SR 290 napisal/-a:Vsak škaf je občutljiv na vse!
Po opisanem si imel napačen trim. Gliser je gliser in mora biti triman za glisiranje, ne za pluženje. Itak med pluženjem skuriš največ koriva, da kam prideš. Prav natriman je občutljivejši na valove, ampak tako pač je, če nimaš motornega trima. In iz pristanišča-v pristanišče, ali blizu kopališč itak ne smeš peljat tako hitro, da visoko dvigne premec, to je noro nevarno, ker si hitrejši kot se ti zdi!
Poleg trima dvigni še motor, da bo kavitacijska vsaj 1 cm nad krmo in nagib se bo še zmanjšal, poraba pa tudi.
Ko so valovi (Ne ravno metrski.) se malo bolj korajžno spusti vanje in boš letel po vrhu valov. Nabijalo bo trdo, ampak z manjšo amplitudo. Načeloma je pa to gliserček za zaprte zalive, vožnjo zjutraj ali zvečer, lahko pa tudi drugače, če je za volanom nekdo, ki ga zna peljat, kajti pri hitri vožnji skozi valove je vseskozi treba dajat in jemat plin ravno prav hitro in v ravno pravih dozah, ter odločno, a ne pretirano migat z volanom. Po urah glisiranja ti to samo pride v kri.
Propeler iz slik ne more hudo vplivat na nagibanje čolna ker ima majhen premer, nima cupa in nima agresivne oblike lopatice. Je totalno nevtralna zadeva, za Kvarnerplastiko preveč nevtralen. Ne vem kaka je prestava v peti, ampak korak 11" bi lahko bil za kako colo premajhen za 30 konjev na tem gliserju.
Ali hitro dobi polne vrtljaje ko sta dva not?
Malenkost zanašanja v levo ni problematično, to se marsikomu dogaja, pa sploh ne porajta, ko se navadi.
Aja; tak trim kot si ga imel pred to debato je NEVARNA STVAR! Če ti v hitrem, ostrem zavoju en mali valček dodatno prime premec, se boste vsi znašli v vodi in nikakor se ne spravi not brez varnostne zanke na roki, ker boš imel zelo dobre možnosti, da se znajdeš v črni kroniki!
Ravno to, s prejšnjim trimom je v ovinku prišlo kdaj do čudne situacije, ko je hotelo bok premca zagrabit, zelo neprijetno! Varnostna zanka je zato konstantno na roki! Ni se za hecat...
Visoko dvignjen premec je res nevarna zadeva, ponavadi kar vstanem ali se vsedem na vrh stola, ker drugače voziš na slepo...
Kavitacijska nad podnom? Kaj pa hlajenje, ne bo to nič negativno vplivalo najn?
Odvzemanje in dodajanje gasa se pa se učim, vem kaj je treba, le še motoriko je treba zverzirat, da ujamem pravi tajming.
Obrate dobi skoraj takoj, tudi iz pluzenja v glisiranje. Ko je enkrat iz vode je to to, mogoče malenkost se dobi...