Izvenkrmni motorji Parsun
Moderatorji: moderator2, moderator
parsun
Parsuna lahko kupite tudi pri
http://www.maritimo.at v Gradcu imajo pa na zalogi od 5-15 KM. nekaj cen:
Parsun F5BMS 4 takt 890€
F9,9 BMS 1890€
F15BML 2090€
so pa tudi kot so že omenili pri prejšnih postih pri Lotus Marine ter pri http://www.papler.si stran je sicer od njihove uradne izdelave in prodaje toplotnih črpalk prodajao pa tudi te motorje so pa še nekaj cenejši kot v Avstriji.
Lp
Primož
http://www.maritimo.at v Gradcu imajo pa na zalogi od 5-15 KM. nekaj cen:
Parsun F5BMS 4 takt 890€
F9,9 BMS 1890€
F15BML 2090€
so pa tudi kot so že omenili pri prejšnih postih pri Lotus Marine ter pri http://www.papler.si stran je sicer od njihove uradne izdelave in prodaje toplotnih črpalk prodajao pa tudi te motorje so pa še nekaj cenejši kot v Avstriji.
Lp
Primož
Fiat Justitia ... Some day....
-
- Kapitan bojne ladje
- Prispevkov: 145
- Pridružen: Če Jul 26, 2007 18:51
- Kraj: ljubljana
kitajčki
Kitajčki brez dvoma prihajajo in odrezali si bodo svoj del navtičnega kolača.
Ob zadnjem obisku morja sem v mandraču zagledal izvnkrmnik SAIL. Ker mi je zadeva zgledala zanimivo sem malo preiskal net.
Tudi SAIL prihaja iz Kitajske v njihovem programu so 2 takt in 4 taktarji moči do 40 km.
Na raznih forumih se lahko že prebere da SAIL resno in močno dela na testiranjih 4 taktnih motrjev do 115 konjev.
Ob zadovoljivi kvaliteti in pametni ceni produkta v uspeh ne gre dvomiti.
http://www.shanghaicnpower.com/products ... tClassID=3
Ob zadnjem obisku morja sem v mandraču zagledal izvnkrmnik SAIL. Ker mi je zadeva zgledala zanimivo sem malo preiskal net.
Tudi SAIL prihaja iz Kitajske v njihovem programu so 2 takt in 4 taktarji moči do 40 km.
Na raznih forumih se lahko že prebere da SAIL resno in močno dela na testiranjih 4 taktnih motrjev do 115 konjev.
Ob zadovoljivi kvaliteti in pametni ceni produkta v uspeh ne gre dvomiti.
http://www.shanghaicnpower.com/products ... tClassID=3
Pred časom sem bral, da naj bi bil Parsun kopija Yamahe.
Menda se da, če kaj crkne preprosto z Yamaha deli popravit.
Se pa spomnim, da je bila debata nekje na nekem cro forumu in se spomnim komentarja, da ko ga enkrat razdreš, ga je težko spravit v prvotno stanje, ker kitajcem očitno manjka natančnosti.
Menda se da, če kaj crkne preprosto z Yamaha deli popravit.
Se pa spomnim, da je bila debata nekje na nekem cro forumu in se spomnim komentarja, da ko ga enkrat razdreš, ga je težko spravit v prvotno stanje, ker kitajcem očitno manjka natančnosti.
Sve će to narod da pozlati!
Še moje mnenje o Parsun 5.
Edina dobra lastnost je, da je 4 takten in poceni. Kar pomeni, da ga na kapetaniji lahko vpišeš (namesto raket).
Izdelava je slabša od Tomosov, zanesljivost pa je na ravni 30 ali več let starega Tomosa.
Za vžig moraš biti pravi virtuoz, da ugotoviš ravno dovolj plina za vžig. Da bi v prvo vžgal ni šans. Vrtna kosilnica z BS motorjem (OBI, Interšpar varianta) vžiga in dela neprimerljivo bolje.
Moja 4 taktna Yamaha manjše moči vžge po nekaj mesecih mirovanja v prvo!
Škoda, da Parsunu "kopiranje" ni bolje uspelo... sicer bi zadeli terno!
Tako je pa Yamaha vsaj toliko boljša, kot je dražja. Predvsem se pa na Yamaho lahko zanesem!
Edina dobra lastnost je, da je 4 takten in poceni. Kar pomeni, da ga na kapetaniji lahko vpišeš (namesto raket).
Izdelava je slabša od Tomosov, zanesljivost pa je na ravni 30 ali več let starega Tomosa.
Za vžig moraš biti pravi virtuoz, da ugotoviš ravno dovolj plina za vžig. Da bi v prvo vžgal ni šans. Vrtna kosilnica z BS motorjem (OBI, Interšpar varianta) vžiga in dela neprimerljivo bolje.
Moja 4 taktna Yamaha manjše moči vžge po nekaj mesecih mirovanja v prvo!
Škoda, da Parsunu "kopiranje" ni bolje uspelo... sicer bi zadeli terno!
Tako je pa Yamaha vsaj toliko boljša, kot je dražja. Predvsem se pa na Yamaho lahko zanesem!
Nazadnje spremenil bouton, dne Če Sep 17, 2009 19:05, skupaj popravljeno 1 krat.
To je točno simptom površne izdelave. Pri serijski proizvodnji je največji problem zagotoviti čim manjša odstopanja sestavnih delov od prvega, vzorčnega modela. Očitno motorje izdelujejo s tehnološko zastarelimi orodji.
Če se spomnite Zastave 101, isti problem, zastarela fabrika, iz nje pa izdelki, ki so po kvaliteti med seboj zelo odstopali.
Lahko si dobil avto, ki je nekaj 100k km delal odlično, lahko pa si dobil novo krntijo...
Bodo pa Kitajci v kakih 10-ih letih gotovo postali huda konurenca ostalim.
Če se spomnite Zastave 101, isti problem, zastarela fabrika, iz nje pa izdelki, ki so po kvaliteti med seboj zelo odstopali.
Lahko si dobil avto, ki je nekaj 100k km delal odlično, lahko pa si dobil novo krntijo...
Bodo pa Kitajci v kakih 10-ih letih gotovo postali huda konurenca ostalim.
Sve će to narod da pozlati!
Moj Parsun je pravkar zaključil sezono. Vsega skupaj je bil na vodi 30dni. 16dni skupaj naenrat, ko ga sploh nisem dal iz vode. Ostalo pa ob vikendih in pa enkrat za majske praznike cel teden.
Motor dela OK (trkam na les), vžge brez problema - tudi v prvo. Načeloma pa ga ni treba več kot 3-krat zaganjati in vžge. Edino če ti med vožnjo zmanjka bencina v vgrajenem rezervoarju potem ga je treba malo večkrat kurblat.
Sedaj sledi konzervacija, kako bo drugo leto pa še poročam.
Motor dela OK (trkam na les), vžge brez problema - tudi v prvo. Načeloma pa ga ni treba več kot 3-krat zaganjati in vžge. Edino če ti med vožnjo zmanjka bencina v vgrajenem rezervoarju potem ga je treba malo večkrat kurblat.
Sedaj sledi konzervacija, kako bo drugo leto pa še poročam.
Sam, na morju ne bi nikoli zaupal kitajskemu motorju in raje kupim rabljeno Yamaho kot novega Parsuna. Pri kitajcih je tako, da nikoli, oz. še zelo dolgo, ne bodo ustvarjali kvalitetnih blagovnih znamk, ker imajo proizvodnjo zelo neusmerjeno. Npr.: danes delajo izvenkrmne motorje, ki jih ponavadi približno skopirajo od kvalitetnih znamk, jutri bodo na isti liniji delali ponarejena zdravila. Tako proizvodnje nikoli ne razvijejo do konca in samo od sreče je odvisno kakšen motor boš dobil. Na srečo se pa na morju ne gre zanašati.
V razvoj se na kitajskem zaenkrat še ne vlaga prav veliko, zato so tudi cenovno neprimerljivo ugodnejši. Kakovost niti ni njihov cilj, ker izdelke prodajajo zaradi cene, dokler pač jih. Ko vse skupaj crkne, ponaredijo kaj drugega in jovo na novo. Ko bodo začeli razvijati in bodo imeli standarde in pamet, pa ne bodo več tako poceni.
V razvoj se na kitajskem zaenkrat še ne vlaga prav veliko, zato so tudi cenovno neprimerljivo ugodnejši. Kakovost niti ni njihov cilj, ker izdelke prodajajo zaradi cene, dokler pač jih. Ko vse skupaj crkne, ponaredijo kaj drugega in jovo na novo. Ko bodo začeli razvijati in bodo imeli standarde in pamet, pa ne bodo več tako poceni.
kanto napisal/-a:Sam, na morju ne bi nikoli zaupal kitajskemu motorju in raje kupim rabljeno Yamaho kot novega Parsuna. Pri kitajcih je tako, da nikoli, oz. še zelo dolgo, ne bodo ustvarjali kvalitetnih blagovnih znamk, ker imajo proizvodnjo zelo neusmerjeno. Npr.: danes delajo izvenkrmne motorje, ki jih ponavadi približno skopirajo od kvalitetnih znamk, jutri bodo na isti liniji delali ponarejena zdravila. Tako proizvodnje nikoli ne razvijejo do konca in samo od sreče je odvisno kakšen motor boš dobil. Na srečo se pa na morju ne gre zanašati.
V razvoj se na kitajskem zaenkrat še ne vlaga prav veliko, zato so tudi cenovno neprimerljivo ugodnejši. Kakovost niti ni njihov cilj, ker izdelke prodajajo zaradi cene, dokler pač jih. Ko vse skupaj crkne, ponaredijo kaj drugega in jovo na novo. Ko bodo začeli razvijati in bodo imeli standarde in pamet, pa ne bodo več tako poceni.
OK, delno bi se strinjal ampak v večini pa ne.
Sam sem bil večkrat na Kitajskem (službeno) in ni ravno tako kot si opisal. Kitajska ima področja specializirana za posamezne dejavnosti. Sem bil v mestu (govorim o miljon in več prebivalcev) ter okolici, ki delajo izključno igrače, nato sem bil v okolišu kjer delajo izključno porcelan ter keramiko, na območju kjer delajo napihljiv program (žoge za nogomet, plažo, blazine,...),....
Specializacija je pri njih doterana do nezavesti. Res pa je, da kopirajo ampak tega jim pa ne gre zameriti. Večina sveta kopira od nekje, razvoj je samo v parih centrih. To je temelj ekonomije - razvoj novega izdelka (viska cena, veliki zaslužki, kupci z globoko denarnico). Konča pa se z veliko serijsko proizvodnjo, no name podjetij, cena artikla v podnu, kupci pa redni obiskovalci Hoferja in Lidla.
Pa še enkrat, moj motor se je obnesel perfektno. Sem mu zaupal 100%. Za razliko od Mercurya katerega sem dobil s čolnom. Ta pa mi je pomagal, da sem še dopolnil svoje veslaško znanje.
No ampak to je samo moje mnenje.
.
No pa poglejmo mikrovalovne pečice. Razvoj je začela ameriška NASA, za vesojski program davno nazaj sredi 60tih let. Japonci nekaj slišijo, industrijsko špijonirajo, dodelajo in vržejo na trg, ki proizvod vzame za vsakodnevno uporabo in danes je to izdelek, ki se ne kvari. Izdeluje pa lahko vsak, ki ima pet minut časa in trg, ki to kupi.
Korejski avti so tudi bili stvar posmeha, danes pa zelo razumen nakup, ki te ne pusti kar tako brez veze.
Pa še bi lahko našteval.
Do Kitajcev in tudi Indijcev, kot vseh azijcev bomo morali spremenit mišljenje. Ne smemo jih podcenjevat. Nostradamus je napovedal prevlado rumene rase!
Sicer pa vsak, če hoče, zlomi še tako kvaliteten kramp, pa zvije lopato.
LP
.
No pa poglejmo mikrovalovne pečice. Razvoj je začela ameriška NASA, za vesojski program davno nazaj sredi 60tih let. Japonci nekaj slišijo, industrijsko špijonirajo, dodelajo in vržejo na trg, ki proizvod vzame za vsakodnevno uporabo in danes je to izdelek, ki se ne kvari. Izdeluje pa lahko vsak, ki ima pet minut časa in trg, ki to kupi.
Korejski avti so tudi bili stvar posmeha, danes pa zelo razumen nakup, ki te ne pusti kar tako brez veze.
Pa še bi lahko našteval.
Do Kitajcev in tudi Indijcev, kot vseh azijcev bomo morali spremenit mišljenje. Ne smemo jih podcenjevat. Nostradamus je napovedal prevlado rumene rase!
Sicer pa vsak, če hoče, zlomi še tako kvaliteten kramp, pa zvije lopato.
LP
.
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Da malo zakurim. Kolega je letos nabavil gumenjak kitajskega porekla (o tem sem že pisal) in ko je prišel z dopusta sem videl na lastne oči kaj pomeni kitajski proizvod. Poden se je razcvetel da je bil še časopis bolj trden. Vem da so z njim divjali, vendar kvaliteta lesa ni primerna, ni bil vodoodporen. No drugače pa vse ostalo če odštejem videz je še dosti kvalitetno, predvsem mislim na gumo in ostale dele. Sedaj ko bomo zamenjali komplet poden z pravimi deskami pa bo že pravi čoln, samo nekaj denarja pa bo potrebno vložit.
Tak da narejeno še je kolko tolko, samo na mestih je material preslab.
Tak da narejeno še je kolko tolko, samo na mestih je material preslab.
Guma je guma, zaenkrat.
Ko smo že pri Korejcih-Hyundaju!
V družini imamo dva Hyundaja, Getz in i30. Oba sta bila kupljena nova in cenovno od konkurence nista močno odstopala (za spoznanje cenejša). Getz ima sedaj prevoženih 35.000 km, bil je 3x popravljan (enkrat ležaji, enkrat zadnje luči, enkrat se je ustavil zaradi računalnika). Vse je bilo popravljeno v garanciji. Pelje se po dveh letih uporabe, slabše kot kombajn na triglav (trese, ropota, vibracije motorja čeprav je bencinar..), čeprav avto vozi samo moj oče in nanj res pazi. Tudi na i30 so bili ležaji že menjani čeprav je praktično nov. Kakšen bo pri 100K KM si pa niti pomisliti ne upam.
Lahko potegnem črto in rečem da je Hyundai postal priljubljen zgolj in samo zaradi cene. Kakovost je spravil do te mere, da zadovolji najbolj nezahtevne kupce (moj oče in tast) in s tem obdrži nizko ceno. Če hočeš kupiti avto ki bo po 250.000km še vedno normalno vozen (ob primernem vzdrževanju seveda), bo moral biti avto še vedno Nemški ali Japonski. Pa ne pozabimo, da Hyundaj dela avtomobile že juhuhu let, pa še vedno ni sposoben izdelati kvalitetnega izdelka.
Stvari niso tako enostavne kot se zdijo na prvi pogled in preden bodo kitajci in indijci v svoji mentaliteti prišli tako daleč, da bo njihov proizvod konkurenčen ne samo po ceni, ampak tudi po kvaliteti, bo preteklo še mnogo vode. Ni težko izdelati mikrovalovke, ko je enkrat odkrita, odkriti jo, pa je že druga pesem. In tu zaenkrat še močno šepajo, ker jim vsi pametni ljudje uidejo v svetovne multinacionalke, ki so v lasti zahoda. Da ne omenjam, kaj se bo zgodilo ko jih doleti demokracija
Je pa res vse odvisno od tega s čim je kdo zadovoljen. Nekaterim se zdi normalno, da se nov avto kvari, važno da je garancija. Sam še nisem imel priložnosti srečati kitajske stvari, ki bi me prepričala, zagotovo pa ne bi hotel biti na morju odvisen od kitajskega motorja. Pri določenih stvareh, pač ne sme biti kompromisov glede kvalitete in pri le teh kitajci odpadejo.
V družini imamo dva Hyundaja, Getz in i30. Oba sta bila kupljena nova in cenovno od konkurence nista močno odstopala (za spoznanje cenejša). Getz ima sedaj prevoženih 35.000 km, bil je 3x popravljan (enkrat ležaji, enkrat zadnje luči, enkrat se je ustavil zaradi računalnika). Vse je bilo popravljeno v garanciji. Pelje se po dveh letih uporabe, slabše kot kombajn na triglav (trese, ropota, vibracije motorja čeprav je bencinar..), čeprav avto vozi samo moj oče in nanj res pazi. Tudi na i30 so bili ležaji že menjani čeprav je praktično nov. Kakšen bo pri 100K KM si pa niti pomisliti ne upam.
Lahko potegnem črto in rečem da je Hyundai postal priljubljen zgolj in samo zaradi cene. Kakovost je spravil do te mere, da zadovolji najbolj nezahtevne kupce (moj oče in tast) in s tem obdrži nizko ceno. Če hočeš kupiti avto ki bo po 250.000km še vedno normalno vozen (ob primernem vzdrževanju seveda), bo moral biti avto še vedno Nemški ali Japonski. Pa ne pozabimo, da Hyundaj dela avtomobile že juhuhu let, pa še vedno ni sposoben izdelati kvalitetnega izdelka.
Stvari niso tako enostavne kot se zdijo na prvi pogled in preden bodo kitajci in indijci v svoji mentaliteti prišli tako daleč, da bo njihov proizvod konkurenčen ne samo po ceni, ampak tudi po kvaliteti, bo preteklo še mnogo vode. Ni težko izdelati mikrovalovke, ko je enkrat odkrita, odkriti jo, pa je že druga pesem. In tu zaenkrat še močno šepajo, ker jim vsi pametni ljudje uidejo v svetovne multinacionalke, ki so v lasti zahoda. Da ne omenjam, kaj se bo zgodilo ko jih doleti demokracija
Je pa res vse odvisno od tega s čim je kdo zadovoljen. Nekaterim se zdi normalno, da se nov avto kvari, važno da je garancija. Sam še nisem imel priložnosti srečati kitajske stvari, ki bi me prepričala, zagotovo pa ne bi hotel biti na morju odvisen od kitajskega motorja. Pri določenih stvareh, pač ne sme biti kompromisov glede kvalitete in pri le teh kitajci odpadejo.
Pozdravljen Kanto
Zanimiva izkušnja s telimi Hyundai, očitno imate smolo. Sam že tri leta in pol vozim Santa feja, ima čez 100000km in dela brez napake(trkam na les), prej sem imel službeno Lantro osem let in juhuhu kilometrov tudi brez težav (razen počenega izpušnega kolektorja, ki so mi ga zamenjali v garanciji-fabriška napaka), sestra se vozi z i30 vsak dan v Ljubljano, že skoraj dve leti tudi brez napake, že deset let nam služi tudi službeni Galloper v "nenormalnih pogojih", sploh se ga ne da uničit. Imamo pa tudi "najboljši avto" MB serije R starega 2 leti in je več na serisu kot na cesti, tako da je očitno vse odvisno od sreče. Ne moreš pa pričakovati od avta za katerega si plačal 8 jurjev (Getz), da se boš peljal kot v MB za 80 jurjev, kadar ta seveda dela.
In spet smo pri zgodbi o tem, kdo je za kaj pripravljen plačati koliko.
lpg
Zanimiva izkušnja s telimi Hyundai, očitno imate smolo. Sam že tri leta in pol vozim Santa feja, ima čez 100000km in dela brez napake(trkam na les), prej sem imel službeno Lantro osem let in juhuhu kilometrov tudi brez težav (razen počenega izpušnega kolektorja, ki so mi ga zamenjali v garanciji-fabriška napaka), sestra se vozi z i30 vsak dan v Ljubljano, že skoraj dve leti tudi brez napake, že deset let nam služi tudi službeni Galloper v "nenormalnih pogojih", sploh se ga ne da uničit. Imamo pa tudi "najboljši avto" MB serije R starega 2 leti in je več na serisu kot na cesti, tako da je očitno vse odvisno od sreče. Ne moreš pa pričakovati od avta za katerega si plačal 8 jurjev (Getz), da se boš peljal kot v MB za 80 jurjev, kadar ta seveda dela.
In spet smo pri zgodbi o tem, kdo je za kaj pripravljen plačati koliko.
lpg
https://medisken.si
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta