Kazalo dobrih prispevkov po avtorjih

Zbirka razlag tehničnih pojmov, fizike, enačbe, pretvorbe enot

Moderatorji: moderator, moderator2

Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 5586
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 22:30
Kraj: Ljubljana

Kazalo dobrih prispevkov po avtorjih

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Sr Sep 06, 2017 11:15

Kazalo dobrih prispevkov po avtorjih


Edit (večkrat): Vsakič, ko postane kos tega kazala prevelik, da bi forumov program dovolil, da ga shranim, ga pač razdelim v dva prispevka; zdaj je šel čez mejo tretji del.
Edit: naredil sem sistematično spremembo ukazov pri povezavah na imena morjeplovcev, ki so avtorji (po mojem mnenju) dobrih prispevkov. Prej je ukaz skušal odpreti profil (kar je dovoljeno le prijavljenim članom), zdaj prikaže prispevke tega avtorja. Pri tem nisem utegnil dosledno testirati, če odpira prispevke pravega avtorja, tako da pri teh povezavah utegne še biti kaj narobe.
Correct me if I am wrong, please.
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 5586
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 22:30
Kraj: Ljubljana

Uvod

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Sr Sep 06, 2017 11:23

Uvod
    V tole kazalo bom dal povezave na avtorje in prispevke, ki se meni zdijo dobri. Če kdo ve za še kaj primernega, kar sem spregledal, naj sporoči (po želji v temo, na ZS ali drugače).


Nekaj opomb
  • Če se nekdo o čem moti (in tudi, če to svojo zmoto vročekrvno zagovarja), to še ne pomeni, da o čem drugem ni napisal odličnega prispevka. Tako se utegne zgoditi, da bo tu povezava na (po mojem mnenju) dober prispevek koga, ki 'ga ima kdo drug v želodcu" iz kakršnega koli razloga. Enako velja za prispevke tistih, ki jih motijo moji prispevki.

    Če pa je kaj narobe z vsebino kakega prispevka na povezavi, se pa priporočam, da me opomnite na to.

  • Precej piscev prispevkov, ki so po mojem mnenju napisali odlične prispevke, so v začetku krepko zezali nekateri člani morjeplovca (največ iz skupine, ki sem jih jaz poimenoval 'zajebanti'). Pripombe 'zajebantov' so bile, da so novinci vsevedi, vseznalci, teoretiki (kar je vse bilo mišljeno cinično ali kot žaljivka) in podobno, a skoraj nikoli ni bilo kritike, kaj v prispevkih kritiziranih piscev ne drži (oziroma je narobe). Med temi, ki so jih v začetku tako (in to ne le malo časa) zezali, so bili na primer mamaMicka, SR 290, Bonaparte, Gorki, Kasaudio itn.

    Mene v tej temi ne zanimajo preveč ne osebnosti ne zamere med njimi, ampak samo kakovost prispevkov (kolikor sem jo jaz sposoben presojati).

    Za razliko od mnogih, ki so jih jih v začetku in jih zdaj vsaj v glavnem ne 'zezajo' več, so mene takoj v začetku 'zezali' le zelo kratek čas, nato sem imel nekaj let mir. Kasneje pa je bil vsaj kako leto vsak moj malo daljši prispevek vzrok za naslednje 'zezanje' (tudi s pošiljanjem po tablete in psihiatrično pomoč - o 'priljubljenosti' podobnega več v kazalu manj dobrih tule). O razlogih za to - kaj v mojih prispevkih v tistem času je verjetno to povzročilo - bom najbrž napisal v temi o 'manj dobrih prispevkih' in tedaj sem dal povezavo tja.

  • Dobre prispevke včasih pišejo - in torej pridejo na seznam v tej temi - tudi nekateri med 'zajebanti', samo da zadnje čase njihove prispevke često preskočim in bom med temi vsaj v začetku skoraj gotovo kaj spregledal. Če kdo opazi kak tak prispevek, ki sem ga spregledal, naj mi lepo prosim sporoči.

  • Še nekaj... Jaz se ne zanimam posebej za ribolov, tako da tu verjetno ne bo dosti povezav o tem. Če bodo ribolovci želeli, lahko naredim kazalo zanimivih ribolovnih prispevkov v tisti podforum, ampak bi bilo tisto temo treba potem označiti, da ostane na vrhu, in mi povedati, katere povezave naj dam vanjo.

    Edit: po spremembi nastavitev po posodobitvi foruma je prispevke - razen če si moderator ali podobno - mogoče spreminjati le še kratek čas. To pomeni, da jaz zdaj itak ne bi več mogel vzdrževati kazala povezav v podforumu ribolov.

Kot večina podobnih prispevkov tudi tole najbrž nikoli ne bo ažurno (jaz namreč ne stanujem v računalniku, kot je nekoč nekdo ironično napisal).

Ja, še tole... Če me popade (jaz sem kolerik, čeprav že pred puberteto 'skuliran' na precej 'dolgo lajtngo'...) in bo kdo dovolj sprovociral, bom mogoče moral kdaj narediti tudi kazalo škodljivih prispevkov na forumu...
Edit: Šari je bil z dvema prispevkoma povod, da sem zares naredil tudi tisto kazalo.


Edit: Prošnja, naj pišejo dobre prispevke namesto da se 'šaljivo' napovedujejo in priporočajo povezavo na dobre ali manj dobre prispevke. Za primer, če v resnici MareC in Tex rabita izrecno, kakšna je razlika, ki si jo želim v njihovih prispevkih, da pridejo v kazalo dobrih:
  • prispevki naj opišejo, kako je bilo kaj dobro narejeno ali kako je kaj treba narediti, ne da le vsebujejo trditev, da pisec že od pamtiveka ve, kako se to dela in je brez-številokrat že naredil in zahteva od 'sogovornika', nad katerim se pravkar razburja, da se pomiri
  • opis postopka naj bo tak, da bo razumljiv tudi začetniku, ne samo kolegu, ki to tudi že dela od pamtiveka
  • če je le mogoče, naj bo napisano tudi, zakaj naj se kaj naredi na določen način ali pa ne sme narediti na določen način; če se je treba prikloniti v to ali ono kompasno smer, posuti s pepelom in popiti kozarec kisle vode, naj bodo napisani tudi razlogi za to.
Correct me if I am wrong, please.
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 5586
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 22:30
Kraj: Ljubljana

Tehnična omejitev in zato reorganizacija teme

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » To Jan 09, 2018 13:10

Tehnična omejitev in zato reorganizacija teme

Tehnična omejitev foruma je na 60 000 znakov na prispevek.
    Ko sem to odkril, sem bil najprej mnenja, da za moj namen - pokazati, kaj menim, da so dobri prispevki na forumu - dotedanja vsebina zadošča.
    Marjan Tomki napisal/-a:...
    edit 10:15 6.12.2017:
    forumova programska oprema napisal/-a:Vaše sporočilo vsebuje 60615 znakov.
    Dovoljeno je največ 60000 znakov.

    Kazalo, začetni prispevek te teme je torej preseglo maksimum na forumu dovoljenega števila znakov za en prispevek. Če bi delal programsko, bi razdrl ta prispevek na manjše, na primer tako, da bi bil postal vsak avtor svoj prispevek v temi in začetni prispevek kazalo povezav nanje, ter vmesnik za urejanje tega. Na roko pa tega za zdaj nima smisla vzdrževati.

    Naj bo do nadaljnjega dovolj.
    Število dostopov na to temo (500+ ) zdaj kaže, da je vsebina teme trajno uporabna, zato jo je bilo treba preurediti tako, da jo bom lahko še naprej dopolnjeval.

    Edit 11:31 8.4.2018: ko sem včeraj tole pogledal - in spet malo urejal - nekaj mesecev kasneje, je bilo število obiskov že čez tisoč, kar pomeni, da je vsebina do neke mere trajno uporabna in v rabi.

    Edit 11:22 3.9.2018: Po približno enem letu je število prispevkov na to temo bližje 2000 kot 1500 - torej še vedno v rabi. Dodane nove povezave na nove - ali opažene stare a dobre prispevke; tudi novi pisci dobrih prispevkov; predvsem pa kaže, da je novih dobrih veliko več kot tisth za v kazalo manj dobrih; srečen :D .
Kako okrog te omejitve velikosti prispevka?
    Med tem sem imel čas tudi nekajkrat prespati ta problem, in za sprejemljivo rešitev se kaže, da v prvem prispevku ostane kazalo po avtorjih, ki bo kazalo v naslednje prispevke, v katerem bodo povezave na prispevke tega avtorja. V vsakem od naslednjih pa bo seznam povezav na dobre prispevke več avtorjev - lahko s podobnimi komentarji, kot doslej.

    Tako bo stvar spet obvladljiva za urejanje, pa ne slabše pregledna kot doslej. Avtorji bodo pa verjetno urejeni bolj ali manj po številu povezav na (po mojem) dobre prispevke.
Edit: Omejitev ni za na v prispevku pri ogledu prikazane znake, ampak na shranjene znake. To pomeni, da šteje vsak znak v oblikovanju, naslovih povezav in podobnem. V kazalih je tega lahko enako ali tudi več od tistega, kar vidijo običajni obiskovalci foruma.
Edit: nisem naredil dodatne prve ravni kazala (recimo avtorji po abecedi), ampak le razdelil nekdanji preveliki prispevek v več kosov (za zdaj tri). Pri trenutni velikosti teme je cela na eni forumovi strani in če torej kdo išče avtorja, ga zlahka najde že z brskalnikovim iskanjem na odprti strani.
Correct me if I am wrong, please.
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 5586
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 22:30
Kraj: Ljubljana

Kazalo dobrih prispevkov po avtorjih 1.del

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » To Jan 09, 2018 13:23

Kazalo dobrih prispevkov po avtorjih 1.del
Glavno kazalo te teme

mamaMicka
    Bil je eden od tistih, ki je že v začetku veliko odgovarjal na vprašanja - in to na močno raznovrstna vprašanja. Obtožili so ga, da nima pojma, da je le teoretik in da 'naklada', ne spomnim se pa trenutno nobene argumentirane kritike v stilu, kaj je v kateri prispevek napisal napačnega ali netočnega (čeprav je najbrže kdaj tudi pogrešil). Postopno so ljudje, za katere je kaj naredil, tudi na forumu pokazali, da je bilo omenjeno začetno obtoževanje brez smisla in osnove.
  • Poliranje čolna - V iskanju svetega grala
  • Poliranje pod vodno črto - slika barke, spolirane za tekmo - in potem v temi vprašanja, če bi za to mM lahko naredil tečaj
  • Popravila prask pod vodno črto - šlo je za en Elan 435F; v prejšnjem prispevku v temi da še kocka nekaj navodil
  • Ponudba šolanja, ki je bilo ponujeno njemu, komu drugemu, ki ga zanima - in čuden odziv v edinem odgovoru
  • OSMOZA - kaj je to; nato so še drugi dodali več v temo o tem
    Ker ne poznam možnosti, da (tudi kot moderator) vrinem prispevek pred prvega v temi, sem pred mamaMickino besedilo v njegov prvi prispevek v temi vrinil še kazalo povezav o tej tematiki. Podobno sem moral narediti še v nekaj drugih temah.
  • Akumulator za hladilnik v avtomobilu napajan v preko avto vtičnice?
    Kaj se zgodi, če je to brez omejevalnika toka (in v drugih prispevkih v temi še, zakaj razen skrajno izjemoma bolje da ne čez tako vtičnico (med drugim nevarnost požara)
  • Vprašanje v temo Evinrude e-tec
    Zelo natančno vprašanje: Če zamenjam 90 KS 4T Hondo z s podobno težkim 130 KS e-tec, ali bo poraba pri istem čolnu, enakem bremenu in enaki hitrosti ter enakem vremenu večja pri močnejšem motorju? Vsaj kak odgovor je bil napačen, kakšen tudi 'zajebantskih' (vedoma in namenoma napačen).

    So se pa iz tega sčasoma - s precej odpora 'zajebantov' - izkristalizrirale teme o porabi in njenem merjenju, izkazovanju, o dejavnikih, ki vplivajo nanjo (in često hkrati tudi na hitrost, stabilnost itn.). O tem bi bilo dobro pisati še, a ne tu.
    Partnerstvo - neposrečen naslov teme
    Nekdo bi kupil čoln, a motor mu je (beri: verjetno ženi) premočan in išče koga, ki bi hkrati, ko on kupi čoln, kupil sedaj vgrajeni motor. mM jedrnato pojasni tako ostalim v temi, da ne gre za solastništvo - na samo omembo tega nekateri na forumu izgubijo živce, tako kot so včasih na omembo porabe goriva - kot avtorju teme, da je sedaj vgrajeni motor odličen, tudi če ga ne ženeš na polno.
    Kasneje je bil čoln s tistim motorjem prodan, preden se je tisti, ki je z vprašanjem odprl temo, odločil in dobra prilika je šla mimo.
  • Prototip ozonizatorja - kaj bi to bilo in čemu bi še lahko služilo
  • Povezave na pohvale tega, kar je za katerega od članov morjeplovca naredil
    Klik - Grega295
    Na forumu včasih pišemo tudi o ostalih rečeh, ki jih počnemo in za katere menimo, da bi bile lahko zanimive tudi za koga od ostalih članov. Po udeležbi ostalih v tej temi ta nedvomno je zanimiva.
  • Rudarjenje kriptovalut - o priliki moram poiskati povezavo na pojasnilo, čeprav bo že iskalnik našel
    Nenavtična tema je najprej zašla po eni plati v strokovno latovščino znalcev, po drugi plati v razburjanje neznalcev, da je to spet ena 'piramidna shema' (tipa Ponzi ipd.) bogatenja enih in siromašenja večine. Na moje vprašanje "kaj je sploh to" je mM pojasnil, da naj bi to bil - močno poenostavljeno - zaslužek od zagotavljanja distribuirane računalniške moči za denarne transakcije na internetu. Nisem se pa poglobil v to toliko, da bi lahko presodil, ali sem to res razumel prav.
Nikola T.
Bonaparte
Edo
  • Popravilo lukenj od izdrtih samozareznih vijakov
    Usmeri nas na navodilo za tak primer na strani West System, a ni uporabno za vse okoliščine, na primer pri zelo lahkem in zato zelo tankem materialu. V temi je še nekaj drugih dobrih odgovorov za različne okoliščine, a ne nujno za te. Tukaj je pa Edo-vo pojasnilo, zakaj se precej ostalih predlogov iz teme ne bi dobro obneslo.
  • Katero barvo? - za prenovitev jadrnice, je vprašal Nikola T.
    Edo odgovarja, da se mu že četrto leto odlično obnaša 'wrapping' v folijo, ki mu jo je naredil mamaMicka z ekipo.
  • Predelava nosilcev za motor Yanmar
    Bila je konstrukcijska napaka pri nekaterih tipih motorjev Yanmar, zaradi katere je bilo potem to potrebno.
  • Edo in hladilnik - delano hkrati s prejšnjo verzijo NT-jevega.
  • Edova kuhinja na barki - in njena uporaba - žal meni ne pokaže več slik
  • Edo pripravljen pomagati pri zamenjavi pulta
    Demontaža starega (ultrapas...), da lahko po tem starem v Slo naredijo novega iz Kerrocka, in nato montaža nazaj, kar Kariera ve, da (še) ne zna.
  • Jadranje z genakerjem in obrat z vetrom z genakerjem
    Pri obratu z vetrom raje potegne jadro spredaj okrog kot med genakerjem in pripono z genovo, ker se mu tako manj zatika
  • Pristajanje in izplutje za znalce - pristajanje in izplutja s špringi v vetru
    Posebej dobri so prispevki zaradi njegovih slik (nekoč so mrknile iz teh prispevkov in sem jih pomagal dobiti nazaj).
Marchi
matejofski
  • Jadrnička in njena obnova - tudi slike
      Jadrnička je v resnici dnevni dirkalnik (in rad bi o priliki poskusil, kaj vse zmore). Slike pokažejo stanje prej (krepko zanemarjeno, a ne poškodovano) in potem, ni pa podrobnih slik vsakega koraka postopkov obnove (to bo treba iskati v drugih temah) (pride kazalec na kazalo obnov).
      Omenjena je bila obnova rastra - in tudi na kazalo, kjer je (in še bo) tega več, bo tudi treba narediti kazalec. Pa še eno metodo obnove rastra moram opisati in dodati fotke.
  • SEAHUB - ideja članov morjeplovca, aplikacija za pametne telefone za medsebojno komunikacijo - zlasti pomoč - na morju
  • Tema o namestitvi, testiranju... aplikacije SEAHUB
Correct me if I am wrong, please.
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 5586
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 22:30
Kraj: Ljubljana

Kazalo dobrih prispevkov po avtorjih 2. del

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » To Jan 09, 2018 13:32

Kazalo dobrih prispevkov po avtorjih 2. del
Glavno kazalo te teme


heron
motorni
Marcel_Mastnak
  • Utekanje novega motorja - pojasnilo v odgovor na vprašanje, zakaj je tedaj primernejše 'manj kvalitetno' olje
    Tema je sicer - ne glede na naslov - o utekanju po popravilu za odpravo posledic vdora vode v motor, in tudi ostali prispevki so odlični.
  • Vžgali so se ležaji prikolice - prejšnji lastnik jih je menjal; Marcel opiše svoje izkušnje z nekvalitetnimi (kitajskimi)
  • Gumar 4,3 m z mehkim dnom z 20 konji ne zglisira - Marcel je imel podobno in vdrtino na dnu trdega čolna
    Izkazalo se je, da je tudi tu res bil pomečkan zadnji del poda zaradi puščanja motorja na čolnu na prikolici med zimovanjem. Ko so poštimali obliko dna, je brez problema zglisiral.
  • Vega Tornado 15 - naslednji (tretji?) čoln, ki bo doživel generalko
    Ta generalka bo tako kar zadeva trdnost (lesene notranje ojačitve so zgnile) kot hidrodinamiko (tudi ta dobi pad keel - in pri tem se lahko spomnimo še SR 290, ki je Marcelu to svetoval)
admin
jozko
  • Menjava izpušnih kolektorjev Mercruiser 4,3l - določen primer, fotke stanja ob menjavi
    To je ista tema, iz katere je zgornji adminov prispevek. Jozko je vprašal za mnenje, dobil več zanimivih in potem dokumentiral svoj primer. Odlična tema.
polanc - kup dragocenih...
MarjanT
motorni
  • Tesnilna masa
    Šlo je za maso za zasilno zatesnitev pri puščanju trupa. Ostali prispevki v temi so dajali mnenja in 'izkušnje' (ali se tudi zezali) o nekem komercialnem izdelku, ki ga pa niso preizkusili. motorni je natančno opisal dogodek in improvizacijo z lepilom z lepilom icema r145/12, ki mu je tedaj špilala in sedaj to lepilo ima pri roki za podobne primere.
Gorki
kasaudio
  • Glisiranje na malih gumenjakih <5 m - kako se obnese z mamicami in majhnimi otroki
    Vprašal je AEgir, kako njegova z dojenčkom prenaša, odgovoril pa kasaudio; za njim še več piscev poroča, da jim otroci podobno zaspijo. Tema je sicer v delu foruma, vidnem le prijavljenim članom.
  • Prenovitev električne napeljave na gumenjaku 5 m - opisane vse potrebne spremembe
    Prej je bila 'zmeda' dodajanih žic, kot je kdaj še kakšna bila potrebna, tudi akumulator je bil prej prešibek; sicer je bil nabavljen tudi prop - inox viper.
  • Testiranje v Slo morju - po spremembah elektrike itd. in pred ruto 2014
    Opisano nevarno obnašanje gumenjaka pri hitrem glisiranju s trimom do konca navzdol; admin v naslednjem prispevku razloži problem.
  • Poraba plovil
    Ta tema je bila začetno razmišljanje o merjenju in izkazovanju porabe goriva - in zakaj bi bilo dobro o tem kaj vedeti; kasaudio in Gorki sta potem nadaljevala in zdaj ima kasaudio tržno zanimivo rešitev za spremljanje in vrednotenje precej podatkov o motorju in njegovem delovanju.
  • Hlajenje pri Evinrude Etec 75 - to je trivaljni vrstni motor
    Kasaudio je to napisal v odgovor na njemu namenjeno vprašanje, kako bi lahko prav delalo pri G2 225 H.O., ki je V6 in pri katerem je mihol opisal težave s hlajenjem
  • Lastnosti Evinrude Etec 75
    Odgovor na vprašanje, na katero je bil v temi prej vsaj en (neuporaben 'provokativen') odgovor. V temi naprej je bilo še nekaj vprašanj, na katere je dal kasaudio jedrnate, natančne in razumljive odgovore.
    Evinrude Etec - filter povratnega voda - kje je, čemu služi, kako se pregleduje in zakaj - in še kaj
    Primerjava lastnosti motorjev ok. 60 KS - vprašanje je bilo o primernosti za 5m gumenjak
    Podrobno vprašanje je šlo nekaterim v nos in so bili užaljeni; kasaudio je pa poleg svojega priporočila jedrnato napisal razlike med raznimi Evinrude HO in običajnimi Evinrude ipd.
    Še malo o rabljenih Etec-ih
    Za tem je naprej en brezzvezen prispevek, zatem pa po pogovoru s serviserjem uvoznika za Evinrude potrditev, da vse kar je kasaudio napisal, drži. Tisti, ki je spraševal, potem raje ni kupil Etec-a
    Victron Batery Manager - tema se je začela z oglasom za nakup
    Potem je beseda stekla o marsičem. V prispevku na povezavi kasaudio napiše, kakšne so bile napake pri prikazanih tokovih zaradi neupoštevanja ene 'malenkosti' iz navodila pri monaži (en upor je bil priklopljen na žice, da je šel v škatlo, namesto neposredno na napravo)
  • Victron battery manager BMV 600S digitalni izhod - za skupni prikaz podatkov iz različnih virov
  • Prednosti gumenjaka proti klasičnemu gliserju - kasaudio ima gumon
    V začetku teme 'Nakup plovila/gumenjaka' je bilo nekaj odgovorov v stilu 'jaz imam rajši takega' (in o okusih je težko razpravljati), namesto argumentirano, kot je tu napisal kasaudio, in od približno tu naprej so tudi v ostalih prispevkih argumenti.
  • Primer dobre pohvale prispevka - v tem primeru je šlo za Bonaparte-jeve prispevke v temi Pomorski nasveti iz izkušenj na morju
  • Še ena prisrčna pohvala prispevka - tu je bil pohvaljen AEgir

pale - vse kar napiše, drži
alesjo
    alesjo ima od doma na Krasu veter v laseh in pogled na morje, ter ljubezen do morja in vetra (in tudi ribičije) v srcu, ter kakih deset kilometrov do pristana svoje jadrnice v 'ribiškem naselju' (Villagio del pescatore, mislim). Čisto mogoče je, da je tisti član foruma, ki je izmed nas največ na morju, pod jadri itn. Po mojem mnenju so vsi njegovi prispevki vredni branja.
  • Alesjove dosedanje jadrnice - 2018
    V odgovoru 1stofficer-u v temi Mala jadrnica okrog 20' alesjo te ne le našteje, ampak napiše tudi, kaj je bil pri kateri problem, zaradi katerega je potem nabavil naslednjo. Zadnja ima prednosti, ampak kar zadeva udobje in težko morje, ampak tako kot je stekla v lahnem in šla v veter EC 21, pa ne gre...
    Tole vsebino bom - ko bom utegnil - vstavil tudi v prvi prispevke v Alesjo-vo temo v Naša plovila. Kot moderator imam pravico, alesjo mamrec od posodobitve foruma (mislim da konec 2017 ) ne more več spreminjati starih prispevkov.
  • Alesjo-va prva jadrnica - 4,6 m dolga, s katero je bil precej po vsem jadranu
    alesjo napisal/-a:Ok, je pa to jadrnica, 15 foot Jaeger Eastern Seaboard Seabird. Kanadska jezerska jadrnica, le da sem ji jaz dodatno obtežil gredelj, sicer pa ima dve kobilice. l.p. alesjo
  • Jesenski potep do Pirana - konec septembra 2017 - to je bila Alesea EC 21
  • Poletni potep po Jadranu 2017 - tokrat ne več Alesea EC 21, ampak že malo večja 'Švedica'
    Webasto - na 'švedici' - dejanske ugotovitve okrog kondenza v izpuhu
  • Jadranje iz jeseni 2017 - in potem srečanje in skupna večerja z morjeplovci na vodi
  • Fotke z zadnjega konca poti z dopusta - ko mu je Marchi prišel naproti in ga pospremil do konca.
  • Sidro - alesjov odgovor v temo
    Nekdo je v tisto temo za razjasnitev, kaj je dobro sidro in kaj ne, prilepil povezavo na video, ki je bil pristranski (reklama). Tole je alesjo-v odgovor z dragocenimi info o njegovih sidrih in izkušnjah z njimi.
  • Kje lahko pristaneš in ješ od Ankarana do Devina - odgovor na vprašanje MKN. Take bi rabili za morjeplovčev 'peljar'...
  • Alesjo in kamen - prepričljiv 'sod za vino' iz kamna, za neko turistično kmetijo
  • Alesjo in užitne dobrote - večkrat ko ne bi jim kdo upravičeno tudi rekel umetnine
    Umetnik - po mojem - ni toliko nekdo, ki si s strašnim egom izmišljuje nekaj vsem nerazumljivega, ampak še veliko prej kdo, ki na videz mimogrede in brez napora 'poprčka' reči, ki pa praktično vsakič uspejo strahovito dobro. Take vrste umetnik je pri kuhi - in skoraj gotovo še pri čem, ker je po mojem to lastnost človeka - alesjo. Jaz sem zrasel tako, da jem zato da živim, uživam pa v tem kar počnem dobro; nekaj doživetij pri alesjo-tu pa me je skupaj s še eno izkušnjo na gradu Otočec sploh dalo idejo, kako to najbrž občutijo gurmani.
  • Jadranski lignji-polnjeni, ala bakalar - tudi recept
  • Kako alesjo uredi panulo za lignje - kratko in jasno
  • Vprašanje o uvozu 6 m jadrnice iz Italije - Val praviloma lahko uredi
    To je bilo verjetno vprašanje za EC 21, ki je potem postala Alesea in jo je potem zamenjala 'švedica' - glej zgoraj.
    Več izkušenj in mnenj, alesjo pa tu kratko napiše, kaj je 'natante' (plovilo, ki ga v Italiji ni treba registrirati?)
habibi VII
val
SR 290
    Še ena žrtev 'zajebantov': od zmerjanja za 'vseveda', mimo tega da je 'tehničnegi (le) teoretik, do obtoževanje o pisanju na forum reči, ki nikogar ne zanimajo.
    Izkaže se - po mojem - nasprotno: odlični prispevki; razgledana oseba, ki se - kadar je potrebno - zares poglobi v problem, kar seveda pomeni tudi v teorijo, ki pa se mora - spet seveda - ujemati s prakso. Precej tega, kar je napisal, je marsikomu na forumu prišlo prav, kar najlepše kažejo odgovori članov foruma, ki so uporabili njegove nasvete.
    Če se zmoti - kar ni pogosto - prizna - čeprav je včasih potrebno tudi malo razprave :wink: .
    Večina zajebantov je okrog njega pred časom malo odnehala, kak provokator ali dva (ne iz običajne skupine) pa še vedno ne... Tole se zdaj malo ponavlja z rečmi o posameznih prispevkih spodaj - ampak to uskladim drugič.
    Edit 201808 - po še enem zezanju je žal njegovo zadnje sporočilo, da ima tega na forumu dovolj. Pogrešam na forumu... ampak imam telefonsko.
  • Mala šola za vse s propelerji za krmo
    Bistveni del prvega prispevka je povezava na odličen argumentiran kratek pregled dejavnikov, ki vplivajo na glisiranje (Tips and Tricks of cope MARINE) - in nekje je v zvezi s tem omenil tudi Savitsky-ja, zato sem kasneje v prispevek na začetek te teme dodal povezave na še nekaj reči v zvezi s tem.
  • Chine walk je bil naslov teme, ampak v tem prispevku je o prikimavanju (porpising?)
    Beseda je stekla - med tistimi, ki jih je zanimalo - o nenavadnih in neželenih gibanjih - pri glisiranju - nihanje z boka na bok, prikimavanje premca in podobno. Pri majhnih hitrostih je to malo nadležno, ampak pri 30-40 vozlih in več pa lahko zelo nevarno. V temi je bilo govora tudi o doslej znanih vzrokih in načinih za odpravo ali zmanjšanje problema. 'Zajebanti raznih tipov' so skušali izmenjavo misli na forumu o tem preprečiti, češ da naša plovila takih hitrosti, da bi se to poznalo, sploh ne dosegajo, kar pa ne drži. Često uporabniki po občutku vedo, da njihov gliser ni primeren za večje hitrosti - ki so sicer dosegljive z njim - in zato s takimi praviloma ne glisirajo hitro; ta tema pa je načela problematiko, kateri pojavi so za takim 'slabim občutkom' tistih z izkušnjami in posvarila tiste, ki takih izkušenj morda še nimajo. In načenja malo, kaj se kdaj da narediti, da čoln ne bi več imel take slabe lastnosti (ali kakšnega čolna raje ne kupovati), ter tudi kaj pričakovati in kaj ukreniti - če lahko kaj - če prideš v te vrste kritičen položaj. Ni pa tema urejena.
  • Zanimiv rezultat testa - sile na hrbtenico pri nabijanju na valovih
    SR 290 je napisal, da so Nemci to testirali pri glisiranju po valovih sede na (dobrem? gibljivem in z blažilnikom?) sedežu in stoje in dobili tudi zanje nepričakovane rezultate. Naši predlagajo stoje - z mehkimi koleni (kot na smučeh po grbinah) - že zaradi preglednosti čez valove, sicer gladko trčiš v koga v naslednji valovni dolini.
  • Krilca za izvenkrmni motor - tema se začne o tem, kdaj jih uporabiti in kako.
    Znajo odpraviti nekaj simptomov (težko izglisiranje ipd.) in njih izdelovalci jih često reklamirajo kot 'zdravilo za vse bolezni', pa je - praviloma - bolje odpravljati vzroke, o čemer je precej v temi napisal SR 290. Prav v tem prispevku pa je nekomu, ki je pisal, da je SR 290 le teoretik, naštel nekaj svojih dosežkov v praktični aerodinamiki (mislim da zasneževalni topovi' itn.), praktični hidrodinamiki (spravljanje quadrifoila ali kako se je že reklo, do tega, da se dvigne na krila z boljšim pogonom in propelerjem) in podobno.
  • Nikola T. in njegov Parsun 5 HP - kaj je SR 290 svetoval za tisto predelavo
  • Vpliv premera in koraka propelerja na potrebno moč za gnanje propelerja - in dalje v isti temi odlična razprava o izbiri propov pri izdelovalcu motorja, prodajalcu plovila z motorjem in tako naprej. Svojo plat je dobro osvetlil tudi Daki.
  • Pojasnitev kavitacije na propu - in njenih posledic
  • Nasveti za zamenjavo z ustreznejšimi propelerji - nekaj sto jih je v raznih temah
    V temah so opisani problemi, zbrani - če so bili v začetku pomanjkljivi - potrebni podatki in dani nasveti. Poleg tega ta seznam kaže tudi na nabor pojasnil, kaj je bil v katerem primeru razlog za težavo in zakaj je svetovana taka rešitev, kar je po mojem še dragocenejše, kot gol nasvet tipa "stori to, ker jaz že vem, zakaj sem ti to rekel".
  • Ni vsak Hempel enak
    Tu je opis postopka za SebastjanM in tudi razlogi za barvo Hempel Ocean (in ne Hempel Enamel) za čez odbrušen od starosti močno porumenel gel coat
  • Ročni zagon Mercury 60 EFI iz l. 2009 - če ne veš, kaj delaš, tudi nevarno
    Sicer Daki v temi da navodila, kako, in da - razen za to, da se naučiš - to počneš le ko ne gre drugače.
  • Tema o prototipu - žal tam zdaj precej vsebine manjka. Nekaj o o tem 'prototipu' pa je ohranjeno drugje, recimo
  • Domača hitra gradnja dobrega kompozitnega trupa - vredno prebrati, če pomislimo, kako je narejen 'prototip'
  • Reči v zvezi s sendvič kompoziti - 'sogovornika' sta bila Gorki in acrobat
  • Popravilo krmne stene - odgovori na vprašanja avtorja teme
    Obsega zakaj je kot takšen, zakaj je vlaminirana (praviloma lesena) plošča in kako in nakaj paziti, da ne povzročiš, da zgnije
  • Kako laminiraš luknje v krmni steni - Gorki je napisal, da ga je to zezalo; tu nasvet, kako da to ne zeza
  • S čim je Elan spajal stekloplastično palubo in trup v 198x letih, in kaj uporabiti namesto tega - in dober odgovor
  • Luknje za 'knipinge' v poliester - večina ljudi naredi premajhne ali vsaj ne povrta gel coata, zato material razpoka
  • Odstranitev AF, čiščenje in zaščita starega gelcoata - priporočilo za Larson All American 5000, ki ne bo več imel AF, je pa to tudi v načrtu pri SR 290 kot cenejša a dobra različica rešitvi z AWLCRAFT (najbrž za prototip?)
  • Električni pogon in ekologija - dobra osvetlitev več plati.
    Kar nekaj reči je skoraj samoumevnih, ko pomisliš nanje, pa večina ljudi vseeno ne pomisli na to. Kaže, da bi med to večino večkrat lahko bili tudi razni zakonodajalci.
  • Viza za Kitajsko - postopek, kako je uspelo v le nekaj dneh
  • Bankrot Bavarie - mrhovninarski vlagatelji in posledice
    Odličen prispevek o tem, kako zajedalci za majhne kratkoročne dobičke škodijo gospodarstvu in lahko uničijo firmo (ali nacionalno gospodarstvo), pa jim ni nič mar. Lahko se - po mojem - gleda nanje tudi kot na gospodarski ekvivalent raka.
    Precej SR-jevih prispevkov v teme je odgovorov na postavljena vprašanja in takrat ni nujno, da vsakič razloži ozadje za nasvet, a je tako ozadje precej celovito v kakem drugem prispevku. Ravno te bi rad našel in povezave dal sem.
    Menjava propelerja? je bilo najprej močno pomankljivo vprašanje. Potem je bilo - brez žalitev za spraševalca - zbranih več info in dober odgovor - in tudi razloženi razlogi zanj.

    Ja, še to. Marsikdo je dal vtis, da mu ni všeč, da hoče SR 290 vedno imeti prav. SR 290 nima podpisa, kot je moj, ampak ko po argumentih ugotovi, da ni imel prav (argumentirano prav je takrat imel AEgir, ki sicer zna tudi komu na forumu iti na živce iz podobnega razloga - o tem moram še kje kaj reči ali napisati), je potem njegov odgovor tak.
  • Popolna obnova starega plovila? - jedrnat povzetek
    V temi je pa še več dobro utemeljenih mnenj, ki osvetlijo večino plati vlaganja v obnove.
Correct me if I am wrong, please.
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 5586
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 22:30
Kraj: Ljubljana

Kazalo dobrih prispevkov po avtorjih 3.del

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » To Jan 09, 2018 13:42

Kazalo dobrih prispevkov po avtorjih 3.del
Glavno kazalo te teme


Mic-Tic
  • Prigode mornarja št. 8 - nekje zahodno od Italije
  • Kako Mic-Tic uporablja pomorsko radijsko postajo
  • Beli dim iz auspuha - saildrive... - slabe izkušnje z Volvo serviserji; to sedaj servisira sam
  • Zakaj daljšo sidrno verigo od 50m - čarter barki je strgalo verigo - in nadaljevaje o izkušnjah, ki 'resno predlagajo' daljšo verigo.
    Admin se ni strinjal in je bil mnenja, da 10 uteži, fiksno vpetih vsaka v svoj člen na del verige pri sidru lahko nadomesti nekaj deset metrov verige - kar je še malo stvar za debato.

    Potem ko je bil še ena žrtev gnjavljenja zaradi jezika tukaj (MareC, ki sam piše lepo v članke v reviji in šepavo na forum) se je Mic-Tic nehal čutiti zagnanega člana foruma, katerega 'zaslužni člani' tako pišejo ostalim, nehal je čutiti, da mu je v čast viti zastavico foruma morjeplovec na svoji jadrnici, če je kultura komunikacije 'zaslužnih članov' tega foruma taka.

    Če pojasnim, Šlo pa ni za malomarno pisanje ampak za samodejno kapitalizacijo na novem telefonu, s katerega je Mic-Tic takrat objavljal, kje je in kaj počne. Sporočilo je bilo izza krmila jadrnice, ko ni imel časa tam še poskušati naštudirati novega telefona, zakaj je začel vsako natipkano besedo začenjati z veliko začetnico, zaradi česar ga je star in izkušen član morjeplovca, ki zna pravilno pisati, pa na forumu tudi sam često ne uporablja pravilno začetnic stavkov in ločil - če prav pomnim - že večkrat druge člane foruma pošiljal ponovno v šolo k pouku slovenščine.

    Od takrat dalje na forumu ni več Mic.Tic-ovih potopisov - čeprav je bil še marsikje - niti dosti opisov novih problemov in njih rešitev. Le redko se še oglasi s kakim vprašanjem ali pojasnilom v kaki temi.

mirante
Novinec
    Novinec je bil včasih kar precej časa 'motornjak', zdaj pa je že nekaj časa pod jadri. Pred nekaj leti se je odpravil po Jadranu na jug in potem po sredozemlju na zahod. Zadnjič, ko sem o tem poslušal, je prispel mimo Kanarskih otokov in Karibov ter skozi Panamski prekop do Tihega oceana.
  • Kakšen tender - in zakaj takšen
  • Tohatsu 2,5 2T - to je bil pa motorček na njem
Gaso
Kepca
  • Zamenjava kablov - kepca kratko povzame vse bistveno
  • Katero navigacijo - Pojasnjeno, kako so na 5,5 metrov motorni so povezani instrumenti motorja Yamaha in star Garmin
SebastjanM
    Novinec na forumu, a odlični prispevki v temi Larson All American 5000 o obnovi tako plovila kot prikolice.
    Žal v starejših prispevkih te teme že zdaj manjkajo slike, ker so jim pri ponudniku, kjer gostujejo, spremenili naslov, na forumu pa se zdaj stari prispevki ne dajo več urejati in pisec zato ne more popraviti naslovov slik.
  • Larson All American 5000 - odlična je cela tema o obnovi.
    Obnovljeni in/ali prilagojeni so čoln, motor, prikolica... Še enkrat, odlično. Nekaj podrobnosti:
    • Po obnovi na dopust - Bibinje - in dopust je bil še zanimiv
      Med ostalim je motor na začetku nekajkrat odpovedal, tako da se je bilo k sreči mogoče ujeti na eno rdečo bojo za 'šraufanje' do toliko, da je spet delal... Pogosta težava, da pred dopustom zmanjka časa za testiranje kje bliže domu (podoben nauk je isto leto sam sebi dal tudi AEgir).
    • Kako se je zadeva potem obnesla - potem ko se je s Sebastjanom in z motorjem nekaj časa zabaval tudi Marcel
    • Motor se ni zavrtel na max obrate - kljub odlični plovbi še vedno ni billo vse OK
      4 razlogi, tokrat med njimi tokrat nič okrog propelerja
  • Fletcher 140 GTO - kratko argumentirano mnenje. Upam, da bo uspel napisati daljši prispevek o znamki
  • Anekdota, kako so 'Merci' postali črni
  • En popoldanski projekt - odlična domača montaža kljuke za vleko
  • Prikolica - preverjaj in pričakuj nepričakovano - kako opaziš, če se začno odvijati vijaki platišča prikolice
  • Prikolica prej - v temi naprej so slike kosov, ki so prišli nazaj na novo pocinkani, pa tistega kar je bilo nabavljeno novo in na koncu kakšna je bila na novo sestavljena.
  • Kondenz pod 'cerado' - 'ameriška rešitev' z dvema cevema, ki jih sonce različno ogreva
Sea storm
    Tesnilna masa za tesnenje kobilice - začetno vprašanje je bilo, kje se dobi 3M 3200
    V temo je mamaMicka napisal nekaj o lastnostih in kje so nekoč imeli, Sea storm pa potem o Sika izdelku za podobne namene - vključno s povezavo na navodila za pravilno uporabo in povezavo na raziskavo o primerjavi kakovosti različnih izdelkov za ta namen.
Saso_P
Stopi
novinec1
  • Ob menjavi potege za krmilo - kaj je našel pri tem
    Tema ima naslov 'počena krmna stena', beseda pa teče o različnih problemih starejšega, na novo kupljenega, čolna - in novega morjeplovca, ki problem opiše in povpraša za nasvete - in jih dobi - potem pa tudi dobro opiše, kaj je napravil in kako se je izšlo. Skupaj odlična tema.
Bavarko
Car
Domi
u-r-o-s
pu
  • Pasara istranka Mlaka Sport - polizpodrivna različica
    Pasara je klasično i zpodrivni trup. pu razloži svoj izbor in razloge zanj, pa tudi kako se obnese - vse jedrnato v enem prispevku na ok. 25 vrsticah.
  • Je motor res prešibek - pu meni, da ne in tudi napiše, zakaj
    V temi nekaj starih članov (ki so bili takrat še nekoliko mlajši) pisalo tudi o porabi tako, da primerjave niso bile možne, pa to med sabo potem malo razjasnili.
Daki
    Tudi Daki-ja so 'zajebavali' - in to ne le v začetku. V začetku so se 'zajebanti' spravili tudi nanj, da piše o vsem in se ne razume na nič. Izkazalo se je, da je hudo zagnan ribič (o znanju tu ne morem soditi, ker se na področje športnega ribolova ne razumem) in profesionalec za navtične motorje (šolani in pooblaščeni serviser za Yamaho, zna pa še marsikaj in lahko argumentirano reče še kaj o marsičem drugem). Nekateri od 'zajebantov' - starih in na morju izkušenih članov morjeplovca - so tudi potem, ko jim je bilo že jasno, da so ga polomili, še naprej vztrajali :(
  • Uporabnost fishfinderj-ja - tudi vidnost lignjev itn.
    Pred časom so mene na forumu 'spljuvali', ker sem bil mnenja (in mislim da dal reference), da se jih mora dati videti na dobrem ultrazvočnem lokatorju, če to lahko že mnogo tisočletij delajo delfini in nekateri kiti. V tej temi se zdaj večina že strinja z Dakijem, da se da.
  • Hladilne torbe za barko - v temi teče beseda o tem, kdaj in zakaj in omejitve
    Daki pravi, da zmrznjena slana voda dlje ohrani hladilno torbo hladno. Po mojem to ni čisto točno, po mojem jo - dokler je kaj zmrznjene - ohranjuje na nekoliko nižji temperaturi, podobno kot verjetno 'pingvin' vložki, zna pa biti uporabno.
  • Yamaha Enduro - pojasnilo, kaj je to, v odgovor na zasebno vprašanje dano sem, ker je zanimivo za vse
  • Kako potegniti novo 'zajlo' za 'gas' - ta način je uporaben tudi za vlečenje drugih reči skozi kake cevi, luknje in podobno
  • Konzerviranje 4-taktnega motorja - jedrnat povzetek navodila za to.
    V temi je sicer več mnenj, ki se včasih dopolnjujejo (malo drugačna priporočila različnih izdelovalcev ali za različne modele), včasih pa si tudi nasprotujejo.
  • Kratko o konzerviranju 2-taktnega motorja - kdaj, kako, v naslednjih prispevkih tudi zakaj
  • Menjava propelerja
    Propeler je prijelo na osi in bila je peripetija sneti, ker verjetno gred propa ni bila namazana. Nekateri na forumu so omenjali, da je za čas neuporabe dovolj le, če motor po uporabi spereš s sladko vodo in da 'konzerviranje' ni potrebno. Tu je bila izkušnja, kaj se zgodi, če na v tem prispevku opisani korak vzdrževanja pozabiš.
  • Razlike med nekaterimi motorji različne moči - v tem primeru je šlo za 4,5 in 6 KS.
  • @Nakup čolna/gumenjaka - Daki našteje nekaj lastnosti/prednosti 'fishermana'
    Daki je zagnan ribip, poklicno pa pooblaščeni serviser izvenkrmnih motorjev Yamaha.
  • Tu pove, kdo še profesionalno popravlja izvenkrmnike okoli Ljubljane
  • Nekaj mnenj ostalih o profi serviserski plati njegovega dela:
      ernijev v temi 9Yamaha ne dela'
      Daki je po opisu vedel, kaj mu manjka in mislim da posodil vplinjač za tisti tip; poleg tega ernijev po navodilih potem na morju zamenjal vplinjač in je motor z Daki-jevim delal, ne da bi ga bilo zdaj treba pripeljati na servis
      janmar - najprej dobi navodila, na kaj naj pazi in kako naj, če bo delal sam, na koncu zaplet pride po rešitev k Dakiju
      papajoe
      primorc84
      kr3mn1 - ta kratko in temeljito pojasni tudi, zakaj ima dobro mnenje
      DREAMS - tudi opis, zakaj
      Nikola T. in še tu
      Mike in Cibro - pet let, preden se je pod imenom Daki prvič oglasil na forumu
    Je pa na forumu nekaj pripomb na cene delov po naših servisih...
NOVI FOSIL
  • Prnjavica ali brbavica ŠKOLJKE - dober odgovor windmanu
    Od potrditve imena mimo tega, kje in kako se jih vidi do tega, na kaj popaziti pri pripravi za uživanje.
  • Kakšen čoln uporablja - opis je v temi, kjer začetnik išče čoln za ribičijo
    NF v odgovorih opiše, kakšne potrebe ima, kako uproablja čoln in kako ga je prilagodil - recimo, da ga pri celoletni ribičiji tudi pozimi ne zeza kondenz.
  • Za male barke neobičajno sidro - pomožno sidro, staro več kot 50 let
    NF ga uporablja največ za sidranje na večjih globinah pri lovu na ribe; NF pravi, da utor na steblu sidra omogoča sprostitev tudi, če se sidro zatakne pod skalo
  • Neurje nad Lošinjem - fotke, tudi pijavice, julija 2017
  • Dobra povezava na meteo stran - tudi v temi vreme te dni
  • Draga Cro škatla za prvo pomoč - kaj je v njej
    Reči v njej so zanimve. Problem je pa trajnost nekaterih zdravil in to, da mora biti za celo škatlo certifikat lekarne, da še ni nič pretečenega. Morda to pomeni celo, da je treba zamenjati vso škatlo, če jo enkrat odpreš, ko jo rabiš, namesto dokupiti porabljeno...
  • Zakaj, kdaj in kako NF konzervira dvotaktnike - v temi so različna, tudi drugačna, večinoma utemeljena mnenja
AEgir
  • Začetek dopusta 2018 v Senju - poučno na veliko načinov - in pohvala lokalnih avtoritet, čeprav so mu izrekli kazen
  • Zakaj je Rio 500 Onda dober čoln - kratek opis v pojasnilo primerjave s starejšimi QS
  • Prodam Rio 500 Onda - ko ga je 'zrihtal', se je na dopustu 2018 zavedel, da je premajhen
    Je pa to po mojem eden od najlepših oglasov, ki sem jih videl na forumu, in popolnoma resno mišljen.
  • Mnenje o motorju
  • Mali izvenkrmni motorji - delček k temu, kaj je kdo kdaj za koga delal (in Ficht, Ficht RAM in Etec...)
  • O polnjenju 2 taktnih motorjev skozi čas - mercury, Evinrude, OMC... - več prispevkov
  • Quicksilver - Activ 705 - dobro pojasnilo v odgovor na vprašanje, kdo dela kaj, kar je na trgu kot Tohatsu
  • Pokaz možnih posledic nekonzerviranja motorja - Aegir svetuje konzerviranje motorja izven uporabe in to argumentira
    V tej temi se najde tudi kak zelo dober motorist in 'šraufač', ki se mu - tudi po veliko izkušnjah - zdi to odveč, najde se tudi kdo, ki ne razume preveč in provocira, tu (in tudi prej v temi) AEgir brez trzanja na provokacije izvrstno argumentira svoj pogled na problem
  • Procent olja v mešanici pri dvotaktnikih - argumentirano mnenje o tem (v temi je nekaj drugačnih, tudi argumentiranih)
  • Ring free - Tomos 18 dela brezhibno, a na enem cilindru manjša kompresija
    V temi sicer so razni nasveti za razne predpostavke. Aegir uporablja za vzdrževanje dvotaktnikov in je vredno poskusiti, preden razdiraš.
  • Zgodba o Evinrude - del - odlično
    Le komentar iz enega od prejšnjih prispevkov, če je imel v mislih člane foruma, je bil malo prenagljen. Kar nekaj članov foruma gre enako globoko v gradiva kot AEgir, čeprav včasih o tem zaradi klime na forumu raje ne pišejo.
  • Evinrude - naslednji del - ideje, kako biti kos težavam z injektorji
  • Evinrude Etec motorji - vaša mnenja - tako AEgir 'žali' koga, s komer se ne strinja (kadar ne misli, da je izzvan ali ga kdo 'zajebava'
  • OMC izvenkrmniki - Johnson in Evinrude V4
    V prispevku je tudi povezava na slide show njegove obnove enega V4 60 stopinj.
  • Zgodovina OMC v 15 minutah - na youtube
    "Skoraj nemogoče je 100 let povzeti v 15 minutah ampak tole je dokaj dober poizkus."
  • Nabavil sem še eno novo 'kosilnico' za 'šraufanje' - Tohatsu 90 TLDI
    Všeč mi je zlasti tisto, da najbrž ne bi zamenjal tistega sedaj na čolnu s tem. Bo pa poskusil na tistem čolnu tudi tega, ko bo končan, in če bo res pri enakih ali boljših plovnih lastnostih tudi poraba manjša, bo najbrž zamenjal.
    Teorija in praksa v pravi 'simbiozi' :wink:
  • Poročilo o TLDI 'kosilnici' - po dopustu 2018 rabi še malo, da bo vse OK, ampak ostane
    Johnson, ki je bil prej, je močnejši, ampak tale porabi znatno manj. AEgir je tudi našel mehanika, ki je na tem motorju prej, preden ga je prejšnji lastnik poškodoval, naredil generalko in izvedel, kaj ga še boli ter tudi dobil vso dokumentacijo za ta tip.
kr3mn1
Leut
  • Kazalo Leut-ovih povezav na navtično zanimive strani
    Leut je na forum objavil veliko dobrih povezav na zunanje vire, vsako v svoji temi, kar ni dobro kar zadeva preglednost pri iskanju. Povezave na tiste (kar sem jih doslej opazil) sem zdaj zbral v namenskem kazalu in ne našteti vsi tu. Bom pa v zgornje kazalo začel dodajati tudi druge dobre podobne povezave drugih članov foruma, le da še ne vem, kako naj ga preimenujem :oops:
  • Kaj je umetnost? - odličen zgoščen, a tudi za laika razumljivo argumentiran poskus odgovora na vprašanje, ki ima najbrž podobno mnogo odgovorov kot vprašanje, kaj je vera.
LaMike
lure
evovii
janadino
  • Jedrnato mnenje o sidru zložljivi maček - janadino ima na gumenjaku hall-a
    V temi so različna mnenja o sidrih za majhne gumenjake in nekaj morjeplovcev uporablja zložljive mačke, ki ne vzamejo veliko prostora in pravijo, da tudi če ni posebno dober, jim zadošča. Janadino pravi, da mu tudi hall ne vzame preveč prostora in nima ostrih robov, pa je daleč boljši.
  • K oceni stroškov uporabe Evinrude 2T - številke iz lastne izkušnje
    Daki je potem v temi za primerjavo dodal še podatek o cenah servisa za 4T podobne moči.
weta
tyson
  • Kdaj in zakaj transportna kolesa na 4 m gumenjak
    Odgovor na vprašanje, kako po tem s takim čolnom v kampu na morje in iz njega. V temi prej pa teče beseda o tem, kak čoln za kaj, in tyson se z 4 m gumenjakom že leta potepa okrog Lastova (če sem si prav zapomnil), tako da je tudi, kako in zakaj tako s takim čolnom še kaj napisal prej v isti temi
  • Lakiranje medenine? - tyson pojasni, da se jo polira, in tudi kako in zakaj
aleks09
  • Kakšno je vaše mnenje - aleks09 da odličen odgovor
    Na prejšnji strani teme je Plagiator zbiral info za jeseni, ko bi rad zamenjal dober gumenjak za nekaj drugega, pa še ne ve kaj.
  • Gliser v nekaj m vala - resen odgovor na 'zajebantski' komentar
    Nižje v temi je še nekaj 'zajebantskih' drugih avtorjev in tja moram narediti povezavo iz kazala manj dobrih...
  • Saver 650 VS Italmar 22 - še boljši odgovor - vsebinsko in sicer
    V temi je morosito našel enega primernega za dobro ceno, nekdo drug pa kot alternativo predlagal meter krajši in dražji ter z morda malo šibkim (tudi novim) motorjem, a nov čoln (letošnji model). morosito je morda malo manj vljudno odgovoril, da po funkcionalnosti in ceni sploh nista primerljiva, nakar je eden od starih članov odgovoril s provokacijo morositu.
    aleks09 je temo vrnil na argumente tako, da se to po mojem sploh ne da lepše.
Savo1953
Correct me if I am wrong, please.
Uporabniški avatar
Vinta
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 137
Pridružen: To Jan 20, 2015 19:28

Re: Kazalo dobrih prispevkov po avtorjih

OdgovorNapisal/-a Vinta » To Jan 09, 2018 22:12

Dober povzetek prispevkov.Bravo
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 5586
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 22:30
Kraj: Ljubljana

Kazalo dobrih prispevkov po avtorjih 4.del

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Pe Jul 20, 2018 12:07

Kazalo dobrih prispevkov po avtorjih 4.del
Glavno kazalo te teme

mala37
JulesVerne
Echo
  • Primerjava jadrnic - First 35, Elan 340, Elan 350; poleg njega še Sly itn.; odlična tema
Fojki
330i
  • YAMAHA 425 - admin je bil mnenja, da izvenkrmni nad 200 HP nimajo smisla, več takih na istem čolnu pa sploh ne. 330i se ne strinja - ima 9 metrski gumenjak z dvema izvenkrmnima motorjema, prej pa je imel čoln z enim notranjim - in iz svojih izkušenj razloži, zakaj ne.
greenhorn - star član, a s tako malo bojavami, da sem menil, da je novinec
  • SONDA ZA LOWRANCE NAVIGACIJO - vprašanje je bilo v zvezi s tem, da ne kaže ne globine ne temperature
    Odgovor na povezavi je bil odličen - konkreten in celovit.
Eol13
  • Iz mesta Cres do Murterja - Betina in nazaj!!! - avgusta 2018
    Tema se je začela z vprašanji, kaj kje in kako bi to šlo s 5m gumenjakom in 60 KM motorjem, nadaljevala z odličnimi nasveti, končala pa z opisom 5 dnevnega potepanja in pohvalami ostalih za potep in temo.
theDamjan
david_bergoc
Wisdom
  • Utekanje motorj po popravilu - motor je zalila voda, menjani ležaji in batni obročki
    Odlična povezava o mazivih za prvi zagon in utekanje. Dobro že prej AEgir in Marcel, ampak nekateri se niso strinjali (nekateri brez argumentov), to je bil pa odličen vir za 'nejeverne Tomaže' - če bodo seveda šli prebrat :|
franc5e
klemn
dizel
  • Nakup plovila iz Italije - poleg seznama tega kaj rabi še dober nasvet
    Preden greš tja kjer boš vpisal, pošlješ tja slike dokumentov po e-pošti in vprašaš, če še kaj manjka. Naprej v temi Urban Batič da še nekaj podatkov o novostih.
UrbanBatic
  • Gumenjak okrog 5m? - na to vprašanje je nekdo grajal razpoložljivi prostor na Zar-ih
    Urban argumentirano pokaže, kako je zares s prostorom na Zar-ih.
dinksi
tkrneki - nov član, a že uporabni prispevki
  • OpenSea Maps - uradno brezplačne, tudi za na Lowrance, Simrad, B&G
  • Obnova - krpanje - gumenjaka - pomembno se je natančno držati navodil.
    Različni lepili za PVC in CSM firme Adeco, dober povzetek postopka.
  • Yamaha 25/70 betol - povezava, kjer se je naučil, kako oceniš (izmeriš) korak in premer propelerja, vprašal je pa goahead
Venturer
sailord
  • Pridružim se posadki za nekaj dni
    V temi je bilo več vprašanj novincev, ki bi poskusili s kom, pa ne nujno na tečaju. Sailord da kratek odgovor, da lahko kdaj vzame s seboj jadrat koga, ki ga to resno zanima.
rabuni
boogle
  • Privez čolna - zakaj se je izkazala dvojna vezava gumenjaka na izpostavljeni boji
Nimbus
dedeha
MKN
  • Popokan stik krmna stena - vprašanje s fotko je bilo, kaj to pomeni in kako resno je.
    MKN je pojasnil, da je on v podobnih okoliščinah rabil zamenjavo krmne stene.
Paco
mravla74
  • Obraba elise? - to je nekoga skrbelo
    mravla74 je Elan okrog 2010 kupil Elan GT 402 z Yamaha 40 in imel s tem težave. Peljal je k Rožeju (2010, leta, preden se je Daki prvič oglasil na forumu) in v prispevku piše, kako so poštimali. Od tedaj dalje ni bilo težav.
peterv6i
  • Menjava zobatega jermena, Yamaha - fotke, opis...
    Daki - profi s servisa Rožej - brez zavisti komentira
    Daki napisal/-a:Tole si se pa potrudil. Lepo. Bo komu prav prišlo.
nika1
  • Krmarjenje pri vzvratni vožnji - nika1 je natančno opisal problem
    Odgovori in izkušnje ter njih utemeljitve ostalih so odlični in uporabni za veliko okoliščin, ampak mislim da za zdaj še ne dajo dobrega odgovora na v začetku teme postavljeno vprašanje.
DR76
Tadejko
  • DIY kosnik - zanimiva je vsa tema
  • Izkušnje s sidrom kr3mn1 - mislim da to sidro ni neposredna kopija nobenega drugega
    Sidro 11,5 kg (tip številka 2 iz tabele) je bil testiran 28-31.100.2017, z namenom videti, kako tudi v zahtevnejših razmerah. Vreme je bilo za take teste primerno, saj je veter med sidranjem večkrat spreminjal smer, sidro pa se je odlično izkazalo.

    Narejeno pa mislim da je to sidro po vrsti po navdihu mimo težko-kategornega Polanca, katerega navdih je bil Mantus, ta pa mogoče po navdihu od sidra Rocna in najbrž še tako naprej.
morosito
  • Privezi na Slovenski obali za čas kosila - odgovor na še eno pripombo o njegovi Slovenščini
    morosito ni hodil v šole kje, kjer bi se imel priložnost učiti slovenskega jezika, česar bi bilo dobro da se zavedajo nekateri kritiki (bolj zajebanti zaradi) njegovega načina pisanja. Vseeno je to, kar napiše običajno razumljivo, čeprav zaradi pomanjkanja velikih začetnic presledkov in ločil ne vedno lahko berljivo.
  • Priporočilo za iskanje v IT - kaj dati, da Subito vrne ponudbe iz bližine SLO - in zakaj
  • Nepravilna uporaba trima - kako je lahko problem to in ne premalo moči ali neprimerna elisa
  • Honda bf90a - šlo je pa za primeren propeler
    Kocka povprašal in spraševalec dal podatke, ki so prej manjkali, na osnovi tega je pa ta odgovor.
kr en
atilone
barba&capo
borci
frikmusic
fakinx
  • Menjava vsisov in ventilov - izvirni 'so mu razpadli v roki'
    Novi Trudesign plastični se po nekaj letih odpirajo z dvema prstoma - torej doslej vse OK. V temi malo naprej Edo še opiše, kje se blizu dobi in na kaj biti pozoren pri menjavi za Trudesign
  • Montaža sončnih celic, MPPT regulatorja, polnilcev - polanc je vprašal, zakaj ne kar na aku
    fakinx razloži s stališča svoje izkušnje, kako najprej ni delalo in kako je potem - po NT nasvetu - delalo, ter oriše, zakaj ne, in napoti na nadaljnje vire.
SS9940
  • Naslov teme je bil Velikost propelerja - čoln ni zglisiral
    Kazalo je, da bi bilo lahko pomanjkanje moči zaradi česa na motorju in SS je dal odličen seznam, kaj pogledati - mislim da iz priročnika za Mercury
zlatko83
Piki
  • Tomos - odličen pregled ene plati ozadja - s katerimi deli je izdelek bil dober in s katerimi ne
    Zanimivi tudi nekateri drugi prispevki v temi. Bile so kakšne izvrstne rešitve, bile so kakšne slabe izdelave (ulitki itn) in materiali... SR 290 je pa v

Leut
Harry
  • Vzroki za puščanje 'tenderjev' - lepo napisano mnenje
    Tudi prej v temi je še eno, ampak mogoče je o tem še kaj za 'predebatirati'. Prepolnjenost na soncu je definitivno problem, slabo lepljeni spoji tudi, UV pri kakšnih pa tudi... Jaz se bom oglasil, ko bomo razčistili, kje pušča en določen (PVC, kolikor vem) tender.
nemo
alfabeta
Wsurfer
  • Navodilo adminu za rešitev zablokirane forumove e-pošte - tedaj niso prihajala obvestila o ZS ipd.
    Brez tega bi adminu rešitev težave vzela precej več časa...
  • Potovanje po Istri do Kamenjaka - potopis - 2017, motorna barka
    Tema se je začela z vprašanjem, na kaj na taki poti popaziti (in ni bilo odgovorov), ta prispevek pa je opis opravljene poti in izkušenj z nje.
  • Razlike med surfi in sup-i itn. - lep pregled razvoja za laike
    V temi o ribolovu s sup-a je bilo več morjeplovcev nestrpnih do začetnika teme - in na eno - najbrž provokativno - vprašanje je Wsurfer lepo pojasnil tistim, ki jih reč zanima. Ta in tak odgovor je tudi čisto pogasil dotedanjo nestrpnost v temi.

pajer1
    Večina njegovih novejših prispevkov je bodisi ribiških, bodisi v 'pravila in predpisi' - in za obe področji jaz nisem stručko... Všeč mi je pa tisti o njegovem tedaj novem čolnu izpred nekaj let, čeprav je tema v 'Naša plovila' in zato vsebina vidna le prijavljenim članom foruma.
  • [url]Skrajno resno svarilo[/url] - uporaba opreme za dihanje z zrakom pod tlakom je lahko usodna, če nisi izurjen
  • Se zgodi, ampak zakaj??? - Nenadno in močno neurje, ampak izkaže se, da je vprašanje 'zakaj' retorično:
    Dragi moji forumaši. Izšlo se je. Ne sprašujte, ne svetujte, ne pametujte, ker namen mojega pisanja je v tem, da se zavedamo, da se lahko zgodi vsakemu in zmeraj ne glede na kilometrino.

    Tedaj - kot je napisal, da želi - beseda ni stekla o tem, zakaj je bilo tisto poslabšanje vremena tako močno, tako nenadno, ali oziroma zakaj ni bilo napovedano itn.
  • Vožnja rabljenega 5 m ribiškega gliserja iz Francije - po cesti, a tudi zanimiv opis poti
  • Plovilo uporabnika pajer1
      Kazalo je, kot da ima na novo plovilo 'tovarniško' nameščeni mercury 115 - čeprav max za plovilo dovoljene moči - še vedno premalo moči. Problem - in rešitev - sta pa potem bila drugje, ne pri premalo moči.
      Še to... Za kateri tip čolna je šlo... Ne le da sem moral najti z iskalnikom lastnosti tipa, celo ime tipa za pajer-jev čoln sem na koncu v pajer-jevih prispevkih moral najti z iskalnikom
      Kateri čoln je bil izbran - Quiscksilver 640 weekend - in zakaj
      Brunswick marine, na Poljskem narejen - tovarniški podatki
      Krst barke
      Prvi vtisi - plovne lastnostmi malo razočarale
      Drug uporabnik istega tipa - po prvih izkušnjah tudi domneva prešibak motor
      Enako o prešibkem motorju - in da ni kriv korak propelerja
      Z Mercury 150 Verado? - dobre izkušnje, a v Slo se ne da registrirati
      Flapi - izboljšanje; krilca na motorju - brez zaznavne razlike...
      Pale-tova pripomba - le en stavek, a odločilno za ukrepe v pravo smer
      Končno poštimano - to je bil pa tisti po mojem odlični prispevek
      Pa še en lep o pripravi barke in stroja na sezono
  • Dober povzetek, kaj je kaj pri potapljanju z avtonomno opremo - v temi HR dovolilnica (za potapljanje na CRO), iz l. 2011
  • Odgovor na vprašanje o opremi za avtonomno potapljanje na jadrnici pri vračanju iz Grčije: mnenje in pregled dostopnih CRO predpisov, iz iste teme, tudi iz 2014
  • Še ena o izkušnjah z lokalnimi 'šerifi' v zvezi s tem - ista tema, tudi 2014.
KOMA

Tu naprej pa - kot naletim nanje - dobri prispevki 'starih članov foruma', ki pa so pisali tudi prispevke (nekateri mnoge), o katerih je beseda tule. Sicer si je mogoče ustvariti svoje mnenje in tudi preveriti, koliko je moj vtis o njihovih ostalih prispevkih upravičen, s klikom na seznam njihovih prispevkov pred povezavami na njihove po mojem dobre.
Tudi povezave na moje prispevke so tu naprej - in v bistvu je prav tako. Tudi o mojih prispevkih si je najbolje ustvariti mnenje s tem, da jih sami pogledate - poleg tega, kar so tudi o mojih pisali 'zajebanti'.
Tex
Grega295
  • Tema v vse kar ne spada nikamor - argumentiran strpen odgovor na zahteve, da se tema izbriše
  • Tresenje notranjega diesel motorja na neoriginalnih nosilcih - na originalnih potem pa ni
  • Sončne celice za vzdrževanje akumulatorjev na jadrnici - gre za dve banki bistveno različnih kapacitet in problem sence jambora, pripon...
  • Razčiščenje kaj ni delo na črno - ta prispevek je lepo razčistil nesporazume v temi
  • Prevare pri izdajanju računov
    'Papirologija'' je pomembna; zaradi takih zakonov, kot jih imamo, brez pravilnih ugovorov proti tudi neupravičeno izdanim računom ti postanejo izterljivi.
  • Pri zahtevi za namestitev Cyrix-a je treba dati električarju navodilo - brez tega tudi sicer stručko lahko ne namesti prav
    Zadeva: Sidro - tale prispevek je treba citirati, ker bo temo, v kateri je v Oglasih, Matejc verjetno pobrisal.

    Grega295 napisal/-a:OK, torej Neptuno je pisal v temo Mali oglasi namesto v neko drugo; ampak vseeno je razlika ali nekdo preprodaja barve (kupim hobuk, prodam hobuk in četrt) ali pa prodaja sidro, ki ga je sam sprojektiral, ki je zložljivo (in s tem za marsikoga zanimivo kot rezervno itd.). Če se ne motim je bil nekje tudi filmček in še kup drugih zapisov.

    Kar se tiče Bonapartejevega sidra - ja najbrž je tanka linija med promocijo in pa veseljem z zapisovanjem vsega kar se dogaja okoli sidra. Meni so tisti prispevki zanimivi. Čisto nič proti nimam tudi če tip proda nekaj sider in pri tem zasluži, še posebej če so res tako dobra. Boljše da en naš iz Kopra, kot kak Avstralec. Ampak sem se že naučil, da smo si različni - meni ne gredo na žice ti prispevki, nekomu pa ne gredo tisti od MT. Hebat ga.

    Dobro napisano o Neptuno-vem sidru in tem, da je vsebine izginule teme škoda, in se strinjam. Pa pošteno napisano mnenje o MT.
MareC

gregor.n

Šari
  • Pogovor na Dobu - iz šal, a da misliti
  • Visokotlačni čistilec - zakaj ne takega prepoceni - odlično argumentirano
    Res je je meja cene morda le malo visoko postavljena in je včasih 'izdelek dobre znamke' malovreden ter ne posebno drag izdelek 'čungalunga znamke' dober, ampak za veliko - verjetno večino - cenenih šarijevo mnenje kar velja. Kar zadeva 'izdelke dobre znamke' se pa po mojem samo na znamko tudi nikoli ni zanašati (žal imam izkušnje tudi s tem). V temi je še en čisto uporaben nasvet tule.
  • Upravičena, a nežaljiva graja prispevka drugega člana, ki se z neko temo ne strinja in ga je pri tem tudi po mojem malo zaneslo.
  • Komande sidra v kokpitu - utemeljeno mnenje, zakaj rešitev za €10 verjetno ne bo dobra
...



Marjan Tomki
Slika

V tej temi so med mojimi prispevki našteta zlasti kazala, čeprav ne objavljam le tega; ampak števci dostopov kažejo, da se nanje pogosto dostopa tudi še leta po tem, ko so prispevki nastali. Eno izmed kazal, ki je tudi po zadnji novi objavi v temi pogosteje v uporabi, kot sem pričakoval, je tudi tole kazalo dobrih prispevkov. Torej:

Kazala:
  • Kazalo baze znanja - precej povezav v tem kazalu je kazala naslednjih ravni, ki so tudi moja (7777 dostopov nanj 16:54 20.6.2018 :wink: )
  • Kazalo zanimivih potopisov (tudi starejših) - povezave na precej dobrih prispevkov, le da tam niso urejena po avtorjih. Glej tudi opombe spodaj, zakaj ga ne morem dopolnjevati niti popraviti povezav v njem
  • Kazalo povezav (in tema s povzetkom) o porabi
    Zajema od tega, ali oziroma kdaj in zakaj se splača ali ne splača ukvarjati s tem, mimo tega, kaj vse znanega vpliva na porabo, do tega kako meriti in kako nedvoumno izraziti izmerjeno ter tudi kaj se lahko (in včasih mora, ker je sprememba porabe lahko svarilo o resni okvari) ukrene.
  • Slovensko - in drugo - pomorsko izrazoslovje
    Navtični izrazi so novincem - v navtiki in na forumu - tuji, znalcem pa čisto samoumevni in se često v novince, ki jih še ne razumejo, ne znajo vživeti (zde se jim smešni). Tu je/bo (upam...) v eni temi zapisan pomen takih izrazov, tako kot bom nanje naletel.

    Sam sem tudi potreboval navtične izraze v različnih jezikih, tudi takih, iz katerih še ne znam nič ali znam le nekaj besed ali izrazov, tako da sem nekaj tega sem zapisal tudi zato, da lahko hitro pogledam in osvežim, če/ko bom rabil naslednjič.

Začel sem nekaj tem, ki so se prijele tako po številu prispevkov ostalih kot po številu ogledov, recimo
Nekaj argumentiranih - kdo od ostalih bi napisal 'zateženih' - odgovorov na slabo utemeljene prispevke
  • Evinrude E tec motorji- vaša mnenja - dve taki po vrsti
    kasaudio napisal/-a:Evo vse yamaharje in podobne izzivam na eno dirkico čez kvarner; nekje na Unijah ali podobni liniji na Cresu damo gas do daske in zmaga tist, ki prvi pride na Kamenjak, malo bomo pa konje upoštevali.... pa da vas vidim.
      Ugovor na to je pa bil, da "ne moreš primerjati hrenovke s plastiko".
      Moj odgovor pa - argumentirano - trdi, da seveda lahko primerjaš; naštejem tudi nekaj razlik, za katere pričakujem, da jih bo primerjava pokazala.
      Naslednji je moj odgovor na lahkomiselno trditev, da na hitrost plovbe ne vpliva nič drugega kot teža plovila, oblika trupa in moč motorja, vse ostalo pa je 'otroško prepucavanje'. V njem sem naštel več vrst "otroškega prepucavanja", ki definitivno vpliva na hitrost plovbe.
    Kot je bilo treba pri Daki-jevih povezavah dodati povezave na dobra mnenja o njem, da je ponehalo neargumentirano zezanje, zna to priti prav tudi pri mojih. Je nekaj ljudi, ki nočejo, da pišem prispevke, ki skušajo obravnavati nek problem celovito (pravijo, da prepisujem wikipedijo), drugim gre na živce, da kadar česa ne vem z gotovostjo in kaj samo domnevam, to tudi napišem.
    Nekaterih pa to ne moti in/ali jim pride prav in/ali jih pohvalijo:
    Klik - Gorki, Klik - Dr E, Klik - Marcel, Klik - Vinta Klik - franc5e: najprej je bilo razburjenje, ko se nismo strinjali, na koncu pa smo razumeli, zakaj se ne strinjamo
    Klik - za temo navtično izrazoslovje
    Klik - za kazalo priročnikov
So tudi še prispevki, ki jih je še treba dokončati (ali o rečeh, o katerih je treba napisati več)
  • Mini-12 prilagojena za invalide - kot kaže, uspešno
    O tem, v čem je ta prilagoditev, o njegovih izkušnjah in tako naprej bom poskusil pripraviti Gregorja, ki jo je tako dobro uporabil, če lahko on kaj napiše.
  • Ali/kako se lahko naučijo sami jadrati gluhi
    Tokrat je šlo le za prispevek o tem, da se po vsem sodeč da in za vtis o s tem povezanih težavah, ampak še ne o tem, kako biti tem težavam kos. Video prispevek o tem na spletni strani zveze gluhih in naglušnih Slovenije.
  • Trim Suzuki 115 - v tej temi je beseda nanesla na razloge za galvansko korozijo
    Pri tem je prišlo tudi do nekaj vročih besed, jaz pa še vedno dolgujem s dopolnitev pojasnila tega pojava v prispevku na tej povezavi.

    Še kak drug moj prispevek ali tema, za katerega kdo napisal, da je dober
  • Z alesea EC 21 na ankaranski regati 2017
  • Iz Biograda n.m. na jug in nazaj 2015 - najeta jadrnica s težavami z elektriko
    Tu je bil proti koncu teme al mnenja, da smo Slovenci (razen izjem) mevžasti in se ne znamo ali ne upamo postaviti zase, ker sem poštimal probleme namesto težil zanje; ko sem njemu in še nekaj somišljenikom dal doživeti 'njegovo zdravilo', ko se o nekaj rečeh nismo strinjali, ni dobro prenesel. Po mojem sem ga s to demonstracijo polomil, ker je tudi še kdo na forumu ni dobro prenesel.
    Izid preizkusa: za skupnost je veliko bolje, če lahko razrešiš zaplete mehko (a dosledno), kot če ti je strašno pomembno pokazati da nisi mevžast 'slovencelj'. Tudi ko imaš prav, večkrat škoduje kot koristi važiti se s tem.
  • Prvomajska regata mini-12 na otoku Vir 2014 - in vse, kar sem imel okrog tega opraviti.
    Takrat je bil al še takega mnenja o meni
  • Jadranje - tokrat z letali - okrog Szegeda na Madžarskem - 2011 - nekaj slik manjka; glej opombo spodaj
  • Veruda-Kornati-Veruda - jadranje en teden okober 2002, Bavaria 37


Opombe

Marsikatera povezava v mojih kazalih ni več veljavna
  • Povezave na strani izven foruma
    Recimo savitsky introducion na orca3d.com je že ni dostopen, a zdaj ne utegnem raziskati, zakaj, ali najti druge povezave na enakovredno vsebino. Manjka tudi kup slik (manj v mojih prispevkih, več drugje), ker bodisi ni več domene izvirnih, bodisi se je kaj spremenilo pri povezavi na sliko (tudi če slika še obstaja). Tako manjka v prispevkih precej slik s shrani.si in z imageshack. Bomo videli, če se da kaj storiti.

    Včasih vsebine tudi po iskanju ne uspem ponovno najti in večkrat ne uspem najti druge, enakovredne. Odgovor na ta problem utegne biti, da tako izgubo strani preprečim s tem, da (vsaj bistveni del) vsebine citiram.

    S tem bodo začele imeti znatno večjo težo dosedaj neresnične trditve tistih, ki so me obtoževali, da so moji prispevki le kopirani z interneta. Če povezave ugašajo (in izginila je celotna vsebina nekaj Slo navtičnih revij, pa mislim da tudi nekaj hrvaških - tudi http://morskoprase.hr/ ), potem bom v prihodnje poskusil navajati vsebino pred izginitvijo (seveda z navedbo vira, kar je običajno pravno sprejemljivo).
  • Povezave na strani na forumu
    Kaže, da se je ob posodobitvi foruma letos vendarle pokvarilo precej povezav v mojih kazalih znotraj foruma. Kadar imam kaj časa (od upokojitve sem malo za računalnikom, več pa na vodi in okrog nje), te reči občasno preverim in kjer morem, popravim.
    Problem je, da lahko spreminjam stare prispevke le tam, kjer sem moderator, in tako ne delujejo več pravilno - mnoge povezave v kazalih zanimivih potopisov, zanimivih lokacij za sidranje, navtičnih trgovin in tako dalje, in jih tudi ne morem popraviti.
    Razlog je zgoraj omenjena adminova sprememba dovoljenj za čas za spreminjanje svojih prispevkov: klik.

Edit 9:28 17.4.2018: Morsko prase je izginilo za nekaj časa (let, mislim). Stare vsebine ni več, tako da so bile žal moje besede o izginjanju od tu povezane vsebine z interneta utemeljene. So ga pa oživili in nova vsebina mi je zanimiva. [/list]
Gaso o habibijevi areni
Correct me if I am wrong, please.
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 5586
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 22:30
Kraj: Ljubljana

Re: Kazalo dobrih prispevkov po avtorjih

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Pe Okt 19, 2018 12:58

Ker mi ni več mogoče vzdrževati obstoječih kazal, bo pač - dokler mi bo to mogoče - več prispevkov v temi. Imena (oziroma vzdevki) avtorjev prispevkov se bodo zdaj ponavljali, tako da bo treba iskati z 'find' ali 'search' internetnega brskalnika po trenutno odprti strani.

Kepca
    Suzuki DF 70 problem - Check engine in dalje podobne simptome je opisal Matjažce in še ni imel odgovora;
    Kepca je našel pod podnicami od vlage/slanice iz kaluže načet kabel, ki povezuje motor in instrumente.
aleks09
    Nakup novega gliserja - kormar 77 je vprašal tudi, ali potrebuje generator
    aleks09 pojasni, od česa vse je to odvisno.
Correct me if I am wrong, please.
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 5586
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 22:30
Kraj: Ljubljana

Re: Kazalo dobrih prispevkov po avtorjih

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Sr Okt 31, 2018 00:34

Ker mi ni več mogoče vzdrževati obstoječih kazal in dopolnjevati povezav vanje, bo pač - dokler mi bo to mogoče - več prispevkov v temi. Zato se bodo tudi imena (oziroma vzdevki) avtorjev prispevkov zdaj ponavljali, tako da bo treba iskati z 'find' ali 'search' internetnega brskalnika po trenutno odprti strani.

pale
  • Špricanje gel coat-a - nerodno vprašanje novinca; en odgovor je bil, da se ne da
    pale napisal/-a:Da se narediti ampak cenovno ni računice saj je veliko več dela kot obično lakiranje.
  • Obnova čolna G-370
    pale napisal/-a:
    77jure napisal/-a:Heheeh defenitivno je potreben popolne prenove, raztrgal ga bom na prafaktorje :) .
    Me pa zanima kako odstranim tla, ker na straneh so fiksno prilepljena na stranice?


    Porežeš s inox šajbo cca 7cm od roba čolna in paziš da ne greš pregloboko,lahko si narediš distanco iz kakšne plastike

Marjan Tomki
  • Obnova čolna G-370 - take čolne Kvarnerplastika G-370 je obnavljalo več ljudi
    Ista tema je - ko/če jih je več obnavljalo hkrati in so istočasno pisali v eno temo - postajala nepregledna. Pri več temah o istem tipu čolna pa tudi ni bilo videti, da to olajša iskanje in preglednost gradiva na forumu. Moja ideja iz 2014 je bila o tem, da bi pri tem lahko pomagala kazala (a se jih pa od okt. 2018 ne da več urejati).

Marcel_Mastnak
    Verjetno 2014 v času nastanka teh prispevkov nisem bil na forumu (izpah rame itn.), sicer bi bilo to gotovo že v nekaj kazalih.
  • Obnova čolna G-370 - koraki k boljšim plovnim lastnostim za obnovljeni mali Kvarnerplastikin gliser
    Dvig motorja do kavitacijske plošče cm-dva nad dno gliserja, premik težišča s prenosom tanka na krmo in do takrat, ko je na Dravi zmanjkalo bencina, so bili približno na 30 vozlih. Ko je Marcel vprašal, če bi lahko kdo posodil kake prope za test, je vitranc ponudil svoje - imel je tudi Mercury 500 - samo se je pokazalo, da imajo za Marcelove potrebe premajhen korak.
  • Prispel novi propeler
    V naslednjih prispevkih je bistveno pomagal SR 290. Marcel je - takrat v tem novinec - spraševal, dobival odgovore ter pojasnila k njim in uporabljal, kar je novega izvedel.
    Če bi bilo še mogoče, bi šle povezave na ta del teme še v nekaj kazal.
    Nekaj pohval na SR-jeve prispevke in njih razumljivost v tem delu teme: Marcel, habibi, na naslednjih straneh pa Sinji galeb pohvalo Marcelu in SR-ju
  • Kako je po upoštevanju SR-jevih nasvetov šel kasaudio-v gumenjak - v Marcelovi temi, a dobrodošlo
    Čoln je nihal z levega nagiba v desni nagib in nazaj (chine walk - tudi temo o tem so na forumu zasmehovali)
  • Nasvet SR 290, kaj bi bilo mogoče storiti - med drugim je omenil smučko, kar je kasneje Marcelu prišlo prav; kasaudio pa nasveta takoj, ker je bil konec dopusta, tisto poletje še ni uspel uporabiti.
  • Marcelovo poročilo po dopustu - poskušanje nekaj propelerjev brez spremembe dna na krmi čolna
    Dober opis poskusov in izidov, ampak to še ni to - omenja kavitiranje, mogoče tudi potegne zrak; takrat razlog še ni bil znan. SR je rabil več podatkov, spraševal in jih dobil. Marcel se je odločil do naslednje sezone temeljito pognjaviti čoln - prenoviti elektriko, morda dodati tudi elektrotrim itn. .
  • Ko je mraz malo popustil - žal zelo manjkajo slike.
    Iz opisa sklepam, da je bila na krmi spodaj v dnu vdrtina, ki je sukala vodni tok navzdol in tiščala krmo kvišku ne glede na trim; Marcel je ta do-en-centimeter odfleksal.
    Slike enako manjkajo na naslednji strani, tako pri prikazu prenovitve prikolice, še bolj pa pri izdelavi 'smučke'.
  • Nekdo je vprašal, če je bil vložen trud vreden rezultata - Marcel je še nekdo, ki uživa v tem kar dobro naredi
  • Rezultat junija 2015 - Ptuj
    Marcel_Mastnak napisal/-a:...Čoln se pelje kot gokart čez ovinke in še dobr da so gor školjkasti sedeži ker bočne sile so na trenutke izjemne! Štart je zadovoljiv, končna hitrost pa se je iz nekje 50km/h dvignila na 60. ...

    In povezava na FB stran tu dela (sicer gnjavi, naj se prijavim, ampak dela).
    Dva posnetka na Youtube:
    Slika
    Slika
  • Koliko gre, kakšen prop itn.. - ta in še nekaj prispevkov naprej
  • Našel tudi elektrotrim - ne od točno takega motorja, in da je 'upasal' kaže da je bilo treba tudi žagat
  • In ko je že podrl - in odpravljal 'čudne' reči, je bilo treba še ostalo prilagoditi temu
    recimo dovajanje goriva spremenjenemu pretoku zraka
  • Pa kritika posegov na motorju - in odgovor nanjo
    Potem je bil še poskus s za ta čoln premočnim drugim merc-om, ta čoln s 500-tko pa je po vsem sodeč dve leti brez potrebe po posegih nosil veselje; zdaj pa Marcel rabi malo večjega in je ta naprodaj.
morosito
heron
  • Frenk in Janez je bila tema; heron je pa pokazal dva zelo različna Janeza
Correct me if I am wrong, please.
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 5586
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 22:30
Kraj: Ljubljana

Re: Kazalo dobrih prispevkov po avtorjih

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Sr Dec 05, 2018 06:59

Marjan Tomki napisal/-a:Nimam več pravic urejati starejših prispevkov, zato ne morem dodajati povezav v izvirno kazalo, ampak moram nove povezave dodajati kot nove prispevke v temo na konec teme. S tem so do nadaljnjega povezave na prispevke enega avtorja raztresene po temi in jih je treba poiskati z brskalnikovim ali drugim iskalnikom (search...).

polanc, heron
  • ARC+2018 - tu je Nika z Žigo Polancem odlično odjadrala
    polanc je - poleg tega, kako stiska pesti - v temi napisal zame še veliko zanimivega, heron pa pojasnil nekaj reči in odgovoril na nekaj mojih vprašanj; dobrih in zanimivih je še nekaj prispevko v drugih piscev v temi (na misel mi pride Edo).

    polanc je o tem začel v razdelku Jadrnice in v temi Začetki - Marchi pa (kot moderator) odcepil v posebno temo (smeški 'thumbs up' mi ne delajo več, forum pa nima nič podobnega); žal zaradi tega ne bom povezave na takega smeška popraviti kasneje, niti mogel narediti iz tegale kasneje kazala povezav na po določeni vsebini zanimive prispevke v razmeroma dolgi temi.
polanc
  • NAKUP PLOVILA Z HRVASKO ZASTAVO - pomembno opozorilo
    polanc napisal/-a:Pa NE POZABIT da osnovno zavarovanje krije le škodo na ljudeh,če si pa eno jahto podrsal pa PLAČAŠ SAM.Zato majo pol pocen kasko pakete kjer je tud ta odgovornost not
MatkoBatko, Marchi, polanc, j.k....
  • Deljeno lastništvo - argumentirana tema o skupni uporabi plovil
    Na forumu Morjeplovec je o tem bilo že precej tem, nekatere med njimi zelo vročekrvno in napisane premalo tolerantno do mnenj drugih. Nekateri od piscev tam so najbrž s solastništvom
    imeli tako slabe izkušnje, da sploh niso prenašali, da bi kdorkoli izrazil kakršno koli drugačno mnenje o tem, niti bili pripravljeni razpravljati o tem, zakaj so takega mnenja. Ta tema pa je argumentirana - vsebuje tudi svarila, kje se je mogoče urezati pri tem in kaj koga kje moti, ampak v njej so opisane tudi dobre izkušnje.

    Če/ko bom mogel, bom nekam uredil skupaj tako povezave to kot na one s slabimi izkušnjami). Jaz osebno vem za nekaj takih, ki so se izšle (v enem primeru do razveze enega od solastnikov, potem je bivša žena dobila prisojen delež in so bile nekaj časa težave...) in za nekaj takih, ki se niso; za še več različnih pa sem slišal.
AEgir
  • Slike Bonaparte - Fotografija ni nič drugega kot...
    AEgir napisal/-a:Fotografija ni nič drugega kot zajemanje svetlobe in hranjenje tega vzorca na nekem mediju, bodisi papirju bodisi velikemu kanvasu 1/0 stikal, ki mu rečemo digitalna fotografija.

    Objektiv je šefla ali zajemalka. Če ponazorimo ima telefon čajno žličko, DSLR pa tanarvečo šeflo iz menze.

    Tudi če zna krožnik optično varati in ti da misliti oziroma videti, da imaš v njem več župe, kot jo je dejansko, je to še vedno iluzija in ustvarjanje nekaj iz nič.

    Trditev je zanimiva, ampak ne drži povsem. Fotoaparat je - po poenostavljenem načinu gledanja, kjer želimo poudariti samo en kriterij - res samo to, ampak to ni edini možni način gledanja na to, niti ni edini možni bistveni kriterij. Fotografijo - kot proces - je tudi zadeva, ki omogoča izbiranje oziroma prilagajanje načina zajemanja slike, načina hranjenje, različne intertiranje in prikazovanje shranjenega vzorca itn. Zgornja trditev zajema en bistven aspekt tega (pogfed na to), kaj je fotografija, ne pa vseh ostalih (tudi bistvenih) delov oziroma pogled na to.

    Tudi nadaljevanje teme je zanimivo, čeprav se je tema ohladila. Tudi bi moral o tem kaj napisati, je pa problem ker nekaj reči ilustrira video, kar je na počasni povezavi problem.
Nikola T.
  • Menjava alternatorja - kaj je treba imeti v mislih pri tem
    Če le menjaš okvarjenega je ena reč, če bi rad rešil probleme bilance pridobivanja in porabe električne energije na plovilu pa druga, in tu in dalje teče beseda o obojem, in to ne le o električni plati, temveč tudi o odvzemu energije z motorne gredi itn.
  • Sidrni sistem - tema je predvsem o električni ureditvi za sidrni sistem
    V temi na prejšnji strani je še veliko dobre vsebine o masi in volumnu verige, 'vagi' na premcu itn. (polanc da je pri večji masi v premcu zasidrana barka v nemirnem mirnejša, Grega 295 o testiranju vpliva dodatne mase na premcu itn.). Dobro vprašal je pa Donato. Na naslednjega je dal povezavo Grega295
  • Sidranje, električno sidrno vitlo in števec sidrne verige
alesjo
  • Predelava Volvo Penta MD7B z hlajenja neposredno z morsko vodo na hlajenje preko toplotnega izmenjevalca
    Odlično vsa tema, zlasti alesjo in Nikola T.
  • menjalnik MS10A - vprašanje je bilo, katero olje
    Ena reč je pisala v dokumentaciji za tak menjalnik, druga na tablici na takem menjalniku. Alesjo odgovori, potem je pa še malo pojasnjevanja, kaj in zakaj (pa pri tem niso šli do konca).
Leut
  • Vreme te dni - razmislek, zakaj je bilo toliko škode v marinah
    Več prispevkov je bilo o in po zelo slabem vremenu jeseni 2018; med ostalim je bilo veliko škode v marini Rapallo v Ita. Beseda je stekla o tem, da se morda pri veliko gradi (ne le marin) tam, kjer so naši predniki vedeli, da za to ni primerno. Zanimivih tudi precej drugih prispevkov v zvezi s to mislijo tam okrog.
kr en
  • Pula - Lošinj? - tu je govora o Boštjanovem 'fotru'
    Sicer je v temi veliko drugih prispevkov z dobrimi nasveti za novince na morju.
  • Frenk in Janez
    kr en napisal/-a:E vidiš, da niso rjuhe sinonim za "Janeza" :D
    Lej, sam da jim je luštn. Bodi strpen do vseh. Vse je kul.
od kapitana zena
  • Frenk in Janez - je bila tema, v kateri je o raznih rečeh nakladal al (in tam ni pobrisal)
    V tem prispevku je argumentiran odgovor na šimfanje sidra Bruce (kako, kdaj in zakaj Bruce kapitanu in OKZ drži dobro)
Correct me if I am wrong, please.
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 5586
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 22:30
Kraj: Ljubljana

Re: Kazalo dobrih prispevkov po avtorjih

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Po Mar 04, 2019 17:26

Ker mi ni več mogoče vzdrževati obstoječih kazal in dopolnjevati povezav vanje, bo pač - dokler mi bo to mogoče - več prispevkov v temi. Zato se bodo tudi imena (oziroma vzdevki) avtorjev prispevkov zdaj več pripevkih ponavljali, tako da bo treba vse poiskati z 'find' ali 'search' internetnega brskalnika po trenutno odprti strani.
Daki - David Rožej Hlajenje Z pogona
    Admin je nekoč nekje napisal (verjetno v portalovi bazi znanja), kakšen odstotek izgube moči je v ležaju, pri zobniškem paru in morda tudi pri tesnilu (semering ali podobno). Pri motorjih velikih moči so te izgube lahko skupno ne le v kilovatih, ampak v precej deset kilovatih, in v končni fazi gre večina takih izgub v toploto, te pa je pri močnih motrojih pod obremenitvijo toliko, da jo je dobro dodatno odvajati. Tu je rešitev s škropljenjem vode na 'sicer suhi' del noge, ki zniža temperaturo na največ 100 stopinj celzija (največkrat pa na precej manj, s tem pa izboljša mazalne sposobnosti olja ter ter trajnost giblijivih delov tistega dela pogona, in sicer rešitev, ki si jo lahko kdo naredi tudi sam.
Priročniki za Ficht RAM 90 (in še kakšne Evinrude) motorje - dobra tema...

mikele
    @Kupujem gumenjak potreben popravila - vprašanje tako glede nakupa v Italiji kot ceni popravil
    Mikele napiše odličen pregled zahtevnosti različnih posegov in približnih cen za porpavila. Izvrstna osnova za informirano odločitev o nakupu.
    Montaža, leplenje in odstranjevanje delov na gumenjaku - odlična cela tema
    Dobri prispevki motorni, akraka;
    mikele napiše, da čeprav je to leplo kontktno (prime takoj), lahko spoj - če ga pogreješ - še (do 48 ur časa) ločiš in napačno nalepljen spoj popraviš. Zna priti zelo zelo prav.
boris1
Garmin kupil Navioncis - Aky-jevo obvestilo in opozorilo v prispevku pred tem je dober prispevek
    ta odgovor je pa za med manj dobre prispevke. Trditev v njem je namreč stereotip, ki pa v mnogih realnih okoliščinah ne drži. Primer je recimo odpoved naprave za kartografijo po EMP pri udaru strele, kar se je zgodilo tudi Polancu, ali pri kakršnikoli izgubi električnega napajanja, kar sem z odpovedjo Raymarine-ovega ploterja zaradi prenizke napetosti (tudi pri pognanem motorju) v močno meglenem avgustovskem dopoldnevu doživel tudi sam.
marcel mastnak
    Tullio Abbate “Lord” - nadaljevanje prenovitve gliserja od temeljev
    Lesene vlaminirane ojačitve so bile dotrajane in so bile odstranjene. Po mojem bo tema tudi o tej obnovi podobno trajno zanimiva, kot je njegova prenovitev prejšnjega (manjšega) gliserja (mislim da Kvarnerplastika G70), ki mu je (tudi po odličnih nasvetih SR 290) popravil tudi hidrodinamično obliko lupine tako, da je iz razmeroma slabega in negospodarnega dobil odličen mali gliser.
sh1965
    Novinec na forumu, a kaže da ne novinec na morju
    Mnenje o čolnu in motorju
    sh1965 dobro opiše svoje izkušnje z nekaj malimi čolni v Velebitskem kanalu (in verjetno je bil tam stacioniran).
    V tej temi je sicer tudi nekaj dobrih prispevkov drugih avtorjev.
Leut
    Često s povezavo na kaj odpira zanimive teme. Tale je po mojem že taka
    Regata Sydney Hobart
    Odgovoril je Zoro s svojo izkušnjo iz letošnje zime (zdaj je to že 'lani', kjer bi ga start stal veliko preveč. Podobna je bila izkušnja Mirana mirante še kakšno leto prej; Miran in klapa so potem v istem času, kot je bila regata, odjadrali isto ruto 'turistično'. Če bi imel čas - ali ko ga bom imel, bom v to temo dodal povezavo na Miranov prispevek o tem.
Če puščajo ventili na gumenjakih - kaj je kdo storil in kaj se še da storiti
    Tema precej pokrije vse različice, za katere sem jaz slišal; šlo bi v kazalo vdrževanj v del za gumenjake, če bi se to še dalo.
AEgir
[/list]Prodam Rio 500 Onda - pridaja odličen - in odlično obnovljeno - 5 m gliser z motorjem
    Ta prispevek v temi - o tem, zakaj ne spusti cene v neskončnost - pa je sam vreden za med dobre prispevke na forumu
    B4h0
      Novinec na forumu in v navtiki, dobri prispevki.
    • Prvi gumenjak - voziček za spravljanje majhnega gumenjaka (ok. 50 kg) mimo ozkih prhodov do plaže
      Sicer je cela tema dobra tako za druge novince kot za obujanje spominov na začetke pri starejših.
    Sandi__
      Koliko slojev poliestra? je ime teme
        Tema je o tem, kako in iz koliko plasti narediti krmno platformo, ki bo podaljšala vodno linijo, in tema je zanimiva.

        Sandi pa da sliko in napiše, kakšen ne-armirano-poliesterski SUP (v bistvu je ribolovna platforma) si je naredil. Imel je pomisleke kar zadeva namenski trdi SUP iz ponudbe v ZDA, pri znancu laminirani poliesterski pa je dobil mehurje (domnevno delaminacija in osmoza).
    Primež
      Volkswagen težava z elektroniko
        Temo začne vprašanje o težavi z mariniziranim motorjem iz VW transporterja.

        Primež potrpežljivo in natančno pomaga iskati vzrok težave. Tema žal ni zaključena (ni prispevka začpetnika teme o tem, ali oziroma kako je bila težava odpravljena).
    Edo
      Webasto - se zapaca; prej je v temi o tem še marsikaj
        Edo napiše, da so serviserji poskušali marsikaj, pa ni pomagalo. Zdaj si Webasto grelec servisira sam. Sicer se mu še vedno zapaca, ampak nabavil je ultrazvočni čistilec, s katerim približno enkra letno sčisti zapacani del zadeve in to potem eno leto drži.

        Ostalih nekaj prispevkov drugih piscev tam okoli je o tem, kaj bi se še dalo nastaviti in kaj bi lahko bil vzrok zapacanja - tudi zanimivo.
    Leut
    mirante
      HIR 3 in pogum - bilo je nekaj domnev o 'cagavosti' jadralcev na tej jadrnici
      Miran je pojasnil, kaj se je v resnici dogajalo (in ni šlo za pomanjkanje poguma)
    motorni
    Nikola T.
    Savo1953
    AEgir
    Paco
Correct me if I am wrong, please.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov