Izvenkrmni motorji Parsun
Moderatorji: moderator2, moderator
Lukzy da ti ckne turbina,ni to nič takega pa čeprav pri tvojih kilometrih,saj je veliko odvisno od goriva.Pri nas na Dolenjskem so se pred dvema letoma ustavljali vsi dizli ,neglede na to kje je bil izdelan.Vzrok je bil ker so delali naši šelebajzarji sami BIO nafto in so naredili koncentrat premočan.Dajali so notri preveč oljne repice kar je posledično povzročilo premajhno mazanje turbine in so začele na veliko crkovat.Prišlo je enostavno do opilkov ki so bili videni z prostim očesom in ti opilki so zaribali turbino.Današnji materiali so preveč točno dodelani in zato pride do tega.Res pa je da se je prinas ustavilo največ renojevih vozil saj je populacija teh največja,kot zanimivost se pa ni ustavil noben avto ki je bil stari od deset let.
Ure dnevi leta tečejo....
Težko je na tak način določit kateri avto je boljši kateri slabši. Koliko zdrži turbina je predvsem stvar voznika in njegovega ravnanja z vozilom. Vsako turbino se da uničit še veliko prej kot pri 75000km. Sam sem pred leti iz Italije uvozil Laguno. Avto je bil star tri leta in je imel prevoženih 270000km. Imel je vso servisno dokumentacijo in zgodovino. Sklopka npr. je bila menjana 4x, dvakrat so popravljali menjalnik, turbina pa je bila še originalna. Tudi nasploh avo ni kazal več kot 100000km. Sam sem imel že morje avtomobilov, vedno rabljene, in dejansko lahko iz izkušenj zatrdim, da se Nemškim avtomobilom obraba najmanj pozna (pa ne me zdaj požret ). S tem mislim, da se avto po 350.000 prevoženih, še vedno pelje odlično, avtosedeži še niso potrgani na robovih, volanski obroč še ni oguljen, motor ni masten... In to je za moje pojme dokaz kvalitete in razlika v ceni med Korejcem in Nemcem.
Gregor.n, santa fe pri 100000 res ne bi smel srat, avto niti ni več tako poceni, me pa zanima če imaš dizla in koliko ti žre?
Gregor.n, santa fe pri 100000 res ne bi smel srat, avto niti ni več tako poceni, me pa zanima če imaš dizla in koliko ti žre?
Povsem enak motor kot Gregor.n v Santa Fe-ju ima tudi en naš član v Sorentu, saj je Hyundai in Kia isto podjetje. Turbina je odpovedala poslušnost že pri manj kot 50.000 km, namontiral novo v garanciji, v motorju so ostale "posledice" od prvega zaribanja turbine in pri 70.000 km je obrnilo ležaje na glavni gredi... Sedaj ima notri cel motor nov, spet pod garancijo. Možakar zagotovo ni na polno pritiskal ledenega, ker je sam avtomehanik in dobro ve kaj to pomeni. Torej okvare so povsod, pa naj bo to nemec, francoz, japonec ali korejec. Je pa razlika, da pride do nepredvidene odpovedi nekega sklopa pri nemcih recimo 1 krat na 10.000 vozil, pri kakšnem drugem pa mogoče 1 x na 500 vozil.
Se 100% strinjam s Kantom.
P.S.: Danes sem sedel v Škodi Superb in me je prijetno presenetila. Notranjost je korak pred Volkswagnom in Seatom in je bolj blizu Audiju. Noro!
LP
Se 100% strinjam s Kantom.
P.S.: Danes sem sedel v Škodi Superb in me je prijetno presenetila. Notranjost je korak pred Volkswagnom in Seatom in je bolj blizu Audiju. Noro!
LP
Hoj fanjte, je pa zanimivo kam smo prišli z posti glede Parsun motorja a-ne.
No, nič hudega bomo vsaj vedeli kateri avto je boljši .
Da, vam še jaz povem štorijo z Renaulti. Takole je blo;
Odprem firmo, kupim star kombi vw transporter 2,4 l brez turbine dela k ura sam mrzlega bognedaj mal preveč gasa dat drugače gre glava, furam par let in glej ga zlomka Renault da na trg Traficaaaa. Pa si pravim to moram pa jaz "kaufent" saj je Reanult ja naredi vse teste, da bo delal kit urca ., Pridejo km 75000 odpovejo ležaji na 3 prestavi,grem na servis saj je garancija a- ne. Odgovor zato pa ne do 100 000 samo za prerjavenje, je treba nov menjalnik se ga ne da popraviti, ja kako so ga pa skupaj dali????. Menjamo mejalnik,po tedenu avto doma spusti cilinder sklopke, menjamo pa lamele sklopke pa servo volan spusti, crkne senzor zraka in goriva ,da se peljem v Vrhniški klanec 30 Km/h pa nima še 100 000. Prodam, kupim nazaj VW 2,5 tdi tranporter, zdejle sem na 225000 delam pa 70 000 na leto. šlo je pa kompresor(garancija), masa kabel, in nič drugega...
Moje mnenje je če imaš avto za v garažo kupiš Renaulta , če pa delaš in si na terenu kupiš VW.
Lp
ter kjerkoli ste že....
No, nič hudega bomo vsaj vedeli kateri avto je boljši .
Da, vam še jaz povem štorijo z Renaulti. Takole je blo;
Odprem firmo, kupim star kombi vw transporter 2,4 l brez turbine dela k ura sam mrzlega bognedaj mal preveč gasa dat drugače gre glava, furam par let in glej ga zlomka Renault da na trg Traficaaaa. Pa si pravim to moram pa jaz "kaufent" saj je Reanult ja naredi vse teste, da bo delal kit urca ., Pridejo km 75000 odpovejo ležaji na 3 prestavi,grem na servis saj je garancija a- ne. Odgovor zato pa ne do 100 000 samo za prerjavenje, je treba nov menjalnik se ga ne da popraviti, ja kako so ga pa skupaj dali????. Menjamo mejalnik,po tedenu avto doma spusti cilinder sklopke, menjamo pa lamele sklopke pa servo volan spusti, crkne senzor zraka in goriva ,da se peljem v Vrhniški klanec 30 Km/h pa nima še 100 000. Prodam, kupim nazaj VW 2,5 tdi tranporter, zdejle sem na 225000 delam pa 70 000 na leto. šlo je pa kompresor(garancija), masa kabel, in nič drugega...
Moje mnenje je če imaš avto za v garažo kupiš Renaulta , če pa delaš in si na terenu kupiš VW.
Lp
ter kjerkoli ste že....
Fiat Justitia ... Some day....
Admin bo kupu pa Škodo!
p.s..Hyundai in Kia ni isto, ker je Hyundai zavit v mal bolši celofan (beri dražji) in je sigurno boljši, mora bit
Kanto; imam dizla, spije pa kolikor mu daš, približno tako kot lastnik, drugače pa se jaz o porabi nerad pogovarjam (žena pravi da ne znam vozit, ker vedno porabo nabijem za dva do tri litre, ženi pije skoraj 7.)
lpg
p.s..Hyundai in Kia ni isto, ker je Hyundai zavit v mal bolši celofan (beri dražji) in je sigurno boljši, mora bit
Kanto; imam dizla, spije pa kolikor mu daš, približno tako kot lastnik, drugače pa se jaz o porabi nerad pogovarjam (žena pravi da ne znam vozit, ker vedno porabo nabijem za dva do tri litre, ženi pije skoraj 7.)
lpg
https://medisken.si
Primusr
Res je kokr maš srečo z avtom tako dela... definitivno se strinjam o švabskli kvaliteti je pa treba vedt da transporter stane skor tok kt dva oplova Vivarota s kakšnim popustom... moja izkušnja je pa taka...
Opel Vivaro, sepravi drugo pakiranje Trafica, v renti 4 leta narejenih 200k km 1,9 motor, razen da je 2x spustu cilinder sklopke ni nobenih težav ( ja sej trkam po lesu k tole pišem)
je pa tut res, da mi je na peugeotovem boxerju 4 dni po izteku garancije razgonil pol motorja (šla je šoba, posledično je ribnu bat in baje je zaradi tega poču še blok motorja in še nekaj stvari je šlo u ku..c), avto redno servisiran na pooblaščenem peugeotovem servisu in mi prasci niso priznal niti evra v garancijo... Pri zastopniku, Peugeot Sloveniji, so mi še s tožbo grozil če bom preveč glasen kr neki... aja pa hotl so met na istem servisu kjer so ga skos servisiral 6,150 eur za popravilo.... smo menjal motor, seveda ne pri istem serviserju, avto že dela, stroški manj kot 2000... skratka za Leva nočem več slišat, tega bo folk zgonu do konca in konec zgodbe s Peugeotom!!!
LP
Res je kokr maš srečo z avtom tako dela... definitivno se strinjam o švabskli kvaliteti je pa treba vedt da transporter stane skor tok kt dva oplova Vivarota s kakšnim popustom... moja izkušnja je pa taka...
Opel Vivaro, sepravi drugo pakiranje Trafica, v renti 4 leta narejenih 200k km 1,9 motor, razen da je 2x spustu cilinder sklopke ni nobenih težav ( ja sej trkam po lesu k tole pišem)
je pa tut res, da mi je na peugeotovem boxerju 4 dni po izteku garancije razgonil pol motorja (šla je šoba, posledično je ribnu bat in baje je zaradi tega poču še blok motorja in še nekaj stvari je šlo u ku..c), avto redno servisiran na pooblaščenem peugeotovem servisu in mi prasci niso priznal niti evra v garancijo... Pri zastopniku, Peugeot Sloveniji, so mi še s tožbo grozil če bom preveč glasen kr neki... aja pa hotl so met na istem servisu kjer so ga skos servisiral 6,150 eur za popravilo.... smo menjal motor, seveda ne pri istem serviserju, avto že dela, stroški manj kot 2000... skratka za Leva nočem več slišat, tega bo folk zgonu do konca in konec zgodbe s Peugeotom!!!
LP
Sm jo prpelu da bo kuhala kt mami, pa je pila kt ati...
Matejc, ja glih zaradi tega sem kupu Trafica ker je bil cenejši, na koncu pa vidiš in doživiš da prav lepo gleda en K. pa denar če sem se pa peljal v Vrhniški klanec 30km/h še šlepar se je mimo peljal zaradi enga senzorja ki samo preverja dovod zraka in goriva. Na obali me pa čaka stranka za prevzem plovila. Kaj misliš, da se lahko izgovori stranki, zakaj sem zamudil, ker imam tako"dober" avto. Ne ,ne, ne , ne, to ne more biti izgovor...
Imajo pa kolegi Vivarota pa pravijo, da je malo boljši kot Renault ,drugi menjalnik pa motor ...
lp
Pa kjerkoli ste že...
Imajo pa kolegi Vivarota pa pravijo, da je malo boljši kot Renault ,drugi menjalnik pa motor ...
lp
Pa kjerkoli ste že...
Fiat Justitia ... Some day....
primusr napisal/-a:Imajo pa kolegi Vivarota pa pravijo, da je malo boljši kot Renault ,drugi menjalnik pa motor ...
ne ne avta sta identična ker jih sestavljajo v isti tovarni... mal oplovih pa mal renaultovih logotov.... pa različn odbijač pa je.... zdej pa še tega ni...
je pa res da če stranka čaka da je nerodno ja, se strinjam!!!
Sm jo prpelu da bo kuhala kt mami, pa je pila kt ati...
Gregor, ne bom kupu Škode, ker jo mam že zdej, haha. No res pa je, da je skup sestavljena v Ingolstadtu, pa "kr en" bi reku, da ma 7 napak.
Zaradi slabega goriva lahko nastrada turbina. Ne sicer direktno, vendar recimo biodiesel je precej problematičen, v zgorevalnem prostoru se različne kisline, ki nastanejo pri izgorevanju polahko mimo obročkov prikradejo v motorno olje. Vsi vemo, da imajo bencinci po 5.000 km še vedno lepo rjavo olje, diesel pa ga "umaže" že po prvih 100 km in je povsem črno. Da je olje črno ni razlog v večji obrabi, temveč mešanju saj z oljem... No in te kisline "uničujejo" mazalno sposobnost olja, na ležajih turbine se lahko zaradi ekstremnih temperatur naredi kakšen film in glej ga zlomka, turbina "rikne"...
LP
Zaradi slabega goriva lahko nastrada turbina. Ne sicer direktno, vendar recimo biodiesel je precej problematičen, v zgorevalnem prostoru se različne kisline, ki nastanejo pri izgorevanju polahko mimo obročkov prikradejo v motorno olje. Vsi vemo, da imajo bencinci po 5.000 km še vedno lepo rjavo olje, diesel pa ga "umaže" že po prvih 100 km in je povsem črno. Da je olje črno ni razlog v večji obrabi, temveč mešanju saj z oljem... No in te kisline "uničujejo" mazalno sposobnost olja, na ležajih turbine se lahko zaradi ekstremnih temperatur naredi kakšen film in glej ga zlomka, turbina "rikne"...
LP
primusr napisal/-a:sem se pa peljal v Vrhniški klanec 30km/h še šlepar se je mimo peljal zaradi enga senzorja ki samo preverja dovod zraka in goriva. ..
V bodoče tak primer rešiš, če snameš kabel iz konektorja tega senzorja (merilec pretoka zraka). Ne bo čist O.K., bo pa šel 80 v vrhniški klanec in gorela bo rumena kontrolka od motorja. Tako senzor "vržeš" iz sistema, računalnik gre v rezervni program in avto deluje tako-tako. Vsekakor bolje, kot da senzor daje napačne podatke računalniku.
Aja, nahaja se na PVC cevi (zračni filter - sesalni kolektor)
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov