Marcel_Mastnak napisal/-a:Marcel_Mastnak napisal/-a:bojan11 napisal/-a:
Gre gre, ker so sani po sredini barke, tako da gredo gurtne pred in za sani. Imam jaz 3 osno prikolico z sanmi in nikoli tezav.
Drugace pa lahko za amerisko prikolo naredis homologacijo, ampak je potrebno menjat akse, kljuko, postimat osvetlitev itd. Skratka vse samo šasija ostane, tako da v osnovi se ne splača.
Če češ svojemu plovilu dobro in če ima le to kak težji motor morajo sani ali valjčki slonet na krmni steni. Pomeni do konca trupa zadaj da ne pride do poškodbe trupa ob morebitnem cestnem udaru. Torej nastane težava pri dvigalu.
Saj samo plovilo po sredini lezi na valjckih ki so namontirani na prikolici, sani so samo bocni podporniki.
Verjemi da sem prevozil ze ogromno bark med njimi tudi barke kot so Bayliner 285, Bavaria 27, 28, Regal 2860, itd. Vse barke na 2 oz 3 osni prikolici, vleka pa vse od Francije (normandija, azurna obala), Anglija, kompletna juga itd. Nikoli nobenih tezav tako pri nakladu, samem transportu, kot razkladu.
Prikolic sem zamenjal tudi ze kar nekaj in z leti sem dognal kaksna mora bit prikolica za funkcionalno uporabo. Ce bi se dalo registrirat v EU ameriske prikolice bi bilo to najboljse, ker so enostavne in uporabne. Ampak ker pac ameriske ki imajo hidravlicne zavore in listnato vzmetenje niso primerne za EU standarde, je potrebno skombinirat med EU in USA.
Govorim pa seveda za prikolice ki omogocajo prevoz bark 2 do 4.5 tone.