NOV GUMENJAK...POMOČ...

Vse o gumenjakih

Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino

DREAMS
Kapitan
Prispevkov: 178
Pridružen: Ne Jun 14, 2009 22:49

Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...

OdgovorNapisal/-a DREAMS » So Mar 02, 2019 08:28

Jaz imam na 5,2 m gumenjaku 40/70 Yamaho in je več kot dovolj. Lahko se oglasiš in pogledaš zadevo.
Venturer
Kapitan korvete
Prispevkov: 99
Pridružen: So Feb 11, 2017 21:45

Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...

OdgovorNapisal/-a Venturer » So Mar 02, 2019 10:24

jakajuka napisal/-a:
Stopi napisal/-a:
Razporeditev čolna je zelo slaba - zadnji meter čolna je povsem neuporaben, torej ti od 5 m ostane le še 4 m. Moje mnenje... :wink:

Slika


Ustrezno mnenje :D
Na IT forumih mu pripisujejo isto pomanjkljivost :|

Yamaho 70 (kar je v bistvu 40/70 Getl) sem lani vgradil na NM 500 in lahko rečem, da je moči več kot dovolj. Z njim dosežem cca. 35 vozlov, kar mi popolnoma ustreza. Velika prednost tega motorja je tudi nizka teža 120 kg.



Hmm meni je pa po eni strani ravno to vsec, da ima klop in volansko konzolo bolj proti sredini in ce je vecina potnikov/teže na zadnji klopi se mi zdi fajn, da je vse skupaj bolj proti sredini colna in se coln ne dviguje prevec. Kar se prostora tice se naceloma strinjam z mnenji ampak kaj veliko vec prostora tudi na drugih 5m gumenjakih ni (pa pustimo Zare). Res je skoda da naslonjalo ni preklopno. Je pa fino, da ima tudi bitve na trdi plastiki.

Ne vem pa kako je z montazo lestve na krmi steni in kako je potem plezati v tak gumenjak, kakšno prakso imate za plezanje iz/v coln po lestvi zadaj, je to v praksi uporabno ali muka?

Pa še eno vprašanje, ki je pomembno za prevoz po cesti, ve kdo koliko je max dovoljena širina plovila, da se lahko vozi po cesti brez dodatnih izpitov, dovoljenj , itd....

Meni je drugače od 5m gumenjakov po slikah dalec najbolj vsec Capelli Tempest 505, samo je kar 2000eur drazji od npr Ondine 505, zato sem bolj predlagal tega.

Mnenja o tem?

https://www.mornar.net/show/boat.asp?ID ... pest%20505

Slika
Uporabniški avatar
jozko
Admiral
Prispevkov: 1816
Pridružen: Ne Apr 07, 2013 10:57

Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...

OdgovorNapisal/-a jozko » So Mar 02, 2019 11:13

Venturer napisal/-a:Pa še eno vprašanje, ki je pomembno za prevoz po cesti, ve kdo koliko je max dovoljena širina plovila, da se lahko vozi po cesti brez dodatnih izpitov, dovoljenj , itd....

Največja dovoljena širina za prevoz po cesti, brez dodatnih dovoljenj, je 2,55 metra :!:

V kolikor je gumenjak širši, se lahko delno, ali v celoti izpusti zrak iz "tubusev" :idea:

Glede na omenjene gumenjake smatram, da prevozna širina na bo problem :|
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
blazd
Višji štabni praporščak
Prispevkov: 46
Pridružen: Ne Dec 28, 2014 20:40

Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...

OdgovorNapisal/-a blazd » So Mar 02, 2019 15:46

Venturer napisal/-a:
jakajuka napisal/-a:
Stopi napisal/-a:
Razporeditev čolna je zelo slaba - zadnji meter čolna je povsem neuporaben, torej ti od 5 m ostane le še 4 m. Moje mnenje... :wink:

Slika


Ustrezno mnenje :D
Na IT forumih mu pripisujejo isto pomanjkljivost :|

Yamaho 70 (kar je v bistvu 40/70 Getl) sem lani vgradil na NM 500 in lahko rečem, da je moči več kot dovolj. Z njim dosežem cca. 35 vozlov, kar mi popolnoma ustreza. Velika prednost tega motorja je tudi nizka teža 120 kg.



Hmm meni je pa po eni strani ravno to vsec, da ima klop in volansko konzolo bolj proti sredini in ce je vecina potnikov/teže na zadnji klopi se mi zdi fajn, da je vse skupaj bolj proti sredini colna in se coln ne dviguje prevec. Kar se prostora tice se naceloma strinjam z mnenji ampak kaj veliko vec prostora tudi na drugih 5m gumenjakih ni (pa pustimo Zare). Res je skoda da naslonjalo ni preklopno. Je pa fino, da ima tudi bitve na trdi plastiki.

Ne vem pa kako je z montazo lestve na krmi steni in kako je potem plezati v tak gumenjak, kakšno prakso imate za plezanje iz/v coln po lestvi zadaj, je to v praksi uporabno ali muka?

Pa še eno vprašanje, ki je pomembno za prevoz po cesti, ve kdo koliko je max dovoljena širina plovila, da se lahko vozi po cesti brez dodatnih izpitov, dovoljenj , itd....

Meni je drugače od 5m gumenjakov po slikah dalec najbolj vsec Capelli Tempest 505, samo je kar 2000eur drazji od npr Ondine 505, zato sem bolj predlagal tega.

Mnenja o tem?

https://www.mornar.net/show/boat.asp?ID ... pest%20505

Slika


Ta Campeli Tempest 505 tudi zgleda kar vredu....mogoče bi blo faj imet 530, samo je pa potem že kar dražji....
samo ima pa notanji dizanj kar podoben Grandu Silver line...
https://www.brightonboatsales.co.uk/gra ... -line-520/

DREAMS....potem ni potrebe po večje motorju na to dolžino....
KANCLER
Poročnik fregate
Prispevkov: 64
Pridružen: Sr Nov 29, 2017 20:47
Kraj: Spodnji Duplek

Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...

OdgovorNapisal/-a KANCLER » So Mar 02, 2019 17:04

Grand ni primerljiv z Capelli..
DREAMS
Kapitan
Prispevkov: 178
Pridružen: Ne Jun 14, 2009 22:49

Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...

OdgovorNapisal/-a DREAMS » So Mar 02, 2019 18:00

Za gumenjak okrog 5 m je dovolj 70KM motor.
DREAMS
Kapitan
Prispevkov: 178
Pridružen: Ne Jun 14, 2009 22:49

Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...

OdgovorNapisal/-a DREAMS » Ne Mar 03, 2019 12:32

Slika

Slika
DREAMS
Kapitan
Prispevkov: 178
Pridružen: Ne Jun 14, 2009 22:49

Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...

OdgovorNapisal/-a DREAMS » Ne Mar 03, 2019 12:35

Zadnji sedež pri SEAPOWER 550 GT in zadnja platforma ki je zelo koristna pri samem izhodu iz morja in tuširanja zadaj.

Slika
m1ha
Kontraadmiral
Prispevkov: 315
Pridružen: Pe Nov 18, 2011 12:40
Kraj: Postojna

Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...

OdgovorNapisal/-a m1ha » Ne Mar 03, 2019 13:45

http://www.flyermarine.eu/Press/Scheda_ECOFlyer_540.pdf
To se mi tudi ne zdi slaba opcija. Pa tudi če daš 60hp si še vedno pod 22.
Lp Miha
Vrtinc
Kapitan fregate
Prispevkov: 111
Pridružen: Sr Jul 30, 2008 11:57
Kontakt:

Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...

OdgovorNapisal/-a Vrtinc » Po Mar 11, 2019 06:28

Pri gumenjakih se točno vidi ali je bil narejen zato da bo poceni ali zato, da bo dolgotrajen. Poceni gumenjaki začnejo dokaj kmalu razpadati saj se je pri gradnji varčevalo pri vsem možnem. Pojavijo se razpoke na gel coatu, rjaveti začnejo vijaki, blazine postanejo mehke in vpijajo vodo, panti in zapirala predalov se razmajejo, gelcoat spremeni barvo, rada začne odstopati zgornja plast Hypalona (če le ta ni originalen Orca Pennel & flipo), inox izgubi lesk itd.

Višja investicija ob nakupu se pozna čez par let.
Nekaj dobrih čolnov je na trgu, bo pa treba za njih odšteti kakšen 1000 ali 2 več. Ampak po naših izkušnjah se splača.

Capelli čolni so grajeni robustno in imajo običajno višjo maso od konkurenčnih. Konkretno model 505 ima 400 kg in je širok 2.33m. Za dobrih 20.000€ bi ga imeli sestavljenega s Suzukijem 70, ki je 1.500 ccm. Enak motor imamo pri nas v charterju z 2.500 urami in deluje kot prvi dan.
Priporočamo.
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » Po Mar 11, 2019 06:47

Katera guma pa nima zadnji meter colna neuporaben?
Visja masa plovila ne pomeni nujno boljso kvaliteto. Ce bi se uporabljalo pri laminiranju tehniko infuzije in pri drugem plovilu klasicno tehniko brez vakumiranja je on z infuzijo dost lazji in majn materjala je v njem, pa vendar je kvalitetnejsi.
Jape
Viceadmiral
Prispevkov: 529
Pridružen: So Sep 13, 2008 10:41
Kraj: Stranska vas - Pag

Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...

OdgovorNapisal/-a Jape » Po Mar 11, 2019 08:24

Marcel_Mastnak napisal/-a:Katera guma pa nima zadnji meter colna neuporaben?
Visja masa plovila ne pomeni nujno boljso kvaliteto. Ce bi se uporabljalo pri laminiranju tehniko infuzije in pri drugem plovilu klasicno tehniko brez vakumiranja je on z infuzijo dost lazji in majn materjala je v njem, pa vendar je kvalitetnejsi.


ZAR, ker ima zrcalo na koncu tube.
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » Po Mar 11, 2019 14:27

Zar je tak al tak samo pol guma. Prednji konec je fisherman bolj kot guma. In tud edini gumenjak ki je za moje pojme vredu.
mikele
Viceadmiral
Prispevkov: 409
Pridružen: Ne Sep 18, 2016 16:40

Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...

OdgovorNapisal/-a mikele » Po Mar 11, 2019 14:39

Marcel_Mastnak napisal/-a:Zar je tak al tak samo pol guma. Prednji konec je fisherman bolj kot guma. In tud edini gumenjak ki je za moje pojme vredu.

Da je Zar edini ok je kozlarija, jih je še kup dobrih. Mislim, da se bo večina gumenjakarjev strinjala.
Vrtinc
Kapitan fregate
Prispevkov: 111
Pridružen: Sr Jul 30, 2008 11:57
Kontakt:

Re: NOV GUMENJAK...POMOČ...

OdgovorNapisal/-a Vrtinc » Po Mar 11, 2019 14:50

Marcel_Mastnak napisal/-a:Katera guma pa nima zadnji meter colna neuporaben?
Visja masa plovila ne pomeni nujno boljso kvaliteto. Ce bi se uporabljalo pri laminiranju tehniko infuzije in pri drugem plovilu klasicno tehniko brez vakumiranja je on z infuzijo dost lazji in majn materjala je v njem, pa vendar je kvalitetnejsi.



Marcel, to drži!
Ampak med temi čolni o katerih se pogovarjamo noben ni narejen v "vakumski infuziji" in tudi potrebe ni po tem.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov