Tema o avtomobilih - razne debate, vprašanja, nasveti
Moderatorji: moderator2, moderator
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5108
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Daki napisal/-a:Ja dejstvo je, da se današnji avtomobili več kvarijo, kot so se včasih. Prvič imajo precej več stvari, ki se lahko pokvarijo, drugič je pa tudi kvaliteta izdelave slabša (čim nižji stroški za čim večji dobiček). Žal je tako.
Točno to in:
Tehnologija izdelave je sedaj taka, da se zahteva za USPEŠNO popravilo precej več znanja in iskušenj. V dobrih avtomobilskih servisih je sedaj diagnostik z širokim naborom znanja nepogrešljiv. V servisih pa tega dobrega kadra pogosto niti nimajo. Plače avtomehanikov so mizerne, čeprav tega ne bi pričakoval glede na obseg dela. Še vedno največ dobička prinese prodaja novega vozila in tu se večji prodajalci ujamejo v dilemo ali investirati v dober servis ali reklamo, ki ima hitrejši učinek. Dolgoročno se vsekakor splača investirat v kvaliteten servis, vendar se tega večina lastnikov teh podjetij niti ne zaveda, kajti raje dajejo neke nerealne garancije in požrejo stroške nekaj primerov ter s tem zavedejo kupce.
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
Za vse ljubitelje šminkerstva je tukaj poceni električen avto.
Najcenejši je 6.490€.
Če odšteješ subvencijo 3.000€ ga imaš že za 3.490€
http://www.avto-fokus.si/Testi/Renault_ ... li_igraca/
Nazadnje spremenil NOVI FOSIL, dne To Nov 01, 2016 02:30, skupaj popravljeno 1 krat.
Cibro....klapa nad mano piše o silnih problemih z 1.2 tsi pri samo 75 kkm.....ne vem, kaj bi bilo tu za hvalit. Kvečjemu sramota za švabe.
Moj avto ima 9let in natančno 116 kkm.....ne mislim ga imet še 10 ali 15 let, da bom videl kako dela pri 250 kkm...verjamem, da francozi niso v kakovostni špici, toda tudi švabi niso. Kot je eden zgoraj pisal....spijo na lovorikah 90 ih let.
Ah daj no, menda ne verjameš vsega kar par "znalcev" tu napiše. Je prav smešno brat te spise. Kar nekaj različnih znamk smo v familiji dali skozi, pa lahko rečem da nikjer ni bilo nekih hujših problemov. Tako je kot pri barkah - če ne vzdržuješ in nimaš nekega filinga bo šlo u k...c vse. Crkne wv, renault, mercedes, toyota, tudi volvo je in tudi škoda bo verjetno.
Zanimivo in koristno je slišat mnenje, ampak z rezervo.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
cibro napisal/-a:120k ne se hecat pa nc problemov;)Daj se javi z renojem.pri 250k km pa malo povej kako dela
Evo, samo za primer:
Renault Master 2.2 dci ima prevoženih 520.000 km, razen obnove bosch pumpe vse dela b.p., pa se delavci ga vozijo.
Renault Espace 2.2 dci pri 200.000 km sem obupal in ga prodal, ker sem naredil dve generalki, pa ojnični ležaji, pa turbina, pa še in še.
No pa bod pameten.
Prijateljev sin dela v razvojnem oddelku zelo znane in uspešne firme, ki med drugim dela tudi določene komponente za prvo vgradnjo za avto industrijo, med drugim tudi za nemške velikane. Eden teh velikanov je naročil razvoj komponente za nov model s točno določenimi specifikacijami. V razvoju so uspešno razvili in preizkusili napravo, vendar so jo naredili malo močnejšo in boljšo - posledično zanesljivejšo/trajnejšo od zahtev, za isti razvojni in nato proizvodni strošek. Ko je naročnik ob prevzemu izvedel, da je komponenta boljša in robustnejša od zahtevane, je znorel in zahteval novo po točno njegovih specifikacijah - in morali so jo narediti! (firma in naročnik naj ostaneta tajna zaradi varstva zaupnih podatkov, saj je zgodba zelo resnična)
Toliko o novih avto izdelkih, ki so narejeni/sprogramirani tako, da nekateri deli zdržijo natančno toliko, kot so proizvajalci želeli, potem pa sledijo servisi. Servis/rezervni deli so kar zelo pomembna finančna postavka/dobiček za avto industrijo!
Toliko o novih avto izdelkih, ki so narejeni/sprogramirani tako, da nekateri deli zdržijo natančno toliko, kot so proizvajalci želeli, potem pa sledijo servisi. Servis/rezervni deli so kar zelo pomembna finančna postavka/dobiček za avto industrijo!
NOVI FOSIL napisal/-a::D
Kolega ki pogodbeno vozi avtovleko za asistenco je povedal da je največ okvar na Renojih in Citroenih. Tudi drugi crkujejo. Je pa zelo pohvalil Hundai ki ima zelo malo okvar
Po teh merilih je torej najboljsi Ferrari, Lambo in ostali eksoti. Verjamem, da še noben ni crknil(ga ni peljal)
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Pri Seat Alhambra motor 2 litra bencin z oznako ADY mi je vsakih 80kkm crknila vžigalna tuljava, na kateri piše Telefunken (počen izolator). Sedaj je notri tretja, za tretjino cene tiste originalne, na kateri sicer nič ne piše, a dela že 145kkm.
Očitno tile proizvajalci še niso vzeli zgoraj omenjenih lekcij o življenjski dobi.
Očitno tile proizvajalci še niso vzeli zgoraj omenjenih lekcij o življenjski dobi.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
motorni napisal/-a:Pri Seat Alhambra motor 2 litra bencin z oznako ADY mi je vsakih 80kkm crknila vžigalna tuljava, na kateri piše Telefunken (počen izolator). Sedaj je notri tretja, za tretjino cene tiste originalne, na kateri sicer nič ne piše, a dela že 145kkm.
Očitno tile proizvajalci še niso vzeli zgoraj omenjenih lekcij o življenjski dobi.
ADY je drugač top motor! Isti je poganjal GTIje (trojke) pa vse GT passate etc..vzdržljiv in dokaj ekonomičen moped.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov