Mercury 60 2t, letnik 1985
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
-
- Kapitan fregate
- Prispevkov: 108
- Pridružen: To Jul 09, 2019 16:07
Mercury 60 2t, letnik 1985
Zanima me omenjen motor. Kakšne so izkušnje s temi motorji ? Nima el. trima. Vžge na prvo. Menjano olje v peti, impeler, svečke, filter, kabli za svečke. Kompresija, zgornji cilinder 8,6 bar. srednji in spodnji pa 9.1 bar. Merjeno pri hladnem motorju. Pravijo da ni s temi motorji dosti težav. Ampak vi veste več. Hvala za odgovore.
Re: Mercury 60 2t, letnik 1985
To je še stara šola, ropota, veliko pokuri, dela pa ko singerca.
Obvezno pa pregled hladilnih kanalov in menjava impelerja. Ko to narediš, si na miru, kvalitetno 2T olje (najbolje kar original Quicksilver) in rešeno.
Obvezno pa pregled hladilnih kanalov in menjava impelerja. Ko to narediš, si na miru, kvalitetno 2T olje (najbolje kar original Quicksilver) in rešeno.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Mercury 60 2t, letnik 1985
Glede ropota je nekaj resnice ker nima airboxa na fergazerjih in diha brez sramu
Glede vibracij ti lahk zagotovim da fergazerskega 2t motorja ne bos nasel bolj mirnega. Glede porabe se pa z adminom glih nebi mogo strinjat. Najvec je sicer odvisno na cem ga bos uporabljal in v kakem rezimu in s kakim propom. Ampak tak motor ima razpon porabe od 7l do 20l na uro cca. Poleg omenje ega glede servisa bi ti svetoval se spodnji semering za kar je treba smet motor in dopusti bojo mnogo bolj brezskrbni. Po potrebi pa te lahko doleti se menjava potrosnega materjala kot so igle na plovcih za zapiranje dovoda goriva in pa membrana na crpalki goriva. Ce menjas vse to te ta materjal stane cca 100€ (odvisno od tipa motorja). Je pa recimo tud zanimivo ker je motor lazji od konkurence in ce nimas glih velik coln ti to lahko velik pomeni.
Glede vibracij ti lahk zagotovim da fergazerskega 2t motorja ne bos nasel bolj mirnega. Glede porabe se pa z adminom glih nebi mogo strinjat. Najvec je sicer odvisno na cem ga bos uporabljal in v kakem rezimu in s kakim propom. Ampak tak motor ima razpon porabe od 7l do 20l na uro cca. Poleg omenje ega glede servisa bi ti svetoval se spodnji semering za kar je treba smet motor in dopusti bojo mnogo bolj brezskrbni. Po potrebi pa te lahko doleti se menjava potrosnega materjala kot so igle na plovcih za zapiranje dovoda goriva in pa membrana na crpalki goriva. Ce menjas vse to te ta materjal stane cca 100€ (odvisno od tipa motorja). Je pa recimo tud zanimivo ker je motor lazji od konkurence in ce nimas glih velik coln ti to lahko velik pomeni.
-
- Kapitan fregate
- Prispevkov: 108
- Pridružen: To Jul 09, 2019 16:07
Re: Mercury 60 2t, letnik 1985
Pa še eno vprašanje? Katero olje je boljše za delat mešanico ( sam jo moram mešati prej ) za starega Mercury - ja. Quicksilver ali Yamalube ali kaj tretjega?
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Mercury 60 2t, letnik 1985
S quicksilverjem ne mores zgresit. Tud yamalube je isto dober. V ta motor lahko pravzaprav das karkoli samo da je za outboard. Jaz kupim castrol 2t outboard ker ga dobim ceneje od quicksilverja.
Re: Mercury 60 2t, letnik 1985
A zdaj smo ugotovili da so 2T motorji s tehnologijo iz pred 5 desetletij, ki so že 15 let prepovedani za prodajo in novi vpis v register, varčni pri delovanju?
Katerikoli stari 2T motor je divji požeruh v primerjavi z današnjimi motorji. Če pa primerjaš z ostalo tehnologijo tistega časa, pa je itak vse pdoobno, tako kot danes...
Okrog olja ne komplicirat tist liter ali 2 na leto je čisto vseeno, če 2 eur dražji pri litru. Zakaj bi dajal Yamaha olje, če maš pa Mercury-ja?
Katerikoli stari 2T motor je divji požeruh v primerjavi z današnjimi motorji. Če pa primerjaš z ostalo tehnologijo tistega časa, pa je itak vse pdoobno, tako kot danes...
Okrog olja ne komplicirat tist liter ali 2 na leto je čisto vseeno, če 2 eur dražji pri litru. Zakaj bi dajal Yamaha olje, če maš pa Mercury-ja?
Re: Mercury 60 2t, letnik 1985
Original Quicksilver 2T olje je 9,90€/liter (ali kvart, moram pogledati), šparanje tu ni potrebno.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Mercury 60 2t, letnik 1985
Varčni ali ne. Številke so take kot so. Govorim iz prve roke. Pa nisem edini s takimi izkušnjami. Glede olja pa jaz kupim castrol ker ga dobim v Celju za slabih 7€/l in ne zato ker bi šparal ampak se mi ne da vozit nekam po quicksilver ker nebi dosegel nič s tem razen dodatnih stroškov s časom in denarjem. Pa ravno tako ima standard TCW-3, ki ga sicer ta motor ne rabi, marsikateri novejši pa.
Re: Mercury 60 2t, letnik 1985
A zdaj smo ugotovili da so 2T motorji s tehnologijo iz pred 5 desetletij, ki so že 15 let prepovedani za prodajo in novi vpis v register, varčni pri delovanju?
Katerikoli stari 2T motor je divji požeruh v primerjavi z današnjimi motorji. Če pa primerjaš z ostalo tehnologijo tistega časa, pa je itak vse pdoobno, tako kot danes...
Meni se zdi, da je bilo tu tudi s prve roke ugotovljeno, da stari 2T motorji pravzaprav manj pijejo od novih. Problem je v tem, da so se dotični iz prve roke ukvarjali samo s starimi.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Mercury 60 2t, letnik 1985
Saj nisem nič rekel čez številke. Realno pod 20 litrov na potovalki ne bo nič, kot si že napisal. Tisto s 7 litri je brezvezno povprečje, lahko je tudi 3 l/h, če boš samo počasi plul...
V glavnem, poraba tega motorja je točno dvojna od enega današnjega motorja enakih performans.
Sicer sem mnenja da so to super motorji za uporabo 10 dni na leto, nikakor nisem proti! Za tiste, ki pa malo več plujejo, pa je zagotovo pametno poseči po novejšem 4T ali 2T z direktnim vbrizgom motorju.
V glavnem, poraba tega motorja je točno dvojna od enega današnjega motorja enakih performans.
Sicer sem mnenja da so to super motorji za uporabo 10 dni na leto, nikakor nisem proti! Za tiste, ki pa malo več plujejo, pa je zagotovo pametno poseči po novejšem 4T ali 2T z direktnim vbrizgom motorju.
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Mercury 60 2t, letnik 1985
No tule morem podat še moje podatke, sveže
Mercury 80 konjev, 4 cilindre, 2t, letnik 80, na Larsonu iz moje teme, dvakrat šel tankat, res vozil skos na potovalki ker je mene tudi zanimalo in sicer 3.800 rpm, 24 mph po števcu
50 litrov za stiri ure, prevoženih 50 Nm. Obakrat isto. Torej potovalka ca 12 l/h.
Poti so beležene z aplikacijo navionics in sailing log, na čolnu 4 odrasli in dva otroka in krame za cel dan. Osebno več kot zadovoljen, ker sem pričakoval vsaj 20 l/h.
Si še pišem dnevnik vsega prevoženega in porabe itd, na koncu dopusta podam še podrobnejšo oceno porabe stare šare 40 let.
Mercury 80 konjev, 4 cilindre, 2t, letnik 80, na Larsonu iz moje teme, dvakrat šel tankat, res vozil skos na potovalki ker je mene tudi zanimalo in sicer 3.800 rpm, 24 mph po števcu
50 litrov za stiri ure, prevoženih 50 Nm. Obakrat isto. Torej potovalka ca 12 l/h.
Poti so beležene z aplikacijo navionics in sailing log, na čolnu 4 odrasli in dva otroka in krame za cel dan. Osebno več kot zadovoljen, ker sem pričakoval vsaj 20 l/h.
Si še pišem dnevnik vsega prevoženega in porabe itd, na koncu dopusta podam še podrobnejšo oceno porabe stare šare 40 let.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Mercury 60 2t, letnik 1985
To so motorji za sladokusce. Glede porabe 80hp merca iz iste dobe pa lahko pove sebastjan kaj več kolk porabi na larsonu... pa ne pod štandgasom...
Moj namen ni prerekanje. Delim informacije katere sem pridobil na podlagi izkušenj. Tista poraba 7l/h pa je od merca 500 na opatiji pri potovalki 20-25 mph v zelo lepem morju.
Moj namen ni prerekanje. Delim informacije katere sem pridobil na podlagi izkušenj. Tista poraba 7l/h pa je od merca 500 na opatiji pri potovalki 20-25 mph v zelo lepem morju.
Re: Mercury 60 2t, letnik 1985
TO ni potovalka, to je samo navadno povprečje!!! Ne teh podatkov mešat. Koliko požre na potovalki, boš vedel, ko boš senzor montiral, prej je pa samo ugibanje!
Ti povem, da je meni potovalka 95 l/h, če stalno vozim na potovalki tako kot si napisal, potem je povprečje okrog 55 do 60, vendar čez leto sem ponavadi nekje na 50 l/h. Vsi, ki so imeli, ali pa imajo tak čoln mi pravijo, da to pri glisiranju kuri okrog 50 litrov... O ja, malo morgen, skoraj 100, pa tudi krepko čez 100 že ko je slab meter vala!
Ti povem, da je meni potovalka 95 l/h, če stalno vozim na potovalki tako kot si napisal, potem je povprečje okrog 55 do 60, vendar čez leto sem ponavadi nekje na 50 l/h. Vsi, ki so imeli, ali pa imajo tak čoln mi pravijo, da to pri glisiranju kuri okrog 50 litrov... O ja, malo morgen, skoraj 100, pa tudi krepko čez 100 že ko je slab meter vala!
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Mercury 60 2t, letnik 1985
Ok se strinjam, ampak to kar sem napisal je bilo res pod temi pogoji. Vedno enako naložen, zakurblat, izplut in potem vsaj eno uro enakomernega gasa na omenjeni potovalni brzini in potem spet nazaj. Lahko rečem 90-95 % časa na potovalni brzini.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Mercury 60 2t, letnik 1985
admin napisal/-a:TO ni potovalka, to je samo navadno povprečje!!! Ne teh podatkov mešat. Koliko požre na potovalki, boš vedel, ko boš senzor montiral, prej je pa samo ugibanje!
Mi pri takih malih in starih banah nimamo in vrjetno tud ne bomo meli senzorja pretoka goriva in vseh ostalih senzorjev in displejev. Ker kot prvo (govorim zase) to ne spada na klasično plovilo, pri tako malem številu ur in malem motorju je poraba zadnja skrb, še ena stvar ki se lahko pokvari ali ti jo ukradejo, tudi če ga imaš bo poraba ostala enaka če boš vozil kakor se tebi dopade.
Človek ki kupuje motor tudi vrjetno ne bo mel gor teh instrumentov. Predpostavljam da ga je zanimalo kolk bo moral tankat ko se bo peljal eno uro in ne kolk mu bo kazalo na ekranu pri 21.3mph.
Vrjamem tvoji porabi in da je tako kot si napisal ampak obstaja več vrs morjeplovcev. Jaz sem tisti ki mu dol visi za porabo in gre tankat ko je treba in tistih par dni poskusi izkoristit kolikor mu tehnika in ostale situacije dopuščajo.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti