Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti

Tukaj lahko razpravljate o vsem, kar ne sodi v nobeno od zgornjih rubrik. Vseeno naj ne vsebuje preveč politike, verskega prepričanja in podobnega, kar lahko hitro preveč razdvaja ljudi!

Moderatorji: moderator2, moderator

navtik_borut
Admiral
Prispevkov: 701
Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46

Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti

OdgovorNapisal/-a navtik_borut » Ne Okt 23, 2016 11:44

Ker je na tem forumu veliko tehnično spretnih (in tudi izobraženih) ljudi z veliko izkušnjami, ki segajo tudi v področje avtomobilov, in ker vsi morjeplovci zraven svojih bark ne moremo braz avtomobilov, predlagam, da vse debate okoli nasvetov o nakupih, debatah o novostih, pomoči pri popravilih in podobno, vodimo v eni, namenski temi.

Začenjam spodaj s prvim vprašanjem.

Če admini mislijo, da ni potrebe po takšni temi, jo lahko preoblikujem zgolj za moje vprašanje, ki sledi spodaj.
navtik_borut
Admiral
Prispevkov: 701
Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46

OdgovorNapisal/-a navtik_borut » Ne Okt 23, 2016 11:51

Torej, z "ženo" zamenjujeva stari avto, ki ima pri hiši vlogo "drugega" avta.

Bila sva na ogledu Audi A1, ki se prodaja pri večjem dilerju rabljenih avtomobilov. Uvožen iz nemčije, letnik 2011, 150.000 prevoženih kilometrov.

Zmotil me je motorni prostor, ki je (po mojem mnenju) v presenetljivo klavrnem stanju. Sledi blata in korozije. Slike spodaj.

Kaj menite, je to lahko stanje po 5 letih normalne uporabe in vzdrževanja ali raje pozabim na ta primerek?

Klik na sliko za večjo.

Slika
Slika
Slika
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Ne Okt 23, 2016 12:36

osebno nikoli ne kupim avta, v katerem se motorni prostor sveti, ker so s tem skrite oziroma "umite" vse napake. Tale tu pa zgleda, kot da bi ga prepogosto en pral s premočnim čistilom, ker motorji s pol milijona in več kilometrov ne zgledajo tako "nagriženi" kot tale.

Poleg tega 1.4 TSI motorčki so bili v teh letih še z marsikatero napako, od tega da jim je ketne trgalo, do ne ravno male porabe.
navtik_borut
Admiral
Prispevkov: 701
Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46

OdgovorNapisal/-a navtik_borut » Ne Okt 23, 2016 12:51

kr3mn1 napisal/-a:Poleg tega 1.4 TSI motorčki so bili v teh letih še z marsikatero napako, od tega da jim je ketne trgalo, do ne ravno male porabe.


1.2 tudi? Tale je 1.2 86KM.
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Ne Okt 23, 2016 12:56

načeloma so bile najbolj problematične 1.4, 1.2 sicer tudi, samo da so bile prizadete 105 konjske različice.

Sicer so imele pa še druge probleme, najhujše je bilo, da so se EDIT:odmične in ne ojnice - obrabljale (kot pri TDIjih), sledila je povečana poraba olja, vžigalne tuljave (še ni tak strošek) in ventili za vbrizg bencina.
Nazadnje spremenil kr3mn1, dne Ne Okt 23, 2016 14:17, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5110
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Ne Okt 23, 2016 13:30

kr3mn1 napisal/-a:Osebno nikoli ne kupim avta, v katerem se motorni prostor sveti, ker so s tem skrite oziroma "umite" vse napake...

Brez zamere ampak tukaj si pa na polno mimo usekal.
Lp Iztok
Nazadnje spremenil Nikola T., dne Ne Okt 23, 2016 13:36, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
donato
Kontraadmiral
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe Nov 22, 2013 20:06

OdgovorNapisal/-a donato » Ne Okt 23, 2016 13:34

Nisem prav nikakršen strikovnjak za avtomobilske motorje, pa vendar.

Za avtomobil, star 6 let s 150 tisoč prevoženimi kilometri, ki ni bil nikoli v garaži in lastnik ni pral motorja (tudi sam ga nikoli ne perem) se mi pogled na te slike ne zdi nič kaj dramatičen.

Drugo pa so lastnosti in morebitne hibe teh motorjev. O tem pa nimam znanja in mnenja.

Lp
kalužni mali
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5110
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Ne Okt 23, 2016 13:39

Vsak še tak laik takoj opazi, kdaj je avto vzdrževan in kdaj je motor opran zaradi skrivanja napak.
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Ne Okt 23, 2016 13:40

ne zastopim kam ciljas? Edina stvar ki ni dovolj jasno razlozena, je da se povsod vidi močna stopnja oksidacije, tako na aluminijastih delih, kot tudi na nerjavnih (kovinskih) površinah, kar pusti sklepati da je nekdo ali fleksal 3 dni skupaj pri odprtem pokrovu motornega prostora ali pa so čistili motor z raznimi dimerji in podobnimi agresivnimi čistili. Da je tak, je samo vlaga in prah bil dovolj.

Vidi se še s slike da so menjali ketno, in pogledal bi pod pokrov varovalk, če je še v redu glavni delilni del toka, ali je že tik pred tem da bo odžarel.

jasnoviden pa nisem NT, žal.
navtik_borut
Admiral
Prispevkov: 701
Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46

OdgovorNapisal/-a navtik_borut » Ne Okt 23, 2016 13:44

Ampak ni mi jasno od kod tista umazanija na filtru. Kako bi tja prišla? Videl sem že sledi živali - stopinje, dlake, .. Tega pa še ne. Moj jih ima 7+ let in čez 200k pa je čist - v mojih 5 letih nisem niti enkrat nič brisal, ker ni bilo potrenbo. Pač prašno je malo, to je pa vse.

Pa tudi rja mi je malo nenavadna.

No saj zato pa sem vprašal. Ker nimam pojma o mehaniki :)

EDIT: sem sedaj videl odgovor kr3mni. Hvala. Če drži glede ketne, je to zame že kar pestra zgodovina za relativno mlad avto.
Nazadnje spremenil navtik_borut, dne Ne Okt 23, 2016 13:50, skupaj popravljeno 1 krat.
navtik_borut
Admiral
Prispevkov: 701
Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46

OdgovorNapisal/-a navtik_borut » Ne Okt 23, 2016 13:48

Aja kr3mni, če se ti mogoče da označit na sliki (ali pa dodatno pojasnit) kje se vidi sledi menjave ketne, bom ful hvaležen. Še bom šel kakšnega pogledat, pa bom pozoren. Hvala.
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Ne Okt 23, 2016 13:52

Nikola T. napisal/-a:Vsak še tak laik takoj opazi, kdaj je avto vzdrževan in kdaj je motor opran zaradi skrivanja napak.


a res? zato 90% naroda lahko nategneš, ker so vsi mehaniki? Mašine s 150 tisoč kilometri se ponavadi še malo manj kot ne svetijo (za 5 let star avto, ne avti od starih atov, ki so 30+ let stari), tu je pa od a do ž vse nagriženo
Nazadnje spremenil kr3mn1, dne Ne Okt 23, 2016 14:06, skupaj popravljeno 1 krat.
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Ne Okt 23, 2016 14:05

navtik_borut napisal/-a:Aja kr3mni, če se ti mogoče da označit na sliki (ali pa dodatno pojasnit) kje se vidi sledi menjave ketne, bom ful hvaležen. Še bom šel kakšnega pogledat, pa bom pozoren. Hvala.


lahko

Slika

Kjer je rdeče, se vidi tesnilna masa, se pravi da je nekdo odpiral pokrov. Najbrž so menjali ketno. Sedaj če je vgrajena nova in ni problemov s te strani ter odmičnih, potem se ni toliko za bat. pametno je vprašati lastnika kaj se je dogajalo, če bo rekel da ne ve nič o tem da je en pred njim to delal...jah je mal čudno za avto star 5 let.

Slika

imaš označeno. Tako zgledajo motorji ko so stari 20 let. Pri tem da ohišje elektronike lahko že prej naredi ježka, zaradi galvanskega člena.

Poglej še pod pokrov varovalk, kako tam zgleda
weta
Admiral
Prispevkov: 1201
Pridružen: Po Nov 05, 2007 13:05

OdgovorNapisal/-a weta » Ne Okt 23, 2016 14:13

Še moje mnenje......ko me na avtu nekaj moti, ne kupim.....zakaj me tisto moti, niti ni tako pomembno....to. moje pravilo in se ga držim, ne glede na željo po nakupu.
Sicer. Sam, kar sem kupil rabljenih avtov, vedno gledam, da kupim avto od prvega lastnika, nikoli od avtohiše. Tako vidim kje je avto bil, kje se je vozil, kakšen je lastnik, ali je prašič, ali pedanten...ce živi v svinjaku, tudi za avto ni skrbel.
Vedno kupim avto z malo kilometri ( razlog se vidi, ko si pri lastniku doma). Malega bencinarja s 150 jurjev ne kupim nikoli. Se velikega dizla ne.
Mogoce se kdo ne strinja z mano, zase lahko rečem, da se še nisem nategnil.
Sem pa med drugim tudi strojni Inženir po poklicu in se ljubiteljsko zanimam za avtomobile ( so moj gušt)
Uporabniški avatar
Nikola T.
Admiral
Prispevkov: 5110
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Nikola T. » Ne Okt 23, 2016 14:56

Praviš, da nikoli ne bi kupil avta, ki ima opran motor. Torej po tej logiki nikoli ne bi kupil dobro vzdrževanega avta. Menim, da vsak takoj razpozna razliko, ko je motor opran zaradi vzdrževanja in kdaj zaradi skrivanja iztekanja olja, zamaščenosti, preskakovanja servisnih intervalov, prikrivanja skritih in dragih napak...

Ta trditev me strašansko moti, ker ob pogledu na odlično vzdrževan motor občasno slišim popolnoma enake nesmisle od ljudi, ki verjetno še nikoli niso odprli pokrova motorja. Prepričani so, pa ne vedo zaradi česa, da je nevarno kupiti avto s čistim in lepo vzdrževanim motorjem.
Zaradi soli spomladi operem podvozje in motor ter ga še isti dan, ko se posuši, zaščitim s Krown sprejem. Avto je po 336.000km intakten, mašina pa izgleda bolje kot od marsikoga po zgolj drugem servisu. ... ampak nakup takega ti odsvetuješ.

Ne govorim o tem, katerega sliko je pripel Borut, kajti tu sploh ni potrebno izgubljati besed, da se takega avta s takim motorjem preprosto ne kupi !! Ta avto je bil najverjetneje zaleten, pred popravilom, pa je imel več mesecev motor na dežju ali pa brez motornega pokrova.
LP Iztok

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov