Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
Pozdravljeni morjeplovci po dolgem času (skoraj 10let) se spet javljam na forumu tokrat (končno) z novim plovilom .
Prej sem imal Maestral 9 in T4 vedno je bila prisotna želja po večjem in močnejšem ampak nekako zaradi prioritet ni zneslo.
Torej sedal sem kupil gumenjaka Quicksilver heavy duty 380 in motor Mercury 10 2t oboje letnik 2003.
zanima pa me sledeče in sicer kot vem (nisem prepričan) so bili omenjeni modeli izdelani v PVC in Hypalon izvedbi.
torej kako bi najlažje preveril materijal s katerega je gumenjak narejen?
Že v naprej hvala za odgovore.
Lp Aljaž
Prej sem imal Maestral 9 in T4 vedno je bila prisotna želja po večjem in močnejšem ampak nekako zaradi prioritet ni zneslo.
Torej sedal sem kupil gumenjaka Quicksilver heavy duty 380 in motor Mercury 10 2t oboje letnik 2003.
zanima pa me sledeče in sicer kot vem (nisem prepričan) so bili omenjeni modeli izdelani v PVC in Hypalon izvedbi.
torej kako bi najlažje preveril materijal s katerega je gumenjak narejen?
Že v naprej hvala za odgovore.
Lp Aljaž
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
Oprosti za malo sarkazma, ampak gumico že imaš. Kakšno vezo ima iz kakšnega materiala je narejen?
Če je izdelan tako kot je treba je povsem vseeno. V vsakem primeru ga bo treba vzdrževati in “skrivati” pred soncem ko ni v uporabi, če se želita dolgo družiti.
Sicer je pa običajno pravi znak uporabljenega materiala teža čolna. Težji kot je, bolj kvalitetni materiali so bili uporabljeni.
Če je izdelan tako kot je treba je povsem vseeno. V vsakem primeru ga bo treba vzdrževati in “skrivati” pred soncem ko ni v uporabi, če se želita dolgo družiti.
Sicer je pa običajno pravi znak uporabljenega materiala teža čolna. Težji kot je, bolj kvalitetni materiali so bili uporabljeni.
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
Če je material tanjši je običajno PVC (podoben ceradnemu platnu), če je Hypalon, je material debelejši in deluje bolj "gumjasto"
Sicer pa, kot je napisal že fakinx, se sedaj nima smisla sikirat kakšen material je
Želim ti veliko užitkov z novim plovilom
Sicer pa, kot je napisal že fakinx, se sedaj nima smisla sikirat kakšen material je
Želim ti veliko užitkov z novim plovilom
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
Verjetno je csm (hypalon).
Csm je na licu (zunanji strani) določene barve (pri tebi verjetno rdeč), na notranji cr (spodnji) pa vedno črn.
Pvc pa je na obeh straneh enake barve.
Kot pravi kolega pred mano, da ju ločiš po debelini sploh ne drži, tako en kot drug sta različnih debelin (običajno govorimo o gramaži/m2).
Drugi pravi, da ni pomembno s katerega materiala imaš čoln, ker si ga tako sli tako že nabavil. Kozlarija!
Prav je, da vprašaš in da veš kaj imaš, če ne za drugo boš morda kdaj potreboval lepilo (za pvc in csm sta različna) in platno za servis.
Torej, Poglej pod tisti “trikotnik”, ki je zgoraj nalepljen na krmno desko in tubo, pa ti bo vse jasno.
Csm je na licu (zunanji strani) določene barve (pri tebi verjetno rdeč), na notranji cr (spodnji) pa vedno črn.
Pvc pa je na obeh straneh enake barve.
Kot pravi kolega pred mano, da ju ločiš po debelini sploh ne drži, tako en kot drug sta različnih debelin (običajno govorimo o gramaži/m2).
Drugi pravi, da ni pomembno s katerega materiala imaš čoln, ker si ga tako sli tako že nabavil. Kozlarija!
Prav je, da vprašaš in da veš kaj imaš, če ne za drugo boš morda kdaj potreboval lepilo (za pvc in csm sta različna) in platno za servis.
Torej, Poglej pod tisti “trikotnik”, ki je zgoraj nalepljen na krmno desko in tubo, pa ti bo vse jasno.
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
Kot ste že nekateri omenili, po debelini ne moreš ločiti materiala, oba sta lahko tanka ali pa debelejša.
Hypalon oziroma nek drug material na bazi sendviča gume, platna in neoprena je neprimerno boljši, lažje se popravlja in je bistveno bolj obstojen na soncu.
Na hitro se hypalon občuti ob dotiku, imaš gumijasti občutek, če pa je PVC, pa je občutek, kot da si prijel vrčeko iz trgovine, je bolj "trd", po domače jaz temu pravim cunja...
Hypalon oziroma nek drug material na bazi sendviča gume, platna in neoprena je neprimerno boljši, lažje se popravlja in je bistveno bolj obstojen na soncu.
Na hitro se hypalon občuti ob dotiku, imaš gumijasti občutek, če pa je PVC, pa je občutek, kot da si prijel vrčeko iz trgovine, je bolj "trd", po domače jaz temu pravim cunja...
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
admin napisal/-a:Kot ste že nekateri omenili, po debelini ne moreš ločiti materiala, oba sta lahko tanka ali pa debelejša.
Hypalon oziroma nek drug material na bazi sendviča gume, platna in neoprena je neprimerno boljši, lažje se popravlja in je bistveno bolj obstojen na soncu.
Na hitro se hypalon občuti ob dotiku, imaš gumijasti občutek, če pa je PVC, pa je občutek, kot da si prijel vrčeko iz trgovine, je bolj "trd", po domače jaz temu pravim cunja...
Ja... Da se csm lažje popravlja kot pvc sploh ne drži (gre za razširjeno govorico naših serviserjev, omejenih z znanjem lepljenja csmja, posledično zaradi svojega neznanja lažje odslovijo stranko, kao se ne “splača” ali jo za klinčevo delo ocurijo kot psa).
Pvc se bistveno lažje in hitreje popravlja kot csm ob uporabi ustreznega topila in lepila, ter poznanvanja postopka lepljenja!
Sicer ju zanesljivo ločiš tako, kot sem opisal objavo višje in pogosto tudi po samem “reliefu” napihnjene tube - pri novejših pvcjih je tkanina bistveno bolj otipljiva, kot pri csmju.
Pvc vrečko pa verjetno tipaš na intexovih in ostalih štantarskih sranjih.
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
Bo kar držalo kar pravi mikele, potrebno je samo pravo lepilo, "gumarji" te takoj odslovijo (lastna izkušnja), češ kaj voziš ta ...... tukaj.
Pri PVC edino lepljeni spoji prej spustijo, kar se pri gumastih čolnih skoraj nikoli ne zgodi, oz. redko, seveda je potem tudi življenska doba teh krajša....
Pri PVC edino lepljeni spoji prej spustijo, kar se pri gumastih čolnih skoraj nikoli ne zgodi, oz. redko, seveda je potem tudi življenska doba teh krajša....
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
Najprej hvala vsem za odgovore. Glede teže je težko reči, ker sta oba približno enako težka vsaj po specifikaciji proizvajaca. Težko je reči ali je na otip bol podoben gumi ali plastiki, ker zadeva ni nova. Deluje kompakten in robusten. Me pa vrsta materijala zanima če bi bilo kadaj potrebno popravilo, da se takrat ne ugotavlja. Tisti trikotni kos gume na krmni deski je tudi zgoraj črn zato je s tega dela težko soditi.
Ali obstaja kakšna snov s katero bi lahko preveril vrsto materijala na podlagi reakcije? v mislih imam da recimo neka snov topi gumo pvc pa ne v tem smilsu.
Ali obstaja kakšna snov s katero bi lahko preveril vrsto materijala na podlagi reakcije? v mislih imam da recimo neka snov topi gumo pvc pa ne v tem smilsu.
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
A sem napisal, da se PVC ne da popraviti? Seveda se da, vendar ne primerjat polivinil vrečke z gumo! Katerikoli izdelek iz PVC je hudičevo slabši od hypalona, že ko se vsedeš z ritjo na njega je razlika.
Lepil sem tako že PVC, kot hypalon, vse z pravim lepilom, pa ne bi o razlikah...
PVC čoln je čisto OK, če te občutek ne moti, investiraš malo denarja in je to to. Če pa hočeš resen gumenjak, je to hypalon. Moje mnenje, ima pa vsak svojega. Tudi Renault je nekomu boljši od Mercedesa in jaz ne bi nikogar prepričeval v nasprotno. Važno je, da je vsak zadovoljen s tistim, kar ima.
Lepil sem tako že PVC, kot hypalon, vse z pravim lepilom, pa ne bi o razlikah...
PVC čoln je čisto OK, če te občutek ne moti, investiraš malo denarja in je to to. Če pa hočeš resen gumenjak, je to hypalon. Moje mnenje, ima pa vsak svojega. Tudi Renault je nekomu boljši od Mercedesa in jaz ne bi nikogar prepričeval v nasprotno. Važno je, da je vsak zadovoljen s tistim, kar ima.
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
admin napisal/-a:A sem napisal, da se PVC ne da popraviti? Seveda se da, vendar ne primerjat polivinil vrečke z gumo! Katerikoli izdelek iz PVC je hudičevo slabši od hypalona, že ko se vsedeš z ritjo na njega je razlika.
Lepil sem tako že PVC, kot hypalon, vse z pravim lepilom, pa ne bi o razlikah...
PVC čoln je čisto OK, če te občutek ne moti, investiraš malo denarja in je to to. Če pa hočeš resen gumenjak, je to hypalon. Moje mnenje, ima pa vsak svojega. Tudi Renault je nekomu boljši od Mercedesa in jaz ne bi nikogar prepričeval v nasprotno. Važno je, da je vsak zadovoljen s tistim, kar ima.
Pa saj ne pravim, da je csm slabši. Niti slučajno ni,saj je tudi nekajkrat dražji od pvcja (po gramaži podoben csm (Orca, Novurania, Achilles), je cca.5x dražji od Mehlerjevega pvcja (pvc cca.8€/m2, csm cca.40€/m2).
Želel sem samo reči, da splošno prepričanje, da je pvc težje lepiti od csmja niti slučajno ne drži.
Praviš, da si že lepil eno in drugo. Jaz to počnem vsak dan, dan za dnem in točno vem kaj govorim.
Je pa res, da kitajskega pvc sranja ne gre primerjati z našimi, v Evropi narejenimi izdelki.
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
[quote="blacknero"]Najprej hvala vsem za odgovore. Glede teže je težko reči, ker sta oba približno enako težka vsaj po specifikaciji proizvajaca. Težko je reči ali je na otip bol podoben gumi ali plastiki, ker zadeva ni nova. Deluje kompakten in robusten. Me pa vrsta materijala zanima če bi bilo kadaj potrebno popravilo, da se takrat ne ugotavlja. Tisti trikotni kos gume na krmni deski je tudi zgoraj črn zato je s tega dela težko soditi.
Ali obstaja kakšna snov s katero bi lahko preveril vrsto materijala na podlagi reakcije? v mislih imam da recimo neka snov topi gumo pvc pa ne v tem smilsu.[/quote
Lahko probaš z navadnim nitro razredčilom (mogoče kar na bokobranu). Pvc po posal malce pocast, guma pa ne.
Ali obstaja kakšna snov s katero bi lahko preveril vrsto materijala na podlagi reakcije? v mislih imam da recimo neka snov topi gumo pvc pa ne v tem smilsu.[/quote
Lahko probaš z navadnim nitro razredčilom (mogoče kar na bokobranu). Pvc po posal malce pocast, guma pa ne.
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
Bom izkoristil kar tole temo še za eno vprašanje. Ali moram za HR imeti zavarovanje tega čolna in motorja in kakšno mora biti?
Plovno dovoljenje za HR predvidevam da dobim na najbližji kapetaniji v HR je tako?
Plovno dovoljenje za HR predvidevam da dobim na najbližji kapetaniji v HR je tako?
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
Imeti moraš registriranega (nad 3m) in zavarovanega. Drugače ne bo plovnega za HR. Zavarovanje je za Sredozemsko morje in notranje vode R Slovenije. Plovno dobiš na kapitaniji.
lp.
lp.
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
sova napisal/-a:Imeti moraš registriranega (nad 3m) in zavarovanega. Drugače ne bo plovnega za HR. Zavarovanje je za Sredozemsko morje in notranje vode R Slovenije. Plovno dobiš na kapitaniji.
lp.
Razen če pripada drugemu plovilu. V tem primeru ni registracije, zavarovanja in plovnega dovoljenja. Moraš pa imeti motor nad 5KM vpisan na vpisnem listu matičnega plovila.
Morda ni ravno aktualno v tej temi je pa morda dobro, da se pove.
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
Seveda je aktualno, saj se vprašanje nanaša na čoln, ki ga je kupil Quicksilver heavy duty 380 in motor Mercury 10 2t in verjetno ne bo pomožni. Če čoln pripada drugemu plovilu a ni omejeno plutje z njim.
lp.
lp.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov