Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » So Okt 07, 2017 07:59

NOVI FOSIL napisal/-a:
kasaudio napisal/-a:Evo vse yamaharje in podobne izzivam na eno dirkico čez kvarner; nekje na Unijah ali podobni liniji na Cresu damo gas do daske in zmaga tist, ki prvi pride na Kamenjak, malo bomo pa konje upoštevali.... pa da vas vidim.


:D
Ne moreš primerjati plastike z hrenovko :lol:

Izjava, da ne moreš primerjati, je zanimiva...

Po mojem lahko primerjaš.
To kar predlaga kasaudio je po mojem točno tisti način, ki je za to pravi.

Kasaudo ima komplet, ki je v takem stanju, kot mora biti.

Naj kdo spravi - kateri koli in kakršen koli gliser z jamaho - po svojih zmožnostih v podobno dobro uglašeno stanje.

Lahko ga 'šibne' kdo večji in z močnejšim motorjem... (in dražji...), ampak takrat bomo vedeli, kateri dejavniki so še vplivali.

Morda ima tudi kdo drug podobno dobro uglašen čoln primerljive velikosti in moči - in takrat bi me prav zanimalo, kakšen čoln in pogon je to, in prepričan sem, da kasaudia tudi.

Verjetno pa bo pri podobni velikosti in moči - ne glede na tip - tisti, ki se prijavi na to dirko, verjetno po njej ugotavljal, kaj vse je pri kasaudiu drugače in če bo potem v zvezi s tem kaj ukrenil, na koncu imel znatno bolje uglašen gliser, kot prej.

Ideja se mi zdi tako dobra, da bi to lahko postal tradicionalni 'kasaudio challenge' :lol:
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6224
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » So Okt 07, 2017 09:34

NOVI FOSIL napisal/-a::shock:
Zdaj ste pa začeli buče prodajat, kdo koga.
Za hitrost plovila je najbolj pomeben trup, teža, in konjske moči na plovilu.

Vse ostalo je otroško prepucavanje :!:

Kar pomeni, da če na enak čoln daš različne motorje, pravilno nastavljene elise, boš dosegal podobne rezultate.
Tu ne smemo zanemariti težo motorja glede na konjsko moč.

Seveda nianse vedno obstajajo.

Za začetek: izjava, da je kaj takega otroško prepucavanje, je po mojem povsem neupravičena žalitev za otroke.

če si imel v mislih prepotentne pubertetnike, potem mogoče; na take občasno naletim (ne glede na leta, in sem vsaj občasno sokriv... :oops: )
Za hitrost plovila je najbolj pomeben trup, teža, in konjske moči na plovilu.

V izjavi si zanemaril kup reči, ki vplivajo. Verjetno se ti zde samoumevne in jih zato nisi naštel, ampak bistveno vplivajo.

Poleg tega, kar si naštel, bistveno vpliva še brezhibnost čolna in motorja, čistost trupa in zlasti elise, uglašenost vsega skupaj (od vrste in koraka elise do trima) do tega, da je motor sploh vžgan in da kdo 'da gas'...

Vse to seveda veš, nisi pa naštel - in kot si napisal vsaj meni daš vtis, da če jih kdo našteje, bo prepucavanje, čeprav verjetno to ni bil tvoj namen

AEgir napisal/-a:Odvisno, jaz sem hondo 90 na podobnem čolnu letos v končni kr lepo scat peljal pa sm mislil, da ne bo tako z lahkoto šlo. Lahko pa seveda da je pač glih taka kombinacija, da ni šlo več k ene 35mph.

Je pa sigurno odvisno od tega kakšno glavo ima 4 taktnik. če je dohc pol ma rad visoke obrate, sohc ne tolk..

AEgir, kakšen čoln in motor si imel ti tedaj?

Drugačna ureditev ventilov, česar različice so DOHC in SOHC (število, razporeditev, krmiljenje... )vpliva na polnjenje in praznjenje valjev in s tem - pri enakih ostalih parametrih - krivuljo navora in s tem moč pri različnih vrtljajih.

Ampak na to vplivajo tudi drugi dejavniki - in mogoče bi o tem svojo temo za tiste, ki jih to zanima?
Kar pomeni, da če na enak čoln daš različne motorje, pravilno nastavljene elise, boš dosegal podobne rezultate.

@NF: Tu predpostavljaš - in verjetno se ti zdi samo po sebi umevno - da bo testiral nekdo, ki bo tudi vsak motor trimal optimalno in tako naprej. Ampak napisal si samo enak čoln, brez tega ostalega pa primerjava tudi šepa.

O tem bi rad slišal, kaj bo rekel MareC, ki je od na forumu prisotnih najbrž testiral največ različnih čolnov in motorjev.

Tu ne smemo zanemariti težo motorja glede na konjsko moč.

Teža motorja na konjsko moč je nekaj, kar vpliva na skupno maso čolna med testom. To bi za test lahko kompenziral s tem, da dobiš pri lažjem motorju težjemu motorju primerljivo skupno maso s tem, da takrat, ko testiraš lažji motor, naložiš dodaten balast (recimo natočiš dvajset litrov več vode v tank za vodo...) - pa bi izmeril vpliv.
Ampak verjetno to vpliva tudi na težišče testne konfiguracije čolna, kar vpliva na velikost omočene površine med glisiranjem...

V glavnem, težišče čolna je nekaj, česar ti tudi nisi omenil kot vplivni dejavnik, pa po mojem je (brez tega se pri malčkih ne bi prestavljali, da zglisira itn. ).
(Malo prepucavam :wink: )

S teorijo ni nič narobe, samo sama ne zadošča. Če ima kak čoln (v čemerkoli) boljše lastnosti, je zanimivo izvedeti, kaj je razlog (in tisti konec teorije je najprej - bolj ali manj utemeljena - domneva). Potem se da domneva preizkusiti (če to narediš še na drugem čolnu, ali bo to izboljšalo tudi njegove lastnosti) in to - preizkus domneve - je bistveno. Do takrat ne vemo.

In če nas nekatere take reči zanimajo, to še ne pomeni nujno, da gre za 'prepucavanje prepotentnih pubertetnikov'.

kasaudio napisal/-a:Evo vse yamaharje in podobne izzivam na eno dirkico čez kvarner; nekje na Unijah ali podobni liniji na Cresu damo gas do daske in zmaga tist, ki prvi pride na Kamenjak, malo bomo pa konje upoštevali.... pa da vas vidim.

Kasaudio je uporabil teorijo, ampak jo je preizkusil in uresničil v praksi.


In zato viva kasaudio in praktični preizkus.
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5975
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a AEgir » So Okt 07, 2017 11:50

1,8L Eagle block 60° V4 Johnson 90 + Rio 500 Onda. Vmax=41mph
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5975
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a AEgir » So Okt 07, 2017 19:09

Youtube dost lepo demonstrira kje je etec in kje jamaha sploh v tem razredu 30-40 konjev.

etec 40 ima 11% več navora od yamahe 40.

https://youtu.be/H5fux2OAzcY

Je bistveno hitrejši in porabi enako kot yamaha, oba pa sta porabila v tem testu liter manj kot suzuki.

https://youtu.be/tZvIw83uZgY


Kar je dokaj skladno s tem, da je dvotaktni motor za palične mešalnike pač boljša izbira, kar dokazuje tudi dolga tradicija dvotaktnikov na vodi.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3950
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a kasaudio » So Okt 07, 2017 21:10

Počasi bi se lahko nehal smešit z navajanjem neumnih marketinških videov, ki so BRP-ju prej v sramoto kot kaj drugega in in "užgejo" le pri folku z IQ pod 40.
Xilinx Vivado HLx trainee
Roman 1
Admiral
Prispevkov: 2017
Pridružen: Ne Jun 01, 2008 20:15
Kraj: Novo mesto, Klimno

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a Roman 1 » So Okt 07, 2017 21:20

kasaudio napisal/-a:Evo vse yamaharje in podobne izzivam na eno dirkico čez kvarner; nekje na Unijah ali podobni liniji na Cresu damo gas do daske in zmaga tist, ki prvi pride na Kamenjak, malo bomo pa konje upoštevali.... pa da vas vidim.

....meni bi bil večji izziv, da se dobimo čez 10 let in takrat ugotovimo kateri motor je imel manj stroškov z vzdrževanjem in popravili in kateri motor je manj izgubil na tržni vrednosti...
...ko sem kupoval prvi čoln, so vsi hvalili e tec motorje,...ob tem pa omenili, da je to nepremičnina, ker rabljene ne moreš prodat,...pa razumi, če moraš
..pri nakupu sem upošteval nasvet, da je dober vsak motor, ki ima poševne oči....10 let mi ni žal, da sem upošteval ta nasvet in imel dva poševnooka, ki pa nista bila yamaha
mirno morje
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3950
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a kasaudio » So Okt 07, 2017 22:29

....meni bi bil večji izziv, da se dobimo čez 10 let in takrat ugotovimo kateri motor je imel manj stroškov z vzdrževanjem in popravili in kateri motor je manj izgubil na tržni vrednosti...
...ko sem kupoval prvi čoln, so vsi hvalili e tec motorje,...ob tem pa omenili, da je to nepremičnina, ker rabljene ne moreš prodat,...pa razumi, če moraš
..pri nakupu sem upošteval nasvet, da je dober vsak motor, ki ima poševne oči....10 let mi ni žal, da sem upošteval ta nasvet in imel dva poševnooka, ki pa nista bila yamaha


Roman iz tvojih ust v božja ušesa, da bomo do takrat zdravi. Tavelikemu sineku sem obljubil, da za 18. rojstni dan postane lastnik našega sedanjega plovila... Do takrat pa bomo že našparali za kaj novega in G2 bo tudi doro preizkušen.. Tvojih 10 let bo sicer malo prej, tako da te držim za besedo.

Slika

Tole "neprimičnino" lahko po 8-ih sezonah zelo solidno prodam jutri, morda še lažje kot kakega poševnega. Vsako leto me kdo vpraša če bi prodal plovilce in ponudbe so dokaj spodobne...
Xilinx Vivado HLx trainee
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 3289
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana... Otok

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a MareC » So Okt 07, 2017 22:34

kasaudio napisal/-a:
....meni bi bil večji izziv, da se dobimo čez 10 let in takrat ugotovimo kateri motor je imel manj stroškov z vzdrževanjem in popravili in kateri motor je manj izgubil na tržni vrednosti...
...ko sem kupoval prvi čoln, so vsi hvalili e tec motorje,...ob tem pa omenili, da je to nepremičnina, ker rabljene ne moreš prodat,...pa razumi, če moraš
..pri nakupu sem upošteval nasvet, da je dober vsak motor, ki ima poševne oči....10 let mi ni žal, da sem upošteval ta nasvet in imel dva poševnooka, ki pa nista bila yamaha


Roman iz tvojih ust v božja ušesa, da bomo do takrat zdravi. Tavelikemu sineku sem obljubil, da za 18. rojstni dan postane lastnik našega sedanjega plovila... Do takrat pa bomo že našparali za kaj novega in G2 bo tudi doro preizkušen.. Tvojih 10 let bo sicer malo prej, tako da te držim za besedo.

Slika

Tole "neprimičnino" lahko po 8-ih sezonah zelo solidno prodam jutri, morda

še lažje kot kakega poševnega. Vsako leto me kdo vpraša če bi prodal plovilce in ponudbe so dokaj spodobne...

lajkam
mene tudi kličejo na oglas za mojo 115
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3950
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a kasaudio » So Okt 07, 2017 22:49

Želim uspešno prodajo in dober nakup novega!
Xilinx Vivado HLx trainee
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 3289
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana... Otok

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a MareC » So Okt 07, 2017 22:51

kasaudio napisal/-a:Želim uspešno prodajo in dober nakup novega!


115 H.O.
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3950
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a kasaudio » So Okt 07, 2017 22:58

Če bo kaj rabljenega in če rabiš diagnostiko veš kje dobiš...
Xilinx Vivado HLx trainee
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5975
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a AEgir » Ne Okt 08, 2017 11:01

kasaudio napisal/-a:Počasi bi se lahko nehal smešit z navajanjem neumnih marketinških videov, ki so BRP-ju prej v sramoto kot kaj drugega in in "užgejo" le pri folku z IQ pod 40.



Vse to je popolnoma logično ker ima cvajtakter le 2 delovna takta v enakem času kot ima 4 taktnik enega kar pomeni, da ima recimo dvotaktni v8 v enem vrtljaju glavne gredi tolk delovnih taktov kot bi jih imel 4 taktni V16.

Drgač pa dej nehej no, ne morš met tok spucane mašine, da ene pikce ni nikjer. Čisti kič :D

Če najdem kdaj kakšnega, ki ni crknil samo v mitološkem smislu, bom gor definitivno dal namesto te rude nalepke tole:

Slika
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » To Okt 10, 2017 18:59

aegir; to je res da ma več taktov ampak so le ti šibkejši(manjši navor) in sploh je pa 2T veliko manj linearen s podajanjem moči v celem območju vrtljajev...
Da ne bo pomote, sam prisegam na 2T mašine na outboardih in tud na motociklih so mi top, ampak treba je dat dejstva na mizo...
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5975
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a AEgir » To Okt 10, 2017 19:02

Zakaj bi bili šibkejši?
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

Re: Evinrude E tec motorji- vaša mnenja

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » To Okt 10, 2017 19:16

zaradi kompresije in zaradi časa sesanja in pretakanja ter izpuha plinov. da ne omenim če motor nima resonančnega izpuha ali ima napačnega potem je efekt 2T mašin zelo okrnjen in potrošen...

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot], UrbanBatic in 12 gostov