Ankaranska regata 2017

Vabila in poročila z navtičnih sejmov in navtičnih dogodkov

Moderatorji: moderator2, moderator

brovch
Kapitan korvete
Prispevkov: 97
Pridružen: To Sep 28, 2010 22:51
Kraj: kras

OdgovorNapisal/-a brovch » Ne Jan 08, 2017 22:43

Ja res je bilo noro priti do Ankarana, Burja kar ni in ni odnehala. Vse je zmrzovalo, se sam sem se prilimal na jadrnico. Je pa zato potem stopiti na pomol poln dobrot pravo olajšanje Še enkrat čestitke ŠD WADA.
LP G
Daki

OdgovorNapisal/-a Daki » Po Jan 09, 2017 09:02

Ja, dobri ste nekateri, ko ste šli v takem vremenu na regato. Vsaka čast. To ste pravi jadralci 8)
Uporabniški avatar
alesjo
Admiral
Prispevkov: 4648
Pridružen: Ne Nov 04, 2012 12:16
Kraj: kras

OdgovorNapisal/-a alesjo » To Jan 10, 2017 10:33

brovch napisal/-a:Ja res je bilo noro priti do Ankarana, Burja kar ni in ni odnehala. Vse je zmrzovalo, se sam sem se prilimal na jadrnico. Je pa zato potem stopiti na pomol poln dobrot pravo olajšanje Še enkrat čestitke ŠD WADA.
LP G

:D Pa bomo imeli še eno morsko zgodbo za povedat :wink: tudi z moje strani, bravo Wada.
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Sr Jan 11, 2017 09:41

20. novoletno srečanje ljubiteljev morja in jadranja - 2017
    Tudi nekaj fotk bom zalepil sem noter, ko mi jih uspe sneti s fotoaparata - iz ne čisto jasnih razlogov to ne gre čisto lahko... ampak o tem o priliki malo v temo o fotografiji.

Uvod
    Jaz sem bil na 17. in 18. izvedbi flokist na kinpur-ovem FJ SLO 17. Kolikor vem, se pri prvih 16 izvedbah tega dogodka na razpis v kategoriji 'dinghy-jev' še ni nihče prijavil. Nama se je obneslo in lani pa je bil s kinpurjem na floku starješi sin tako da na lanskem srečanju mene ni bilo. Potem naprej skupaj jadrala vse regate tistega leta; obneslo se je tako dobro, da sta zmagala skupno SLO pokal Flying Junior 2016; leto prej sva bila pa midva s kinpur-om druga, ampak to je že druga zgodba.

    Letos je bil namen, da gremo ne samo z enim, ampak s tremi 'pikiji' (odprtimi dvosedi brez balasta): omenjenim FJ SLO 17 in dvema l'Equipe, od katerih naj bi enega krmaril jaz.

    Pa se je zgodilo nekaj reči... Najprej je eden od predvidenih treh flokistov dobil virozo s solidno vročino, tako da je krmar drugega l'equipa prišel za flokista k kinpur-ju (in sta bila petnajsta od približno 40, ampak njihovo zgodbo bo moral tokrat zapisati kdo drug).

    Potem je na poti iz Lj termometer kazal od -16 do -15 in - kot sta napisala alesjo in brovch - je zjutraj burja - oziroma kar Burja - še krepko nažigala.

    Šel sem pod [url]svojo običajno obleko za ta letni čas[/url] obleči neopren (shorty), ampak ko smo prestavili FJ s prikolice na karel za pripravo na jadranje, so bili refuli še vedno dovolj močni, da nisem želel izpluti z l'Equipe s flokistom, ki na taki jadrnici še ni jadral (jadral je na večjih in na mini-12, ki se pa ne prevrnejo) in je imel le kake 3 mm debelo neoprensko obleko, ki je tudi še ni oblekel, ko sem jaz oblekel svojo.

    Ne da se ne bi dalo, ampak po mojem bi se vsaj enkrat prevrnila in potem bi se mu najbrž jadranje uprlo, namesto da dobi še za naprej veselje do jadranja. Jaz sem z l'Equipe tudi že jadral sam - in se lani oktobra pri kakih 10°C za trening z njim tudi že prevračal in ga ponovno postavljal sam - ampak pri takem vetru, kot je bil v začetku, bi se tudi skoraj gotovo kdaj skopal, pa se pri tisti temperaturi brez suhe obleke tudi jaz raje ne bi.

    Solidno lačen - nisem se zbudil dovolj zgodaj, da bi zajtrkoval pred odhodom - sem potem prišel do odličnega pršuta s kruhom, tudi vroč čaj je prišel hudo prav. In tam nekje sem naletel na alesjo-ta - še zavitega v 'rusko' kapo - ki je pravkar počasi odmrzoval po plovbi od Ribiškega naselja. Takoj sem vprašal, če ima slučajno še kaj prostora na Alesea-ji. Izkazalo se je, da so imeli namen jadrati trije, pa - na mojo srečo - tretji ni prišel. Tako sem šel jaz plačat svoj delež štartnine in potem smel na regati krmariti Alesea-o.
O samem jadranju na regati prispevek še pride, tole okrog razglasitve pa je že (prejle sem gledal rezultate)

Večerna fešta in razglasitev rezultatov
    Po koncu tekme, fešte na obali in malo brezplačnega fittnesa pri pospravljanju po regati smo se pa počasi odpravili v Korta bar, kjer je bilo treba počakati razglasitev. Pričakal nas je velik kos (10 kg?) mortadele, od katere je mojster po potrebi rezal rezine, ter - zlasti pri še vedno ne ravno potešeni lakoti - kose dobrega kruha - in kako uro čakanja. Nekaj je bilo zanimivih pogovorov, nekaj je bilo spet tudi žive glasbe (pesmi Oliverja Mlakarja, na primer) in potem je za uvod v razglasitev rezultatov bilo še nekaj temne rižote, nečesa s škampi in školjkami in podobnega.

    Razglasitev je bila zunaj, kjer je nekaj ur po sončnem zahodu postajalo hladno. Rezultati so tule, povedali so pa samo prve, pošteno zadnje, pa morda še najbolj žensko ekipo...

    Za zaključek je bilo še žrebanje praktičnih nagradic - in jaz sem za Alesea-o pobral vrečo z kompletom sredstev za nego avtomobila (mislim da šampon in vosek), kar alesjo dobi, ko se naslednjič vidiva.
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
blisk
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 142
Pridružen: Sr Jan 21, 2015 15:56

OdgovorNapisal/-a blisk » Sr Jan 11, 2017 11:58

Marjan če se ne motim je Pucer na prvih treh regatah vozil z elan 430. 20 let je že dolgo, lahko je bil tudi kak drugi Ankarančan :D
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Sr Jan 11, 2017 16:51

Hvala za info.
Jaz sem to, kar sem napisal zgoraj, slišal takrat, ko sva se prijavila na 17. srečanje. Mogoče veš, če kdo dovolj dobro pozna to zgodbo, da ga lahko povprašam in tole plat info še malo bolj temeljito popravim?
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
kinpur
Kapitan fregate
Prispevkov: 110
Pridružen: Po Dec 26, 2011 14:44
Kraj: Zbilje, Ankaran, Sesljan

Flyung junior na regato

OdgovorNapisal/-a kinpur » Sr Jan 11, 2017 20:30

Res smo prežveli še en dan na jadrnici.


https://m.facebook.com/jkkermar/
blisk
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 142
Pridružen: Sr Jan 21, 2015 15:56

OdgovorNapisal/-a blisk » Pe Jan 13, 2017 15:47

Marjan bom povprašal tastare wada člane, mogoče se kdo spomni bolj točno.
Problem je, da so bile včasih te regate precej alkoholno podprte, pa so megleni spomini. Bom pobrskal po starih fotkah ki jih imam, verjetno je celo slikano.
Uporabniški avatar
alesjo
Admiral
Prispevkov: 4648
Pridružen: Ne Nov 04, 2012 12:16
Kraj: kras

