Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Za moje pojme problem motorja ali naj bo to višina ali naj bo to kot trima oziroma propeler ali pa motor - mehanika kot celota. Tudi končna hitrost govori nekaj o temu. Imel sem Maestrala 4,2 m HF 50, z Yamaho 30 l 2001 in zadeva je bila v 4 dobesedno takoj iz vode, kar ne morem verjeti, da bi bilo plovilo toliko narobe konstruirano, da ne bi normalno plulo sploh pa ne s 40 HP motorjem. Ta motor (v normalnem stanju) mora gumenjak 3,7 m izstreliti iz vode. Kot so ti že svetovali preveri višino motorja, velikost propelerja, trim nastavi v nek nevtralen položaj (v kolikor boš imel vedno do konca spuščenega boš med glisiranjem ril s premcem) in testiraj.
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Izmerite kompresijo. Ta motor je nekje na poti zgubu konje.
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Koliko pa more biti napumpan pac ko se odpeljemo je dobro malo se ga da se stisnit potem ko se pa pripeljemo je pa zelo prazn ko stopos na tubo drugic pa spet isto
-
- Kapitan
- Prispevkov: 201
- Pridružen: Če Maj 23, 2019 22:24
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Tube naj bodo tako napumpane, da ko s palcem pritisneš na tubo, se le-ta za kak 1-2 cm še poda.
Zrak v tubah se namreč tekom dneva dodatno razteza/krči, odvisno od temperature zunaj, tako da tube ne smejo biti na primer zjutraj popolnoma do trdega napumpane.
Zrak v tubah se namreč tekom dneva dodatno razteza/krči, odvisno od temperature zunaj, tako da tube ne smejo biti na primer zjutraj popolnoma do trdega napumpane.
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
A heca se pa ne nekdo?
40 hp Mercury z 3 luknjami gor dol ali naprej nazaj obstaja? Na odgovor o kompresiji pride odgovor okrog tub, o dimenzijah propelerja ne duha, ne sluha...
Brez zamire, ampak tu nič ne štima.
40 hp Mercury z 3 luknjami gor dol ali naprej nazaj obstaja? Na odgovor o kompresiji pride odgovor okrog tub, o dimenzijah propelerja ne duha, ne sluha...
Brez zamire, ampak tu nič ne štima.
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Zdaj kompresijo sam ne znam zmerit propeler pa se nisem pogledal bom danes
Prej smo imeli 4t hondo tako da se na 2 t motor ne spoznam
Je blo samo manjse podvprasanje
Prej smo imeli 4t hondo tako da se na 2 t motor ne spoznam
Je blo samo manjse podvprasanje
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Sem zdajle opazu tste 3 opcije ko sn jih jaz mislu so bile visina motprja ko coln stoji
Zle pa sn bodo vn metu pa opazu 5 opcij trima ki se menjajo da osovino prestavlas
Zle pa sn bodo vn metu pa opazu 5 opcij trima ki se menjajo da osovino prestavlas
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
mts napisal/-a:Sem zdajle opazu tste 3 opcije ko sn jih jaz mislu so bile visina motprja ko coln stoji
Zle pa sn bodo vn metu pa opazu 5 opcij trima ki se menjajo da osovino prestavlas
Če si iz Sudana vse pohvale, če pa si naš, se pa le malce potrudi pri izražanju.
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Plošča na motorju s katere boš odšravfal krilca mora biti
Vzporedna z dnom čolna in idealno je, če vsaj v isti višini kot spodnji rob zadnjega dela čolna. Propeler ima odtisnjene oznake- številke, poglej in napiši jih, imam občutek da je občutno prevelik.
Pa ko boš spustil motor na ideal. Luknjo ga slikaj iz profila da vidimo višino motorja oz. ali imaš celo predolgo nogo in orje.
Vzporedna z dnom čolna in idealno je, če vsaj v isti višini kot spodnji rob zadnjega dela čolna. Propeler ima odtisnjene oznake- številke, poglej in napiši jih, imam občutek da je občutno prevelik.
Pa ko boš spustil motor na ideal. Luknjo ga slikaj iz profila da vidimo višino motorja oz. ali imaš celo predolgo nogo in orje.
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
mikele napisal/-a:mts napisal/-a:Sem zdajle opazu tste 3 opcije ko sn jih jaz mislu so bile visina motprja ko coln stoji
Zle pa sn bodo vn metu pa opazu 5 opcij trima ki se menjajo da osovino prestavlas
Če si iz Sudana vse pohvale, če pa si naš, se pa le malce potrudi pri izražanju.
No iz Sudana zal nisem, sem pa iz Libije a lahko vseeno vzamem kompliment?
Hec, da ne bo kdo slucajno mislu da res....
Smo sli pa danes na coln, bila sma 2 potnika skupna teza 150kg da je zaglisiral sem mogel dati gas do konca ter ga nekaj casa pustiti potem pa je slo. Poleg tega smo probali drugacen trim. Ima 5 opcij kot sem ze prej rekel samo je samo 1 v redu. Ce smo ga znizali na prvo je "avspuh" od motorja bil na pol v vodi, ce smo ga povisali za eno se je vcasih v prazno zavrtel.
Poleg tega je voda ki tece skozi odprtino za preverjanje hlajenja dokaj mlacna ( spominja bol na mrzlo) a ne bi tu mogla bit vsaj topla?
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
mts napisal/-a:No iz Sudana zal nisem, sem pa iz Libije a lahko vseeno vzamem kompliment?
30 jih vrzi pacifistom v morje in boš izglisiral.
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
SR 290 napisal/-a:mts napisal/-a:No iz Sudana zal nisem, sem pa iz Libije a lahko vseeno vzamem kompliment?
30 jih vrzi pacifistom v morje in boš izglisiral.
Hahahaha, bomo probali mogoc pa bo
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Zihhher bo, ti kar poizkusi!
zsje gledaš?
zsje gledaš?
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
Kaksna bi mogla biti pa poraba na tem motorju, pac nam porabi ene 6-7l na uro
Zakaj bi naj gledu zsje?
Nevem ce ma kak point dat plosco iz motorja dol sem pogledu in je na visini podna colna
Zakaj bi naj gledu zsje?
Nevem ce ma kak point dat plosco iz motorja dol sem pogledu in je na visini podna colna
-
- Kapitan
- Prispevkov: 201
- Pridružen: Če Maj 23, 2019 22:24
Re: Gumenjak z 40hp komaj zglisira
@ mts
Morda ti pa želi dati kdo v ZS (ZS= zasebno sporočilo) kak koristen nasvet... Ali to, ali pa ti ponuja milijon EUR
V glavnem, želimo ti pomagati, zato ti svetujem, da postoriš vse, kar smo ti do sedaj predlagali.
Ampak postopoma. 1 stvar spremeni, pojdi na vožnjo s čolnom, preveri, če sprememba deluje in nato poročaj nazaj na ta forum.
Samo tako, boš lahko najhitreje rešil težave.
A si siguren, da na 1. luknji trima čoln najbolje plove? Običajno 1. luknja motor nagne na tak kot, da čoln tišči prednji del (premec) v vodo.
Kolikor vem, so vsi motorji po defaultu (ko pridejo iz tovarne) nastavljeni na 2. luknjo trima. To bi morala biti v osnovi zadovoljiva nastavitev.
Kar se porabe tiče, je odvisna od mnogih dejavnikov - med drugim naloženosti čolna, valov itd.
Okvirno si lahko pomagaš na tej strani:
https://www.boat-fuel-economy.com/outboard-fuel-consumption-liters
PS: Obvezno odstrani tista krilca na motorju in poročaj kako se bo potem čoln obnašal.
Kolikor sem bral, povzročajo ta krilca več slabega, kot dobrega - če bi bilo obratno, bi jih proizvajalci motorjev že sami dodajali na motorje.
Morda ti pa želi dati kdo v ZS (ZS= zasebno sporočilo) kak koristen nasvet... Ali to, ali pa ti ponuja milijon EUR
V glavnem, želimo ti pomagati, zato ti svetujem, da postoriš vse, kar smo ti do sedaj predlagali.
Ampak postopoma. 1 stvar spremeni, pojdi na vožnjo s čolnom, preveri, če sprememba deluje in nato poročaj nazaj na ta forum.
Samo tako, boš lahko najhitreje rešil težave.
A si siguren, da na 1. luknji trima čoln najbolje plove? Običajno 1. luknja motor nagne na tak kot, da čoln tišči prednji del (premec) v vodo.
Kolikor vem, so vsi motorji po defaultu (ko pridejo iz tovarne) nastavljeni na 2. luknjo trima. To bi morala biti v osnovi zadovoljiva nastavitev.
Kar se porabe tiče, je odvisna od mnogih dejavnikov - med drugim naloženosti čolna, valov itd.
Okvirno si lahko pomagaš na tej strani:
https://www.boat-fuel-economy.com/outboard-fuel-consumption-liters
PS: Obvezno odstrani tista krilca na motorju in poročaj kako se bo potem čoln obnašal.
Kolikor sem bral, povzročajo ta krilca več slabega, kot dobrega - če bi bilo obratno, bi jih proizvajalci motorjev že sami dodajali na motorje.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov