Yamaha 100 regler
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Yamaha 100 regler
Od motorja ne bo preživel ker je na čolnu močnejši akomulator ... a prideta iz statorja do reglerja dva kabla al trije? Če sta dva lahko uporabiš tomovinkoviča ki ga dobiš v trgovini s traktorskimi deli. Če so trije kabli ti bojo pa tud vrjetno tam kaj ponudli čene pa avtoelektričar.
Re: Yamaha 100 regler
Iz statorja pridejo 3je kabli.
Iz reglerja ti trije in en dodaten.
Iz reglerja ti trije in en dodaten.
Re: Yamaha 100 regler
Marcel_Mastnak napisal/-a:Od motorja ne bo preživel ker je na čolnu močnejši akomulator ... a prideta iz statorja do reglerja dva kabla al trije? Če sta dva lahko uporabiš tomovinkoviča ki ga dobiš v trgovini s traktorskimi deli. Če so trije kabli ti bojo pa tud vrjetno tam kaj ponudli čene pa avtoelektričar.
Tole kar je dal na sliko je navadn 35a regler, identičen onim na motorjih. Ne vem od kod ima njegov akku tako porabo da bi regler vrglo. Na moji MTS imam lipo baterijo ki ima skoraj 500A kratkostičnega, dovolj da skoraj kamijon vzges. Govorimo o resnih regulatornih ne onih iz malih prdulj pa skuterjev, ki zgledajo isto filajo pa komaj mobitel
Re: Yamaha 100 regler
Marcel_Mastnak napisal/-a:Klasika na japoncih(tudi motornih kolesih) sploh honda in tamaha. Če ne kuri reglerja pa kuri stator. Lahko je 10x original pa ga scvre. Jaz bi na tvojem mestu razmislil o avtomobilskem. In to takem ki ima akomulator vsaj tolk močan kot ga imaš na čolnu. Ali pa še več. Jaz sem ga mel na starem mercu ki ga original sploh ni mel od tomovinkoviča za 60€ in je delal ko šus.
Tudi jaz sem imel iste probleme na motorjih, Honda Yamaha, vsako sezono vsaj 2x menjal regler. Akumulatorje sem vedno moral polniti. Tomaz v Elisi je po vseh prestudiranjih in ne vem kaj, ker se mi to dogaja ze par let, prisel do zakljucka, da polnim akumulator, ko je priklopljen. Res je bilo, polnil sem ga vedno priklopljenega z enim starim Iskrinim polnilcem.
Ko sem prenehal polniti priklopljen akumulator in tudi znamko motorja, se mi to ni vec dogajalo.
Glede polnjenja, ce to drzi, bo najvec vedel NT, pa vendar.
Lpd
Re: Yamaha 100 regler
Akomulator je poln.
Problem je ko ga reglar ne neha polnit.
Ko se mi je prvič to zgodilo so mi rekli naj ga odklopim in sem ga posledično je šel bord kompjuter zaradi previsokih špic napajanja.
Problem je ko ga reglar ne neha polnit.
Ko se mi je prvič to zgodilo so mi rekli naj ga odklopim in sem ga posledično je šel bord kompjuter zaradi previsokih špic napajanja.
Re: Yamaha 100 regler
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Yamaha 100 regler
Ja izi zgleda pa ni ker je ta zalit z smolo in ni variante da ga sploh odpreš.
To sem poskusil pri prejšnem.
Treba bo stuhtat nekaj kar bo delovalo.
To sem poskusil pri prejšnem.
Treba bo stuhtat nekaj kar bo delovalo.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Yamaha 100 regler
Nevem zakaj bi sam tvoj motor rabil tak regler? Velika večina deluje brez težav. Pri outboardu je težava ker ne piha po njem kot na motorju ali avtu. Zato vzameš od traktorja ki ima predimenzionirano ohišje da se boljše hladi.
Re: Yamaha 100 regler
Zakaj se to dogaja ne vem.
Z veseljem bi vtaknil kaj drugega niti ni problem na njega dat računalniški ventilator a kaj mi to pomaga če ne izklopi polnjenja akomulatorja.
Z veseljem bi vtaknil kaj drugega niti ni problem na njega dat računalniški ventilator a kaj mi to pomaga če ne izklopi polnjenja akomulatorja.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Yamaha 100 regler
Čist točno ne bom na tem mestu trdil kako in kaj ker tolk znanja tud nimam iz tega področja ampak če ostali reglerji ne izklapljajo polnjenja zakaj bi ga moral tvoj? Ko je zadeva prižgana je lahko konstantno do 13.8V v sistemu medtem ko ugasneš lahko pade za kak V in lahko tako deluje leta in leta.
Kremni ne znam ti točno odgovorit zakaj je tako ampak če motor užgeš na kable iz avta in takoj ne odklopiš kablov maš velik možnosti da bo regler zasmrdel ker ga preobremeni. Nevem če je v igri samo zagonski tok ali tudi Ah.
Siguren sem da Nikola skriva odgovor za rokavom. Sam podat ga mora.
Kremni ne znam ti točno odgovorit zakaj je tako ampak če motor užgeš na kable iz avta in takoj ne odklopiš kablov maš velik možnosti da bo regler zasmrdel ker ga preobremeni. Nevem če je v igri samo zagonski tok ali tudi Ah.
Siguren sem da Nikola skriva odgovor za rokavom. Sam podat ga mora.
Re: Yamaha 100 regler
Tudi jaz brcam v temo, kakor jaz vem je regler namenjen
Izravnave voltaže in ampreže in ko je potrebno dopolni akomulator.
Izravnave voltaže in ampreže in ko je potrebno dopolni akomulator.
Re: Yamaha 100 regler
Kolk voltov je ko fila?
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Yamaha 100 regler
Skoraj 18 v kaže segrejejo se kabli in akomulator je vroč.
Ni toplo ali mlačno smrdi po segreti plastiki.
Če bi mel s seboj multi meter bi točno povedal.
Ni toplo ali mlačno smrdi po segreti plastiki.
Če bi mel s seboj multi meter bi točno povedal.
Re: Yamaha 100 regler
Marcel_Mastnak napisal/-a:
Kremni ne znam ti točno odgovorit zakaj je tako ampak če motor užgeš na kable iz avta in takoj ne odklopiš kablov maš velik možnosti da bo regler zasmrdel ker ga preobremeni. Nevem če je v igri samo zagonski tok ali tudi Ah.
Siguren sem da Nikola skriva odgovor za rokavom. Sam podat ga mora.
To ne bo držalo, ker smo večkrat puščali kable ravno zato gor, da ni bil alternator toliko obremenjen. Če boš pa odklopil aku v avtu, potem bo veselica
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov