
Moderatorji: moderator2, moderator
-
- Admiral
- Prispevkov: 701
- Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46
Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti
Ker je na tem forumu veliko tehnično spretnih (in tudi izobraženih) ljudi z veliko izkušnjami, ki segajo tudi v področje avtomobilov, in ker vsi morjeplovci zraven svojih bark ne moremo braz avtomobilov, predlagam, da vse debate okoli nasvetov o nakupih, debatah o novostih, pomoči pri popravilih in podobno, vodimo v eni, namenski temi.
Začenjam spodaj s prvim vprašanjem.
Če admini mislijo, da ni potrebe po takšni temi, jo lahko preoblikujem zgolj za moje vprašanje, ki sledi spodaj.
Začenjam spodaj s prvim vprašanjem.
Če admini mislijo, da ni potrebe po takšni temi, jo lahko preoblikujem zgolj za moje vprašanje, ki sledi spodaj.
-
- Admiral
- Prispevkov: 701
- Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46
Torej, z "ženo" zamenjujeva stari avto, ki ima pri hiši vlogo "drugega" avta.
Bila sva na ogledu Audi A1, ki se prodaja pri večjem dilerju rabljenih avtomobilov. Uvožen iz nemčije, letnik 2011, 150.000 prevoženih kilometrov.
Zmotil me je motorni prostor, ki je (po mojem mnenju) v presenetljivo klavrnem stanju. Sledi blata in korozije. Slike spodaj.
Kaj menite, je to lahko stanje po 5 letih normalne uporabe in vzdrževanja ali raje pozabim na ta primerek?
Klik na sliko za večjo.
Bila sva na ogledu Audi A1, ki se prodaja pri večjem dilerju rabljenih avtomobilov. Uvožen iz nemčije, letnik 2011, 150.000 prevoženih kilometrov.
Zmotil me je motorni prostor, ki je (po mojem mnenju) v presenetljivo klavrnem stanju. Sledi blata in korozije. Slike spodaj.
Kaj menite, je to lahko stanje po 5 letih normalne uporabe in vzdrževanja ali raje pozabim na ta primerek?
Klik na sliko za večjo.
osebno nikoli ne kupim avta, v katerem se motorni prostor sveti, ker so s tem skrite oziroma "umite" vse napake. Tale tu pa zgleda, kot da bi ga prepogosto en pral s premočnim čistilom, ker motorji s pol milijona in več kilometrov ne zgledajo tako "nagriženi" kot tale.
Poleg tega 1.4 TSI motorčki so bili v teh letih še z marsikatero napako, od tega da jim je ketne trgalo, do ne ravno male porabe.
Poleg tega 1.4 TSI motorčki so bili v teh letih še z marsikatero napako, od tega da jim je ketne trgalo, do ne ravno male porabe.
-
- Admiral
- Prispevkov: 701
- Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46
načeloma so bile najbolj problematične 1.4, 1.2 sicer tudi, samo da so bile prizadete 105 konjske različice.
Sicer so imele pa še druge probleme, najhujše je bilo, da so se EDIT:odmične in ne ojnice - obrabljale (kot pri TDIjih), sledila je povečana poraba olja, vžigalne tuljave (še ni tak strošek) in ventili za vbrizg bencina.
Sicer so imele pa še druge probleme, najhujše je bilo, da so se EDIT:odmične in ne ojnice - obrabljale (kot pri TDIjih), sledila je povečana poraba olja, vžigalne tuljave (še ni tak strošek) in ventili za vbrizg bencina.
Nazadnje spremenil kr3mn1, dne Ne Okt 23, 2016 14:17, skupaj popravljeno 1 krat.
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
kr3mn1 napisal/-a:Osebno nikoli ne kupim avta, v katerem se motorni prostor sveti, ker so s tem skrite oziroma "umite" vse napake...
Brez zamere ampak tukaj si pa na polno mimo usekal.
Lp Iztok
Nazadnje spremenil Nikola T., dne Ne Okt 23, 2016 13:36, skupaj popravljeno 1 krat.
Nisem prav nikakršen strikovnjak za avtomobilske motorje, pa vendar.
Za avtomobil, star 6 let s 150 tisoč prevoženimi kilometri, ki ni bil nikoli v garaži in lastnik ni pral motorja (tudi sam ga nikoli ne perem) se mi pogled na te slike ne zdi nič kaj dramatičen.
Drugo pa so lastnosti in morebitne hibe teh motorjev. O tem pa nimam znanja in mnenja.
Lp
Za avtomobil, star 6 let s 150 tisoč prevoženimi kilometri, ki ni bil nikoli v garaži in lastnik ni pral motorja (tudi sam ga nikoli ne perem) se mi pogled na te slike ne zdi nič kaj dramatičen.
Drugo pa so lastnosti in morebitne hibe teh motorjev. O tem pa nimam znanja in mnenja.
Lp
kalužni mali
ne zastopim kam ciljas? Edina stvar ki ni dovolj jasno razlozena, je da se povsod vidi močna stopnja oksidacije, tako na aluminijastih delih, kot tudi na nerjavnih (kovinskih) površinah, kar pusti sklepati da je nekdo ali fleksal 3 dni skupaj pri odprtem pokrovu motornega prostora ali pa so čistili motor z raznimi dimerji in podobnimi agresivnimi čistili. Da je tak, je samo vlaga in prah bil dovolj.
Vidi se še s slike da so menjali ketno, in pogledal bi pod pokrov varovalk, če je še v redu glavni delilni del toka, ali je že tik pred tem da bo odžarel.
jasnoviden pa nisem NT, žal.
Vidi se še s slike da so menjali ketno, in pogledal bi pod pokrov varovalk, če je še v redu glavni delilni del toka, ali je že tik pred tem da bo odžarel.
jasnoviden pa nisem NT, žal.
-
- Admiral
- Prispevkov: 701
- Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46
Ampak ni mi jasno od kod tista umazanija na filtru. Kako bi tja prišla? Videl sem že sledi živali - stopinje, dlake, .. Tega pa še ne. Moj jih ima 7+ let in čez 200k pa je čist - v mojih 5 letih nisem niti enkrat nič brisal, ker ni bilo potrenbo. Pač prašno je malo, to je pa vse.
Pa tudi rja mi je malo nenavadna.
No saj zato pa sem vprašal. Ker nimam pojma o mehaniki
EDIT: sem sedaj videl odgovor kr3mni. Hvala. Če drži glede ketne, je to zame že kar pestra zgodovina za relativno mlad avto.
Pa tudi rja mi je malo nenavadna.
No saj zato pa sem vprašal. Ker nimam pojma o mehaniki
EDIT: sem sedaj videl odgovor kr3mni. Hvala. Če drži glede ketne, je to zame že kar pestra zgodovina za relativno mlad avto.
Nazadnje spremenil navtik_borut, dne Ne Okt 23, 2016 13:50, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Admiral
- Prispevkov: 701
- Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46
Nikola T. napisal/-a:Vsak še tak laik takoj opazi, kdaj je avto vzdrževan in kdaj je motor opran zaradi skrivanja napak.
a res? zato 90% naroda lahko nategneš, ker so vsi mehaniki? Mašine s 150 tisoč kilometri se ponavadi še malo manj kot ne svetijo (za 5 let star avto, ne avti od starih atov, ki so 30+ let stari), tu je pa od a do ž vse nagriženo
Nazadnje spremenil kr3mn1, dne Ne Okt 23, 2016 14:06, skupaj popravljeno 1 krat.
navtik_borut napisal/-a:Aja kr3mni, če se ti mogoče da označit na sliki (ali pa dodatno pojasnit) kje se vidi sledi menjave ketne, bom ful hvaležen. Še bom šel kakšnega pogledat, pa bom pozoren. Hvala.
lahko
Kjer je rdeče, se vidi tesnilna masa, se pravi da je nekdo odpiral pokrov. Najbrž so menjali ketno. Sedaj če je vgrajena nova in ni problemov s te strani ter odmičnih, potem se ni toliko za bat. pametno je vprašati lastnika kaj se je dogajalo, če bo rekel da ne ve nič o tem da je en pred njim to delal...jah je mal čudno za avto star 5 let.
imaš označeno. Tako zgledajo motorji ko so stari 20 let. Pri tem da ohišje elektronike lahko že prej naredi ježka, zaradi galvanskega člena.
Poglej še pod pokrov varovalk, kako tam zgleda
Še moje mnenje......ko me na avtu nekaj moti, ne kupim.....zakaj me tisto moti, niti ni tako pomembno....to. moje pravilo in se ga držim, ne glede na željo po nakupu.
Sicer. Sam, kar sem kupil rabljenih avtov, vedno gledam, da kupim avto od prvega lastnika, nikoli od avtohiše. Tako vidim kje je avto bil, kje se je vozil, kakšen je lastnik, ali je prašič, ali pedanten...ce živi v svinjaku, tudi za avto ni skrbel.
Vedno kupim avto z malo kilometri ( razlog se vidi, ko si pri lastniku doma). Malega bencinarja s 150 jurjev ne kupim nikoli. Se velikega dizla ne.
Mogoce se kdo ne strinja z mano, zase lahko rečem, da se še nisem nategnil.
Sem pa med drugim tudi strojni Inženir po poklicu in se ljubiteljsko zanimam za avtomobile ( so moj gušt)
Sicer. Sam, kar sem kupil rabljenih avtov, vedno gledam, da kupim avto od prvega lastnika, nikoli od avtohiše. Tako vidim kje je avto bil, kje se je vozil, kakšen je lastnik, ali je prašič, ali pedanten...ce živi v svinjaku, tudi za avto ni skrbel.
Vedno kupim avto z malo kilometri ( razlog se vidi, ko si pri lastniku doma). Malega bencinarja s 150 jurjev ne kupim nikoli. Se velikega dizla ne.
Mogoce se kdo ne strinja z mano, zase lahko rečem, da se še nisem nategnil.
Sem pa med drugim tudi strojni Inženir po poklicu in se ljubiteljsko zanimam za avtomobile ( so moj gušt)
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5110
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Praviš, da nikoli ne bi kupil avta, ki ima opran motor. Torej po tej logiki nikoli ne bi kupil dobro vzdrževanega avta. Menim, da vsak takoj razpozna razliko, ko je motor opran zaradi vzdrževanja in kdaj zaradi skrivanja iztekanja olja, zamaščenosti, preskakovanja servisnih intervalov, prikrivanja skritih in dragih napak...
Ta trditev me strašansko moti, ker ob pogledu na odlično vzdrževan motor občasno slišim popolnoma enake nesmisle od ljudi, ki verjetno še nikoli niso odprli pokrova motorja. Prepričani so, pa ne vedo zaradi česa, da je nevarno kupiti avto s čistim in lepo vzdrževanim motorjem.
Zaradi soli spomladi operem podvozje in motor ter ga še isti dan, ko se posuši, zaščitim s Krown sprejem. Avto je po 336.000km intakten, mašina pa izgleda bolje kot od marsikoga po zgolj drugem servisu. ... ampak nakup takega ti odsvetuješ.
Ne govorim o tem, katerega sliko je pripel Borut, kajti tu sploh ni potrebno izgubljati besed, da se takega avta s takim motorjem preprosto ne kupi !! Ta avto je bil najverjetneje zaleten, pred popravilom, pa je imel več mesecev motor na dežju ali pa brez motornega pokrova.
LP Iztok
Ta trditev me strašansko moti, ker ob pogledu na odlično vzdrževan motor občasno slišim popolnoma enake nesmisle od ljudi, ki verjetno še nikoli niso odprli pokrova motorja. Prepričani so, pa ne vedo zaradi česa, da je nevarno kupiti avto s čistim in lepo vzdrževanim motorjem.
Zaradi soli spomladi operem podvozje in motor ter ga še isti dan, ko se posuši, zaščitim s Krown sprejem. Avto je po 336.000km intakten, mašina pa izgleda bolje kot od marsikoga po zgolj drugem servisu. ... ampak nakup takega ti odsvetuješ.
Ne govorim o tem, katerega sliko je pripel Borut, kajti tu sploh ni potrebno izgubljati besed, da se takega avta s takim motorjem preprosto ne kupi !! Ta avto je bil najverjetneje zaleten, pred popravilom, pa je imel več mesecev motor na dežju ali pa brez motornega pokrova.
LP Iztok
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov