[img]
[img]https://i.ibb.co/WzRCPQm/IMG-1933.jpg[/img][/img]
Par slikic sem naredil.
Najprej o sestavi čolna:
Zgoraj sta na vsaki strani 2 veliki tubi.
Spodaj pa sta na vsaki strani še highjakerja. (dodatna tuba) Ta je pod vodo in napolnjena do 1 bar.
Pod temi tubami pa je debela guma (ravna), da se zapelješ na obalo.
Zadnji okvir je zelo ojačano vpet v tube, spredaj pa tudi.
Čoln je zato izredno trden in prenese vse živo in se ne zmatra. (zato so šivi varjeni)
Čoln je ves čas katamaran. Zglisira že pri okoli 15km/h al pa še manj (ne vem, ker tega nisem meril), je pa problem, ker če si sam, že pri nič gasa glisira, kar pa zna kajga policaja zmotit v marini.
Čoln se takoj dvigne in je dno nad vodo.
Hitrejši, kot si, bolj si nad vodo.
Pri polni hitrosti je peta zelo malo v vodi.
V Novi zelandiji imajo vsi zaščite propa. V Angliji noben.
Odvisno od držav.
Na dirkah so ostri ovinki samo v krožnih dirkah. Tam pa so hitrosti okoli 80km/h. Bistvo te dirke so visoki valovi, ki ves čas delajo "sranje", ker se lomijo ob obali in to dela ta šport zanimiv.
Na endurance, pa se fura 100 km dirka in je skos ravno (skor).
Čoln ima špico malo spuščeno in imaš vedno 3 možnosti.
Če gas spustiš pred valom, ga prepikneš. Val gre čez čoln. Glavo dol, da preveč ne udari tistega spredaj.
Če ga spustiš točno, ko pride špica do vala, zelo ravno skoči in pristane vodoravno.
Če držiš do konca, ga istreli v zrak s kljunom navzgor (ni glih najboljš).
Zadeva je zabavna za voznika in sopotnika.
Malo je nevarno, če res teraš čez vse meje.
Čelada je priporočljiva, če misliš pretiravat.
Drgač pa čoln ne nabija, ko gre čez valove. Dost mehko pristane in ohrani dosti hitrosti.
Mormo en test ride nardit na obali.
Ko vozim in prehitevam razne gliserje, ki nabijajo, pokajo in se lomijo, je tole prava simfonija in zabava.
To je nareto za ekstreme in mu nč ne more prit do živega.
Drgač je pa tole en tak gokard.