Kateri 9.9 KM izvenkrmni motor priporočate
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
-
- Kapitan
- Prispevkov: 201
- Pridružen: Če Maj 23, 2019 22:24
Kateri 9.9 KM izvenkrmni motor priporočate
Pozdrav vsems kupaj!
Kot ste nekateri že (pravilno) napovedali, mi je 4 (beri 6) KM Yamaha na 3 gumenjaku premalo.
Tako imam namen nabaviti motor z 9.9 KM, kar bi moralo povsem zadoščati za spodobno hitro vožnjo po Kvarnerju ter vse skupaj vpisati v register.
Prosil bi za nasvet pri nakupu 9.9 KM motorja.
Kolikor sem sam raziskoval trenutno ponudbo so v tem rangu vsi motorji, razen Suzukija, opremljeni še z uplinajči.
Ali je to, da ima Suzuki elektronski vbrizg velika prednost? Kako pomembno se vam zdi to?
Kolikšna je razlika v stroških vzdrževanja med motorji z uplinjačem in elektronskim vbrizgom, ter kolikšna je razlika v porabi?
Teža je tam tam, kolikor se prav spomnim - vsi so okoli 40 kg.
Suzuki je tudi edini, ki ima v rangu 9.9 KM, 15 KM in 20 KM isti volumen motorja. Teoretično bi se torej dalo moč povečati z nakupom druge ECU enote. Ima kdo izkušnje s tem?
Glede na to, da imam opravljan Preizkus znanja, ki mi dopušča upravljanje le z motorji do 9.9 KM, bi bila zame ta možnost, kljub visoki ceni ECU enote, vsekakor zanimiva.
Že vnaprej hvala za vsa mnenja.
PS: Prodaja se odlično ohranjena Yamaha 4 KM, odprta pri Rožeju na 6 KM. Cena je 1.000 EUR.
Kot ste nekateri že (pravilno) napovedali, mi je 4 (beri 6) KM Yamaha na 3 gumenjaku premalo.
Tako imam namen nabaviti motor z 9.9 KM, kar bi moralo povsem zadoščati za spodobno hitro vožnjo po Kvarnerju ter vse skupaj vpisati v register.
Prosil bi za nasvet pri nakupu 9.9 KM motorja.
Kolikor sem sam raziskoval trenutno ponudbo so v tem rangu vsi motorji, razen Suzukija, opremljeni še z uplinajči.
Ali je to, da ima Suzuki elektronski vbrizg velika prednost? Kako pomembno se vam zdi to?
Kolikšna je razlika v stroških vzdrževanja med motorji z uplinjačem in elektronskim vbrizgom, ter kolikšna je razlika v porabi?
Teža je tam tam, kolikor se prav spomnim - vsi so okoli 40 kg.
Suzuki je tudi edini, ki ima v rangu 9.9 KM, 15 KM in 20 KM isti volumen motorja. Teoretično bi se torej dalo moč povečati z nakupom druge ECU enote. Ima kdo izkušnje s tem?
Glede na to, da imam opravljan Preizkus znanja, ki mi dopušča upravljanje le z motorji do 9.9 KM, bi bila zame ta možnost, kljub visoki ceni ECU enote, vsekakor zanimiva.
Že vnaprej hvala za vsa mnenja.
PS: Prodaja se odlično ohranjena Yamaha 4 KM, odprta pri Rožeju na 6 KM. Cena je 1.000 EUR.
Re: Kateri 9.9 KM izvenkrmni motor priporočate
Opravi tecaj za voditelja colna 155 e ali malo vec, pa lahko vozis skoraj vse, je sigurno ceneje kot pa predelava oz menjava CDI na motorju.
Re: Kateri 9.9 KM izvenkrmni motor priporočate
Tohatsu, Yamaha, Suzuki, samo ne kitajca!
Re: Kateri 9.9 KM izvenkrmni motor priporočate
Imam suzuki 20km. Prednost je zagotovo to, da ti v forgazarju ne ostaja olje in bencin. Same sitnosti so s tem, ko ti začne motor cukat ali pa ne vžge. Potem moraš pa čistit. Pri suzukiju vse to odpade,ker ima šobe.
Ne vem ampak sam bi še enkrat vzel motor z elektroniko kot pa na forgazar. Tehnologija gre naprej.
Pri porabi naj bi se tudi poznalo ampak ne morem primerjat.
Kupi tisto, kar ti ponudijo ceneje. Vse bo delalo ob pravilnem vzdrzevanju.
Ne vem ampak sam bi še enkrat vzel motor z elektroniko kot pa na forgazar. Tehnologija gre naprej.
Pri porabi naj bi se tudi poznalo ampak ne morem primerjat.
Kupi tisto, kar ti ponudijo ceneje. Vse bo delalo ob pravilnem vzdrzevanju.
-
- Kapitan
- Prispevkov: 201
- Pridružen: Če Maj 23, 2019 22:24
Re: Kateri 9.9 KM izvenkrmni motor priporočate
Odločitev je padla.
Odločil sem se za Suzuki 9.9B.
Najprej bom motor testiral takšen kot je, v kolikor pa bo potreba po večji moči, se bom poslužil spodnjega postopka:
https://www.boote-forum.de/showthread.php?t=189103&page=2
Cena takšnega kompleta za odprtje iz 9.9 na 20 je:
https://www.mission-craft-shop.de/epages/64539417.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/64539417/Products/107647-20
V kolikor se bom odločil za odprtje, se zavedam, da bo potrebno menjati tudi propeler.
V tem primeru se bom odločil za Solas 10,30 x 12
Odločil sem se za Suzuki 9.9B.
Najprej bom motor testiral takšen kot je, v kolikor pa bo potreba po večji moči, se bom poslužil spodnjega postopka:
https://www.boote-forum.de/showthread.php?t=189103&page=2
Cena takšnega kompleta za odprtje iz 9.9 na 20 je:
https://www.mission-craft-shop.de/epages/64539417.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/64539417/Products/107647-20
V kolikor se bom odločil za odprtje, se zavedam, da bo potrebno menjati tudi propeler.
V tem primeru se bom odločil za Solas 10,30 x 12
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5106
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Kateri 9.9 KM izvenkrmni motor priporočate
Jaz sem zase izbral Yamaho 9,8 pri Rožeju v Trzinu, ker je relativno lahka in kvalitetno narejena. Res pa je, da je ni možno napilit, ker je sedaj od 15 konj naprej drugo ohišje, ki pa že tehta 57kg, kar pa je za moj tender veliko preveč.
Forgazar!?? Kaj je to?
Forgazar!?? Kaj je to?
-
- Kapitan
- Prispevkov: 201
- Pridružen: Če Maj 23, 2019 22:24
Re: Kateri 9.9 KM izvenkrmni motor priporočate
Nikola T. napisal/-a:Jaz sem zase izbral Yamaho 9,8 pri Rožeju v Trzinu, ker je relativno lahka in kvalitetno narejena. Res pa je, da je ni možno napilit, ker je sedaj od 15 konj naprej drugo ohišje, ki pa že tehta 57kg, kar pa je za moj tender veliko preveč.
Forgazar!?? Kaj je to?
Mislil je uplinjač hehe
Drugače pa ja, zanimivo, da ima samo Suzuki isti blok med 9.9, 15 in 20 KM motorji.
Prav tako zanimivo, da je edini, ki na 9.9 ponuja elektronski vbrizg in to že kar nekaj let (če se ne motrim od 2013 naprej).
Bi pričakoval da bodo, vsaj kar zadeva elektronski vžig, ostali sledili.
Re: Kateri 9.9 KM izvenkrmni motor priporočate
V redu odločitev, pa obvezno še dodaten filter goriva od rezervarja do motorja. Brez kompliciranja prerežeš cev in daš vmes filter z rf objemkami. Ti z el. Vbrizgom so še bolj občutljivi na kvaliteto goriva, poraba pa kak dcl manj.
Re: Kateri 9.9 KM izvenkrmni motor priporočate
Odlično si se odločil. A cena teh df 9.9 KM Je 2850€ po ceniku? Df20 je pa malenkost dražje.
Hecne cene imajo. Prištej še tistih 500€ za kit iz 10 na 20 in se ti ze bolj izplača če kupis že na začetku 20. Ampak v tvojem primeru je to v redu.
Če gledaš pa npr. 20KM imajo elektronski vbrizg suzuki , merc, tohatsu. Merc in tahatsu sta ista motorja samo na mercu je ročka druga.
Hecne cene imajo. Prištej še tistih 500€ za kit iz 10 na 20 in se ti ze bolj izplača če kupis že na začetku 20. Ampak v tvojem primeru je to v redu.
Če gledaš pa npr. 20KM imajo elektronski vbrizg suzuki , merc, tohatsu. Merc in tahatsu sta ista motorja samo na mercu je ročka druga.
-
- Kapitan
- Prispevkov: 201
- Pridružen: Če Maj 23, 2019 22:24
Re: Kateri 9.9 KM izvenkrmni motor priporočate
@ error 90
Če gledam cene na ceniku je Suzuki 9.9B 2.850 EUR:
http://www.luxurymarine.si/motorji/suzuki/suzuki-df-99b/
V ponudbi, ki sem jo dobil od njih je bil še 11% popusta.
Cena za motor ter liter olja bi tako bila cca 2.550 EUR.
Cena za 15 KM je na ceniku 3.010 EUR:
http://www.luxurymarine.si/motorji/suzuki/suzuki-df-15a/
Če dodam istih 11% popusta (morda bi ga bilo kaj več, ker predvidevam, da jim marže rastejo skupaj z rastjo moči motorjev), bi bila cena za 15 KM 2.680.
Cena za 20 KM je na ceniku 3.320 EUR:
http://www.luxurymarine.si/motorji/suzuki/suzuki-df-20a/
Če dodam istih 11% popusta (morda bi ga bilo kaj več, ker predvidevam, da jim marže rastejo skupaj z rastjo moči motorjev), bi bila cena za 20 KM 2.955 EUR
Sam sem motor dobil pri drugem trgovcu po ceni cca 2.235 EUR, ker sem imel srečo in so ravno prodajali motor, ki je bil razstavljen v salonu.
Torej, če bom motor predelal na 20 KM, z nakupom kompleta za povečavo moči, ki stane 500 EUR, me to še vedno pride cca 300 EUR ceneje, kot če bi kupil original 20 KM motor - oziroma 200 EUR ceneje, če upoštevam še menjavo propelerja.
Poleg tega me ceneje pride tudi plačilo "naknade za plovbo" na Hrvaškem, kjer cena konkretno raste z večanjem moči motorjev.
Načeloma je res, da izgubim garancijo, ampak me zanima, kako bi ugotovili, da sem motorju povečal moč, če bi pred servisom spet zamenjal kontrolno enoto z originalno (15 minut dela, še to ne verjetno).
Če gledam cene na ceniku je Suzuki 9.9B 2.850 EUR:
http://www.luxurymarine.si/motorji/suzuki/suzuki-df-99b/
V ponudbi, ki sem jo dobil od njih je bil še 11% popusta.
Cena za motor ter liter olja bi tako bila cca 2.550 EUR.
Cena za 15 KM je na ceniku 3.010 EUR:
http://www.luxurymarine.si/motorji/suzuki/suzuki-df-15a/
Če dodam istih 11% popusta (morda bi ga bilo kaj več, ker predvidevam, da jim marže rastejo skupaj z rastjo moči motorjev), bi bila cena za 15 KM 2.680.
Cena za 20 KM je na ceniku 3.320 EUR:
http://www.luxurymarine.si/motorji/suzuki/suzuki-df-20a/
Če dodam istih 11% popusta (morda bi ga bilo kaj več, ker predvidevam, da jim marže rastejo skupaj z rastjo moči motorjev), bi bila cena za 20 KM 2.955 EUR
Sam sem motor dobil pri drugem trgovcu po ceni cca 2.235 EUR, ker sem imel srečo in so ravno prodajali motor, ki je bil razstavljen v salonu.
Torej, če bom motor predelal na 20 KM, z nakupom kompleta za povečavo moči, ki stane 500 EUR, me to še vedno pride cca 300 EUR ceneje, kot če bi kupil original 20 KM motor - oziroma 200 EUR ceneje, če upoštevam še menjavo propelerja.
Poleg tega me ceneje pride tudi plačilo "naknade za plovbo" na Hrvaškem, kjer cena konkretno raste z večanjem moči motorjev.
Načeloma je res, da izgubim garancijo, ampak me zanima, kako bi ugotovili, da sem motorju povečal moč, če bi pred servisom spet zamenjal kontrolno enoto z originalno (15 minut dela, še to ne verjetno).
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5106
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Kateri 9.9 KM izvenkrmni motor priporočate
Marže na trgu ne rastejo z vrednostjo ampak v veliki večini padajo!
Dražje kot je blago manj marže imajo posredniki!
Dražje kot je blago manj marže imajo posredniki!
-
- Kapitan
- Prispevkov: 201
- Pridružen: Če Maj 23, 2019 22:24
Re: Kateri 9.9 KM izvenkrmni motor priporočate
Nikola T. napisal/-a:Marže na trgu ne rastejo z vrednostjo ampak v veliki večini padajo!
Dražje kot je blago manj marže imajo posredniki!
Se ne bi strinjal.
Zakaj?
Preprosto... Močnejši motorji (ali katerakoli stvar) stanejo več že v osnovi (večja kompleksnost). K temu nato dodamo dejstvo, da so za osnovne potrebe plovbe nenujni - torej predstavljajo luksuzno dobrino. Zaradi tega imajo trgovci garantirano na močnejših motorjih večje marže.
Enako kot imajo na dražjih avtomobilih, dražjih jahtah/čolnih, itd itd.
Tisti, ki kupuje Ferrarija, se ne bo oziral na vsakih 100 EUR cene, enako kot tisti, ki kupuje 150 KM motor za njegov 5m + dolg gliser.
Re: Kateri 9.9 KM izvenkrmni motor priporočate
Problem je le teža, 44kg naredi zadevo nerodno za transport (npr. dviganje in montaža na čoln). Kje so časi, ko je imel 2taktni 9.8KM motor 26kg
Re: Kateri 9.9 KM izvenkrmni motor priporočate
Vinček, reci mu da dobiš yamaho ceneje, da ti da tolk popusta, bo tudi suzuki cenejši!
Pa obvezno ojačitev zadnje stene z dnom, če nimaš trdo poliestrsko dno.
Pa obvezno ojačitev zadnje stene z dnom, če nimaš trdo poliestrsko dno.
-
- Kapitan
- Prispevkov: 201
- Pridružen: Če Maj 23, 2019 22:24
Re: Kateri 9.9 KM izvenkrmni motor priporočate
kocka napisal/-a:Vinček, reci mu da dobiš yamaho ceneje, da ti da tolk popusta, bo tudi suzuki cenejši!
Pa obvezno ojačitev zadnje stene z dnom, če nimaš trdo poliestrsko dno.
Kocka hvala za nasvet, vendar sem že povprašal za dodaten popust in je to najnižje kar smo prišli.
Glede na to, da vem, da morajo tudi trgovci preživeti od zaslužka, pa ne bi rad preveč pritiskal na človeka.
Takšna cena se mi v primerjavi z ostalimi ponudbami, ki sem jih dobil, zdi zelo ugodna.
Sem pa povprašal tudi pri Rožeju, če bi znal biti kakšen problem, če je motor letnik 2015 in je ta čas prestal v salonu, pa sem dobil odgovor, da ne bi smelo biti problemov.
Je pa tako kot z vsako kompleksno rečjo.... Vedno lahko imaš smolo in naletiš na limono. Zaenkrat jaz takšne "sreče" še nisem imel in upam, da tako tudi ostane.
Glede ojačanja krmne stene... Honwave T30 je načeloma certificiran za do 15 KM motorje in ima alu dno, ki se zatakne pod notranji rob krmne stene.
Ali si mislil kakšno drugačno ojačanje? Zakaj pa meniš, da bi bilo krmno steno dobro ojačati? Je to praksa?
Drugače sem pa vprašal pri Rožeju, če bi znal biti problem, če motor odprem do 20 KM, pa je rekel, da bo pri hitrosti čoln itak glisiral, tako da neke posebne obremenitve na krmno steno ne bo. Sama teža motorja je pa tako ali tako enaka med 9.9, 15 in 20 KM.
Kdo je na strani
Po forumu brska: Bing [Bot] in 12 gostov