OdgovorNapisal/-a alesjo » Če Feb 02, 2017 17:09

:D Par slikc letošnje prve regate 8)
Jadralci se zbirajo
Slika
Posadka, jaz RobertB in prudružil se je tudi MT, kateremu sem zaupal krmilo. Mrzlo je bilo ampak MT bos in brez kape :shock: :wink:
Slika
Juhu, gremo 8) :D
Slika
Ker nismo slišali signala za start smo prečkali startno linijo skoraj zadnji, pa kaj potem, enih 10 bark smo pa prehiteli, med njimi elan 333 :lol: :lol: in tri elanke 210 8) tako da smo se veselo smejali :lol:
Slika
Slika
V drugem krogu je veter pojenjal.
Slika
Slika
A na cilj pa smo le prišli :D 8)
In še to pustili par metrov za sabo :lol:
Slika
Privez dobili in gremo kaj pojest in popit :D 8)
Slika
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

Alesea med dirko

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Sr Feb 08, 2017 10:03

Pa še od mene: mi in Alesea med to dirko
Pred štartom
    Po tem, ko smo šli z alesjo-tom plačat še moj delež prijavnine - torej za dodatnega člana posadke - smo se odpravili na na Alesea-o.

    Slika
    Tam nekje na desnem robu slike je nekaj modrega - mogoče Alesea

    Pred štartom so bile jadrnice privezane na pomol druga drugi na bok v nekaj vrstah, od teh dve po deset ali več v vrsti. Alesea je bila skoraj na koncu ene od daljših, tako da je bilo kar nekaj plezanja s krova na krov. Krov Alesea-je je bil na premcu od jutranje plovbe od Ribiške vasice (Villagio del' Pescatore) še solidno pomrznjen, tako da bi bilo treba tam zelo paziti, kako stopiš. Alesjo mislim da je rekel, da je bilo meter+ vala in res je bilo v kabini, kjer ima alesjo sicer vsako reč na svojem mestu, takrat še vse precej premešano.
    Slika
    Miš iz moke - alesjo že malo odmrznjen, še zadelan v 'ruski' kučmi.

    Slika
    Tudi Robert je še 'zadelan'.

    V naši 'zadrgi' druga na drugo na bok privezanih jadrnic smo bili drugi ali tretji na koncu (torej med prvimi po vrsti za izplutje) in zdaj se je začela počasi razpletati. Izvenkrmni motorin je kresnil skoraj ne da bi alesjo moral potegniti vrv - ali pa je alesjo tako močan, da da tak videz. Odmotali smo se iz gneče, dvignili glavno jadro, dvignili motor - kolikor se je dalo - iz vode in se odpravili najti štartno bojo in s tem proti štartni črti.

'Problemčič' pred štartom...
    Pri vsem tem je čisto zmanjkalo časa za branje regatnih navodil, kar zna često biti problem na regatah. Včasih si zaradi kakšne tam zapisane posebnosti lahko tudi diskvalificiran - čemur smo se mi tokrat izognili - ampak to tudi tokrat ni bilo brez posledic.

    Štartna procedura se je namreč začela ob v ob prijavi prejetem gradivu napisani uri in z le enim zvočnim signalom za njen začetek, njen potek pa je bil sporočen le z zastavicami na jamboru na obali, brez sicer običajnih zvočnih signalov ob vsakem premiku zastavic na jamboru. Ker na Alesea-ji tudi ni bilo pri roki nobene primerno vodoodporne ure, med štartno proceduro nismo imeli pojma, ali štartna procedura že teče in če teče, v katerem njenem delu smo.

    Slika
    Zastavice videti pa... tudi na tej sliki, ko smo bili še precej bliže pomolu, jih ne uspem nikjer videti.


    Tako je bil potem tudi štart 'zanimiv'.
Priprave na štart in štart
    Alesjo me je okvirno določil za krmarja, sebe za trimerja glavnega, Roberta pa za trimerja sprednjega jadra. Mimo je prijadral kinpur na FJ SLO 17 in vprašal, če imamo uro in vemo, koliko je še do štarta (njegovi zapestni je pošla baterija), ampak nam je bilo še malo manj jasno...

    Bili smo v odličnem položaju za štart - na boljšem koncu in na pravi strani štartne črte, z dovolj prostora za pospešek, na precej čistem vetru... Skoraj idealno. Ampak jambora z zastavicami na obali od nas tudi zaradi ostalih jadrnic sploh ni bilo videti...

    Kjub vsemu smo se počasi le bližali boji na koncu štartne črte, pa nikakor nismo uspeli ugotoviti, koliko je še do štarta.

    Ko je nekaj jadrnic desno od nas zaplulo preko črte, smo bili v položaju za štart med prvimi petimi, ampak ker ni bilo slišati nobenega signala, smo bili prepričani, da gre za prezgoden štart in da bo treba štart ponavljati, zato smo še čakali; ne le čakali, naredili smo krog, da pridemo nazaj na primeren položaj za štart.

    Smo bili slike... ;)

    Štart je bil, samo ni bilo nobenega zvočnega signala. Ko smo končno 'skapirali', smo bili edini na predštartni strani štartne črte in ko smo končno štartali, smo bili pred le eno barko, ki je sicer štartala časovno znatno pred nami, a preko od prve boje precej bolj oddaljenega dela štartne črte.

    Takrat nismo videli, ampak so naš 'spektakularni štart' opazili in si nas dobro zapomnili tisti na sodniškem čolnu.
Gremo v prvega od dveh trikotnikov...
    Nič se nismo vznemirjali zaradi 'spektakularnega štarta', ampak poiskali dobro smer (VMG) za metuljčka. Glede na njegovo jutranjo plovbo v močnem in sibirsko mrzlem vetru namreč alesjo ni mislil, da bo rabil špinaker, tako da ta ni bil pripravljen za uporabo, ampak Alesea gre res dobro tudi na metuljčka.

    Ker nisem utegnil prebrati ob prijavi prejetega gradiva, tudi nisem vedel za lokacijo prve boje, ampak flota pred nami je dobro kazala, da mora biti precej naravnost proč od obale, torej v grobem z vetrom, ki pa je bil precej spremenljiv. Obračal tudi za 90° in morda včasih še za več, ampak se nismo dali prav nič motiti. Uigrali smo se vsak v svoji vlogi in se po malem začeli bližati najbližjim - oziroma najmanj oddaljenim - pred nami.

    Na prvi boji je bilo treba obrniti ostro v veter proti naslednji nekje pri koncu Debelega rtiča. Že pred bojo smo se uspeli toliko priblžali skupini pred nami, da smp pri obratu okrog boje prišli eni od jadrnic, ki ni najbolje obrnila, na privetrno stran. Potem smo nekaj časa lovili ostro v veter z barko za barko.

    Slika
    Pa smo jih!


    Uspeli smo se držati na čistem vetru, poleg tega pa smo kljub krajši dolžini barke pri podobni hitrosti nekako dosegali vsaj malo ugodnejši kot v veter, kot ostali.

    Kadar smo s privetrne strani prekrili jadrnico, ki smo jo dohiteli, je njihova hitrost malo padla. Kot zavetrna jadrnica je imela pravico poti in mi dolžnost izogibati se, in po JRP bi nas lahko poskusili prisiliti, da zavijemo toliko bolj v veter, da bi nam pojenjala hitrost zaradi plovbe preostro v veter. Ampak je Alesea tako lepo plula ostro v veter, da tudi če je kdo to poskušal, tega sploh nismo opazili.

    To, kako sta alesjo in RobertB nastavila jadra optimalno za ostro v veter in kako je Alesea jadrala tako dobro ostro v veter s polno razvito (mislim da) 150% genovo (s čimer večina jadrnic gre hitreje z vetrom v bok, ne more pa tako ostro v veter kot s flokom), je bilo fenomenalno. Poleg tega je Alesea barka, ki jo je mogoče precej zlahka malo nagniti, če se po njej premikaš, in če sem se pri refulu z nogo zataknjen pod drsnik škote izvesil, se je dalo barko ravnati in jo hkrati pospešiti in voditi ostreje v veter, če je pa veter znatno popustil, sem z izvesenjem na privetrno stran lahko nagnil barko od vetra, tako da so jadra še vedno lepo ležala in zajemala vetrc, ki bi sicer ne napenjal razmeroma težkih jader - podobno kot se to dela za dinghy-je.

    Slika
    Podaljšek na rudu krmila (jaz pa v sandalih, ne čisto bos)

    Alesea ima krmilo z rudom, na katerem je tudi podaljšek kot na 'dinghi'jih, zato sem se podobno kot na dinghy-ju tudi na njej z nogo zataknil - pod drsnik škote - in izvesil ven pod ograjico, s čimer sem lahko po potrebi bodisi ravnal v močnem ali nagibal barko v šibkem vetru za boljši izkoristek jader, pa tudi veliko bolje čutil čisti veter izven vpliva oziroma vrtinčenja zaradi njenih jader.

    Čutil sem veter, ko še ni bil vzvrtinčen zaradi naše jadrnice in zato lahko natančneje vodil jadrnico in se tudi prej kot ostali v okolici odzival na spremembe vetra...

    Slika
    Krmar - kadar je to koristilo - z nogo zataknjen in s telesom na zunanji strani ograjice

    Ko je prišel reful, tudi nismo popuščali jader, ampak sem namesto tega pustil, da nas je nekoliko zasukalo ostreje v veter, kar je seveda pomenilo boljši VMG in hitrejše bližanje naslednji boji. Res je sicer, da je pri najmočnejših sunkih vetra vseeno bil potreben znaten zasuk krmila, da nas ne bi postavilo v veter in je takrat pritisk na krmilo bil znatno večji od optimalnega in nas je to že zaviralo, a to ni bilo velikokrat in tudi skoraj nikoli ni trajalo dlje kot nekaj do nekaj deset sekund. Pri tem smo lahko imeli jadra ves čas nastavljena za optimalen kot ostro v veter in bili tako spet v optimalnem režimu takoj, ko je najhujši sunek vetra malo popustil.

    Malo nas je 'zezalo' tudi to, da se izvenkrmnega motorja ni dalo dovolj dvigniti in se je pri nekaterih smereh plovbe glede na veter peta malo vlekla po vodi. V tiste smeri je voda malo sukala propeler v prostem teku, včasih pa je tudi malo 'zaoralo', ampak tu ni med jadranjem ni bilo kaj spremeniti. Živcirati se zaradi tega bi bilo tudi brez haska. Raje smo uživali v tem, kako dobro lahko jadramo kljub temu.

    Krajša jadrnica, kruzer, s katerim gre alesjo na dopust za ves mesec, tista ki je bila lani baza za ekipo na surfih od Slo čez praktično vso Dalmacijo, pa ne-dirkalna jadra... Z vsem tem smo pluli hitreje in ostreje v veter od vsakega takrat na tistem delu regatnega polja. Komur od tistih z zadnjega dela flote smo se približali, ni imel šans.

    Tudi po obratu pri Debelem Rtiču v smer proti Valdoltri z vetrom v levi bok nam je šlo še naprej odlično. 'Šibnili' smo kar nekaj jadrnic in nobena, ki smo jo 'šibnili', nas ni spet ujela, kaj šele spet prehitela.
Drugi trikotnik
    Tudi po obratu okrog štartne boje na začetku drugega trikotnika in potem z vetrom do prve boje smo pod 'metuljčkom' še pridobili več sto metrov prednosti pred vso 'začelno' skupino in se začeli bližati naslednji...

    V želji ujeti naslednji dve jadrnici, ki sta se nam zdeli dosegljivi, smo energično obrnili okrog boje, ko smo naredili naslednjo - našo drugo na tej regati - veličastno neumnost: malo smo zamudili pri prenosu genove na drugo stran in rezultat je bil, da nas je na privetrni strani za nekaj zataknjena genova zasukala iz smeri za toliko, da se je po nekaj sekundah izkazalo za optimalno narediti krog do konca. Nenameren trening, kako narediti kazenski obrat... - ampak drugič bomo to raje trenirali kdaj posebej, ne ravno med regato.

    Pred zasledovalci smo vseeno še imeli znatno prednost. Veter je tam za nekaj časa skoraj čisto pojenjal, tako da so tudi zasledovalci skoraj obstali. Ampak načrtovani 'naslednji potencialni žrtvi' sta se med tem vseeno oddaljili toliko, da sta bili videti izven dosega, pa še na malce močnejšem vetru. V takrat le lahnem vetru na tistem koncu smo vendarle počasi dobili nekaj hitrosti in odjadrali proti drugi boji pri koncu Debelega rtiča.

    Vmes sem jaz kdaj pa kdaj - 'ko se ni nič dogajalo' - skoraj malo 'zadremal', ampak ko je veter malo spremenil smer in se jaz nisem takoj odzval, sta me Aleš in Robert takoj podrezala. V glavnem, ekipa je špilala. Bližje Debelega rtiča je veter spet tudi malo pojačal, a ne povsod enako in tudi smer se je spet ves čas znatno spreminjala. Glede na to, da ne poznam dobro lokalnega razvoja vetra tam in torej nisem mogel ugibati, kje bo bolje, smo se skušali držati tako, da nas nobena od ostalih ne bi mogla popolnoma 'nabiti'. To ni bilo optimalno (kdor ne riskira, ne profitira), ampak zdaj in tu smo se pač malo šli 'obrambno tekmovalno jadralno taktiko' oziroma plovbo.

    Tako je do druge boje pri Debelem rtiču skoraj hkrati z nami prijadralo še nekaj jadrnic, ki so nekajkrat srečneje izbirale smer glede na obračanje vetra. Med temi sta bili na čelu dve Elan 210 ŠD Wada. Glede na to, da nismo želeli tvegati še kakšnega nenamernega 'kazenskega kroga' z zataknjeno genovo, nekajkrat nismo obrnili, ko bi bilo sicer optimalno obrniti, ampak vseeno nam je še uspelo priti okrog boje tudi pred njima.

    SlikaS tema dvema smo se potem 'žgečkali' do cilja, in sicer smo se zlasti s tisto, ki je bila spredaj, šli kar malo podobno kot bi se šli 'match race' (jadralski dvoboj).

    Dokler jadrnici nista prekriti, se mora po tekmovalnih jadralskih pravilih izogibati tista, ki dohiteva, s tem pa sprednja lahko ovira zadnjo tudi, če je ta sicer hitrejša. Če je v bližini še kakšna hitra, se potem lahko zgodi, da 'kjer se prepirata dva, tretji dobiček ima', ampak tudi tista, s katero smo se 'dvobojevali', ni želela spustiti predse tretje, tako da nam je uspelo za nami zadržati obe tudi tedaj, ko sta včasih za kako minuto ali dve bili hitrejši of nas.
Skozi cilj
    Uspešno smo branili položaj in skozi cilj mislim, da smo šli že nekoliko prekriti na privetrni strani, a še ne toliko, da bi nam jemali veter in bi mi obstali.

    Bilo je precej ploskanja, skoraj kot bi bili dobili kak dvoboj na čelu flote. Eden od tistih s sodniškega čolna, ki nas je na začetku videl štartati na čisto na repu, me je kasneje poiskal in mi povedal, da pravzaprav do konca niso bili prepričani, ali smo res bili mi isti, ki so si nas zapomnili kot 'premočno zdanje' ob štartu, potem pa na raznih koncih kar precej daleč od zadnjih...
Treba je imeti tudi srečo...
    Umaknili smo se s ciljne črte in zvili genovo, potem je pa alesjo spet pokazal vrv motorju, da je stekel (to je bilo skoraj že dovolj, tako takoj je vžgal). Potem smo spustili in povezali še glavno jadro in se začeli bližati pomolu, kjer smo se spet nameravali privezati v dolgi makaron bark vezanih bok na bok.

    alesjo se je sicer že po telefonu dogovoril s polancem, da bi lahko čez noč postil jadrnico privezano na bok k 'tamalemu' Polancu, da se mu ne bi bilo treba ponoči v mrazu vračati v domači pristan. Ampak kot rečeno, treba je bilo imeti tudi srečo in alesjo jo je tudi tokrat imel.

    Ko smo se torej bližali tistemu 'makaronu' deset+ druga drugi na bok vezanih jadrnic, je izza pomola priplula barka (ali čoln - mogoče se bo alesjo bolje spomnil), s katere so nas poklicali in rekli, da je tam prav pri pomolu za nas dovolj prostora za vezanje na premec - in bilo je res.

    Slika
    Tako je alesjo potem lahko tam pustil Alesea-jo lepo privezano čez noč in tudi ni bilo treba nič komplicirati s prevezovnjem iz 'makarona'.

Fešta na obali
    Kot sem omenil, sem velik del jadranja bil z nogo zataknjen za drsnik škote (oziroma njegovo vodilo) in izvešen pod ograjico zdaj na privetrno, zdaj na zavetrno stran, tako da sem bil lačen skoraj ko volk. Ko sem pospravil nekaj pozabljenih kosov kruha in preostale drobce jutranjega pršuta, komolci ljudi, ki bi mi prišli preblizu, niso bili več v prehudi nevarnosti da bi jim kaj odgriznil.

    Slika
    So bile to tiste zastavice, s katerimi so pokazali znak za štart?

    Potem so prišli na vrsto lignji, ki so bili skoraj tako dobri kot alesjo-tovi (ali pa je bila tokrat tako dober kuhar lakota) in zame vroč čaj. Bilo je precej znancev - in pravzaprav ne vem več točno, kdaj sta alesjo in RobertB izginila.

    Medtem je veter še malo pojenjal in v gozdiču v bližini je bilo dovolj mirno, da sem lahko v naravni preoblačilnici v miru slekel neopren shorty, ki sem ga imel od jutra - ko smo še nameravali, da bi jadral z l'Equipe - pod obleko in me je motil ves dan in mi - od vsega obračanja glave - tudi malo ožulil vrat.

    Potem je bila domača naloga še pospraviti FJ SLO-17 in ostalo ropotijo nazaj na prikolico, nato še malo poslušati živo glasbo, pa še malo 'brezplačnega fittnesa' pri pospravljanju klopi in ostale opreme ŠD Wada. Nato je bil počasi čas, da smo se pa odpravili tja (mislim da v Korte bar), kjer je bil večerni konec fešte z razglasitvijo rezultatov.

    Edit:
    Prehiteli smo med drugim tri okrog 10 metrske in eno okrog 9 m ter nekaj malih regatnih, med nimi že omenjena dva Elana 210), vsega skupaj pa okrog 10 jadrnic (dve od teh nista prišli v cilj v času in sta torej DNF).

    Od na forumu bolj znanih je bil browch tokrat šesti, kinpur pa petnajsti (na sredi skupine J-24: štirje so bili pred njim, štirje za njim).
Nazadnje spremenil Marjan Tomki, dne Pe Feb 10, 2017 21:16, skupaj popravljeno 2 krat.
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Uporabniški avatar
alesjo
Admiral
Prispevkov: 4648
Pridružen: Ne Nov 04, 2012 12:16
Kraj: kras

OdgovorNapisal/-a alesjo » Sr Feb 08, 2017 20:02

:D MT, odlično si strnil to reportažo, se kaj srečamo, mogoče prideš kaj pojadrat k meni in če ne prej se vidimo na srečanju. l.p. alesjo
Leonardo
Kapitan
Prispevkov: 155
Pridružen: Sr Jan 07, 2009 15:52

OdgovorNapisal/-a Leonardo » So Feb 11, 2017 12:22

Odlično predstavljeno,čestitke še z moje strani
Daki

OdgovorNapisal/-a Daki » Ne Feb 12, 2017 21:17

MT, super reportaža 8)
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Ne Feb 12, 2017 23:05

alesjo, upam da pridem.

In če slučajno ne najdeš dovolj skrbnih rok za Alesea-o do naslednjega januarja (in če me na naslednjem srečanju ljubiteljev morja in jadranja ne bodo nujno rabili za krmilom kakšne klubske malčice :oops: ) me mogoče ponovno vzameš nanjo.


Me prav zanima, do kam lahko pridemo, če ga ne bomo nobenkrat tako spektakularno polomili kot tokrat (recimo 10 minut za čakanje na ponovitev starta, ki je ni bilo, in dve minuti za nenamerni 'kazenski obrat' za 360 °, po katerem smo 'pospeševali' nazaj v pravo smer skoraj v brezvetrju). Letos bi bili brez tega dobrih 10 minut prej in blizu repa srednje skupine. In če bi bil/bo lahko tudi špinaker, bi mogoče že lahko bili v srednji skupini in 'se lovili' s katerim od J24...


Veš kaj... želim ti srečno prodajo, potem pa mogoče januarja 2018 poskusimo spet, skupaj z novim lastnikom, do kam bi se dalo priti.

'Pa da bude i jare i pare!': da ti lahko 'zrasteš' na večjo barko, da jaz vidim do kam lahko uspemo priti z Alesea-o in da še novi lastnik dobi odlično jadrnico!
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
NOVI FOSIL
Admiral
Prispevkov: 2555
Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
Kraj: LJ-CRES
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a NOVI FOSIL » Po Feb 13, 2017 00:47

:D
MT vse čestitke za reportažo prav tako tudi Alesju :wink:

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti