Na spletnih straneh prodajalcev Yamahe na Hrvaškem vidim, da ponovno prodajajo dvotaktno Yamaho 5KM. Glede na to, da je cena VIŠJA od cene 4taktne yamahe me zanima, ali gre za kakšno izpopolnjeno verzijo z elekto vbrizgom in avtomatskim mešanjem, da jo spet lahko prodajajo in je to tudi razlog v višji ceni?
http://www.yamaha-trogir.com/kategorija-marine.asp?id=13
Yamaha 5KM dvotaktna
Moderatorji: moderator2, moderator
Re: Yamaha 5KM dvotaktna
Ti motorji 5C so enaki že od leta 85, samo leta 94 se je barva spremenila iz modre v sivo. Sedaj jih lahko že nekaj časa spet kupiš.
Re: Yamaha 5KM dvotaktna
A so kaj spremenili zakonodajo, da se lahko spet kupi staro dobro 2T robo.
Sem videl tako Yamaho 5T razstavljeno na štantu od Yamahe, pa sem misli, da je tko za hec med razstavljenimi modeli.
Sem videl tako Yamaho 5T razstavljeno na štantu od Yamahe, pa sem misli, da je tko za hec med razstavljenimi modeli.
Re: Yamaha 5KM dvotaktna
TadejX napisal/-a:A so kaj spremenili zakonodajo, da se lahko spet kupi staro dobro 2T robo.
Ves čas je mogoče kupiti 2T motorje
V vpisnik čolnov pa lahko nov 2T motor vpišejo le na delovne in intervencijske čolne
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Re: Yamaha 5KM dvotaktna
Ampak zakaj je potem dvotaktni več kot 100€ dražji od štiritaktnega, pred omejitvami je bil nameč vsaj 200€ cenejši.
Re: Yamaha 5KM dvotaktna
Na hrvaškem vidim veliko starejših ribičev s takimi motorji. Očitno tem motorjem zaupajo, lažji so, bolj enostavni, vseeno kako jih obrneš zaradi olja, cenejši servis...samo mešanico moraš narediti. In če je povpraševanja kar dosti (zato je zopet v ponudbi), imaš lahko tudi višjo ceno.
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Yamaha 5KM dvotaktna
Tako Yamahco sem imel 5 let, lahko rečem, zelo dober motorček.Edini problem je bil, ko se je na podalšanem ustniku pogonske osovine, ta je privit na blok motorja in je v njem semering, notri se rada nabere sol in to toliko, da stisne pogonsko os.Potem je treba snet motor s pete in to sčistit.To se dogaja zato, ker, ko se ustaviš, prehitro dvigneš motor, voda steče do semeringa in se izsuši, tudi zato, ker gre mimo izpuh in je ta del vroč, sol pa ostane v cevki in se nabira dokler ne stisne osovine.Zato je vedno dobro počakat, da se voda scedi in nato dvigneš motor.
mašinfirer
Re: Yamaha 5KM dvotaktna
To pogonsko os stisne takrat, ko motor dalj časa ni v uporabi in je vse suho. Zato jaz zagovarjam konzervacijo, kjer se vse vitalne dele podmaže. Seveda je treba semeringe tudi občasno menjati, ker izgubljajo na tesnosti. Osebno pa sem pristaš tega, da ne dvigujem motorja.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta