Stari/Novi - izboljšani notranji motorji Quicksilver
Moderatorji: moderator2, moderator
Stari/Novi - izboljšani notranji motorji Quicksilver
Na tej povezavi si lahko ogledate predstavitev novih/starih - izboljšanih notranjih motorjev Quicksilver : http://www.boattest.com/engine-review/Q ... gines_2019
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Stari/Novi - izboljšani notranji motorji Quicksilver
Dober so se spomnal da bojo še dalje prodajal te dinozavre kokr da se nebi dal naredit en vrstni 4 valjni turbo z boljšimi karakteristikami, manšo težo in porabo kot pa je on 3.0 al pa tudi 4.5l mastodont.
Re: Stari/Novi - izboljšani notranji motorji Quicksilver
Dobro bi bilo vedeti datum objave te reportaže. Sem gledal prispevek ampak nikjer nisem našel datuma. Drugače novega 5.0 MPI, MAG 350 MPI, itd ne moreš več kupit, ker teh motorjev ni več. Sedaj so 4.5, ki ima veliko poporodnih težav, potem imaš nove 6.2 itd. Vsi pa imajo že katalizatorje. Na reportaži, za katero si dal link so še vsi motorji brez katalizatorja.
Direkten link do zadnje aktualne serije Mercruiser inboard motorjev pa je tukaj https://www.mercurymarine.com/en/us/eng ... ercruiser/
Direkten link do zadnje aktualne serije Mercruiser inboard motorjev pa je tukaj https://www.mercurymarine.com/en/us/eng ... ercruiser/
Re: Stari/Novi - izboljšani notranji motorji Quicksilver
Uff še katalizatorje majo... to bo veselica menjavat.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Stari/Novi - izboljšani notranji motorji Quicksilver
Me zanima kako so izolirani katalizatorji glede na to, da se ogrejejo tudi na 900°C.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Stari/Novi - izboljšani notranji motorji Quicksilver
ponavadi so izolirani z expandirano titan pločevino.izgleda kot malo bolj svetleč alu papir ali folija
Re: Stari/Novi - izboljšani notranji motorji Quicksilver
"Izolirani" so z morsko vodo oziroma je katalizator v kolenu z dvojno steno... Ne delat problemov tam, kjer jih ni! Tudi turbine na dizlih se močno segrejejo, vendar na pravi marinizaciji je turbina hlajena z vodo oziroma antifrizom v zaprtem sistemu, pa ni niti malo prevroča za v strojnico.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov