Volvo DPS menjava konusa
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Volvo DPS menjava konusa
Zdravo morjeplovci, en teden pred dopustom mi je v peti DPS-A 1.95 začel drseti konus. Prosim za pomoč iščem nekoga, ki bi mi zamenjal konus, ter zgornji in spodnji zobnik. Vem, da je trenutno najmanj primeren čas zaradi dopustov... hvala in lp, Grega
Re: Volvo DPS menjava konusa
Volvo je kar težaven, ker ima malo ljudi posebna orodja, nimam pojma kaj vse rabis za DPS, ampak nekaj je zagotovo specialnega, da podreš menjalnik oziroma zgornji del noge.
Verjetno bo najlažje kje ob morju, če je barka dol...
Verjetno bo najlažje kje ob morju, če je barka dol...
Re: Volvo DPS menjava konusa
Redko popusti konus.
Preveri zajle. Če zajle ne spustijo tako, da konus udari in prime, potem drsi.
Drugače menjava te sklopke spada med manj zahtevna dela pri DP.
Odvisno koliko časa si pogon uporabljal, ko je drselo. Če je bilo tega malo, je še OK.
Preveri zajle. Če zajle ne spustijo tako, da konus udari in prime, potem drsi.
Drugače menjava te sklopke spada med manj zahtevna dela pri DP.
Odvisno koliko časa si pogon uporabljal, ko je drselo. Če je bilo tega malo, je še OK.
https://vodovod-rh.si/
Re: Volvo DPS menjava konusa
čisto možno, da je problem v zajli, ker smo konus menjali že lansko leto in je bilo za 80% bolje, sedaj pa se težava stopnjuje in je vse huje, pomojem je konus spet zanič. tudi zglisirat več ne morem. napako so iskali mojstri v marini punat, najprej menjali konus, potem gumo med motorjem in peto... propeleji so OK. Nato so mojstri v Punatu obupali in ne vejo več kaj bi lahko bilo narobe.
Imel sem peto tudi pri Salobirju v Celju, ki mi je trdil, da ve v čem je problem in, da v Punatu nimajo pojma. On mi je spet menjal konus in pobrusil zgornjo in spodnjo šalco-zobnik. Bilo je bolje za 80% ampak ni zdržalo niti eno sezono. Rekel je, da je potrebno menjati zobnika in konus in bo OK. Po tistem, ga nisem več dobil na telefon...
Kakšna ideja kaj narediti, ker sem že popolnoma obupan. Trenutno je plan, da se spet menja konus in pa na novo zgornji in spodnji zobnik. Ne bi pa spet nekaj menjali in bo enako... Kaj je lahko narobe z zajlo?
lp, Grega
Imel sem peto tudi pri Salobirju v Celju, ki mi je trdil, da ve v čem je problem in, da v Punatu nimajo pojma. On mi je spet menjal konus in pobrusil zgornjo in spodnjo šalco-zobnik. Bilo je bolje za 80% ampak ni zdržalo niti eno sezono. Rekel je, da je potrebno menjati zobnika in konus in bo OK. Po tistem, ga nisem več dobil na telefon...
Kakšna ideja kaj narediti, ker sem že popolnoma obupan. Trenutno je plan, da se spet menja konus in pa na novo zgornji in spodnji zobnik. Ne bi pa spet nekaj menjali in bo enako... Kaj je lahko narobe z zajlo?
lp, Grega
Re: Volvo DPS menjava konusa
Zarjavi in ne spusti (ima prevelik upor ob gibanju) do te mere, da bi lahko konus ustrezno prijel. Če temu dodaš še prosti tek na 800 rpm ali višje, pa je še slabše.
Po zapisanem, bo precejšnja verjetnost za to.
Po zapisanem, bo precejšnja verjetnost za to.
https://vodovod-rh.si/
Re: Volvo DPS menjava konusa
Očitno bom letošnji dopust izkusil čarter jadralstvo. 8 vozlov, motor, brez jader in 3 ure gledat kako se počasi približujem rtu...
Re: Volvo DPS menjava konusa
Dopust je mimo, sedaj pa šraufanje. Imel sem serviserja na testni vožnji, sedaj je demontiral peto jo pregledal in ugotovil. Konus je OK, plopelerji so OK. Pravi, da je problem v tem, da je pozicija pete previsoko glede na trup čolna. 3cm višje in da eden od plopelerjev zagrabi zrak... meni je vse skupaj zelo nelogično, čoln je 7 let glisiral brez težav, potem pa kar na enkrat previsoko montirana peta.
Prosim za vaša mnenja ker res ne vem več kaj storiti, do sedaj je bilo, kar nekaj stran vrženih evrov in nočem, da se to najaljuje... rešitev ima s podložko za nižanje pete, cena cca 2000 eur. Gre uradni servis s 30 letnimi izkušnjami in do sedaj sem dobil kar nekaj priporočil.
Lp, Grega
Prosim za vaša mnenja ker res ne vem več kaj storiti, do sedaj je bilo, kar nekaj stran vrženih evrov in nočem, da se to najaljuje... rešitev ima s podložko za nižanje pete, cena cca 2000 eur. Gre uradni servis s 30 letnimi izkušnjami in do sedaj sem dobil kar nekaj priporočil.
Lp, Grega
Re: Volvo DPS menjava konusa
A ste na čolnu ugotovil 100% da je problem v tem, da propelerji kavitirajo al je to mal na pamet ker ni našel drugega?
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Volvo DPS menjava konusa
Predno je šel čoln iz vode smo šli na testno vožnjo, pri kateri je ugotovil, da je nemogoče, da bi zdrsel konus in je na vsak način trdil, da mora nekje vleči zrak. Pri pregledu na suhem je ugotovil, da je peta 3cm višje kot bi morala biti. Razdru je tudi peto in pravi, da je BP.
Re: Volvo DPS menjava konusa
Kaj pravi na to, da ti je 3cm višja peta služla več let brez problemov?
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Volvo DPS menjava konusa
Da ne ve kaj se je dogajalo prej, on je 90%, da je problem v tem. Dogovorila sva se, da v primeru, da to ni to si deliva stroške. Prosim še za vaše mnenje v čem bi lahko še bil problem.
Re: Volvo DPS menjava konusa
A propelerji imajo gumijasti vložek ali do celi inox brez elastičnega dela na pestu?
Da se ti slučajno eden ne zavrti v prazno na pestu. To je mareč kar pogost pojav...
Višina noge ziher ni, če je prej šlo. Trim ti deluje tako kot treba? Gre noga povsem dol? Da ni tukaj kaka težava in ga imaš stalno previsoko potrimanega?
Da se ti slučajno eden ne zavrti v prazno na pestu. To je mareč kar pogost pojav...
Višina noge ziher ni, če je prej šlo. Trim ti deluje tako kot treba? Gre noga povsem dol? Da ni tukaj kaka težava in ga imaš stalno previsoko potrimanega?
Kdo je na strani
Po forumu brska: nac in 10 gostov