Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
Seveda sova, tvoj odgovor je aktualen, moj glede tenderja morda ni (zato sem tako napisal). Glede na dolžino čolna bi lahko tudi bil tender h kakšni 50ft krači... Jasno, da ne moreš s tenderjem na Vis, matično plovilo je pa na Braču. To ne gre. Lahko pa ga uporabljaš v okolici matičnega plovila. Kaj je to "okolica" pa ne bi sedaj tukaj...
Je pa tako, da mora biti pomožni čoln obvezno označen z "tender to XXXYYY" in samo v tem primeru velja, kar sem napisal prej. Tudi sam sem imel prejšnji tender dolžine 3,3m in 5KM motor, pa seveda nisem niti pomislil, da bi kaj posebnega izvajal razen limanja napisa "tender to..."
Imajo mega jahte tenderje tudi po 7 in več m in verjemi, da nihče ne plačuje posebej za njih plovnega, zavarovanja in ostalega.... Vse to je v "paketu" matičnega plovila.
Sem videl nekajkrat (predvsem na Hvaru in okolici), kaj vse vlečejo ven iz teh barkač. Po nekaj zelo hitrih manjših gumic (po oceni 3-4 m), nekaj čolnov za prevoze potnikov na obalo in nazaj (običajno rešilni čolni) in množico skuterjev. Se vprašaš, koliko ljudi je sploh na teh kračah (običajno so za kakšnih 10-15 gostov).
Je pa tako, da mora biti pomožni čoln obvezno označen z "tender to XXXYYY" in samo v tem primeru velja, kar sem napisal prej. Tudi sam sem imel prejšnji tender dolžine 3,3m in 5KM motor, pa seveda nisem niti pomislil, da bi kaj posebnega izvajal razen limanja napisa "tender to..."
Imajo mega jahte tenderje tudi po 7 in več m in verjemi, da nihče ne plačuje posebej za njih plovnega, zavarovanja in ostalega.... Vse to je v "paketu" matičnega plovila.
Sem videl nekajkrat (predvsem na Hvaru in okolici), kaj vse vlečejo ven iz teh barkač. Po nekaj zelo hitrih manjših gumic (po oceni 3-4 m), nekaj čolnov za prevoze potnikov na obalo in nazaj (običajno rešilni čolni) in množico skuterjev. Se vprašaš, koliko ljudi je sploh na teh kračah (običajno so za kakšnih 10-15 gostov).
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
Če me spomin ne vara sem enkrat zasledil, da na HR ni potrebno zavarovanja do 15kW ampak očitno sem si napačno zapomnil.
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
blacknero napisal/-a:Če me spomin ne vara sem enkrat zasledil, da na HR ni potrebno zavarovanja do 15kW ampak očitno sem si napačno zapomnil.
še vedno velja, do 15Kw ni potrebno zavarovanje
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
Torej kot je rekel @MareC ne potrebujem zavarovanja za omenjeno kombinacijo na HR ali potrebujem zavarovanje ker je plovilo reg v SLO? mogoče kdo ve kako je s tem?
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
blacknero napisal/-a:Torej kot je rekel @MareC ne potrebujem zavarovanja za omenjeno kombinacijo na HR ali potrebujem zavarovanje ker je plovilo reg v SLO? mogoče kdo ve kako je s tem?
Hm, pa ti veš, da moraš imeti vpisan čoln pri nas zavarovan? In zakaj misliš, da na HR za tvoj čoln tega ni treba?
Nekje na svetu zagotovo obstaja država, kjer se ne plačujejo davki, pa tudi taka, kjer čolni ne rabijo sploh biti registrirani... ampak ne za tvoj čoln in ne v HR. Rabiš vse kar bi rabil če pluješ pri nas plus vse tisto, kar zahteva gostujoča država (pa ne mislim na opremo). Mislim na plovno dovoljenje za HR vode, kjer pa tega ne boš dobil brez zavarovalne police. Lahko se sicer motim, ker nimam izkušenj s to kategorijo. Meni polico vsako leto pogledajo da je še veljavna v času urejanja plovnega dovoljenja.
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
@fakinx kar si napisal je nekako logično, zato pa tudi sprašujem, da nebi kasneje imel težav na HR.
Imam še vprašanje glede plovnega dovoljenja in sicer v kolikor pridem na HR obalo med vikendom, predvidevam da moram počakati do prvega delavnega dneva, da se kapetanija odpre (uradne ure)? je možno kje za vikend kupiti dovoljenje za plovbo?
Imam še vprašanje glede plovnega dovoljenja in sicer v kolikor pridem na HR obalo med vikendom, predvidevam da moram počakati do prvega delavnega dneva, da se kapetanija odpre (uradne ure)? je možno kje za vikend kupiti dovoljenje za plovbo?
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
blacknero napisal/-a:Imam še vprašanje glede plovnega dovoljenja in sicer v kolikor pridem na HR obalo med vikendom, predvidevam da moram počakati do prvega delavnega dneva, da se kapetanija odpre (uradne ure)? je možno kje za vikend kupiti dovoljenje za plovbo?
Vsaj v sezoni so izpostave kapetanij odprte tudi čez vikend, v nedeljo običajno samo dopoldan
Nekaj teh podatkov se najde tukaj: http://www.mppi.hr/default.aspx?id=485
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
blacknero napisal/-a:@fakinx kar si napisal je nekako logično, zato pa tudi sprašujem, da nebi kasneje imel težav na HR.
Imam še vprašanje glede plovnega dovoljenja in sicer v kolikor pridem na HR obalo med vikendom, predvidevam da moram počakati do prvega delavnega dneva, da se kapetanija odpre (uradne ure)? je možno kje za vikend kupiti dovoljenje za plovbo?
Malo čudno sprašuješ. Ta čoln mora biti pri nas registriran in zavarovan. In je čisto vseeno kaj je na Hr. Če pa bi ga registriral pri njih, pa ne rabiš zavarovanja, ker ga pod 20 Km pri njih ni, kot so ti že napisali. Ampak registriran pa mora biti tudi tudi po Hr predpisih. Za čoln s Slo zastavo rabiš pri njih tudi plovno dovoljenje.
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
takole, včeraj sem opravil prvo vožnjo z čolnom in motorjem na hrvaškem. Kombinacija je super!
Glede zavarovanja pa je bilo takole, na katetaniji sem predložil poleg vpisnega lista tudi potrdilo o zavarovanju in je gospod zaposlen tam rekel da to ni potrebno do 15kW in da tega ne potrebuje za izdajo plovnega dovoljenja. Kot je razložil, torej za tako moč (do15kW se zavarovanja ne potrebuje na HR) je pa definitivno dobro da zavarovanje imaš.
Glede zavarovanja pa je bilo takole, na katetaniji sem predložil poleg vpisnega lista tudi potrdilo o zavarovanju in je gospod zaposlen tam rekel da to ni potrebno do 15kW in da tega ne potrebuje za izdajo plovnega dovoljenja. Kot je razložil, torej za tako moč (do15kW se zavarovanja ne potrebuje na HR) je pa definitivno dobro da zavarovanje imaš.
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
MareC napisal/-a:blacknero napisal/-a:Če me spomin ne vara sem enkrat zasledil, da na HR ni potrebno zavarovanja do 15kW ampak očitno sem si napačno zapomnil.
še vedno velja, do 15Kw ni potrebno zavarovanje
blackner takole, včeraj sem opravil prvo vožnjo z čolnom in motorjem na hrvaškem. Kombinacija je super!
Glede zavarovanja pa je bilo takole, na katetaniji sem predložil poleg vpisnega lista tudi potrdilo o zavarovanju in je gospod zaposlen tam rekel da to ni potrebno do 15kW in da tega ne potrebuje za izdajo plovnega dovoljenja. Kot je razložil, torej za tako moč (do15kW se zavarovanja ne potrebuje na HR) je pa definitivno dobro da zavarovanje imaš.
to sem že napisal, samo eni so zmeraj pametni
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
Ma že res, da ga pri njih ne potrebuješ, samo ga moraš imeti, če pri nas registriraš. Tako da ga v vsakem primeru imaš, je pač po njihovih predpisih odveč.
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
Piki napisal/-a:Ma že res, da ga pri njih ne potrebuješ, samo ga moraš imeti, če pri nas registriraš. Tako da ga v vsakem primeru imaš, je pač po njihovih predpisih odveč.
V Sloveniji ob pregledu čolna - podaljšanju veljavnosti vpisnega lista, od lanskega leta dalje,
ni več potrebno predložiti zavarovalne police, veljavno potrdilo o zavarovanju odgovornosti potrebuješ le ko pluješ
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
To pomeni, da če greš na Hrvaško, pod 20 KM dejansko ne rabiš zavarovanja, tudi, če je SLO zastava?
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
Jaz imam vse na nemški zastavi in ne rabim zavarovanja v HR do 20km, če bi se pa vozil v SLO pa bi rabil (velja tudi HR Grawe?), verjetno tudi na Ptuju, čeravno me lani tam niso spraševali o zavarovanju
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Gumenjak Quicksilver 380 Heavy Duty - Materijal
Vratar ne. Ko te bo pa uprašal žandar boš pa izvedel resnico
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov