Kazalo dobrih prispevkov po avtorjih 4.delGlavno kazalo te teme mala37 JulesVerne Echo Fojki 330i - YAMAHA 425 - admin je bil mnenja, da izvenkrmni nad 200 HP nimajo smisla, več takih na istem čolnu pa sploh ne. 330i se ne strinja - ima 9 metrski gumenjak z dvema izvenkrmnima motorjema, prej pa je imel čoln z enim notranjim - in iz svojih izkušenj razloži, zakaj ne.
greenhorn - star član, a s tako malo bojavami, da sem menil, da je novinec
- SONDA ZA LOWRANCE NAVIGACIJO - vprašanje je bilo v zvezi s tem, da ne kaže ne globine ne temperature
Odgovor na povezavi je bil odličen - konkreten in celovit.
Eol13- Iz mesta Cres do Murterja - Betina in nazaj!!! - avgusta 2018
Tema se je začela z vprašanji, kaj kje in kako bi to šlo s 5m gumenjakom in 60 KM motorjem, nadaljevala z odličnimi nasveti, končala pa z opisom 5 dnevnega potepanja in pohvalami ostalih za potep in temo.
theDamjandavid_bergocWisdom- Utekanje motorj po popravilu - motor je zalila voda, menjani ležaji in batni obročki
Odlična povezava o mazivih za prvi zagon in utekanje. Dobro že prej AEgir in Marcel, ampak nekateri se niso strinjali (nekateri brez argumentov), to je bil pa odličen vir za 'nejeverne Tomaže' - če bodo seveda šli prebrat
franc5eklemndizel- Nakup plovila iz Italije - poleg seznama tega kaj rabi še dober nasvet
Preden greš tja kjer boš vpisal, pošlješ tja slike dokumentov po e-pošti in vprašaš, če še kaj manjka. Naprej v temi Urban Batič da še nekaj podatkov o novostih.
UrbanBatic- Gumenjak okrog 5m? - na to vprašanje je nekdo grajal razpoložljivi prostor na Zar-ih
Urban argumentirano pokaže, kako je zares s prostorom na Zar-ih.
dinksitkrneki - nov član, a že uporabni prispevki
- OpenSea Maps - uradno brezplačne, tudi za na Lowrance, Simrad, B&G
- Obnova - krpanje - gumenjaka - pomembno se je natančno držati navodil.
Različni lepili za PVC in CSM firme Adeco, dober povzetek postopka. - Yamaha 25/70 betol - povezava, kjer se je naučil, kako oceniš (izmeriš) korak in premer propelerja, vprašal je pa goahead
Venturersailord- Pridružim se posadki za nekaj dni
V temi je bilo več vprašanj novincev, ki bi poskusili s kom, pa ne nujno na tečaju. Sailord da kratek odgovor, da lahko kdaj vzame s seboj jadrat koga, ki ga to resno zanima.
rabuniboogle- Privez čolna - zakaj se je izkazala dvojna vezava gumenjaka na izpostavljeni boji
NimbusdedehaMKN- Popokan stik krmna stena - vprašanje s fotko je bilo, kaj to pomeni in kako resno je.
MKN je pojasnil, da je on v podobnih okoliščinah rabil zamenjavo krmne stene.
Pacomravla74- Obraba elise? - to je nekoga skrbelo
mravla74 je Elan okrog 2010 kupil Elan GT 402 z Yamaha 40 in imel s tem težave. Peljal je k Rožeju (2010, leta, preden se je Daki prvič oglasil na forumu) in v prispevku piše, kako so poštimali. Od tedaj dalje ni bilo težav.
peterv6i- Menjava zobatega jermena, Yamaha - fotke, opis...
Daki - profi s servisa Rožej - brez zavisti komentira
Daki napisal/-a:Tole si se pa potrudil. Lepo. Bo komu prav prišlo.
nika1- Krmarjenje pri vzvratni vožnji - nika1 je natančno opisal problem
Odgovori in izkušnje ter njih utemeljitve ostalih so odlični in uporabni za veliko okoliščin, ampak mislim da za zdaj še ne dajo dobrega odgovora na v začetku teme postavljeno vprašanje.
DR76Tadejko- DIY kosnik - zanimiva je vsa tema
- Izkušnje s sidrom kr3mn1 - mislim da to sidro ni neposredna kopija nobenega drugega
Sidro 11,5 kg (tip številka 2 iz tabele) je bil testiran 28-31.100.2017, z namenom videti, kako tudi v zahtevnejših razmerah. Vreme je bilo za take teste primerno, saj je veter med sidranjem večkrat spreminjal smer, sidro pa se je odlično izkazalo.
Narejeno pa mislim da je to sidro po vrsti po navdihu mimo težko-kategornega Polanca, katerega navdih je bil Mantus, ta pa mogoče po navdihu od sidra Rocna in najbrž še tako naprej.
morosito- Privezi na Slovenski obali za čas kosila - odgovor na še eno pripombo o njegovi Slovenščini
morosito ni hodil v šole kje, kjer bi se imel priložnost učiti slovenskega jezika, česar bi bilo dobro da se zavedajo nekateri kritiki (bolj zajebanti zaradi) njegovega načina pisanja. Vseeno je to, kar napiše običajno razumljivo, čeprav zaradi pomanjkanja velikih začetnic presledkov in ločil ne vedno lahko berljivo. - Priporočilo za iskanje v IT - kaj dati, da Subito vrne ponudbe iz bližine SLO - in zakaj
- Nepravilna uporaba trima - kako je lahko problem to in ne premalo moči ali neprimerna elisa
- Honda bf90a - šlo je pa za primeren propeler
Kocka povprašal in spraševalec dal podatke, ki so prej manjkali, na osnovi tega je pa ta odgovor.
kr enatilonebarba&capoborcifrikmusicfakinx- Menjava vsisov in ventilov - izvirni 'so mu razpadli v roki'
Novi Trudesign plastični se po nekaj letih odpirajo z dvema prstoma - torej doslej vse OK. V temi malo naprej Edo še opiše, kje se blizu dobi in na kaj biti pozoren pri menjavi za Trudesign - Montaža sončnih celic, MPPT regulatorja, polnilcev - polanc je vprašal, zakaj ne kar na aku
fakinx razloži s stališča svoje izkušnje, kako najprej ni delalo in kako je potem - po NT nasvetu - delalo, ter oriše, zakaj ne, in napoti na nadaljnje vire.
SS9940- Naslov teme je bil Velikost propelerja - čoln ni zglisiral
Kazalo je, da bi bilo lahko pomanjkanje moči zaradi česa na motorju in SS je dal odličen seznam, kaj pogledati - mislim da iz priročnika za Mercury
zlatko83Piki- Tomos - odličen pregled ene plati ozadja - s katerimi deli je izdelek bil dober in s katerimi ne
Zanimivi tudi nekateri drugi prispevki v temi. Bile so kakšne izvrstne rešitve, bile so kakšne slabe izdelave (ulitki itn) in materiali... SR 290 je pa v
LeutHarry- Vzroki za puščanje 'tenderjev' - lepo napisano mnenje
Tudi prej v temi je še eno, ampak mogoče je o tem še kaj za 'predebatirati'. Prepolnjenost na soncu je definitivno problem, slabo lepljeni spoji tudi, UV pri kakšnih pa tudi... Jaz se bom oglasil, ko bomo razčistili, kje pušča en določen (PVC, kolikor vem) tender.
nemoalfabetaWsurfer- Navodilo adminu za rešitev zablokirane forumove e-pošte - tedaj niso prihajala obvestila o ZS ipd.
Brez tega bi adminu rešitev težave vzela precej več časa... - Potovanje po Istri do Kamenjaka - potopis - 2017, motorna barka
Tema se je začela z vprašanjem, na kaj na taki poti popaziti (in ni bilo odgovorov), ta prispevek pa je opis opravljene poti in izkušenj z nje. - Razlike med surfi in sup-i itn. - lep pregled razvoja za laike
V temi o ribolovu s sup-a je bilo več morjeplovcev nestrpnih do začetnika teme - in na eno - najbrž provokativno - vprašanje je Wsurfer lepo pojasnil tistim, ki jih reč zanima. Ta in tak odgovor je tudi čisto pogasil dotedanjo nestrpnost v temi.
pajer1Večina njegovih novejših prispevkov je bodisi ribiških, bodisi v 'pravila in predpisi' - in za obe področji jaz nisem stručko... Všeč mi je pa tisti o njegovem tedaj novem čolnu izpred nekaj let, čeprav je tema v 'Naša plovila' in zato vsebina vidna le prijavljenim članom foruma.
- [url]Skrajno resno svarilo[/url] - uporaba opreme za dihanje z zrakom pod tlakom je lahko usodna, če nisi izurjen
- Se zgodi, ampak zakaj??? - Nenadno in močno neurje, ampak izkaže se, da je vprašanje 'zakaj' retorično:
Dragi moji forumaši. Izšlo se je. Ne sprašujte, ne svetujte, ne pametujte, ker namen mojega pisanja je v tem, da se zavedamo, da se lahko zgodi vsakemu in zmeraj ne glede na kilometrino.
Tedaj - kot je napisal, da želi - beseda ni stekla o tem, zakaj je bilo tisto poslabšanje vremena tako močno, tako nenadno, ali oziroma zakaj ni bilo napovedano itn. - Vožnja rabljenega 5 m ribiškega gliserja iz Francije - po cesti, a tudi zanimiv opis poti
- Plovilo uporabnika pajer1
- Dober povzetek, kaj je kaj pri potapljanju z avtonomno opremo - v temi HR dovolilnica (za potapljanje na CRO), iz l. 2011
- Odgovor na vprašanje o opremi za avtonomno potapljanje na jadrnici pri vračanju iz Grčije: mnenje in pregled dostopnih CRO predpisov, iz iste teme, tudi iz 2014
- Še ena o izkušnjah z lokalnimi 'šerifi' v zvezi s tem - ista tema, tudi 2014.
KOMATu naprej pa - kot naletim nanje - dobri prispevki 'starih članov foruma', ki pa so pisali tudi prispevke (nekateri mnoge), o katerih je beseda
tule. Sicer si je mogoče ustvariti svoje mnenje in tudi preveriti, koliko je moj vtis o njihovih ostalih prispevkih upravičen, s klikom na seznam njihovih prispevkov pred povezavami na njihove po mojem dobre.
Tudi povezave na moje prispevke so tu naprej - in v bistvu je prav tako. Tudi o mojih prispevkih si je najbolje ustvariti mnenje s tem, da jih sami pogledate - poleg tega, kar so tudi o mojih pisali 'zajebanti'.
TexGrega295- Tema v vse kar ne spada nikamor - argumentiran strpen odgovor na zahteve, da se tema izbriše
- Tresenje notranjega diesel motorja na neoriginalnih nosilcih - na originalnih potem pa ni
- Sončne celice za vzdrževanje akumulatorjev na jadrnici - gre za dve banki bistveno različnih kapacitet in problem sence jambora, pripon...
- Razčiščenje kaj ni delo na črno - ta prispevek je lepo razčistil nesporazume v temi
- Prevare pri izdajanju računov
'Papirologija'' je pomembna; zaradi takih zakonov, kot jih imamo, brez pravilnih ugovorov proti tudi neupravičeno izdanim računom ti postanejo izterljivi. - Pri zahtevi za namestitev Cyrix-a je treba dati električarju navodilo - brez tega tudi sicer stručko lahko ne namesti prav
Zadeva: Sidro - tale prispevek je treba citirati, ker bo temo, v kateri je v Oglasih, Matejc verjetno pobrisal.
Grega295 napisal/-a:OK, torej Neptuno je pisal v temo Mali oglasi namesto v neko drugo; ampak vseeno je razlika ali nekdo preprodaja barve (kupim hobuk, prodam hobuk in četrt) ali pa prodaja sidro, ki ga je sam sprojektiral, ki je zložljivo (in s tem za marsikoga zanimivo kot rezervno itd.). Če se ne motim je bil nekje tudi filmček in še kup drugih zapisov.
Kar se tiče Bonapartejevega sidra - ja najbrž je tanka linija med promocijo in pa veseljem z zapisovanjem vsega kar se dogaja okoli sidra. Meni so tisti prispevki zanimivi. Čisto nič proti nimam tudi če tip proda nekaj sider in pri tem zasluži, še posebej če so res tako dobra. Boljše da en naš iz Kopra, kot kak Avstralec. Ampak sem se že naučil, da smo si različni - meni ne gredo na žice ti prispevki, nekomu pa ne gredo tisti od MT. Hebat ga.
Dobro napisano o Neptuno-vem sidru in tem, da je vsebine izginule teme škoda, in se strinjam. Pa pošteno napisano mnenje o MT.
MareC'Star' morjeplovec, se potepa z gumenjaki in podvodno puško naokrog precej po vsakem vremenu, ko to gre. Tudi odličen fotograf. Verjetno je od članov foruma plul z največ znamkami in tipi gumenjakov (testira za Val Navtika). Žal na forumu večkrat nepotrpežljiv in eden od 'zajebantov'. Vseeno pa se najdejo dobri...
Edit 17.4.2018: Dopolnjujem se... Tokrat veliko tudi novih njegovih dobrih prispevkov. Ko bi le bilo tako še naprej.
- Preplutih 895Nm gumenjak "ZVERINA" - to potovanje je umetnina, zaradi kakršnih mu 'odpustim' marsikateri nepotrpežljiv ali provokativen odgovor na forumu
- ANKARAN spust čolna
- Pomoč pri nakupu fishermana cabin do 6m - vakuumiranje da lažji, a enako trden trup
Pri primerjavi lastnosti je več članov foruma večkrat presojalo trdnost čolna samo po skupni masi, kar pa ni dovolj. MareC je pokazal razliko v postopku s slikami izdelave trdega dna Slo gumenjaka; na vprašanje pa tudi pojasnil, kaj je imel v mislih
MareC napisal/-a:AEgir napisal/-a:Aja zdej pa če ni zvakumiran ni dober. Lol.
ti LOL si tako zaključil, ti že veš
nihče ni rekel, da klasična metoda ni dobra, je pa z metodo vaakumske infuzije, teža plovila za najmanj 30% manjša
Ko avtor teme, ki je iskal primeren čoln, ni takoj razumel, na kaj se to nanaša, žal ni pojasnil ampak omenjal izkušnje, ki jih res ima, ampak, ampak brez pojasnila to avtorju teme ni nič pomagalo, saj je prišel do napačnega zaključka. - Vakuumiranje tub preširokega gumenjaka za prevoz s prikolico
Omejitev je na širine do pod ali vključno 255 cm in če je širši in vakuumiraš, bo pod to mejo; prispevek je hkrati slab zaradi žaljivega stila do pisca drugega nasveta, ki je tudi uporaben. - Barvanje shranjevalnih prostorov na barki
- Hipalon, neopren, PVC - kaj je kaj, s slikami in tudi povezavami na vire. In na vprašanje še v isti temi tule
- Gumenjak Arimar in primeren motor - o tipu čolna, trajnosti, kaj imeti v mislih pri rabljenem Suzukiju na njem
- Zgodovina Evinrude ob stoletnici - zanimivo in v Slovenščini - MareC je skopiral svoj članek iz revije.
- O čiščenju kanalov vodnega hlajenja motorja - tudi njegov članek iz revije
- Gumenjak z neoprensko plastjo je hypalon, ne PVC - vsebuje tudi dve dobri povezavi na pojasnila
- Iščem nekoga, ki zna zrisat enostavne manjše kose in zrezkat v 3D iz aluminija - rabil je NT
- Kako izbiti prijet bat iz cilindra T3.5 - kratko in jasno
Ampak že naslednji prispevek v temi je nepotrpežljiv, čeprav ima MareC prav. - 'Lajkam' - prispevek sta pa napisala Roman in kasaudio
gregor.nŠari- Pogovor na Dobu - iz šal, a da misliti
- Visokotlačni čistilec - zakaj ne takega prepoceni - odlično argumentirano
Res je je meja cene morda le malo visoko postavljena in je včasih 'izdelek dobre znamke' malovreden ter ne posebno drag izdelek 'čungalunga znamke' dober, ampak za veliko - verjetno večino - cenenih šarijevo mnenje kar velja. Kar zadeva 'izdelke dobre znamke' se pa po mojem samo na znamko tudi nikoli ni zanašati (žal imam izkušnje tudi s tem). V temi je še en čisto uporaben nasvet tule. - Upravičena, a nežaljiva graja prispevka drugega člana, ki se z neko temo ne strinja in ga je pri tem tudi po mojem malo zaneslo.
- Komande sidra v kokpitu - utemeljeno mnenje, zakaj rešitev za €10 verjetno ne bo dobra
...
Marjan Tomki
V tej temi so med mojimi prispevki našteta zlasti kazala, čeprav ne objavljam le tega; ampak števci dostopov kažejo, da se nanje pogosto dostopa tudi še leta po tem, ko so prispevki nastali. Eno izmed kazal, ki je tudi po zadnji novi objavi v temi pogosteje v uporabi, kot sem pričakoval, je tudi tole kazalo dobrih prispevkov. Torej:
Kazala: - Kazalo baze znanja - precej povezav v tem kazalu je kazala naslednjih ravni, ki so tudi moja (7777 dostopov nanj 16:54 20.6.2018 )
- Kazalo zanimivih potopisov (tudi starejših) - povezave na precej dobrih prispevkov, le da tam niso urejena po avtorjih. Glej tudi opombe spodaj, zakaj ga ne morem dopolnjevati niti popraviti povezav v njem
- Kazalo povezav (in tema s povzetkom) o porabi
Zajema od tega, ali oziroma kdaj in zakaj se splača ali ne splača ukvarjati s tem, mimo tega, kaj vse znanega vpliva na porabo, do tega kako meriti in kako nedvoumno izraziti izmerjeno ter tudi kaj se lahko (in včasih mora, ker je sprememba porabe lahko svarilo o resni okvari) ukrene. - Slovensko - in drugo - pomorsko izrazoslovje
Navtični izrazi so novincem - v navtiki in na forumu - tuji, znalcem pa čisto samoumevni in se često v novince, ki jih še ne razumejo, ne znajo vživeti (zde se jim smešni). Tu je/bo (upam...) v eni temi zapisan pomen takih izrazov, tako kot bom nanje naletel.
Sam sem tudi potreboval navtične izraze v različnih jezikih, tudi takih, iz katerih še ne znam nič ali znam le nekaj besed ali izrazov, tako da sem nekaj tega sem zapisal tudi zato, da lahko hitro pogledam in osvežim, če/ko bom rabil naslednjič.
Začel sem nekaj tem, ki so se prijele tako po številu prispevkov ostalih kot po številu ogledov, recimo Nekaj argumentiranih - kdo od ostalih bi napisal 'zateženih' - odgovorov na slabo utemeljene prispevke- Evinrude E tec motorji- vaša mnenja - dve taki po vrsti
kasaudio napisal/-a:Evo vse yamaharje in podobne izzivam na eno dirkico čez kvarner; nekje na Unijah ali podobni liniji na Cresu damo gas do daske in zmaga tist, ki prvi pride na Kamenjak, malo bomo pa konje upoštevali.... pa da vas vidim.
Ugovor na to je pa bil, da "ne moreš primerjati hrenovke s plastiko".
Moj odgovor pa - argumentirano - trdi, da seveda lahko primerjaš; naštejem tudi nekaj razlik, za katere pričakujem, da jih bo primerjava pokazala.
Naslednji je moj odgovor na lahkomiselno trditev, da na hitrost plovbe ne vpliva nič drugega kot teža plovila, oblika trupa in moč motorja, vse ostalo pa je 'otroško prepucavanje'. V njem sem naštel več vrst "otroškega prepucavanja", ki definitivno vpliva na hitrost plovbe.
Kot je bilo treba pri Daki-jevih povezavah dodati povezave na dobra mnenja o njem, da je ponehalo neargumentirano zezanje, zna to priti prav tudi pri mojih. Je nekaj ljudi, ki nočejo, da pišem prispevke, ki skušajo obravnavati nek problem celovito (pravijo, da prepisujem wikipedijo), drugim gre na živce, da kadar česa ne vem z gotovostjo in kaj samo domnevam, to tudi napišem.
Nekaterih pa to ne moti in/ali jim pride prav in/ali jih pohvalijo:
Klik - Gorki, Klik - Dr E, Klik - Marcel, Klik - Vinta Klik - franc5e: najprej je bilo razburjenje, ko se nismo strinjali, na koncu pa smo razumeli, zakaj se ne strinjamo
Klik - za temo navtično izrazoslovje
Klik - za kazalo priročnikov
So tudi še prispevki, ki jih je še treba dokončati (ali o rečeh, o katerih je treba napisati več)- Mini-12 prilagojena za invalide - kot kaže, uspešno
O tem, v čem je ta prilagoditev, o njegovih izkušnjah in tako naprej bom poskusil pripraviti Gregorja, ki jo je tako dobro uporabil, če lahko on kaj napiše. - Ali/kako se lahko naučijo sami jadrati gluhi
Tokrat je šlo le za prispevek o tem, da se po vsem sodeč da in za vtis o s tem povezanih težavah, ampak še ne o tem, kako biti tem težavam kos. Video prispevek o tem na spletni strani zveze gluhih in naglušnih Slovenije. - Trim Suzuki 115 - v tej temi je beseda nanesla na razloge za galvansko korozijo
Pri tem je prišlo tudi do nekaj vročih besed, jaz pa še vedno dolgujem s dopolnitev pojasnila tega pojava v prispevku na tej povezavi.
Še kak drug moj prispevek ali tema, za katerega kdo napisal, da je dober - Z alesea EC 21 na ankaranski regati 2017
- Iz Biograda n.m. na jug in nazaj 2015 - najeta jadrnica s težavami z elektriko
Tu je bil proti koncu teme al mnenja, da smo Slovenci (razen izjem) mevžasti in se ne znamo ali ne upamo postaviti zase, ker sem poštimal probleme namesto težil zanje; ko sem njemu in še nekaj somišljenikom dal doživeti 'njegovo zdravilo', ko se o nekaj rečeh nismo strinjali, ni dobro prenesel. Po mojem sem ga s to demonstracijo polomil, ker je tudi še kdo na forumu ni dobro prenesel.
Izid preizkusa: za skupnost je veliko bolje, če lahko razrešiš zaplete mehko (a dosledno), kot če ti je strašno pomembno pokazati da nisi mevžast 'slovencelj'. Tudi ko imaš prav, večkrat škoduje kot koristi važiti se s tem. - Prvomajska regata mini-12 na otoku Vir 2014 - in vse, kar sem imel okrog tega opraviti.
Takrat je bil al še takega mnenja o meni - Jadranje - tokrat z letali - okrog Szegeda na Madžarskem - 2011 - nekaj slik manjka; glej opombo spodaj
- Veruda-Kornati-Veruda - jadranje en teden okober 2002, Bavaria 37
OpombeMarsikatera povezava v mojih kazalih ni več veljavna- Povezave na strani izven foruma
Recimo savitsky introducion na orca3d.com je že ni dostopen, a zdaj ne utegnem raziskati, zakaj, ali najti druge povezave na enakovredno vsebino. Manjka tudi kup slik (manj v mojih prispevkih, več drugje), ker bodisi ni več domene izvirnih, bodisi se je kaj spremenilo pri povezavi na sliko (tudi če slika še obstaja). Tako manjka v prispevkih precej slik s shrani.si in z imageshack. Bomo videli, če se da kaj storiti.
Včasih vsebine tudi po iskanju ne uspem ponovno najti in večkrat ne uspem najti druge, enakovredne. Odgovor na ta problem utegne biti, da tako izgubo strani preprečim s tem, da (vsaj bistveni del) vsebine citiram.
S tem bodo začele imeti znatno večjo težo dosedaj neresnične trditve tistih, ki so me obtoževali, da so moji prispevki le kopirani z interneta. Če povezave ugašajo (in izginila je celotna vsebina nekaj Slo navtičnih revij, pa mislim da tudi nekaj hrvaških - tudi http://morskoprase.hr/ ), potem bom v prihodnje poskusil navajati vsebino pred izginitvijo (seveda z navedbo vira, kar je običajno pravno sprejemljivo). - Povezave na strani na forumu
Kaže, da se je ob posodobitvi foruma letos vendarle pokvarilo precej povezav v mojih kazalih znotraj foruma. Kadar imam kaj časa (od upokojitve sem malo za računalnikom, več pa na vodi in okrog nje), te reči občasno preverim in kjer morem, popravim.
Problem je, da lahko spreminjam stare prispevke le tam, kjer sem moderator, in tako ne delujejo več pravilno - mnoge povezave v kazalih zanimivih potopisov, zanimivih lokacij za sidranje, navtičnih trgovin in tako dalje, in jih tudi ne morem popraviti.
Razlog je zgoraj omenjena adminova sprememba dovoljenj za čas za spreminjanje svojih prispevkov: klik.
Edit 9:28 17.4.2018: Morsko prase je izginilo za nekaj časa (let, mislim). Stare vsebine ni več, tako da so bile žal moje besede o izginjanju od tu povezane vsebine z interneta utemeljene.
So ga pa oživili in nova vsebina mi je zanimiva. [/list]
Gaso o habibijevi areni
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...