NOV GUMENJAK...POMOČ...
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...
Jaz imam na 5,2 m gumenjaku 40/70 Yamaho in je več kot dovolj. Lahko se oglasiš in pogledaš zadevo.
Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...
jakajuka napisal/-a:Stopi napisal/-a:
Razporeditev čolna je zelo slaba - zadnji meter čolna je povsem neuporaben, torej ti od 5 m ostane le še 4 m. Moje mnenje...
Ustrezno mnenje
Na IT forumih mu pripisujejo isto pomanjkljivost
Yamaho 70 (kar je v bistvu 40/70 Getl) sem lani vgradil na NM 500 in lahko rečem, da je moči več kot dovolj. Z njim dosežem cca. 35 vozlov, kar mi popolnoma ustreza. Velika prednost tega motorja je tudi nizka teža 120 kg.
Hmm meni je pa po eni strani ravno to vsec, da ima klop in volansko konzolo bolj proti sredini in ce je vecina potnikov/teže na zadnji klopi se mi zdi fajn, da je vse skupaj bolj proti sredini colna in se coln ne dviguje prevec. Kar se prostora tice se naceloma strinjam z mnenji ampak kaj veliko vec prostora tudi na drugih 5m gumenjakih ni (pa pustimo Zare). Res je skoda da naslonjalo ni preklopno. Je pa fino, da ima tudi bitve na trdi plastiki.
Ne vem pa kako je z montazo lestve na krmi steni in kako je potem plezati v tak gumenjak, kakšno prakso imate za plezanje iz/v coln po lestvi zadaj, je to v praksi uporabno ali muka?
Pa še eno vprašanje, ki je pomembno za prevoz po cesti, ve kdo koliko je max dovoljena širina plovila, da se lahko vozi po cesti brez dodatnih izpitov, dovoljenj , itd....
Meni je drugače od 5m gumenjakov po slikah dalec najbolj vsec Capelli Tempest 505, samo je kar 2000eur drazji od npr Ondine 505, zato sem bolj predlagal tega.
Mnenja o tem?
https://www.mornar.net/show/boat.asp?ID ... pest%20505
Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...
Venturer napisal/-a:Pa še eno vprašanje, ki je pomembno za prevoz po cesti, ve kdo koliko je max dovoljena širina plovila, da se lahko vozi po cesti brez dodatnih izpitov, dovoljenj , itd....
Največja dovoljena širina za prevoz po cesti, brez dodatnih dovoljenj, je 2,55 metra
V kolikor je gumenjak širši, se lahko delno, ali v celoti izpusti zrak iz "tubusev"
Glede na omenjene gumenjake smatram, da prevozna širina na bo problem
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...
Venturer napisal/-a:jakajuka napisal/-a:Stopi napisal/-a:
Razporeditev čolna je zelo slaba - zadnji meter čolna je povsem neuporaben, torej ti od 5 m ostane le še 4 m. Moje mnenje...
Ustrezno mnenje
Na IT forumih mu pripisujejo isto pomanjkljivost
Yamaho 70 (kar je v bistvu 40/70 Getl) sem lani vgradil na NM 500 in lahko rečem, da je moči več kot dovolj. Z njim dosežem cca. 35 vozlov, kar mi popolnoma ustreza. Velika prednost tega motorja je tudi nizka teža 120 kg.
Hmm meni je pa po eni strani ravno to vsec, da ima klop in volansko konzolo bolj proti sredini in ce je vecina potnikov/teže na zadnji klopi se mi zdi fajn, da je vse skupaj bolj proti sredini colna in se coln ne dviguje prevec. Kar se prostora tice se naceloma strinjam z mnenji ampak kaj veliko vec prostora tudi na drugih 5m gumenjakih ni (pa pustimo Zare). Res je skoda da naslonjalo ni preklopno. Je pa fino, da ima tudi bitve na trdi plastiki.
Ne vem pa kako je z montazo lestve na krmi steni in kako je potem plezati v tak gumenjak, kakšno prakso imate za plezanje iz/v coln po lestvi zadaj, je to v praksi uporabno ali muka?
Pa še eno vprašanje, ki je pomembno za prevoz po cesti, ve kdo koliko je max dovoljena širina plovila, da se lahko vozi po cesti brez dodatnih izpitov, dovoljenj , itd....
Meni je drugače od 5m gumenjakov po slikah dalec najbolj vsec Capelli Tempest 505, samo je kar 2000eur drazji od npr Ondine 505, zato sem bolj predlagal tega.
Mnenja o tem?
https://www.mornar.net/show/boat.asp?ID ... pest%20505
Ta Campeli Tempest 505 tudi zgleda kar vredu....mogoče bi blo faj imet 530, samo je pa potem že kar dražji....
samo ima pa notanji dizanj kar podoben Grandu Silver line...
https://www.brightonboatsales.co.uk/gra ... -line-520/
DREAMS....potem ni potrebe po večje motorju na to dolžino....
Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...
Grand ni primerljiv z Capelli..
Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...
Za gumenjak okrog 5 m je dovolj 70KM motor.
Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...
Zadnji sedež pri SEAPOWER 550 GT in zadnja platforma ki je zelo koristna pri samem izhodu iz morja in tuširanja zadaj.
Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...
http://www.flyermarine.eu/Press/Scheda_ECOFlyer_540.pdf
To se mi tudi ne zdi slaba opcija. Pa tudi če daš 60hp si še vedno pod 22.
Lp Miha
To se mi tudi ne zdi slaba opcija. Pa tudi če daš 60hp si še vedno pod 22.
Lp Miha
Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...
Pri gumenjakih se točno vidi ali je bil narejen zato da bo poceni ali zato, da bo dolgotrajen. Poceni gumenjaki začnejo dokaj kmalu razpadati saj se je pri gradnji varčevalo pri vsem možnem. Pojavijo se razpoke na gel coatu, rjaveti začnejo vijaki, blazine postanejo mehke in vpijajo vodo, panti in zapirala predalov se razmajejo, gelcoat spremeni barvo, rada začne odstopati zgornja plast Hypalona (če le ta ni originalen Orca Pennel & flipo), inox izgubi lesk itd.
Višja investicija ob nakupu se pozna čez par let.
Nekaj dobrih čolnov je na trgu, bo pa treba za njih odšteti kakšen 1000 ali 2 več. Ampak po naših izkušnjah se splača.
Capelli čolni so grajeni robustno in imajo običajno višjo maso od konkurenčnih. Konkretno model 505 ima 400 kg in je širok 2.33m. Za dobrih 20.000€ bi ga imeli sestavljenega s Suzukijem 70, ki je 1.500 ccm. Enak motor imamo pri nas v charterju z 2.500 urami in deluje kot prvi dan.
Priporočamo.
Višja investicija ob nakupu se pozna čez par let.
Nekaj dobrih čolnov je na trgu, bo pa treba za njih odšteti kakšen 1000 ali 2 več. Ampak po naših izkušnjah se splača.
Capelli čolni so grajeni robustno in imajo običajno višjo maso od konkurenčnih. Konkretno model 505 ima 400 kg in je širok 2.33m. Za dobrih 20.000€ bi ga imeli sestavljenega s Suzukijem 70, ki je 1.500 ccm. Enak motor imamo pri nas v charterju z 2.500 urami in deluje kot prvi dan.
Priporočamo.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...
Katera guma pa nima zadnji meter colna neuporaben?
Visja masa plovila ne pomeni nujno boljso kvaliteto. Ce bi se uporabljalo pri laminiranju tehniko infuzije in pri drugem plovilu klasicno tehniko brez vakumiranja je on z infuzijo dost lazji in majn materjala je v njem, pa vendar je kvalitetnejsi.
Visja masa plovila ne pomeni nujno boljso kvaliteto. Ce bi se uporabljalo pri laminiranju tehniko infuzije in pri drugem plovilu klasicno tehniko brez vakumiranja je on z infuzijo dost lazji in majn materjala je v njem, pa vendar je kvalitetnejsi.
Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...
Marcel_Mastnak napisal/-a:Katera guma pa nima zadnji meter colna neuporaben?
Visja masa plovila ne pomeni nujno boljso kvaliteto. Ce bi se uporabljalo pri laminiranju tehniko infuzije in pri drugem plovilu klasicno tehniko brez vakumiranja je on z infuzijo dost lazji in majn materjala je v njem, pa vendar je kvalitetnejsi.
ZAR, ker ima zrcalo na koncu tube.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...
Zar je tak al tak samo pol guma. Prednji konec je fisherman bolj kot guma. In tud edini gumenjak ki je za moje pojme vredu.
Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...
Marcel_Mastnak napisal/-a:Zar je tak al tak samo pol guma. Prednji konec je fisherman bolj kot guma. In tud edini gumenjak ki je za moje pojme vredu.
Da je Zar edini ok je kozlarija, jih je še kup dobrih. Mislim, da se bo večina gumenjakarjev strinjala.
Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...
Marcel_Mastnak napisal/-a:Katera guma pa nima zadnji meter colna neuporaben?
Visja masa plovila ne pomeni nujno boljso kvaliteto. Ce bi se uporabljalo pri laminiranju tehniko infuzije in pri drugem plovilu klasicno tehniko brez vakumiranja je on z infuzijo dost lazji in majn materjala je v njem, pa vendar je kvalitetnejsi.
Marcel, to drži!
Ampak med temi čolni o katerih se pogovarjamo noben ni narejen v "vakumski infuziji" in tudi potrebe ni po tem.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov